Naughty Dog: Uncharted 4 vám odfoukne ponožky

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
Komentáře (60)
vy jste někdo nedohráli uncharted jo? vymlouváte se na to že vás to už nebavilo? to by mě ale zajímalo co vás baví? to je jako by jste svlíkli holku a pak odešli [s6][s6][s6]
se tesim,Uncharted 2 je jedna z nej her pro me[s7]
obávám se že na vysoké nároky eeeee nebude stačit nikdy žádná hra, asi proto má jako hlavní platformu vity s indie hrama :)
Já nevim, ale já jsem nikdy za celej svůj život nikde pistoli jen tak ležet nenašel...takže všechny hry na světě jsou 1/10 nereálné kraviny pro vymívání mozků! Krom indie skvostů[s7]
Ja se pamatuju jak paradne a akcne bylo udelany ziskani brokovnice v Bioshocku. Pritom slo o tak dvouminutovou atmosferickou prestrelku. Prostor pro zlepseni tu je, zbrane nemusi nutne lezet na chodniku.
Eee,,,tak to nehraj. Mě to taky štve a proto to nehraju a nechávám to mladejm. Když to ostatním stačí, dobře. Já se k nim přidávat nebudu.
nemam penize: chapu, na jednodussi obtiznosti at k te zbrani klidne ukazuje sipka, aby ji nikdo nemusel hledat. Nejde mi o to ji udelat tezsi, ale mene nesmyslnou. Zbrane objevujici se podle potreby na ceste jsem ochoten tolerovat od levne budgetovky od nezkusenych zacinajicách vyvojaru, nikoliv od nd vydavanych za nejlepsi vyvojare na svete, na ne mam proste vyssi naroky.
Eeeeeeeee,,,tohle je AAA hra. Ta se musí prodat. Musí zaujmout do pár sekund od zapnutí. Není čas hledat zbraň.
Marcel: delat hru bez do oci bijicich nesmyslu neni sebevrazda. Nezadam po ni, aby dokonale odrazela skutecnost a zraneni se v ni lecilo nekolik mesicu. Leveldesign se dela podle scenare, ne naopak. Samozrejme, ze udelat kvalitni hru je narocnejsi nez nekvalitni, ale umistit zbran inteligentnejsim zpusobem nez ji polozit hraci primo na cestu kde ji potrebuje by se jim v rozpoctu ani neprojevilo. Z ekonomickeho hlediska by bylo nejlepsi udelat jen zaverecnou scenu, akorat by ta hra byla jeste hloupejsí, ale hloupost hry, to neni hodnota, kterou bys resil, ze?
Ten Maximov má zas keců. Normální Uncharted v lepší grafice. Už trojka byla celkem nuda.
K teto hre neni nic nez jen Mega klenot od Nej.vyvojaru ja si beru den volna v den vydani to je jasny :)jeste oznamit tu limitovku a zberatelku a je to ok.
Devilbringer: ja o voze, ty o koze, ja tady protestuji proti do oci bijicim nesmyslum ve hre, ty mi predkladas nejake rozvlekle uvody, vysvetlovani a vseobsahujici pozadi. Nic takoveho jsem nepozadoval. To co chci by u te odstrelovacky fungovalo proto, ze je to o uveritelnosti deni, nikoliv o vysvetlovani a pribeh to nijak nerozmelnuje. Svuj protest upiras do prazdna, zkus se vratit k mym skutecnym vyhradam.
Radegast: jenze hra neni jen o grafice a proti graficke strance, jak si muzes vsimnout, nemam zadne namitky. Co se tyce meho veku, jsem evidentne dospelejsi nez ty, protoze nepotrebuji nazyvat lidi s kterymi nesouhlasim kokotem.
Metal Power o tom to vubec neni. Vzdycky je co vylepsovat uncharted ma k dokonalosti daleko, ale to co napsal eeeee je smesny nesmysl. Delat hru s timto pohledem by byla sebevrazda. Hra je hra. Nikdy nebude dokonale odrazet zkutecnost, prptoze nektere cinnosti jsou proste otravne a zdlouhave - treba leceni zraneni v ramci mesicu. I ten sniper je hloupej priklad. ND chtel at dej odsejpa tak ji umistil hned k hraci. Je dany nejaky level design a ten by se mel dodrzet. Ne modelovat kvuli ziskani kednoho snipera celou vez a kdovi co. To je i z ekonomickeho hlediska neefektivni, skoda ze logice eeeee to vubec nedochazi.
