Původně mělo poslední Saints Row zahrnovat postavy z předchozích dílů a svým pojetím připomínat druhý díl
novinka•pondělí 27. listopadu 2023•Martin Šmíd•

Zdroj: Deep Silver
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama












Komentáře (8)
@Mr. Tky: přesně tak :D taky to nepobiram kdyz to vidim :D tehdy vlastne rekli ze na zpetnou vazbu doslova serou a vedi co delaj,a ze se to lidem bude urcite libit :D ze vime hovno :D a ted se vymlouvat kriplove…tohle nesnasim.
Coto je za kecy, vzdyt sami vyvojari rikali, kdyz jim lidi davali zpetnou vazbu, po te co to ukazali jeste pred vydanim, ze to je sracka, ze tomu nerozumi a bude se jim to libit. A tec najednou za to nemuzou a chteli neco jineho. Tak urcite.
Nevěřím tomu že by to pomohlo 🙈
Ono přiznejme si, SR byl po hratelnostní stránce průměrný vždy, nebylo to ani nějak extra vyladěný zážitek a to včele s oblíbenou dvojkou, zábavná právě byla ta přestřelnost a šílená parodie. Takže nový SR nemá ve výsledku ani o moc horší hratelnost, jen ten humor a šílenost chtělo vyladit, něco tomu chybělo.
Za 399 na disku sem to kupoval, jak sem to dohrál hned to dali do pluska takže škoda těch pár stovek. Kupoval jsme i dlc ty jsou celkem fajn...
Ten poslední díl to je sakra těžkej podprůměr.
Něco podobného se teď stalo s propadákem Wish od Disneyho, který měl mít úplně jiný scénář, jenomže do produkce se sami "pozvali" aktivisti z HR department Disneyho a začali tvůrcům diktovat, jak by měl vypadat finální produkt.
O problému se více rozpovídaly respektované figury v Hollywoodu ve svém podcastu, Chris Gore a Alan Ng - link
Bohužel, je to opět otázka ESG score, po kterém jdou korporáty jako slepice po flusu a dokud se nebude ponechávat autorům tvůrčí volnost, bude takových failů v zábavním průmyslu jen přibývat.
Kéž by...