16 minut z příběhového režimu Dreams

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (19)
N0isy ano lpb mám nahráno hodně a ještě více v editoru - hlavně na psv. Tohle ale je next level. Nepochybuji o tom, že bude vznikat plno obsahu, ale já se dívám trošku dále, když vidím ten potenciál, tak ta "hra" spíše editor jak píše Pan T má na to, vytvořit celé nové hry a to už jde za hranice 2,5d lvl v LBP. Tohle je mnohonásobně komplexnější dílko. A pokud je to jak píše Pan T, tak to bude hodně revoluční věc a s chutí tam budu vymýšlet taky.
Ono konenc konců, kdo z Vás někdy v dětském věku nechtěl dělat vlastní hry? :) My jsme to s kamarády plánovali jako děcka pořád :) tahle věc to nabídne a to ve formě kvůli které nemusíte studovat dlouhé roky herní enginy abyste v nich něco vymysleli. Takže je na místě mít možnost to snažení zpoplatnit když bude stát za to. :) No a jestli to bude i o animacích, hudbě a vlastně jakémkoliv mediálním obsahu, který pak půjde dobře vyexportovat a dále s ním nějak pracovat, tak tu máme něco HODNĚ velkého. :)
Já bych tuhle věc přirovnal k regulérní platformě typu youtube - tvoříš obsah který zaujme? Zpenězšíš ho a profituješ. Všichni jsou spokojeni. Hráči si užijí úžasné hry a Váš čas je zaplacen a kdoví třeba by to šlo i ve fulltime a vyvine se z toho opravdu silná platforma, která bude stát samostatně vedle PS s PSVR.
Ps3 Fanboy: Nic moc, jen další stupidní koment
PSVR podporu to ma od prveho dna jak na tom zacali pracovat....
Pan T: To sdílené tvoření je jedna z hlavních věcí které Mm propaguje. Má to fungovat prostě tak, že ten level je uložený na cloudu a kdokoliv kdo je hlavním iniciátorem vybraný jako spoluautor, může s tím levelem kdykoliv pracovat a to i bez přítomnosti toho, komu ten level "patří".Acemax67: Podpora PSVR je potvrzená už na start hry.Online podpora hraní dorazí až dodatečně. Zatím se ještě ani neví jestli bude pro 4 nebo pro 8 hráčů.
Ohledně toho že Mm trvá vývoj moc dlouho, je zapotřebí vzít na vědomí, že tvůrci museli udělat technologii kterou ještě žádná jiná hra nevyužívá a v zásadě se jedná o dost velký experiment. Hra totiž nepoužívá žádný klasický 3D engine s polygonovou grafikou. Oproti tomu používají něco, co grafiku vykresluje pomocí malých bublinek/molekul. To údajně pomáhá k tomu že mohou lépe pracovat s výkonem, na druhou stranu hra bude mít asi vždy tak trochu "snovou" stylizaci, což se vzhledem ke jméně titulu vlastně i hodí.
Co se týče samotných informací o projektu tak mi mnohem zajímavější přijde video od Game Informeru kde jednomu z hlavních tvůrců položili přes 200 rychlých otázek o jejich hře (pouze v angličtině) - link
Nic moc. Další konzolodní nuda.
Jj, má to mít podporu VR.
Vypada to skvele, ted jen doufat, ze si lidi jeste umi hrat a netouzi jen konzumovat co jim vyvojar pripravi. A nejdulezitejsi otazka? Ma to podporu pro PSVR, ze jo? Protoze jestli ne, tak je to nejvetsi pochybeni a promarnena sance, tohle je pro VR jak delany.
Fenix: Ne jen na hry. Půjde v tom vytvořit hudba, zvuky, videoklip, Znělky pro YT videa, krátké filmy, modely, a prostě všechno co tě napadne. Navíc nebude třeba tvořit všechno "od píky". Bude stačit zadat si ve vyhledávači třeba "Tree", a vyskočí na vás desítky stromů které sdíleli jiní hráči. Z toho pak člověk zvládne vysázet za pár minut cely les. A možná bude k dispozici i celý předpřipravený les, který si tvůrce jen dle svého upraví. Změní nasvícení, atd. Teoreticky by bylo možné pracovat ve více lidech na jednom projektu. Já udělám tank, Marcel udělá bojiště, MCjoel si dá mikrofon k zadku ;-), a máme za pár dní bojiště první světové.
