@Petr: To nechápem ani ja. V RBR sa nebali do podobného HC ist a mala velmi veľa fandov .. V podstate všetci SimRacing hráči by mali Vianoce a šli by sa potrhať, za dobrou závodnou hrou, s takým modelov poškodenia .. Verím, že by to nebol taký problém spraviť tak, aby sa to dalo vypnúť.. Ved aké stavy šťastia zažívam, ked napr. v AC zle narvem rýchlost (manuálom) a hneď skape prevodovka a som out 🤗😂
Petre, diky. Najdu si to a zkouknu, vzdycky me to bavilo koukat na to, ale nikdy jsem neveril, ze bude kazda RZta tak citit a takova zabavna i tezka zaroven, jako udrzet vubec auto na šotoline, kdyz klouze sem a tam a sirka je tak akorat pro auto, to je umeni :) Musel jsem si fakt prozkouset ty citlivosti a mrtvou zonu, ted to konecne jezdi relativne jiste tak jak chci nebo potrebuju
Jinak ja mam monitor, sedim u toho a nejdrive jsem jezdil na kameru kde vidim kapotu, ale chtel jsem to autentictejsi, tak mam kokpit, kde vidim volant a je to daleko tezsi, protoze clovek proste nevi jak daleko ma zadek auta od prekazek a nekdy proste klepne 😁
Johny, vsak si zapni tu moznost kdy proste auto po velkem BUM bude mit konecnou, je to nekde pred tou Rallye jde volis obriznost a realicnost, pak budes jako akter v tech sestrizich na videu 😅
Portugalska Rallye je hodne tezka, paradoxne jsem tam zajel nej umisteni a vyhral jednu etapu. Pak Noc, dest a ztrata 35vterin, kdy jsem byl rad, ze jsem dojel ty pneu musim nejak nastudovat, kdyz vybiram pred Rallye kolik pneu Soft a kolik Hard si vezmu, chce to mit nejak nastudovane. Ty casy se spravnym obutim jsou pak proste jinde, i kdyz chybujes.
@johnyital: Tiež mam hodiny napozerane podobné videa a videl som aj na živo nejaky crash a bohužiaľ aj zažil.. no v žiadnej hre to nie je tak, ako by malo, az snáď ešte na BeamNG drive . Čo by som dal za to, mať taký model poškodenia v závodke :-) ..Fyzika, jazdný model zvuk a možnosti AC, demolácie spomenutý BeamNG, licencie WRC , MP a komunita GTS 😁😁😁 = dokonala hrá Aj keď asi nie pre každého no ...
Já už konečně asi našel ten pohled, který mi vyhovuje a asi správnou vzdálenost od televize. Mám sice nejradši ten z kokpitu vždycky, ale tady kvůli těm světlům je to řiť tak jezdím sice z kokpitu, ale ten blíže sklu a posunul jsem "set" o kousek dozadu a dobrý.Jo taky to žeru.Dneska jsem si zkouknul "motivační" video rallye crashů. Některé ty karamboly jsou tam podobné těm, které se člověku stanou i ve hře, akorát s tím rozdílem, že v reálu kolikrát pro to auto i blbé zklouznutí na brzdách do příkopu čumákem končí finitem.Nebo zachycení bokem o blbou třeba zídku. Už by s tímhle taky ti vývojáři mohli něco dělat. Tady to člověk otočí přes střechu a dobrý.link
Tak mam za sebou 2 komplet rallye v juniorech a musim rict, ze to je uplna bomba, zeru kazdou zatacku Ty RZty a ten jizdni model jsou neskutecne propojene a skvely pocit z jizdy. Kolikrat uz si rikam, ted to udrzuju a nechybuju nebo naopak si rikam sakra kde jako to mam stahnout, ze uz jedu na risk az moc. A pak bum, najedu na kamen co je u krajnice a znici mi to sance na lepsi umisteni
To je proste uzasny. Navic teda rozdil v pouziti pneu na urcitx povrch je strasne znat. Portugalsko komplet Soft a vyhra, pak dalsi etapa Soft predek, Hard zadek a mohl jsem mit raketovy pohon a proste to neslo, ale to bylo ve tme a chcalo, takze jsem jel dost opatrne
Ale tak nejak asi na sotolinu prach pouzit Softy, na asfalt asi Hard spis. Ale jak tu bylo psano, je to o stesti.
