Dnes vychází červnová aktualizace do Gran Turismo Sport

1. Bude přidáno 5 nových vozů – od amerických muscle cars až po model řady Red Bull X.
Chevrolet Camaro Z28 '69 (N300)
Toyota Tundra TRD Pro '19 (N400)
Toyota Sports 800 '65 (N100)
Renault Sport Clio V6 24V '00 (N200)
Gran Turismo Red Bull X2019 Competition (Gr. X)


2. Bude přidána trať „Sardegna – silniční trať“.
Sardegna – silniční trať
Celková délka: 5 113 m, Celkové převýšení: 38 m, Počet zatáček: 15, Nejdelší rovinka: 915 m
Bude přidána nová silniční trať na ostrově Sardegna, jednom z mnoha italských středisek ve Středozemním moři. Tato vysokorychlostní technická silniční trať využívá uzavřených částí veřejných cest a najdeme na ní jak rychlé rovinky, tak i ostré zatáčky. Zejména stoupání a klesání ve druhé půlce tratě a zužující se dráha nutí jezdce k riskantním manévrům až k ochrannému hrazení. Kromě nejdelší verze „Sardegna – silniční trať A“ jsou k dispozici ještě verze „B“ s délkou 3 893 m a „C“ o délce 2 661 m.


3. Do režimu „GT League“ bude přidán nový závod určený výhradně pro vozy X2019 Competition.
■ Vytrvalostní seriál X2019 Competition (Vytrvalostní liga)
Tento vytrvalostní závod je určen pro soutěžní vozy Red Bull X2019 Competition.
Kromě toho budou do režimu „GT League“ přidána následující nová kola:
■ Začátečnická liga
2 nová kola do závodu „K Cup lehké váhy“.
■ Amatérská liga
2 nová kola do závodu „Rallycross skupiny B“.
■ Profesionální liga
2 nová kola do závodu „Group 1 Cup“.
■ Vytrvalostní liga
1 nové kolo přidáno do „Vytrvalostního seriálu prototypů Gr. 1“.

4. Budou přidány další funkce.
SCAPES
Do zvlášť vybrané sekce budou přidány motivy „Podhled – Zdola nahoru“.
ZKUŠENOSTI Z OKRUHU
Do režimu „Zkušenosti z okruhu“ bude přidána trať „Goodwood Motor Circuit“.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (41)
No jo, Petre, ale tys byl minimalne o dve tridy lepsi jezdec nez ja, s tebou bych se nemohl srovnavat
Taky jsem mel pauzu a nenastartoval motor skoro 3 mesice. Samozrejme ze krom 90 aut co jsem mohl kazdy den nasbirat, tak jeden karambol za druhym. Nastesti ta hra ma celych 22 let stejny rukopis takze nelze zapomenout. Neni to simulace ani arkada je to proste GT ktery ma svoje pravidla. Nejde mi ale na rozum proc obcas kdyz si vyberu auto, tak to loaduje pul minuty a pak ze auto nemuzu pouzit. Kliknu znova a uz to jede..
No kdyz vas tady tak ctu kluci, tak mam zas hodne velkou chut si zazavodit... asi bych uz moc nestihal, pac ta mezera ve vykonosti hracu se musela udelat velka, ale aspon tak nejak pro radost .Ono kdyby teda nezmenili denni zavody na ty (pro me osobne) zpropadeny tydenni, tak bych hral GTS asi doted
Dirt 2.0 je fakt dobrej to určo pořiď. Jen škoda že to ma o pul horší grafiku než na PC ja to nedávno prodal do bazáče už sem byl přeježděnej těch pár tratí ale pokud vyjde nějaké kompetní edice vezmu znovu. O tu grafiku ve finale ani tak nejde neni to tak zle, ale ten pocit z jizdy je boží. GroupB káry to je slast. Chybí mi tam ale Lancia 037.
@wistr: DiRT budu muset taky pořídit. Jen teď není tolik času hrát a když je, investuju ho hlavně do GTS.
Mám problémy se po Dirt2 k tomu zase vratit:( Ten pocit z řízení v dirtovi když jsem si svůji g29 naladil dle nějakých for je prostě mnohem pestřejší. Možná s tím deštěm. Do dirt2 jsem ale hrával denně.
