Konzolista.cz

Shuhei Yoshida: No Man's Sky nemělo moc dobrou PR strategii

novinkapátek 16. září 2016Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Shuhei Yoshida: No Man's Sky nemělo moc dobrou PR strategii
Koncem léta vyšla kontroverzní hra No Man's Sky, která nabídla prakticky nekonečný vesmír, ale chyběla v ní řada slíbených prvků. K ní se nyní na Tokyo Games Show vyjádřil přímo Shuhei Yoshida, prezident Sony Worldwide Studios, který bez otálení přiznal, že PR kampaň se moc nepovedla, navíc si měl Sean Murray více promyslet, co pouští do médií. „Chápu kritiku, která se na hru snesla, zejména pak kritika na Seana Murrayho, protože slíbil více funkcí, než hra nabídla v první den. Nebyla to moc dobrá PR strategie, ale je třeba si uvědomit, že Hello Games nemělo PR manažera, který by jim s tímto pomohl. Hello Games je malé indie studio, které chce ale i nadále hru vyvíjet, takže se těším, až si ji znovu zahraji,“ řekl Yoshida, který je navíc spokojen s prodeji. „S hrou jsem ale jinak spokojený, vlastně prodeje mě docela ohromily. Nemohu říci, jestli hra nějak poškodila PlayStation, osobně si to ale nemyslím. Naopak jsem rád, že si lidé mohou hru na PlayStationu 4 zahrát,“ dodal Yoshida.
Zdroj: Eurogamer.net
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (20)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Milek57
Milek57 #Veletry
👍1

No jo slibem nezarmoutíš stará finta

Exik
Exik #9.2 > 12
👍1
👎1

Líbí se mi jak ze lhaní udělali "špatnou PR strategii" :D to začnu používat.

Gambit92
Gambit92 #8/24

Up_er sám nejvysší lhář sean murray v několika interview... cituji "jediný způsob poznáte jak vypadáte je, že vás někdo potká"

Odpověď na otázku jestli bude možné "šikanovat" jiné hráče : "trošku"

"Musite craftovat a levlovat aby jste se mohli bránit vnějším vlivům, zvířatům, jiným hráčům a tal dál"

Krtecek

Máš tam Old Spice citrón alebo timber :D

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️
👍4

link pro vsechny kteri jsou zmateni jak lesni vcelky (up_er a spol)a mysli si ze autori nekecali pred vydanim hry o jejich moznostech - recenze od angry joe kde mimo jine dava PRIMO videa s autory kteri melou o featurach ktery ve hre nikdy nebyly.

xxteryxx
xxteryxx #Paintball

Hra se prodava vic nez dobre... Tvl vazne? Ona hra je dobra, ale to vlastne neni dulezity... Proste se prodava. Dlouho jsem nebyl takhle nasr*nej!!! Neskutecny sr*cky kolem celkovyho vyjadreni po launchi.

BenjaminL
BenjaminL #Fuck off
👍7
👎1

Toto je ukázkový příklad, jaký má sony vztah s vývojáři. Dají jim peníze na hru a nekecají jim do toho. Proto taky vzniká na Playstation tolik originálních her různých žánrů.

kamilpetras
kamilpetras #PS5+XsX
👍1

Ja hraju od vydani do dnesniho dne a nijak rychle ale i tak se bavim. No dokud teda nekoupim xbox one a s nim i Elite dangerous na ktery se nehorazne tesim.

Darkzur
Darkzur #PS5
👍4
👎1

Soky: trocha kritiky od tebe bych čekal na Sony a ne "omlouvání ";-)tu hru fakt podělali a to nechci hejtovat..

koubecx
koubecx #KCX B01
👎1

Klamavá reklama, taky reklama

Predicktor soky
Predicktor soky #Old shatterhand
👎3
👍2

To je všecko jedno, hra na sebe asi vydělala, bude slevička, koupíme, vyzkoušíme, doletíme. Supr :)

Pan T
Pan T #Drifter
👍4

Samozřejmě nemusím zákonitě chápat všechno, ale stejně pro mě byla situace okolo této hry rébusem. Až neuvěřitelný prostor na různých konferencích, velká propagace, články o hře se stovkami komentářů, hysterie před vydáním kde to na všech světových webech vypadalo jako by mělo vyjít pomalu TLOU 2, no a nakonec enormní prodeje. Doteď nechápu podle jakého klíče si Sony z hromady indie her vybrala k protlačování právě tuto, zatímco např. Alienation, ABZU, Salt and sanctuary, byly pomalu rády že vůbec dostali launch trailer.

Přivedlo mě to i na úvahu o nějakých tajných vazbách mezi Sony a vývojáři. Je Sean Murray Yoshidův levoboček? Nebo naopak rafani Seana Murraye drželi rukojmí, a v Sony jim museli jít na ruku? Prostě až takhle je pro mě situace okolo této úzkoprofilové hry bizarní. Tím spíš že by jí vydání "pod radarem" nejspíš prospělo víc.

El_Scorpio
El_Scorpio #PS3 4ever
👍3
👎2

Škoda reči. Dnes som čítal, že House si myslí, že propagovať 4K u PS4 Pro nie je zavádzanie, lebo veď konzola si to rozlíšenie prinajhoršom dopočíta z 1080p.

LGT
👍1

Já jsem teda čekal trošku živější a barevnější planety a epičtější vesmírný souboje. Ale jinak sem spokojenej a poslední měsíc sem nehrál nic jinýho. Skvělá hra.

Edit - Vlastně sem zapomněl ještě na naprosto tragickej konec :D To mě nasrali, to je pravda.

up_er
👎9
👍8

gambitale oni nepodavali klamave informace...ty klamy si vymysleli sami hraci

thor
thor #PSM někdo?

Gambit: Jak vidíš,tak ale účel to splnilo,hry se i přes to prodalo víc než dost:-)...Řekl bych,že v dnešní době,kdy se přes síť postupem času uvolnují různé patche a DLC,tak si s tim nikdo moc hlavu neláme. Tenkrát to bylo jiné,když hra vyšla,tak byla taková napořád a bylo na vývojářích,jestli pustí do světa polotovar,který takový i zůstane, nebo se budou snažit o prvotřídní (kompletní) hru už v den vydání.

Spajkyyy
Spajkyyy #I Vote PRO

Nápad parádní, ale hry se mi vůbec nelíbila. Škoda ;-)

Iceman
Iceman #Rip SJW ND
👍8

Tak ono taky není dobre prodávat Indie hru která si zaslouží cenovku tak max 20 euro za cenu AAA hryVývojáři toho o hře nalhali tolik že by se ta hra spíš měla jmenovat No Mans Lie a byla technický v katastrofickem stavu, když sem ji koupil v den vydání, úplně spadla snad 15 krát, tahle hra byla na launch v horším stavu než slavné AC: Unity!!!

Hráč123
Hráč123 #GameCave
👍3

You dont say ...

Gambit92
Gambit92 #8/24
👍18

Ono většinou klamavé informace nejsou dobrá strategie všeobecně...

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články