Nový update do Gran Turismo Sport přidává nová vozidla i trať

1. Bude přidáno následujících 7 nových vozů, včetně Fordu GT ’17 a několika safety carů.
Ford GT '17 (N700)
Porsche 911 Carrera RS Club Sport (993) '95 (N300)
Toyota Crown Athlete G ’13 (N300)
Volkswagen Golf I GTI '83 (N100)
Toyota Crown Athlete G Safety Car (N300)
Renault Sport Mégane R.S. Trophy Safety Car (N300)
Dodge Charger SRT Hellcat Safety Car (N700)

2. Bude přidána trať „WeatherTech Raceway Laguna Seca“.
WeatherTech Raceway Laguna Seca
Celková délka: 3 602 m, Celkové převýšení: 55 m, Počet zatáček: 11, Nejdelší rovinka: 453,00 m
Závodní okruh WeatherTech Raceway Laguna Seca se nachází 100 kilometrů jižně od San Jose v srdci Silicon Valley v severní Kalifornii, v USA. Tato technická trať se skládá ze středně rychlých a pomalých zatáček, a protože je obklopená pouští, můžete se tu setkat s problémy s přilnavostí, protože vítr na ni často navane okolní písek. Jezdci tak musí mít svou rychlost neustále pod kontrolou, protože jakékoli chyby v odhadu vyústí ve vyjetí z tratě nebo havárii. Dynamické změny výšky jsou modelovány krajinou a jsou typickým rysem této tratě – mezi nimi zvlášť vyniká slavná „Corkscrew“, 15metrová zatáčka v klesání. Laguna Seca nabízí vzrušující závody, jaké nikde jinde neuvidíte.


3. Do režimu „GT League“ bude přidáno 7 nových kol:
■ Začátečnická liga
2 nová kola přidána do „Dědictví Z“.
■ Amatérská liga
2 nová kola přidána do „Šampionátu Super Formula“.
■ Profesionální liga
2 nová kola přidána do „Výzvy pro vozy s motorem uprostřed“.
■ Vytrvalostní liga
1 nové kolo přidáno do „Vytrvalostního seriálu prototypů Gr. 1“.

4. Budou přidány další funkce.
SCAPES
Do zvlášť vybrané sekce režimu Scapes bude přidána „Laguna Seca – Corkscrew!“

ZKUŠENOSTI Z OKRUHU
Do režimu „Zkušenosti z okruhu“ bude přidána trať „WeatherTech Raceway Laguna Seca“.

Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (53)
Hosi ale tohle me pobavilo ...
Borina v Porsche GT3 na Hellu
Ta si to dava i jednou rukou link
@choSee007: Ale no tak. Přece si tu kvůli hře nebudeme vyhrožovat a nadávat. Je to jeho názor, tak mu ho nech.... Já s ním taky nesouhlasím. Ale že bych se chtěl hned rvát.... Trochu nadhledu.
Komentář byl uzamčen
Příspěvek porušuje pravidla komunity.
Hlavne tie pokročilé FFB efekty v hardcore simoch nedokážu tieto naše volantiky spracovať v požadovanom rozsahu. Jasne som to vnímal na tom Direct Wheele ktorý dokázal extrémne rýchlo a dynamicky bez akejkoľvek casovej odozvy vyvíjať tie odporové impulzy a ešte pri tom simulovať pružnosť a elasticitu. Taky dynamický rozsah a za tak extrémne krátky čas nemôže proste žiadny sprevodovany mechanizmus nikdy zvládnuť.
To že mi môj rozhegany G29 tancuje komplet celú dobu počas jazdy na nordschleife v AC, nemá s realitou nič spoločne. Silu na to papierovo moze mat, ale dynamiku, odozvu a frekvenciu ani zdaleka.
Mně nejvíc dostalo, jak si někdo ve fórech (ne tady) stěžuje, že v některých závodech v dešti u sériových aut nejdou přezout pneumatiky z komfortních či sportovních na závodní mokré. Vždyť přeci prší. Já zapomněl, že u svýho Golfa když prší taky jedu domů a přezouvám na přechodné gumy.
johny : Kdyby takova hra byla uz ted ,tak dost lidi by bylo zklamanych jak se to krasne ridi a jak je odezva slaba ... V tom je prave ta finta ...