Hra je to maximální, navíc hdr je fakt peckovní a nejlepší snad ze všech her, hlavně ty světla jsou úplně mazec..., jen jsem ji musel bohužel prodat, protože mám od o2 tak na p... připojení, že mi po jistým updatu nešlo hrát online, vlastně veškeré online funkce...
Heymi: na tom neco je nevim proc ale trate se mi strasne rychle okoukaji. A hrozne mi chybi Tokyo z predchozich dilu a nejvic Cita di Aria z GT4, pac ta byla docela hardcore nudle.
@Lovefist_88: Jo přehrávač bych bral taky, jsou dva tři songy, co mně tam fakt serou. Ale obrácené varianty světových okruhů fakt nečekej, myslím, že to licence ani nedovoluje. A ruku na srdce, jel jsem reverse Nordschleife ve hře Enthusia na PS2 a řeknu vám, nic moc.... Reversy světových trati snad ani nechci.
Jak me vzdycky dalsi update vykouzli usmev zadna jina hra neumi. Nicmene stale cekam na moznost deste a nejake interface upravy...ovladani prehravace, vice moznosti HUD nastaveni a moznost u kazde trate obracenou verzi.
@radik9: tak pokud je zapnutý RV pro on line závod, tak co není pod zámečkem, tak štelovat jde, jasně. Jo a někdy jde jít napříč kategoriema s oblíbeným autem, třeba z N200 do N300 a podobně.Tak jsem otestoval tu Sardagenu a je prima. Zvlášť boxy super, žádné složité kroucení tam i ven, pěkně šup, bzz, bzz a ven.Hlavně jsem si jistý, že jsem jí nikdy ještě v žádné hře asi nejel, což je taky plus.
Edit. Steve, no, to tam tentokrát není, ani ty srandy s výměnou oleje a myčkou.:-)
@johnyital: Díky. Ten jsem objevil. Já doufal v lehký ladění nárazníků a spoilerů. :D
... a ladění je opravdu dlóóuhý proces kroužení v časovce a nastavování mnoha parametrů. Omlouvám se že jsem si tady trochu ulít, ale je to moje nejhranější gejma.
@johnyital: Použít se to pochopitelně dá i v online, ale je nutné myslet na to, že změnou váhy a výkonu se u vozidla změní i jeho kategorie. Některé vypsané závody mají potom i omezení výkonu / váhy v dané kategorii. To nejvíc je ale ladění podvozku, převodovky aerodynamiky atd. Auto je nutné pro slušný výsledek s danými omezeními konkrétního závodu vždy nastavit pro každou trať.
@SteveHood: tím zjednodušeným tuningem je myšleno, v garáži na kartě vozidla, tam jak si můžeš štelovat nastavení konkrétního auta, jsou dvě taková kolečka na vzrůst výkonu a snížení váhy tuším, za mílové body, cink , cink. Nahrazuje to to předchozí vylepšování pomocí nákupu těch dílů. Samo to má význam jen pro singl, v online je Rovnováha výkonu zapnutá.
Pardon, ale NEJ trať je samozřejmě Nordschleife ! Co já už tam strávil času. Když je náhodou ve Sport, hodně v Loby a opravdu hodně při ladění sám na okruhu.
Brands je nej trať
@Heymi9615: V GT je nějaký tuning? Já to nikdy neobjevil. :(
Říkám to furt. Nejlepší ze svaté trojiceGTSProject CarsForza Motorsport. Navíc na PS4 PRO v opravdu výjimečné grafice
@manhunter-CZ: Tak ten zjednodušený tuning tady se mi líbí víc, za ty mílové body. Osobně mi B spec nechybí, radši jezdím vše sám. Ale to má každý nastavený jinak.
Po delší době jsem si gt zahrál a super. Spousta singl závodů, akorát mi chybí ta typická kariéra s tuningem. Taky mi hrozně chybí B-spec, ten jsem si moc užíval v 5ce.
Další skvělý update do této úžasné hry. PD vědí jak si udržet hráče. Tu hru nikdy nesmažu! A pravděpodobně jednou nahraju i na PS5, a hrát, dokud nám kluci šikmoocí nepřinesou další díl.