Spis je to tak, ze par lidi si uvedomuje urcity nedostatky, ale ovce by becely radosti i nad hrou na dotykovou plosku Dualshocku a nedokazou si priznat, ze by snad hra od ND mohla mit nejakou chybu. Proste 12/10 a kdo to neuznava je WiiblejU fan, pritel zeleneho udoli, nebo neni ta prava Plejka.
Stinky: a rekl bys to same i o CoDu? A nebo dokonce o XBO, ktery ma take miliony uzivatelu. Konec koncu ja jsem take vlastnik a hrac vsehh U her. A take bych rekl, ze pomijis spoustu hracu, ktere U nezajima natolik, ze se k nemu ani nevyjadruji. Argumentace vetsinou neni podle me na miste.
Jinac co tu ctu tak eeee bez radsi udelat eeee ty jsi my kokot by mne zajimalo kolik ti je let:-)naugty dog jsou frajeri vim cobto obnasi delat hru delal jsem garfiku a co delji oni to klobouk dolu
Je to sebevražda protože tvůj mustr funguje tak maximalne na tu sniperku ve strážní věži. Jet podle tvých představ dal, muže ND svůj příběh rozmelnit na mraky vysvetlovanim, kde se archeolog naučil zacházet se sniperkou a celou svoji naraci vyhodit z okna. Je ocividny, ze by si rad aby všichni viděli, ze čteš. Určitě tedy znáš "hluchý" mista knížek, rozvlekly úvody do svetu, představeni postav....v knížce je na to dost času ale srovnatelná vysvetlovacka ve hře je podle me zabijak. ND si vedla a vede skvele, například s levely a Drakova mladi ale vytvořit vseobsahujici pozadí na úrovni knížky je ve hře podle me nemožný.
Ve skratce v tu dobu jak byla dvojka pro mne best of games trojku trochu zajrbali ale vem te si co pak udelal :-)the last of us:-)tak ze o cem se to tu vubec bavite jak rekne nekdo z naghty dog ze vam to vystreli ponozky tak je to jasna vec ne?:-)
Eeeee a jeho logika v akci napise ze U3 kde bylo v prvni polovine mene strileni a vice rekl bych adventurni casti, oznaci za slabotu. Nadruhou stranu v U2 oznaci drake za masoveho vraha. Okej zacni delat hry kde realisticky hrdina postrili maximalne 10lidi za celou hru a hned druhy ho streli do nohy takze celej zbytek hry bude hrac s postavou pajdat a nebude moct ani skakat ani lezt. :D Ty ses hotova logika v akci... jediny s cim muzu souhlasit a co uz na ps4 muze byt realne jsou variabilnejsi mapy, nadruhou stranu prave v U3 mel hrac v mnoha pripadech (lode v piratskych docich atd.) moznost pristoupit k nepratelum z ruznych stran a volit dost odlisne techniky likvidace. Ale tento dil je podle tebe slabota. Rekl bych ze v tom mas dobrej gulas, ale to neni nic noveho. :)
eeeee: Tuším, že MGS5 nebude šálkem tvé kávy, protože tam třeba Hideo Kojima jde záměrně proti logice a přímo vypichuje ty typické herní principy, které tolik hry odlišují od čehokoliv ostatního :)
Ostatně Hry od ND se tím pyšní v podstatně menší míře. Když to tak vezmu, uvěřitelných filmů je jako prstů na jedné ruce a knih zrovna tak. Čím víc divák totiž látce před sebou nerozumí, tím méně reálných argumantů může předkládat a tím pádem se mu látka před ním zdá uvěřitelná. Scénárista/spisovatel to vše hezky vysvětlí za tebe a ty nemáš jinou možost, než přikyvovat, protože čteš o něčem, co jsi nikdy na vlastní kůži nezažil a tak máš jen iluzní dojem souladu a porozumění. Zkus se nejdřív zameřit na vlastní hlavu, jak vlastně fungují tvé myšlenkové pochody, pak až zjistíš, že většina chyb, které ty vyčítáš autorům, je ve skutečnosti neutrálních. Pouze ty a tvé myšlení určuje to za chybu a to za uvěřitelné a to za správné atd.
