Platinum Games: Prošli jsme si peklo s optimalizováním hry Vanquish
novinka
4
Martin Šmíd, 7. 9. 2010 11:15
Uvolnit dvě hry v jednom roce, navíc žánrově hodně vzdálené, to není běžné v současné generaci konzolí. Přesto se to povede japonskému studiu Platinum Games, které nám v lednu přineslo skvělou mlátičku Bayonetta a příští měsíc přinese dobře vypadající akční hru Vanquish (demo je na PSN a XBL). Designér hry, Tetsuya Sasano, nyní na svém blogu prozradil, že optimalizovat Vanquish bylo opravdové peklo. Vývojáři totiž chtěli, aby hra měla na bojišti co nejvíce objektů a vojáků, ale rovněž byla graficky velmi přitažlivá. Dlouho se jim nedařilo hru takto vyvážit, přičemž Sasano tuto etapu nazývá opravdovým peklem. Nakonec ale přiznává, že se vytyčený cíl vývojářům povedl dosáhnout. Jak moc se povedla celá hra, to uvidíme už za měsíc. Pokud ale můžeme usoudit z demoverze, tak by nás možná mohl čekat velký hit.
Zdroj: play.tm
9/10
Související články
Vanquish
Vanquish je venku
Kupte si akční bombu Vanquish za skvělou cenu
Vanquish má první hodnocení a nový trailer
Platinum Games pracuje na multiplayerové hře
Vanquish se dočká demoverze
Vanquish
Vanquish má datum vydání
Gameplay záběry ze hry Vanquish
Spousta obrázků z očekávané akce Vanquish
kde to žije ...
novinka
Upřesněno rozlišení her v Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1
novinka
Hra Dragon's Dogma 2 nebude mít při prozkoumávání světa nahrávací obrazovky + nové záběry z hraní
recenze
Resident Evil 4 Remake - DLC Separate Ways
recenze
Lies of P
novinka
Britský regulační orgán CMA pravděpodobně schválí Microsoftu akvizici Activision Blizzard, pomohl prodej práv na cloudové hry Ubisoftu
fórum
Cyberpunk 2077
novinka
Oznámena akční RPG hra Mononoke no Kuni pro konzole PlayStation 5 a Nintendo Switch
fórum
Lies of P
novinka
The Crew Motorfest měl největší launch v rámci série, nový trailer se chlubí vysokými známkami
fórum
Baldur´s Gate 3
Komentáře