Obtiznost pro zacatek bych rekl ze bude ideal tech 90%, bojuju o bednu, zadna trat neni stejna a vzdy boj a soustredeni. Nelituji a tesimse az tomu dam vic hodin
@VAD3R: Monte myslis co? :) Jinak jezdite tu nekdo na Dual Sense? Jak mate nastavenou tu Dead Zonu a Sensitivity? Ja to porad menim a nemuzu si zvyknout. Davam Sens 1 a DZ 1 nebo 1 a 0 nebo oboji vypnu a prijde mi to vicemene stejne. Netroufnu si davat vetsi cislo, pak to asi bude neovladatelne 😁 uz tak mam problem auto v nekterych usecich udrzet.
Kluci, jaka je prosim takova normalni obtiznost co nastavit do kariery? Ja ji rozjel a pres par tech eventu a prvnik rozkoukani jsem jel prvni RZtu a tam jsem dost tezce ztracel, tezke se vubec udrzet a jeste vymyslet ty pneumatiky - obriznost jsem si dal nazacatku tech 130% coz je asi dost 😁 Tak treba tech 90% je nejaky takovy normal? Je to parada, jen proste po dvou chybach jsem bez sance na dobre umisteni.
Obtiznost nejde menit v prubehu kariery, musim uplne novoz rozjizdet? :)
Vtipný s těma světlama je, že jak jsem to hrál ještě syrový neopatchovaný z disku, tak jsem si ještě říkal, super, konečně hra, kde ta světla svítí pořádně a viděj i lidi co maj šedý zákal. No a dotáh se patch a řiť.Trochu pomůže přepnout na ten pohled z kopitu blíže ke sklu, nebo na kapotu, Ale znamená to jezdit dva pohledy a to mi sere.Zatím můj dojem je, že celkově byla ta hra lepší původně syrová, než opatchovaná.
@johnyital: Světla jsou velký problém, nesvítí to. Je lepší začít u junior WRC, dostaneš tam nějaké expy do stromu a ve WRC3 už budeš mít nějakou slušnou úroveň i dobré body do stromu. Určitě je dobré to dát do mechanika pro rychlejší opravy, do inženýra pro více zkušeností a já osobně zezačátku se snažím vylepšovat tu modrou část - výdrž. Se ti nebude stávat, že poslední RZ budeš startovat z rozmláceným autem.
@Petr: asistenty mám vyplý všechny. Poškození to realistic, bez restartů. Obtížnost jsem tam měl sto, ten základ, ale už snižuju, protože dostávám hrozně na prdel. Navíc, oproti minule se mi zdá, že míň svítěj světla. Najednou vidím v noci úplný kuůlový. A jinak se furt se válím někde. Vždycky pohořím na nějaké vracečce , ty sou tady strašný pro mě a na jiných sviňárnách, někdy přepálím start, furt něco. Taky plavu v těch gumách, nevím kolik jakých si mám sebou brát, teď jsem měl v Portugalsku sebou jen samý měkký a to byla chyba, poslední čtyři RZ jsem jel už na sjetinách. Tak teď zkouším v Estonsku na první tři RZ tvrdý a pak dojedu na měkkých, páč tam už je depo dycky po dvou. Ale nevim no. Zatím je to boj, v tom crew se taky zatím úplně moc nevyznám.