Není to z mé hlavy, jen v podstatě tlumočím tohle video: link
Neni to hra je to komplexní editor na hry. Doufám že to bude opravdu komplexní a že to bude stát za to ty možnosti opravdu něco vytvořit. Editor by to neměl být složitý přeci jen by se měl ovládat pouze gamelayem tudíž složité scripty bych neočekával
vypadá to nádherně a LBP sem vám dycky záviděl, todle bude evidentně super nástupce :)
Unholyu: to preto, ze vyvyjali engine od nuly tri krat, kym systemom pokus omyl nasli ten spravny aby sa hodil pre ich víziu. trvalo im to 6 rokov a to si myslim ze nie je az take strasne vzhladom na to, aky mocny a "jednoduchy" nastroj vytvorili... link si pozriet. Velmi zaujimava prednaska o celom procese vyvoja toho enginu. Ma to len tridsat minut.
taky bych chtel vedet zda to vubec vyjde chapu je to velky projekt ale proc to bylo ohlaseno tak brzo
Každej novinář nebo kdokoliv jinej kdo to hrál z toho prej teče. Ten editor je neskutečně obrovskej a super easy na zvladnutí. LBP je jen demo oproti téhle mrdě. Stejně jako LBP si tu můžeš vytvořit vlastní hry.
Tohle taky bylo oznámený snad už zároveň s PS4 ne?
Marcel CZE: O tomhle jsem četl článek, že MM údajně projednává se Sony možnost hráčů prodávat své výtvory za drobný poplatek. To by byla pro hráče super motivace dát do toho všechno, a obětovat tomu čas. A z těch nejšikovnějších by se klidně mohly stát tak trochu "hvězdy" se slušným kapesným.
Co mám ale teď největší obavu, tak aby ta hra měla jistou podporu i na PS5. Protože pokud to vyjde dva měsíce před vydáním PS5, tak by to taky mohlo mít jepičí život. Takhle rafinovaná hra vyloženě potřebuje roky uzrávání mezi hráči.
Je to super a věřím tomu, že se to vyrovná leckterým herním editorům jen to bude přizpůsobený pro lidi co neumí programovat, ale sakra kdo v tom utopí tolik času aby vytvořil něco fakt skvělého?! Tohle je na stovky hodin práce, od modelování, přes level design po naskriptování chování objektů a postav ve hře, prostě regulerní vývoj her. Úspěch téhle hry bude záviset vyloženě na tom, jak šikovná komunita se kolem ní vytvoří. Rozhodně to beru, bohatě mi postačí možnost exportu vytvořených 3d objektů, ale jestli to obstojí jako hra mezi hráči, to jsem vážně zvědav. Každopádně palec nahoru za originalitu a vůbec to, že jim sony dala prostor pro tvorbu něčeho takového.
//mít možnost tak zpeněžit vážně povedené "sny" u komunity (samozřejmě nějak prověřeno MM, že jsou ok), to by možná mohl být motor pro kreativisty, kteří budou vytvářet další originální obsah. Jak pro VR tak pro klasické hraní. Pak bychom tu měli něco opravdu nového a hodně revolučního.
Zatím teda kazdej novinar co to hral, tak byl nadsenej. Moznosti tvorby jsou tam fakt husty a pritom ovladani prej neni ani nejak prehnane komplikovany. Pokud se toho chytne stejna komunita jako LBP, tak tam budou vznikat uzasny veci.
Nerika se to snadno, ale sony vladne
tohle bude vetsi revoluce nez ve sve dobe LBP a diky dnesni dobe vytvaret si vlastni veci , sdileni , streamovani atd z toho bude mega hit opet dalsi sony atomovka na ceste