Ja nevim , ale kdyz vezmete svoje domaci auto , zajedete za mesto a trosku tomu date plyn na uzke ceste ktera je sama zatacka a treba spojuje nedalekou vesnici . Tak se zamyslete jakou odezvu citite na volantu a pak popremyslejte co prozivate u hry na volantu doma ...Nema to hra nahodou jeste vic vyumelkovane nez jaka je skutecnost ...Urcite borec citi v GT3jce live takovou odezvu jako u Assetto
Co jako cititite v aute live , kdyz berete plynule zatacky ? Zame jde citit slabi odpor a tim cela parada konci ... Ale chapu GTS to ma slabe a je treba mit vyumelkovanou odezvu protoze tak je to spravne , asi jako ten mitus jaka je to vrazda ridit GT3 ...
Tim to tu balim a jdu se venovat vanocni pohode ...
Krasne vanoce vsem ...
Dobrá zpráva ale je, že vývoj ve hrách jde neustále dopředu. Jednou se třeba dočkáme závodní hry s ultra přesnou fyzikou. Pak nadšeně půjdem a proženeme na reálných limitech v té hře super realistickou káru po super realistickém okruhu za pomoci jednoho z několika nabízených super realistických pohledů, které hry nabízejí.To bude ultra realita jak řiť, s bulvama na nárazníku. Však i reálný pilot to tak má, ne, když ho něco sere, máčkne trojúhelník, a dá si pokoukání za auto nebo kapotu.Vysral bych se na tyhle věci , dokud alespoň VR nevyroste s pemprsek.
A prisel znalec a jeste tu prudi neco o lhani ...
G29 je sunt co ma podstatne slabsi pocit z jizdy nez T150 ...Vis ty chytroline kamos G29 mel a prestal mu funguvat , koupil T150 a sam rikal ze je odezva daleko lepsi ...Ja si ho sam osahal a rozdil jde okamzite citit a i slyset...
Pedaly ? Kdyz T150 tak T150 Pro a ty pedaly jsou hodne dobre ... Jezdil jsem na T150 Pro dlouho Dirt Rally a pecka , nevim o jakych limitech mluvis ... Kdybys o tom neco vedel tak bys tu nepsal nesmysly ...Logitech pouzil do G29 jeste starou technologii prevodu , zato Thrusmaster ma prevody jinak resene ...
Vis natom ze je lepsi T150Pro nez G29 se jen tady na webu zhodlo dost lidi ... Ty si pis co chces me je to uplne sumak ...
Můj názor je ten, že ano, kdysi byla doba, kdy se závodní auta dělala čistě na co největší výkon a čerta se někdo staral, jestli se to dá taky uřídit. Po mnoha průserech a možná skoro vraždách, zvlášť dneska, je to úplně jinak. Podívejte se, kriste, co maj dneska piloti F1 mezi očima, přes co čuměj. Nikdo už si dneska nedovolí udělat zabijáckou káru jako v sedumdesátkách.Absolutní souhlas s Kostějem.
@Robitus: až doposiaľ sa s tebou dalo súhlasiť. TGT je najsilnejší volant od TM s rovnakým 6nm výkonom ako Fanatec CSL. Má v GTS najlepšiu podporu a keďže sú všetky ostatne simy okrem F1 na PS4 mŕtve, nič lepšie sa vybrať neda. Každý jeden koho poznám, od casualov po profíkov si TGT nevie vynachváliť, aj za tú prehnanú cenu.
Fanatec je špička na PC, ale v GTS mu Polyphony venovali kvôli partnerstvu s TM asi zámerne menej pozornosti.
A k objektivite jazdného modelu GTS mal už dosť čo povedať napr. David Perel ktorý jazdí Blancpain za Ferrari v reále a ACC, iRacing a GTS ako simulátory. Má veľa streamov kde posudzuje práve GTS ako ten reálnejši sim.
@PatoTheKing: T300 je dobrá volba, nové technologie a super zpracování. Ale nějaký drastický rozdíl ve střední třídě nemůžeš čekat. Jak G29 tak T300 jsou střední proud. Pokud hodláš investovat Fanatec tělo je jasná volba. Kupovat nesmysl jménem TGT, jenom kvůli logu GT, je totální hovadina.Ale upřímně na GTS to stačí i T150, ta hra je prostě na volantu snad horší jak Forza Motorsport.
@PatoTheKing: prolétat můžeš co chceš, ja to na rozdíl od tebe porovnal na vlastní kůži. Tvl pedály, zpracování a síla FFB je totálně jinde. Nebuď další Kostěj. T150 je nejlevnější FFB volant na PS4. Není špatný ale srovnávat ho s G29 je trochu ubohé. Navic když na volantech hrajete primárně GTS.Zkus třeba Asseto Corsu a zapnout pokročilou zpětnou odezvu. Tam jasně uvidíš jaké jaké jsou limity t150.
