Ve hře Uncharted 4 mohl být ukazatel výdrže

novinka  8
Martin Šmíd, 7. 6. 2022 10:46
Letos je tomu už šest let od vydání akční hry Uncharted 4: A Thief's End. O jejím vývoji se nyní trochu rozpovídal Josh Scherr ze studia Naughty Dog pro YouTube kanál Couch Soup, kde třeba zmínil, že úplně na začátku chtěli do hry přidat ukazatel výdrže. „Chtěli jsme udělat některé zajímavé věci s mechanikami šplhání. Stručná verze toho je, že jsme všechny tyto zajímavé věci dělali s ukazatelem výdrže, a snažili se, aby vše bylo náročnější,“ říká Scherr. Dodává, že nakonec byl tento nápad s ukazatelem výdrže vyškrtnut, protože překážel v tom, aby byly plynule propojeny skákací a akční pasáže. „Nechtěli jsme, aby lidé věnovali pozornost jen výdrži. Chtěli jsme, aby vše bylo rychlé a plynulé,“ dodává. Místo ukazatele výdrže se tak vývojáři zaměřili na vývoj a rozšiřování mechanik použitých v předchozích dílech, mezi nimiž byl třeba stealth, záchytný hák nebo pasáže s džípy. Josh Scherr v rozhovoru pochválil i Sony za návrh konzole PlayStation 4, pro kterou bylo jednoduché vyvíjet hry. Vývojáři se tak mohli více času zaměřovat na samotnou hru a její části, jako je třeba hratelnost nebo příběh, místo optimalizace. „Konzole PlayStation 4 byla speciálně navržena tak, aby nebyla moc komplikovaná s Cell procesorem a šesti CPU a dalšími šílenými věcmi,“ říká Scherr s tím, že konzoli by přirovnal k efektivní verzi špičkového PC.

Zdroj: eurogamer.net

Uncharted 4: A Thief's End

ps4
SCEE, Naughty Dog
Datum vydání hry:
10. 5. 2016
Žánr:
Střílečka, Adventura
10/10

Komentáře