Souhlas se vším pozitivním, co jste tu napsali pánové. Já už tam nechal 380 hod, hraju online i GT League. Občas vytvořím polep, nebo čtu encyklopedii. Anebo nechám hru v menu a koukám jak se mi předvádí, za doprovodu pohodové hudby
Jsem zvedavej na forzu 4. Kdyz jsem hral gt6, tak jsem nevedel jestli to neni gt5, vy 10 000 nitu, podpora neni luxusni, jen by to bylo moc trapne kdyby vlajkovka sony jela na nulovem obsahu. Nedohani to spíš vyvojari?
Tak jasný, chlapci, to má každý, že některé okruhy může a na některých má doslova osypky. To tak je. A máte recht. Na Brandu snad není zatáčka, která by nebyla svině.Další věc, výhodou GT, tak jak u všech dílů je, že se může člověk průběžně vracet, chvíli jezdí intenzívně, pak se věnuje něčemu jinému a pak jako když to najde zase najednou. Ale je taky pravda, že to teda tentokrát zabírá masakr místa.Já třeba už teď jezdím čistě jen ty šampionáty, když teda mi vyjde čas.Pak je třeba říct, že po tom roce, zdá se, se to trochu zlepšilo, co se týče ohledupnosti.Vypadá to, že hajzlíci z povolání už odtáhli většinově ničit zase jinou hru. Zbyli už spíše ti, co mají to závodění rádi a neprudí tolik s egem. Ovšem zase, má to i druhou stranu mince, ubývá chyb, hernajs.Sem tam se ještě tedy najde někdo, ale celkově se zdá, že je to lepší už. Mimochodem, dneska jsem shodou okolností koukal na pár kompilací skutečných závodních incidentů a musím říct, že jsem byl až překvapený jak je to podobné. Třeba takové to, jak vás někdo otočí šťouchnutím čumákem z boku do zádi, se tam vyskytovalo překvapivě hojně.
Minulý rok, jsem 3/4 roku nehrál nic jiného. Vůbec první hra, která mě donutila si dokoupit periferii. Ne že bych byl na ovladači marný, ale chtěl jsem si prohloubit zážitek. Letos jsem se k tomu asi před měsícem zase vrátil a opět si užívám závislost na rychlosti a závodění. Penalizace jsou sice rakovina, ale hra je prostě úžasná. S přechodem na novou generaci pska a v tu dobu už i na nové tv, to bude totální náser. Pak se obávám, že přikoupím další periferii a to vr. Budoucnost gtska je scela jistě dlouhá a pořád se budu vracet a hrát. To dnes mnoho her neumí
@johnyital: tak zrovna Brands Hatch vůbec rád nemám, ty zatáčky tam nejsou zrovna sympatický a podle mého gusta. Hlavně hned ta první, ta za tu nenávist asi může, pač jsem se jí nikdy pořádně nenaučil Jinak jak jsem to teď po dlouhý době zapnul, tak jsem čuměl, jak dobře to vlastně vypadá. To menu, ta prezentace, ty detaily. Je tam toho hromada na co se člověk může zaměřit a strávit u toho nějakej čas. Pro opravdový milovníky aut je to prostě splněnenej sen, a tohle všechno může vytvořit jedině blázen do detailů, jakým je Kaz Od vydání jsem si chtěl pročíst historii různých značek a konkrétních modelů, ale ještě jsem se k tomu nedostal, protože v tý hře je prostě pořád co dělat nebo obdivovat. A ten nově přidanej obsah je taky něco, fakt se jim to povedlo 👍
@johnyital: ámen, sečteno podtrženo, naprostý souhlas
@Smeta: já třeba mám nejradši okruh Brands Hatch. Je to rychlý a napínavý okruh.Pokud máš náladu, já nejsem žádný extra jezdec, tady je jeden můj docela napínavý závod šampionátu před rokem, kde jsou vidět jak moje chyby, tak chyby ostatních. To žádné AI nezajistí. Je to přímo ze hry a není to nic tak strašného zas. Třeba změníš názor.link
GTS je paradni, jen na moji PS4 Slim trochu macek:) Ale ja se ptam??
link
Jo nebo ne?
Nevím jak ostatni ale ja bych jinak nez vr nejezdil kdyby byla plna hra,to snad kazdy fanda aut co to vr zkusil by semnou souhlasil.