@FP-K1nG: naprosto s tebou souhlasím. Ten FFB je prostě úplně o ničem. Jak člověk hraje Asseto Corsu, PC2, Iracing a další, tak prostě cítí přes volant co se na trati děje. GTS působí jako hra, která je primárně dělaná na gamepad. Skočil jsem po dlouhé době na GTS, po hraní PC2 a byl jsem naprosto v šoku jak hra se mnou přes volant nekomunikuje. Jinak Kostěj zase lže:-D to není nic nového:-D ty zube, T150 má obyč zubové převody link . Navíc T150 je pouze méně hlučný volant. Lepší rozhodně v ničem není.
Jako kdyz mrknete na ten link kde mam srdicko
Tak me to s tim Viperem GT3 na Hellu prijde dost HC . Mam mrte na volantu najete a v GTS ti staci jedno kolo Nurburgring 24h a proste ma clovek dost . Odezva a psychycka zatez je tu dost velka a fakt nepotrebuju se u toho uplne odrovnat ... Kdyz se clovek mrkne na tu praci tlumicu a celkove jak se to auto chova , tak za me na ctvrtou generaci paradni ...
Pokud ma ale clovek G29 volant , tak nemuze cekat u GTS super odezvu , protoze tam to jde dost prez zuby a neni to moc dobry ... Ja treba u T150 citim i jak taha motor do kopce coz mi prijde dost povedene ...Mam odezvu nastavenou na celkem slabi odpor a stejne kdyz jsem jezdil FIA sampiky , tak po cca 16kolech slizam od volantu jak zmlaceny a uplne vyštaveny ...
Presne tohle jsem zazival i u Dirt Rally a Ja jsem stim dost spokojeny ...
No prave v realu ty auta zadna vrazda nejsou ...
Kazunori Yamauchi ktery ma dost v tech autech nejezdene - narozdil od nas dvou - nekolikrat zminoval ze ridit zavodni special neni az tak tezke jak se zda ...Vrazda je si vzit tovarni auto a dat si Hell . Na YT je mrte zaberu z pevne kamery ktera sleduje sektor trate a lidi co tam jezdi ve vlastnich autech se tam vysekalo uz mraky ...
Project Cars jen zamotal lidem hlavy stim ze kdyz to ma vykon je ohubu to ridit - opak je pravdou . Auta jsou delana na zavodeni to znamena velky pritlak , stabilita , brzdy a dalsi veci . Vysledek je ten ze te auto posloucha na slovo .
Assetto neresim , protoze jsem to nehral ...
choSee007: T300 GTE, jo po Corse bylo i PCars nic moc, ale prostě hráli jsme s kámošem GT, každý doma časovku jen tak a prostě pak jsem zapli stejné auto na stejné trati a bylo to o generace napřed. Rád bych hrál GT, ale je to pro mě nehratelná arkáda.Kostej: Nevím, nesedí mně to vůbec, prostě pocitově je pro mě AC úplně jinde, GT jsem hrával a chtěl jsem tomu dát šanci, z GT5 mám dokonce platinu, na kterou jsem pyšný :).Jo 918 Hybrid EVO sleduju na Nüru dost často, je to bomba . Ty nevíš co dělá řidiči volant a jak se cítí, samozřejmě, že auto má naštelované na míru. Pořád si stojím za tím, že z Corsy mám úplně jiný (lepší) pocit a fyzika v GT se ani nepřibližuje Corse (jízdní model). Po přesednutí od GT jsem měl okamžitě úsměv od ucha k uchu. Toto se nepovedlo. Z GT mám spíš pocit, že je to Driveclub s horší grafikou a decentně lepším jízdním modelem. Edit: Třeba moje oblíbená Mazda 787B 91'...v Corse jde poznat jak je krásně to auto mechanické bez hoven o kolo a že v reálu to musí být úplně vražda, v Gt je vše moc jakoby polish...moc ikonek všude kolem, nevidím na cestu ani a pocit nic moc. Ale nehádám se. Třeba máme každý v něčem pravdu.
Kdyz to vic rozeberu
Jde o jizdni model V PC u Prototypu na Zelenem Peklu , ktery se tyda v podstate vsech kategorii aut . Prvni vec ktera je prestrelena je podvozek a tlumice ...Podvozek mlati o trat jak sileny , kridla tlaci jak blbe a podvozek se chova jak s prasklima pruzinama v tlumicich ... Takhle by v realu dali pul kola a auto by to nevydrzelo ...
S tim ma i spojitost nedotacivost , kterou jsem resil i u GT3jek a i u GT4 ...V zatacce jedes jak snek a stejne to netoci a pritom pritkak to ma brutalni ...Jenze podvozek neodvadi praci jakou by mel ...
Dalsi vec je pocit z rychlosti ...
