však včera jsem psal na podporu jen jestli nahodou nevi kdy by to mohlo být opravený a z jedné jednoduché otázky jich bylo 20000 a trvalo to půl hodiny místo jedné minuty.
GNLS -> Tak to nechápu, mě to taky nejdřív hodilo na anglickou, ale když jsem se přepnul na ČR, tak jsem tam měl mail na českou/slovenskou podporu a hovor s českou podporou. Třetí možnost byl live chat a ten byl jen v angličtině a ještě je podpora tuším i na twitteru, ale taky jen anglická. Hovor bych v angličtině asi nedal, ale dřív jsem párkrát využil ten chat a to jsem nějak zvládnul a řekl bych, že teď umím anglicky ještě trochu líp, tak bych asi i něco vykoktal. :D Každopádně to nebylo třeba, podporu mi to hodilo českou, tak nevím proč jsi to tam ty neměl. :) Každopádně to byl určitě jen nějaký výpadek na marketu a brzo ti to zas bude fungovat. :)
Tak to by mě zajímalo kde :D protože mám nastavený čr a stejne ti to najde anglickou,každopadne s tím problém není, zjistil sem že to má víc lidí. A email mi přišel asi za 5 hodin po tom co jsem to řešil nicmeně mi moc nepomohl takže chyba je u nich
Ja teda s marketem zadne problemy nemel, slysel sem ze nejak blblo stahovani Destiny, ale az kdyz dali open betu.. Jinak sem tahal a pohoda, reedem code sem taky naposled zadaval tak den/dva zpatky. Ale nejaky vypadek treba byl, mozne to je a nemel bych obavy. :) Mimochodem ms podpora je samozrejme i ceska, dokonce muzes primo s Cechem i klabosit, staci na xbox.com uplne v dolni liste navolit lokalizaci Ceska Republika a pak se proklikat na podporu. :)
chci se zeptat jestli má někdo problém s redeem code a marketem. dneska jsem kecal 4 hodiny snad s podporou (díky bohu za mou angličtinu) a nedokázal mi pomoct takže mi psal ať do 2 dnů očekávám email s řešením nebo že už to je opraveno.. doufám že nejsem sám
XBOX marketplace (5)
však včera jsem psal na podporu jen jestli nahodou nevi kdy by to mohlo být opravený a z jedné jednoduché otázky jich bylo 20000 a trvalo to půl hodiny místo jedné minuty.
GNLS -> Tak to nechápu, mě to taky nejdřív hodilo na anglickou, ale když jsem se přepnul na ČR, tak jsem tam měl mail na českou/slovenskou podporu a hovor s českou podporou. Třetí možnost byl live chat a ten byl jen v angličtině a ještě je podpora tuším i na twitteru, ale taky jen anglická. Hovor bych v angličtině asi nedal, ale dřív jsem párkrát využil ten chat a to jsem nějak zvládnul a řekl bych, že teď umím anglicky ještě trochu líp, tak bych asi i něco vykoktal. :D Každopádně to nebylo třeba, podporu mi to hodilo českou, tak nevím proč jsi to tam ty neměl. :) Každopádně to byl určitě jen nějaký výpadek na marketu a brzo ti to zas bude fungovat. :)
Tak to by mě zajímalo kde :D protože mám nastavený čr a stejne ti to najde anglickou,každopadne s tím problém není, zjistil sem že to má víc lidí. A email mi přišel asi za 5 hodin po tom co jsem to řešil nicmeně mi moc nepomohl takže chyba je u nich
Ja teda s marketem zadne problemy nemel, slysel sem ze nejak blblo stahovani Destiny, ale az kdyz dali open betu.. Jinak sem tahal a pohoda, reedem code sem taky naposled zadaval tak den/dva zpatky. Ale nejaky vypadek treba byl, mozne to je a nemel bych obavy. :) Mimochodem ms podpora je samozrejme i ceska, dokonce muzes primo s Cechem i klabosit, staci na xbox.com uplne v dolni liste navolit lokalizaci Ceska Republika a pak se proklikat na podporu. :)
chci se zeptat jestli má někdo problém s redeem code a marketem. dneska jsem kecal 4 hodiny snad s podporou (díky bohu za mou angličtinu) a nedokázal mi pomoct takže mi psal ať do 2 dnů očekávám email s řešením nebo že už to je opraveno.. doufám že nejsem sám