Nové informace a artworky ze zrušené špionážní akce Perfect Dark

Dokument začíná tím, že tým stojící za hrou se domníval, že na trhu existuje značná mezera kvůli absenci velkých špionážních her jako Metal Gear Solid nebo 007. Vizí bylo zachovat DNA značky Perfect Dark, ale zároveň ji zpřístupnit modernímu publiku. Něco jako to udělal seriál Westworld od HBO. Dokument rovněž uvádí, že minimálně do dubna letošního roku se na hře aktivně pracovalo. Hra se měla nacházet ve fázi Vertical Slice 1, která znamená hratelný koncept, který dává představu o kvalitě finální verze. Zmíněno je, že mělo jít o první sezónu, což může značit, že se plánovalo s epizodickým formátem. Jestli tomu tak skutečně bylo, v současnosti nevíme.
Co se týče hratelnosti, dokument zmiňuje několik systémů jako Relentless System, Reward System a Adrenaline System. Popsaný je jen poslední. Hráč měl mít ukazatel, který se postupně regeneroval, přičemž mu poskytoval přístup k řadě silných schopností. Mezi nimi byla schopnost se léčit, zvyšovat poškození nebo snižovat příchozí poškození. Také mělo být možné skrze tento systém zpomalovat čas, přesněji mířit nebo zvyšovat rychlost pohybu. Zní to určitě zajímavě. Níže v novince se pak můžete podívat na několik nových artworků ukazující lokace ze hry.


















Komentáře (2)
Jsem zvědavý, kdy/jestli někdo ze všech těch vývojářských veteránů v nových studiích vyprodukuje něco, a když už, jestli to bude i k něčemu. Snad to doručí "Dawnwalker" a "Exodus". Mám pocit, jakoby se to povedlo jen Kojimovi.
Nevyšlo to takže bohužel tak trochu o ničem.