Videl jsi Porche Hybrid na Zelenem peklu ted nedavno jak prekonali rekord trate ?
To auto ma zaple stabilizatory stejne jako ja v tom videu ale borec jede skoro o 100km/h rychleji . A vis jaka to musi byt zatez na tlumice a celkovou stabilitu auta ? A je velice zajmave ze podvozek nekrape o asfalt a auto se chova uplne jinak ... Krasna cista jizda , kamerka z kokpitu se skoro ani nehne ... Dalsi vec pocit z rychlosti ...je na prvni pohled mala ... Tam vubec nemuze byt rec o pocitu ze se jede hrana trate a stim i spojeny pocit z rychlost ...
Sak se na to podivejme :
PC - Prototyp na Hellu link
PC link vs GTS link Pecka
Porche Hybrid real na Hellu link
GTS - Prototyp na Hellu link
@gauntl3t: to nepopírám, a ani nechci nebo chtěl bych mít takovou výbavu, ale není místo a taky zas tak zazranej do toho nejsem....já iRacing uvedl kvůli onlinu, kdybych šel na PC, sice je to drahá sranda, auta, tratě furt něco platíš...
@choSee007: Ten iRacing jazdit po tych tisicoch km v GTS nechces v ziadnom pripade. Pokial nemas obrovsky triple screen (FOV = 180), alebo hi-res VR, tak musis vykukovat z kokpitu s velmi obmedzenym FOV, vdaka comu mas minimalny odhad skotocnej vzdialenosti a rychlosti akou ides. Si pozri akykolvek stream so single-screenom, je to jak jazdit s dalekohladom.
@FP-K1nG: no nevím, nevím jakej máš volant, ale mě teda FF přišlo hodně podobný, ty kokotiny v AC jsem měl výple...jen čistě FF....jezdím GT protože jiná online alternativa na konzoli není. Jezdit sólo mě nebaví. A když bych šel na PC tak jedině službu iRacing. A Pcars bych moc nezmiňoval, když mluvíš o "opravdu simulacích"
Prej PC 1 ...hlavne ze museli predelavat jizdni model jinak jim znacky nechteli dat licenci do druheho dilu ...Nakonec skoncili u arcadovky s Vin Dieslem
Tady je ten perfektni jizdni model a na volantu luxus LOL link
choSee007: Nevím, zdá se ta hra jalová úplně na volantu po ježdění výhradně AC, jako pokud to hraješ tak se ti to bude líbit na volantu :). Kvůli GT bych si ho já nekoupil po zkušenostech s Project Cars 1 a Assetem. Ale užiješ to všude takže v pohodě, volant je super věc.
gauntl3t : Ne, z GT nemám žádný pocit, v AC je to zážitek a hlavně na limitu, úplně nebe a dudy. Těžší to není, jen lepší feedback a všechno :).
@FP-K1nG: jak to myslíš nevyužije volant? jsem neznalý, tak abych to pochopil, chci si koupit volant, tak zda to není teda zbytečné....a které jsou opravdové simulace?
Ja zrovna jazdil tento vikend iRacing s Direct Drive volantom a teda na Brands som dokazal ist v takmer rovnakej stope ako na GTS akurat volant ked sa sekol, tak s nim neslo pohnut. Citelny rozdiel je v grafike, ktora je oproti GTS dost biedna, ale odmysliet si ten hardware, tak rozdiel v jazdnom modeli oproti GTS by som asi nevnimal. Ono nie to co je narocnejsie znamena aj realnejsie.
Opět jsem dal šanci GTS kvůli M3 e46, ale je to hra která nevyužije volant, ten jízdní model je proti opravdovým simulacím žalostný, zkusit stejné auto na stejné trati v Asseto Corsa bylo jako nebe a dudy. Opět odinstalováno!
Pěkné přírůstky do vozového parkuale čeho sem se konečně dočkal je konečně moje z oblíbených tratí LAGUNA SECA!!! jeesss už se těším na ten studený pot projížděním legendárním Corkscrew,budou to nervy pánové v takovém poháru nebo šampionátu
Phoenixes-ani nemusi staci kdyz vydaji update remastry na PS5 nebodou PS5 bude podporovat PS4 aspon myslim.
GT Sport prošlo od začátku vydání neskutečnou proměnou a nestačím se divit, kolik podpory a péče je týhle hře věnováno. Skvělá práce od Polyphony Digital.
@lukasberoun: Jsem myslel, že jsem tu s 16000km a dnešním "jubilejním" 90. dnem přihlášení nejmladší GTSporťák. Tak ne.
Ten Ford mohl dostat aspoň Gr.3 verzi. Takhle je regulérně k ničemu na závody.