Omluvu za stav hry The Lord of the Rings: Gollum napsal podle všeho AI chatovací software ChatGPT

Během rozhovoru došlo i na omluvu, kterou za stav hry zveřejnil herní vydavatel Nacon a přislíbil v ní nápravu skrze plánované updaty. O omluvě se vývojáři dozvěděli až ve chvíli, kdy byla zveřejněna. Neměli s ní nic společného. Dokonce se mluví o tom, že byla napsána pomocí AI chatovacího softwaru ChatGPT. Nikdo pak výsledný text ani nezkontroloval, a proto se v něm nachází několik hrubek a třeba hra je pojmenována jako “The Lord of Ring: Gollum“. Je docela škoda, že ani s omluvou si nedal nikdo záležet, a nechal ji jen napsat umělou inteligenci. Ta zřejmě jako vzor použila spoustu jiných omluv, kterých jsme ve videoherním průmyslu měli v poslední době opravdu hodně. Rozhodně měla z čeho se inspirovat.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (9)
Tak 3 nejhorší hry roku máme a zastoupení máji všichni
Multiplatform - Glum
Xbox - RedFall
PlayStation - Forspoken
Prece jenom xbox RedUpirke byly prekonany 😆
To vypadá, že v čele Sony vedení je po odchodu Jimba taky AI🤔
Tohle je dokonalý 😀 Perfektně to k celému výsledku a prezentaci sedí, tleskám ve stoje a jsem pobaven. 😍
Jak uz mas zabugovanou i omluvu, tak to uz je jinej level. :-D
Já bych spíš řekl, že o peníze nejde. Jsou i malá studia která dokážou vykouzlit mnohem hezčí hry za méně peněz. A kecy o mechanikách jsou asi nejsměšnější. Už nás nehaluzte a radši s tím něco dělejte!
Si tak můžeme psát i tady ne? Proč se namáhat s vymýšlením textu. Takže k tématu:
Rád bych se s vámi podělil o své dojmy z této hry, která, bohužel, byla pro mě velkým zklamáním. Je mi líto, že to musím říct, ale tato hra byla jednou z těch, které se nepovedly.
Především mě zklamalo technické provedení. Hra byla plná chyb, od grafických problémů po nepřiměřené načítání. To vše mělo za následek narušení herního zážitku a frustraci. Bylo to jako střílet si do nohy.
Navíc, příběh hry byl zmatený a nedotvořený. Nebylo snadné se v něm zorientovat, a když jsem se pokoušel investovat do postav a příběhu, tak jsem byl často zmatený, co se vlastně děje. To je obzvláště důležité pro hry s důrazem na příběh, jako byla tato.
Dalším problémem byla absence komunikace ze strany vývojářů. Hráčská komunita se snažila sdílet své problémy a nápady na zlepšení, ale vývojáři neodpovídali nebo nebyli schopni adekvátně reagovat na problémy.
Celkově vzato, byla pro mě ztrátou času a peněz. Doufám, že v budoucnosti vývojáři budou brát zpětnou vazbu hráčů vážně a budou se snažit dodat kvalitní hry, které nás všechny potěší.
Vypadá to, že celou hru dělalo AI😁
Jsem přesvědčen/a, že upřímná a osobní omluva má mnohem větší hodnotu než jakýkoli strojově generovaný text. Měli bychom si uvědomit, že technologie nás může podporovat, ale neměla by nám brát schopnost projevovat emoce a komunikovat s druhými lidmi.
kdyz oni AI,tak ja taky:)