Bungie: Víme, že jsme ztratili důvěru hráčů, s The Final Shape chceme překonat veškerá očekávání

„Tento týden byl jedním z nejtěžších v historii našeho studia, protože jsme se rozloučili s lidmi, kterých si vážíme a obdivujeme je. Tento týden jsme strávili vzájemnou podporou, a to jak těch, kteří ve studiu jsou, tak i přátel a kolegů, kteří už nejsou. Chceme ocenit vaše ohlasy a obavy týkající se Lightfallu a posledních sezón, stejně jako vaše reakce na odhalení The Final Shape. Víme, že jsme ztratili velkou část vaší důvěry. Destiny musí překvapovat a dělat radost. Dosud jsme to nedělali dostatečně a to se změní,“ stojí na oficiálním webu studia.
„Pro nás je cesta vpřed jasná: musíme z The Final Shape udělat nezapomenutelný zážitek z Destiny. Chceme vytvořit něco, co bude považováno za jednu z nejlepších her, jakou jsme kdy vytvořili - důstojné vyvrcholení, které bude poctou cestě, na níž jsme společně byli posledních deset let. Forsaken, The Witch Queen a The Taken King - to jsou etalony, kterým se chceme vyrovnat. Intenzivně se soustředíme na to, abychom u The Final Shape překonali vaše očekávání. Destiny 2 má více než 650 oddaných vývojářů, kteří vkládají veškerou svou energii a zkušenosti do realizace tohoto epického okamžiku a jeho následujících Epizod,“ dodávají vývojáři v oznámení.
Je docela zajímavé, že vývojáři nezmiňují v oznámení odklad The Final Shape, o němž se v psoledních dnech hodně mluvilo. Dá se předpokládat, že oznámení teprve připravují a v současnosti odklad nejsou ještě připraveni komunikovat s hráči. Jakmile se dozvíme více, budeme vás informovat.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (7)
No jako jo. S tím posledním dlc to teda vážně posrali. Tohle jako by nebylo Bungie.
Odehrál jsem cca 2h a šlo to z disku. Tohle hrát nehodlám. Chci staré dobré dlc ve stylu🤣
Tvl co do toho že se jim nepovedlo dlc pletete akvizici SONY? tady jsou fakt vymyté mozky tvl,🤦🤦🤦 dlc se tvořilo dávno před nákupem SONY. Navíc je Bungie nezávislé v tvorbě Destiny. Ale komu to vlastně vysvětluju.
@Darth_Štófi: S tím souhlasím. Ryan akorát Sony pohřbil, díky bohu že jde do háje.
PR kecy. Bude to těžkej průměr
jediné sony studio u kterého veřím, že dokaže udělat MP hru, kterou budou hráči hrát déle než dva měsíce.
Tak to sú vždy tie kecy pri akvizícii že vďaka nákupu im to umožní nové možnosti a venovať sa tomu čo chcú a bla bla bla. Realita je taká že akurát tak získavajú nového pána a musia robiť čo sa im povie. Tu je výsledok.
Mne sa destiny 2 na začiatku dosť pacilo. Očakával čom nový content no nie v štýle zopakuj toto dokolecka 1000x.
Bungie je trochu zakleté studio. Jako vývojáři jsou velmi talentovaní a práci kterou odvedli na sérii Halo a Destiny jednoznačně obdivuju. Bohužel místo tvorby her spíše řeší problémy s těmi komu se upsali. Nejprve je koupí MS, který ale nutí pracovat jen na super úspěšném Halo. Po letech se osamostatní za cenu ztráty značky. Vybudují novou značku Destiny kterou vydávají s pomocí Activisionu, ale zřejmě to zas tak naklapalo, takže se nechají koupit Sony, které si od nich slibovalo posílení na poli live-service her. Což jak se ukazuje moc nevyšlo.
Chudáci se vymanili z drápů MS a doufali že se jim vzhledem ke kvalitní produkci Sony bude u Sony dařit a rok na to jsou zase na dně. Je mi jich líto. Jsem rád že vymění Ryana. Od doby co je ve vedení mě PlayStation sere