Nebo přestat občas přemýšlet a prostě se bavit.
Devilbringer: nesrovnavam knihu a hru, ale uroven pribehu, ktery poskytuji. Kládne do toho muzeme zahrnout i uroven filmovych pribehu. U her je to az na vyjimky slabota a hry jako medium v tomto maji hluboky dluh, jeste porad jsou na urovni poutovych atrakci, ale jsem presvedcen, ze je to jen docasny stav a tak jako vyrostly filmy ze sveho groteskniho obdobi, tak to jednou potka i hry a i kdyz tu i nadale budou beckove hry, tak se stanou beznymi i hry, ktere nabidnou standardni pribehovou kvalitu jakou ji majii v ostatnich mediich.
Proc by pul hodina (prehnany udaj, mimochodem) gameplaye mela byt sebevrazda? Dneska jsou hry tak kratke, ze jám to jen prospeje. A cil neni podstatny, hry nehrajes kvuli cili, ale kvuli ceste k cili a pokud je gameplay kvalitni a zabavny, je to vyhra.
Pan T: ale mohu srovnavat kvalitu pribehu. Filmy a knihy jsou take jen zabava a presto mohou prinaset i kvalitni prábeh, tak proc ne hry. Nevidim duvod, proc by nepratele meli byt jen chodici terce aby bylo co strilet. Kvalitni promysleny nepritel, hru naopak ozivi. A uz vubec nevidim duvod, proc by jeho likvidace mela byt hloupa a nesmyslna. Prave tonle naopak vede k nude a stereotypu. Kdyby hracum melo jit jen o primitivni stríleni do tercu, mohou si zahrat neco jako Moorhuhn a hry jako Uncharted budou zbytecne.
Souhlasim, ze kniha, film a hra jsou ruzna media, ktere maji ruzne moznosti a musi pribeh vypravet jinak. To ale neni duvod, pric by meli byt pribehy ve hrach stupidni. Naopak, hry v tomto mohou byt nejlepsi, protoze 1) jsou interaktivni a hrac muze pribeh ovlivnovat a byt jeho soucasti 2) na ten pribeh muzes mit prostor klidne desitky hodin a je fakt smutne, ze toho hry neumi moc vyuzit. Naopak se zda, ze tyhle vlastnosti her vetsine scenaristu delaji problemy a snazi se je co nejvice potlacit. Hry by mohly byt pro pribehy nejlepsi a nejsilnejsi medium, ale zatim jsou bohuzel nejhorsi, jejich potencial je nevyuzit.
charvisan: nikde jsem nenapsal, ze ND hry jsou sracky a pokud jsi neco z mych tvrzeni takto pochopil, tak jsi to pochopil spatne. Ja jen poukazuji na to, ze nejsou dokonale, v necem jsou i slabe a rozhodne je na nich co zlepsovat.
zlovkvetinaci: zkus udrzet diskusi na urovni. Nepovazuji zaklinace za vrchol literatury, ale je dostatecne kvalitni, popularni a ma vztah ke hram, takze mi prislo vhodne zminit prave jeho. Take bych mohl zminit pana prstenu, i ten ma punc kvality, je popularni a neni v hernim prostredi cizi a da se predpokladat, ze vetsina bude vedet o cem je rec. Take bych mohl dat prikady z klasicke literatury, ale za prveby mi to prislo snobske a za druhe zbytecne.
Mimochodem, znas nejake hry, ktere jsou delany tak, aby byly nezabavne? To bude asi dost atypicke, ze? Takze jako argument vysvetlujici podobu U je to nepouzitelne, timto osvetlis podobu vetsiny her.
eeeee : Ty by jsi měl Naughty Dogu nebo ostatním vývojářům radit, ale to než by udělali hru podle tvého scénáře, tak už by tu byl Playstation 5 nebo Xbox TWO[s6] Si to představuješ moc jednoduše[s6] Mě připadá, že jsi takový ten tip člověka, který pusou za chvíli postaví barák [s6]
eeee: jelikož se jejich hry líbí tolika lidem až na tebe a pár zelenáčů, tak asi tam není důvod nic měnit, když chci hrát střílečku, tak očekávám přiměřený dostatek zbraní a nábojů, když si chci zahrát JZD moderní doby, tak očekávám, orání, setí, sklízení, dojení atd a ne že budu na pozadí řešit manželskou krizi dojičky Máně a rostlináře Evžena. TLoU to mělo a ty si to tam stejně neviděl. Když budu chtít hluboce uměleckou hru, tak sáhnu po něčem od Quadratic Dream.
