L.A. Noire na konzoli Nintendo Switch bude skrze digitální distribuci vyžadovat SD kartu
novinka•středa 1. listopadu 2017•Martin Šmíd•

Zdroj: 2K Games
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama



















novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
fórum
Gran Turismo 7
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
novinka
Oznámena akční závodní hra Carmageddon: Rogue Shift, vyjde začátkem příštího roku
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
Komentáře (35)
Tady je vidět že někdo nepotřebuje vidět fakt že něco na Switchi vypadá, nebo hýbe se dobře ,stačí si prostě vygooglit , vsugerovat, nebo jen "vědět" že je to nevýkonný a víc nezajímá, nehledě na ten fakt že nejvíc to tady vypisují tradičně Ti kteří si to nepořídí..... klasika
Tady je pekna srovnavacky ps4 pc switch na NBA. Jasne downgrade tam jde videt ale v zapasech moc znatelny neni. Na handheld o velikosti moji ruky skvely vykon. :) link PS. Z toho odkazu co si sem hodil Sethe mi vypliva ze to ma vlastne lepsi HW jak Shield TV (vice ramek) ktery nema problem s Crysis 3 v lepsi kvalite nez na ps3/xb360 takze porad mi to vychazi jako cosi mezi ps3 a ps4 :) link
link
Seth to je mi jasny ze to je podtaktovane. To bylo i psp ve sve dobe. :) A mas nekde info o tom jak je to podtaktovane presne? Tak nebo tak takt urcuje sw takze ten vykon tam je. Ono je to ve finale jedno. Osobne si myslim ze se to pretaktuje kdyz to je v docku. Hodne to jde poznat u maria - v ruce switch moc netopi a vetracek ani nejde citet ze by nejak fucel ale stova se to hodi do docku a hra se z 720p hodi do FHD a clovek to muze pouzivat jako ohrivac na caj. :)
Marcel CZE je krásné že hájíš switch ale zjisti si okolo toho víc informací. Tegra X1 je sice ve switchi ale je podtaktovaná oproti tomu co udává nvidia za čísla. navíc část CPU
A celkově porovnávat nějaké flopsíky je hovadina, PS3 má hrubou sílu ale chybí ji technologie, které maxwell už má jako je zahazovaní neviditelných polygonu a komprese. A ještě větší hovadina je porovnávat FP16(která se pro výpočty v grafice nepoužívá) a FP32.
Pan Lorenc to co jsi napsal, je teoretická maximální rychlost. Jinak ale sám nevěřím v těch 16MB/s
Vincent Vega ano o výkonu Tegra X1 jsem si něco zjistil a je rozhodě výkonější jak předchozí generace konzolí...Už K1 byla a X1 je ještě výkonější...link link vycházím z ofiko informací výrobce. Na druhou stranu to nic nemění na tom, že jak hry vypadají a hýbou se na switchi je hlavně na vývojařích, ale myslím si že ta konzolka bez problémů zvládne porty multiplatforem ze současných konzolí sice v horší grafice ale přenosně
VulcanR to sis vyvěštil z koule? :D
Miluju ten argument "jestli se ti to nelíbí, tak to nekupuj".Tímhle tempem teda všem zakažte, aby si stěžovali na cokoliv, páč ve finále to kupovat nemusí, tudíž není třeba si stěžovat. Jak by ten svět byl hned hezčí co?
Ano, samozřejmě že nekoupím. To ale neznamená, že člověk nemůže mít názor.Lidi z Nintenda se asi rádi sekaj v minulosti, páč tohle je fakt průser.
Nemluvě o tom, co najdete když rozeberete Dock u Switche.
Někde je skutečně uváděn výkon Tegra x1 někde okolo toho co uvádíš. Nicméně třeba Digital foundry říká, že její výkon je vyšší než minulé konzolové generace. A podle mě je to jasně vidět. Skyrim se mi na Xboxu 360 v pozdějších fázích hry sotva hýbal a vypadal všelijak. Na Swišti vypadá o třídu lépe a jede jak po másle. L.A. NOIR taky vypadá lépe než na minulých konzolích. Je to prostě výkonnější PS3 v kapse.
To jsou chybné údaje. V přenosném módu 500 GFLOPS a ve stolní 1 000 GFLOPS. Pěkně je to vidět třeba na SKYRIMU, ten je i v přenosném módu PS verzi graficky jasně nadřazený.
