Hra Resident Evil 4 dostává speciální Chainsaw demoverzi


Tvoje reakce na článek
Galerie





































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
fórum
Think before you sleep
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
Komentáře (88)
@Heymi9615: podívej se na fan projekty seamless 2,3 a hdproject4 🥹 chystá se i seamless 1 na to se hodně těším, přesně takhle si pamatuji že ty hry vypadaly 😅 v mém kiddos věku, kristova léta přitom už mám za sebou lol
@🏡Makléř: Ano, originál RE 4 (na konzolích) má stejné ovládání. 😛
Analog dopředu, chůze, analog vlevo/vpravo natáčení postavy kolem osy. Střelba/míření je též hrozné. 🥴. Zkus a uvidíš. 😂 Tohle je opravdu náš problém, že si starší hry pamatujeme lepší a hezčí, než byly.
@Boring Longplay onjo: Dobře řečeno, je to takové nemastné neslané. Nemužu tomu nějak přijít na chut.
Musím uznat že grafika je good, po tom co mi bylo doporučeno vypnout chromatickou cosi. O hodně se to zlepšilo. Takže beru zpět.
@Boring Longplay onjo: Nechtěj po mě, abych oprášil Gamecube 😄
@Frenky7: zrovna to testuji, damage zbraně např. u red z 1.4 na 2+ nemá žádný vliv, naopak po upgradu paradoxně v testovací pasáži o 2 critical hity méně, naopak blacktail 1.6 critical hit pomalu každá 6. střela
link takhle hraju resi 4
Sanca na critical sa este zvysuje ak je postava staticka namieri a zameriavaci krizik sa spoji a az v tedy vystrelit. 2x v deme sa mi to podarilo
teda netušim očom tu točite ale mne sa podarilo tomu jednemu hlavu rozlusknut ako zrely melon.a teda čarostrelec zrovna niesom.a to stou pistolkou obyčajnou.
S rostoucím damage u zbraní v RE4 prostě stoupá pravděpodobnost, že půjde ustřelit palice už u devítky. Proto třeba RED9 dával ze startu kritiku o dost častěji.
@Marty: doslova píšu za mě osobně zklamání blabla + že se mi nepovedl za celou dobu ani instakill, no tak jsme zabředli do diskuze ohledně rozprskávání hlav, takže když píšu že není podmíněna upgradem logicky tím asi myslím v průběhu hry, to že nakonec je super upgrade za odměnu defakto na new game+ je fakt uznávám, tak jste si mě chytli za slovo no na standartní průchod hry to vliv nemá, chápame se ?
@Frenky7: ok, ale to se bavíme až o posledním finálním upgradu lol, který ovšem story progress umožňuje až ve velmi pozdní části hry
@Boring Longplay onjo: Pokud si to dobře pamatuju, tak u pistole na max byla kritika na headshot 5x vyšší, než v základu.
@Frenky7: pravděpodobnost rozprsknutí hlavy není podmíněna upgradem zbraní v originále, resi 4 mám dohraný i bez jediného upgradu, demo 5x projeté a nula
@Boring Longplay onjo: Instakill pistolí se mi povedl na druhý průchod (s nevytuněnou devítkou se tak nějak není čemu divit).
Za mě osobně z dema zatím zklamání, technologie letí dopředu a pomalu po 20 letech hra působí jako větší koridor, pocit ze střílení nic moc, 2 remake za mě top, tady mi to nesedí od zaměřovače, reakce enemáků na zásah i jejich animace působí zvláštně jako slow motion, no ani se mi nepovedl instakill pistolí
Tak Xbox má VRR nastavenou 40-120, takže to ve finále může být s VRR plynulejší na Xboxu než na PS5, kde je sice opět o dost lepší optimalizace, ale VRR tam je 48-120, takže když to spadne pod 48, tak to už jde cítit.
Stejně jak to vyjde všichni budou hrát easy obtižnost 😂😂😂
@Fenix87Czech: To uz bylo v osmicce.
Mimochodem v demu jde ziskat TMP link 😀.
@Marty: Fotomod je i v demu. Minimálně v cutscenách, víc jsem to nezkoumal.
Edit, tak je i ve hře, pauza a pak čtvereček.
Zajímavé je že v nastavení je možnost povolit raytracing u performance módu je tam samostatný přepínač. To by mohm být také nový standart 😁
Za me je ovladani dost v pohode. Nic jsem neupravoval hlavy, hlav litaj. Jediny co, tak z grafiky nejsem vubec odvarenej. Cekal jsem to lepsi.
Kazdopadne kdyz jsem byl malej, tak jsem z toho borce s motorovkou mel slusny psycho 😀 jsem rad, ze ted uz to na me nefunguje
No tak jsem to demo hrál asi dvakrát, chcípal a nemohl jsem nic trefit a odepsal jsem to, že to celé podělali hlavně kvůli horšímu míření a střílení než v originále což si mýslím, že horší prostě je. Taky ovládání postavy je nějaké podebrané. Pak jsem to zkusil znovu upravil ovládání a další věci, hrál jsem to furt dokola a pak už to začlo jít až jsem sejmul i toho motorovčáka. Nakonec možná do toho teda pujdu. Je to třeba brát, že je to prostě jiné.
@Peete: Jestli jsi viděl video s platformou XoX, tak to asi bude fake.
Všechny verze dopadly dost dobře, sila RE engine je fakt velká.... link
@robinhocz: Pokud ti nesedí pravidla hry a záměr autorů, musíš se pohlédnout jinde. Kdo byl někdy na střelnici, tak ví své a RE4 Remake opravdu stylem hraní není až tak arkáda. O to je pak gameplay zajímavější a chce trochu tréninku.
Uz to mam tolikrat dohrane,ze diky ale plnou verzi uz hrat nechci
@Frenky7: Raději bych přeci jen hru,kde bude ovládání odladěné.😋
@robinhocz: Robine, dej si autoaim, když tě to tak trápí. I na takové hráče Capcom myslí 😃
Zahral som si to, ale odvarený z toho nie som. Ja neviem prečo, ale RE séria mňa neberie už od pôvodnej trilógie na PS1. Dohral som akurát Code: Veronica na PS2 s návodom. RE4 viem že išla iným smerom a je to v podstate legendárna značka, ... no nemám k tomu vzťah : / Demo remake-u je graficky ok, ale nič čo by mi odjebalo deklík. Naopak zvuková atmosféra je špičková, aj v mojich obyčajných SteelSeries 7 bez zapnutej podpory priestororového zvukuje to pecka a počujem zvuky zo zadu, zpredu, zlava, prava 🙂 Taký zvuk "sound" by mala mať už každá hra štandardne.
Edit: K DualSense, mohli sa s tým viacej vyhrať. Pocítil som som ho len cez prechod cez most a niečo pri strelbe. Ale vo finálnej verzii to asi bude lepšie. Nechcem hodnotiť len z tohto krátkeho dema.
@Marty: Sám jsi to tu napsal, že je to u tebe rukama 🙏