trojbodka: člověk podle kterého Sony vyrábí mizerné konzole a z 99% má hry které ho nebaví a neustále kupuje další a další, tak bez urážky, buď je lhář, nebo je divnej.
já se už nemůžu dočkat až ukáží nějaký gameplay ze hry každopádně už teď jsi troufnu říct že to bude jedna z nejlépe vypadajících her současností ND věřím hrál jsem snad všechny jejích hry a vždy jsem se u nich parádně bavil nejlepší díl je pro mě U2 protože to byl neskutečný skok o proti prvnímu dílu 4 díl by mohl být trochu temnější byl bych zato celkem rád každopádně se nechám překvapit jak to celé nakonec dopadne ale už teď vím že 4 díl beru hned jak vyjde :)
Pan T: jenomže to by pak chtěli aby ho očkovala překrásná prsatka, kterou by on ojel jak veverku a bylo to udělaný na Morpheus, někteří by se za tuhle pasáž, nikdy nedostali[s6]
Tim chci rict, ze ND ma na svych hrach co vylepsovat. Muze je zbavit plytkosti a dat jim hloubku a smysl, aby to mohlo byt oznaceno za opravdu mistrovska dila. Ale obavam se, ze nedokaze prekrocit svuj stin a udela zase to same, co predvadel dosud. Sice komercne velmi uspesne, ale povrchni, primitivni a beckove hloupe, co pri pouziti nestranneho kritickeho mysleni nedokaze obstat. Protoze zpetna vazba od hracu a recenzentu je nemotivuje k zamysleni se a prekonani sama sebe, spis je utvrzuje v sebeuspokojeni, ze takto je to ok. Jestli chcete lepsi hry od ND, pak je potreba upozornovat na jejich slaba mista.
eeeee: Uncharted je striktně lineární, filmová, lighthearted střílečka. Prostě hra, která je dělaná tak, aby byla zábavná. Není to reálné a ani se to tak nikdy netvářilo.
Scénář a hloubka postav je rozhodně on par, nebo lepší, než cokoliv co najdeš v tom svém slavném Zaklínači. Což je mimochodem vcelku úsměvná ukázka tvé představy ohledně vrcholu literatury.
tak U1 dobré ale nijak oslňující, U2 bomba, U3 stejná laťka + pár supre pasáží za mě uričtě doky s dechberoucí scenérií a pak potápějící loď, tohle se mi hned vybaví když si vzpomenu na U3. U4 bude bombička to je jasné!
eeee: tvl normál zabíjíš, celkem bych i v pár věcech souhlasil třeba s tou odstřelovačkou, nijak mi to ale nevadí ale poté to zase rozvedeš do jiného neskutečného extrému -> ND jsou sračky hry. No vono už to tvoje bojkotování a hate TLOU svědčí o něčem ...
ND hry nejsou primitivní a tupé, ba naopak jsou promyšlené/řízné a dechberoucí :)
eeeee: Knihy jsou úplně jiné médium, to přece nemůžeš srovnávat. Hry jsou zábava, a nepřátele ve hře jsou chodící terče aby bylo na co střílet. Kdyby bylo méně nabíhajících nepřátel(terčů), tak si budou hráči stěžovat na nudu. Příběh je u her důležitý, ale je podřízen herním principům.
To je taky důvod, proč jsou třeba hry podle filmů, a filmy podle her skoro v zásadě průser. Každé médium má jiné zákony. To co funguje v jednom, nefunguje v jiném.
(Mimochodem v knihách mám větší mapu než ve hrách: link . Klidně mi napiš PM jak by jsi si představoval např herní Lolitu od Nabokova. Nemám totiž nejmenší ponětí jak by něco takového šlo. )
Jestli srovnavas knihu a hru, tak je asi na čase změnit druh knih co čteš protože ti vázne chybi pravé ta logika. To co popisujes neni příběh ale level design a dělat minimalne pul hodinové pasáže gameplaye kvuli získání jedne zbrane, je sebevražda. Ono je asi trochu jiný kafe udržet hráče/čtenáře na 80 stránkach scénáře a 500 stránkach v knížce.