* horsej ps3 do kapsy :D
ps3 - 230 GFLOPsswič HH mod - 157 GFLOPS :D
kefka.palazzo mizerna vydrz baterie? Ja ti nevim hraju cca 3 hodiny zeldu s nejvyssim jasem. To mi prijde ok na takovou grafiku a vykon, vita na tom nebyla jinak a mela mensi rozliseni displeje... Dyt ta konzolka ma aktivni chlazeni. Na velikost vskutku impozantni. Nehlede na to ze minula generace mela 512mb ramky toto ma pokud se nepletu 4gb. Nevidim problem. Bethesda na to portuje v pohode a snad se dockame i Fallout 4. Jasne graficky to bude horsi nez na ps ale porad je to handheld. Handheld co zvladne porty her ze soucasne generace konzoli. To je super. Jasne mohl tam byt lepsi hw ale to muze klidne prijit s dalsi generaci a osobne mi te vykon horsi ps4 do kapsy staci a skvele se bavim. :)
Já jsem si hned při koupi pořídil 128GB ŠD kartu a neřeším, Vita snad neměla vůbec žádnou interní paměť.
S většinou souhlasím....ale ty hry, co pak udělaj, jim ty konzole nakonec vždycky prodají. Možná by se měli zaměřit čistě na to co umí...na hry a konzole přenechat jiným.
já myslel kartou - cartrige, ty jsou drahé
myslel jsem SD karty do switchelink
karty pro switch vyrábí japonská firma
Tak proto asi taky udělali kauf s westerd digital na tech kartách. Takovej přístup se mě nelíbí. Ale nintendo si prostě jede svoje. To už v podstatě můžou lidi kupovat rovnou digitalní verze her.
up_er problém je pouze výrobní cena cartrige, takto mohou v podstatě dělat hry pouze na 2-4GB karty kde bude nějaký luncher a přenesou na zákazníka nutnost investice do paměťového zařízení. Bohuže nintendu jde taky jenom o zisk a místo aby slevnili karty, tak je v tom podpoří. Samozřejmě 128GB interní paměť by byla lepší.
Hej ta pamat je pruser, neni problem zohnat si vacsiu kartu ale nabaluje sa to - ked si to clovek spocita ze 330 ecok konzola, 50 nejaka karta, 70-80 Pro controller alebo druhy par joyconov, 10 za nejaku ochranu displeja, 25 za puzdro, 30 za charging grip, k tomu nejaka hra a cloveka to vyjde viac nez novy XoneX. :D
PS3 super slim byla posledni verze konzole PS3. Tady je ten problém rovnou na launch a v roce 2017.
Dotaz od jedné velké lamy.kdyz si koupím větší SD kartu stačí mi to z té stávající jen v PC překopírovat?
A k tématu co takový ps3slim 12gb nebo kolik to mělo paměť.na ty např far cry 4 z disku nesel vůbec pustit a musel se dokoupit HDD.
Esteze som preventivne kupil 200GB SD kartu, ja som tusil, ze u Kidtenda sa do buducna bude hodit :D
Benja: s updatmi je to tak, ze ked mas v konzole SD kartu, vsetko sa ti taha automaticky na nu a konzolu s jej 32GB nechava volnu.
Ale já neříkám, že tím trpí a nebo že jdou do sraček...jen říkam to co vidím = fiskální rok jim končí v dubnu, Switch vydali v březnu aby si zlepšili čísla a je to prostě škoda, ta konzole nebyla jestě ''hotová'' . Stejně tak je škoda, že Switch cartridge může mít 32GB a tahle hra ma 29, takže by se tam vešla, ale nikdo neví proč ji vývojáři uďelali na 16GB cartridge. Sám bych byl rád kdyby si na tom dai více záležet, protože si ji budu asi kupovat.
Ano a protoze je to takova sracka tak jsem si to koupil take a od te doby ps4 nezapnul 😂😂😂 pro samou absenci her na switchi. A ano v dnesni dobe za litr 128gb sandisk ultra to je vazne utrpeni. Navic moznost hry zalohovat na externi uloziste a jen kopirovat dle potreb. Vlastne takova vita s vlastnimy kartami za predrazenou palku byla mnohem dale. 😂😂
Ano urcite je to videt,dost tim trpi a jdou do sracek jak zde minule popisoval clanek o prodejich swiste ;)
Tady jde vidět, že ten launch konzole byl opravdu předčasný, kvůli fiskálnímu roku Nintenda...škoda
a ještě na doplnění NBA2K18 - 16gb download a hra si ukousne 5GB pro save data :D pro jeden jediny save
To bylo jasné hned, že 32 GB vlastní paměti bude dobré tak akorát na firmware updaty. To aby pomalu začali psát na krabičku, že bundlované hry které jsou ve formě voucheru na digitál, vyžadují přikoupit SD kartu. Taková novodobá Merkur stavebnice.
Hráč123 je tu sice psané jenom o LA noire ale tento problém má více multiplatformních her, WWE 2K18, LA noire, Doom. WWE chce z interní paměti 24GB, Doom má zase stahot MP část. Pravděpodobně stejný osud potkal Fire emblem warriors s japonským dabingem, hra bez japonštiny má do 15 GB, s dabingem nad 16GB, takto zabili několik much :D Jp dabing né každý chce, a na hru jim stačila jen 16GB karta.
A jak to funguje s těmi updaty? Předpokládám, že ty se uloží do systémové paměti, takže koupíte krabici abyste ušetřili místo a stejně přijdete o 13 GB?