Studio The Initiative v problémech, opouštějí ho vývojáři a Crystal Dynamics má důležitější roli při vývoji hry Perfect Dark

Nyní ovšem přišel server VGC s informací od několika insdierů, že se studio The Initiative potýká už řadu měsíců s odchodem velkého množství zkušených vývojářů. Jen během loňského roku mělo odejít 34 vývojářů, kteří měli velké zkušenosti s vývojem AAA her ze studií Insomniac Games, Sony Santa Monica a dalších. Nyní má studio The Initiative podle LinkedIn profiilu kolem 50 vývojářů, přičemž za posledních měsíců nabralo zhruba 12 nových vývojářů, takže nedokázalo odchody náležitě nahradit. A i proto podle VGC bylo osloveno studio Crystal Dynamics, aby s vývojem hry Perfect Dark pomohlo. Nyní se ovšem zdá, že autoři posledních Tomb Raider her hrají ve vývoji daleko důležitější roli, než se původně uvádělo. Dokonce měl proběhnout menší restart vývoje, což jen značí, že hra je od nás vzdálená ještě několik let. VGC mohlo mluvit s několika bývalými vývojáři, přičemž ti se rozhodli odejít kvůli pomalému vývoji, nedostatečné kreativní svobodě a celé řadě dalších problémů.
Vedení studia The Initiative serveru VGC na dotaz řeklo, že důvěřuje současnému týmu a poukázalo na personální problém napříč celým herním průmyslem. „Vybudovat nové studio a restartovat oblíbenou značku není lehký úkol. Při zakládání studia The Initiative jsme si stanovili, že k dosažení našich ambicí využijeme partnerství se studiem Crystal Dynamics. Na této cestě není neobvyklé, že dochází k personálním změnám, zejména v posledních dvou letech, a před námi je ještě spousta práce, abychom hráčům dodali fantastickou hru Perfect Dark. Všem našim bývalým kolegům přejeme jen to nejlepší a já věřím v tým, který máme, i v nové talentované vývojáře, kteří se k nám připojují. Nemohu se dočkat, až se s fanoušky podělíme o další informace," řekl v prohlášení pro VGC přímo Darrell Gallagher.











Komentáře (24)
Ano Auvicku byl jsem to ja😃 ja jsem tě pokáral za to že jsi si dovolil použít zkratku GoW na Gearsy..Ale to byla úplně jiná situace.. Horizon je jen podtitul k Forze. Tedy přesně jak píše tady BenjaminL...
@N-pikachu: co to tady meleš, Horizon u Forzy je jen podtitul, ale je to Forza, zatímco Horizon na PS je hlavní titul. Chápeš rozdíl: Forza Horizon, Forza Motorsport / Horizon: Zero Down, Horizon: Forbidden West.
@N-pikachu: při tvé logice myšlení bych zase mohl já tvrdit, že GoW prostě patří ke God of War a ne ke Gearsům, protože God byl oznámen a uveden dřív....
Takže Philovo klasika. Nejdřív velká huba, potom ticho po pěšině a nakonec zrušení nebo 6/10 klenot.
N - pikachu : a co teprve resident EVIL - EVIL dead, DRIVER a Toca Race DRIVER, the LAST of Us - the LAST remnant, Black - CoD : BLACK ops, nebo třeba TOMB raider a TOMBi 😃😃Prober se panebože 🤟
No tak to neni dobre, takovyho ztracenyho talentu behem jednoho roku. Jestli to nebude tim ze je v jidelne moc kucharu a kazdy chce pridat neco svyho, drtiva vetsina jsou seniori, naprosti machri ve svem oboru a pokud to Gallageher vede tak jak byl zvykly v CD a ceka ze ostatni vyvojari na jeho urovni budou jen pokyvovat tak se nedivim ze si rekli: No, najal si CD na pomoc tak nas uz asi nepotrebuje. Pujdou tam kde se jejich dovednosti a zkusenosti vyuziji vice, tady to vypada na zmareny talent....
Jsem spokojený
@mistrjakub: sry za palec, zasmál jsem se a kliknul omylem
A s takovou slávou Phil oznámil studio… měl počkat až na oznámení hry. 🤦🏻♂️
Jasnej důkaz, že je lepší koupit zavedené studio s historií a vybudovaným workflow, než se jebat s něčím novým. Založit studio co i za 20 let bude něco znamenat je v dnešní době zbytečný risk s nejistým výsledkem.
@xboy cz: To sice ne, jenže Sony může vsadit na mnohem větší portfolio titulů, pro které může sáhnout. MS si na prstech protáčí hlavně Forzu a Halo, toť vše.
Odpoved na Naughty Dog to mela byt, sny a pohadky.
VGC mohlo mluvit s několika bývalými vývojáři, přičemž ti se rozhodli odejít kvůli pomalému vývoji
Tak že stěžovat si že hovno dělám (pomalý vývoj) a kvůli tomu dát výpověď 🤣
Dopitapetr @asi tak jako se Sony nezmohla má to mít nějakou hru podobnou Halo a Forza Horizon že?
A pak se nemame smat Philovi a jeho 4x ackovym studiim a slibum o kreativni svobode a exkluzivkam co 3 mesice jedna.My za to nemuzem ...otazka, kdo asi?
@xxEliteXX: Vývoj šel dobře i u Scalebound
Je rozdiel niečo kúpiť a niečo vybudovať.
je mi jedno kdy to vyjde, hlavně ať z toho je dobrá originální hra... proč došlo ke změnám v personálu se stejně asi nedozvíme, ale líbí se mi žakova úvaha, že za to stejně asi zase může Phil… za tyhle chaotický výlevy už jsi zralej na roční dovču bez internetu, pak by jsi na toho Phila nemusel každej den myslet, jen by ti to prospělo…
@žakelin4: Xboxaci mají asi nadosmrti souzeno mít pořád dokola jen Halo a Forzu. Na něco jako Horizon nebo God of War se asi nikdy nezmůžou😆
press F
RIP Dreams... asi je ten AAAAAAAA projekt moc velké sousto a pracovat pod Philikem není takovej med
@mistrjakub kdybys uměl číst tak jsem psal o tom že se letos ukáže na E3 ne že vyjde letos. Ale co se divím vy neumite číst ani članky natož ještě komentáře .
Jinak VGC se ptalo i některých vývojařu z The Initiative kteří byly velmi překvapení z toho jak Microsoft reagoval když se to tam dozvěděli. Prakticky jim to vubec nevadilo a řekli ať si vezmou tolik času kolik potřebují což je dobrý přístup. Tohle celé ale aspoň ukazuje jak moc složite je vytvořit kvalitní tym vývojařu.
Tak bud to bude nieco mensie aby to stihli na tuto generaciu alebo to bude startovaci titul pre dalsi next gen. Takto Phil som si to nepredstavoval.
Klid, Mark Gordon říkal, že letošek je tutovka a vývoj tohoto masterpiecu je pohodička