Konzolista.cz

Platinum Games: Prošli jsme si peklo s optimalizováním hry Vanquish

novinkaúterý 7. září 2010Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Platinum Games: Prošli jsme si peklo s optimalizováním hry Vanquish
Uvolnit dvě hry v jednom roce, navíc žánrově hodně vzdálené, to není běžné v současné generaci konzolí. Přesto se to povede japonskému studiu Platinum Games, které nám v lednu přineslo skvělou mlátičku Bayonetta a příští měsíc přinese dobře vypadající akční hru Vanquish (demo je na PSN a XBL). Designér hry, Tetsuya Sasano, nyní na svém blogu prozradil, že optimalizovat Vanquish bylo opravdové peklo. Vývojáři totiž chtěli, aby hra měla na bojišti co nejvíce objektů a vojáků, ale rovněž byla graficky velmi přitažlivá. Dlouho se jim nedařilo hru takto vyvážit, přičemž Sasano tuto etapu nazývá opravdovým peklem. Nakonec ale přiznává, že se vytyčený cíl vývojářům povedl dosáhnout. Jak moc se povedla celá hra, to uvidíme už za měsíc. Pokud ale můžeme usoudit z demoverze, tak by nás možná mohl čekat velký hit.
Zdroj: play.tm
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (4)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Liger

Vanquish byl vytvářen primárně pro PS3, žádný šmejdský port. Kéž by to takto praktikovali všichni.

Ctira.d89

Podle srovnání dema obou verzí na Eurogamer.net vypadá Vanquish už teď lépe na PS3 než na 360. Sami vývojáři řekli, že se především budou soustředit na PS3 verzi a pak udělají port 360 verze. Nechtěli skončit jako ti co dělali Bayonettu.

VulcanR
VulcanR #Trogári

Ak budu obe verzie take iste, rad ocenim ich snahu a kupim multi hru netradicne pre ps3. [s6]

Beny
Beny #Blood 1

Doufam, ze PS3 verze nebude zas ve vsech smerech zaostavat za verzi pro konkurencni platformu, jako treba u Bayonetty.