Keiji Inafune na kvalitu Mighty No. 9: Lepší než nic


Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
Komentáře (14)
MarucsChef: Ale Batman nebyla jejich hra jako taková. Podobně jako v případě remasterů, se tohle nedá považovat za jejich dílo, protože studio muselo úzce spolupracovat s WB Games Montréal - měli omezený rozpočet, nápady, které mohli uplatnit a taky čas k vývoji. Ale to je jedno. Důležité je, že teď borci mají možnost napravit svojí reputaci, se svojí vlastní značkou, tak prosím nepředbíhejme s verdikty.
Každopádně, tvoje první věta na můj účet mě tedy rozesmála. Kolik sis jakože představoval, že bude mít studio "veteránů", aby to bylo tak nějak adekvátní pro vývoj ReCore? 49/50? :D Všichni ti tři jmenování jsou klíčoví tvůrci MP (Rejža, výtvarník, hlavní programátor ).
A ještě k tomu Kickstarteru. Děláš jako by přímo tobě dlužil Inafune těch 5 mega. :D
Od tohohle pitomce už nic nekoupím, i kdyby na tom dělal okrajově. Dal jsem mu na Kickstarteru 40 euro a pak se ani neomluví za ten paskvil co mi dodal a jen řekne, že mi to musí stačit. Však vybral jen 5 mega na 2D plošinovku, tak co bych měl chtít.
BarackObama: A kolik těch veteránů tam je v tom týmu, který má 50+ vývojářů? Podle Wiki to jsou 3. Zatím společně dělali jen remastery a když dostali za úkol udělat svoji vlastní hru, byl to ten Batman na Vitu, který stál, vlastně nestál za nic.
BO -> Diky za blizsi info, tohle jsem nevedel. :)
Kenji je zkrátka špatný mluvčí a možná i trochu arogant, ale mě nejvíc na téhle události pobavila SEGA, která si přihřála polívčičku a místo, aby držela hubu, tak ještě pokrytecky si taky jde kopnout. Uvnitř té společnosti koluje cosi tak prohnilého, že to ani nejde popsat slovy. SEGA je učebnicový příklad toho, jak hluboko dokáže kdysi tak legendární společnost klesnout...
TimeSplitter: Kenji dělá na hře jen okrajově, respektive jeho studio Comcept, které "nadesignovalo" univerzum a hlavní postavu. Na kódování, herních prvcích a celkové "logice hry" naopak pracují Armature Studio, což jsou právě veteráni z Retro Studia, stojící za sérii Metroid Prime. Já o hru tedy strach rozhodně nemám.
Moc me to mrzi kdyz muj oblibeny vyvojar udela takove 2 hry.Onimusha a pro mne osobne srdcovka...nejlepsi a nejkomplexnejsi akcni hra Shadow of Rome to jsou od neho prave bomby.Zrejme delat na 2 hrach soucasne,se krute podepsalo
Má na pérku :D
:D :D
Myslete pozitivne - aspon je uprimnej
No potes koste, to mam fakt "radost". :D
Pletu se, nebo je to ten stejnej clovek co ted dela Recore? Jestli jo, tak uz se o tu hru fakt zacinam bat.
Táto hra bola vo vývoji tak dlho, že aj keď som mal na začiatku nejaký záujem, tak už dávno sa vytratil. Nekúpil by som to ani keby to dopadne lepšie.
No lol. Kvoli tomuto by som nikdy nepodporil kickstarter.
Wow, tak to je dobrej kripl.
Po Sonic Boom a Sonic '06 bych se být Segou radši ke kvalitě hry nevyjadřoval...