Tak jsem odjel cvicne jizdy a musim rict ze parada, jen jsou ty RZ pekne tezky, kolikrat udrzet auto na trati. Musel jsem si pohrat se Senzitivitou, Dead Zone a tak. Protoze to se nedalo kolikrat na ovladaci, nicmene ty triggery jsou luxus poradite mi nekdo zkusenejsi, jak nastavit ty moznosti a co vlastne nastavit tak, abych nelital casto ven? Docela tezke je naucit se, u jake zatacky davat brzdu, kde jen ubrat plyn a kterou projet na rucni brzdu.
Musim rict, ze je to dobre vyvazeny mezi simulaci a arkadou. Tesim se az rozjedu karieru a naucim se RZty, to projizdeni uzkou ulickou mestem nebo lesem, to je mazec. Dlouho jsem nebyl tak soustredeny u zavodni hry. A Fabie teda nic moc, s tou mi to nejde.
Tak super kluci, uz se mi to stahlo a pujdu to ozkouset :) Az me kariera omrzi, zkusim ty Clubs. Nebo nechcete pak nekdo udelat nejaky online sampionat a jezdit spolu? Pripane treba nejak sdilet casy, at se trosku motivujeme :) ja ez se nejak vyjezdiˇ, to zesedivim.
WRC 10 (40)
@Petr: sorry, z prispevku to tak vyznelo, dalsi rocnik to jisti
A vi se urcite, ze je pridaji do WRC 10? Bylo by to skvely :)
@Petr: Vyzerajú krásne. Už včera to začalo na ostro. Škoda že v hre nie je viac RZ alebo aspoň viac km. link
Kdo chce tak už může trénovat na příští týden link
@Jizva: Phil uz ti vyrabi novy ovladac, jen si krapinek priplatis, ale pak si to strhnes z pujcovny
Kdo hrajete na PS, neuděláme nějaké závody ze srandy? Klidně přes klub nebo přímo v online.
@Petr: tak až to pojedeš, tak poznáš, co mám na mysli. Jinak je to velice podobné tomu, co se jezdí v Německu.
@Petr: ty bláho, v té Belgii se jezdí snad po cyklostezkách.Tak aspoň k něčemu ty pumpičky jsou.
Moj pohľad ktorý používam, keď uz hrám na monitore link" ultrawide asi 5cm za zakladnou volantu .. Pohľad z prístrojovej dosky bez volantu :-)
Ajo Johny, tak to promin.
Jinak si to asi zapnu taky, nejlepe i jakekoli moznosti se vratit na trat, at me to proste nuti nechybovat jete vic. Je to mazec
@Zakoush: ja ale ten permacrash zapnutý mám.
@Petr: To nechápem ani ja. V RBR sa nebali do podobného HC ist a mala velmi veľa fandov .. V podstate všetci SimRacing hráči by mali Vianoce a šli by sa potrhať, za dobrou závodnou hrou, s takým modelov poškodenia .. Verím, že by to nebol taký problém spraviť tak, aby sa to dalo vypnúť.. Ved aké stavy šťastia zažívam, ked napr. v AC zle narvem rýchlost (manuálom) a hneď skape prevodovka a som out 🤗😂
Petre, diky. Najdu si to a zkouknu, vzdycky me to bavilo koukat na to, ale nikdy jsem neveril, ze bude kazda RZta tak citit a takova zabavna i tezka zaroven, jako udrzet vubec auto na šotoline, kdyz klouze sem a tam a sirka je tak akorat pro auto, to je umeni :) Musel jsem si fakt prozkouset ty citlivosti a mrtvou zonu, ted to konecne jezdi relativne jiste tak jak chci nebo potrebuju
Jinak ja mam monitor, sedim u toho a nejdrive jsem jezdil na kameru kde vidim kapotu, ale chtel jsem to autentictejsi, tak mam kokpit, kde vidim volant a je to daleko tezsi, protoze clovek proste nevi jak daleko ma zadek auta od prekazek a nekdy proste klepne 😁
Johny, vsak si zapni tu moznost kdy proste auto po velkem BUM bude mit konecnou, je to nekde pred tou Rallye jde volis obriznost a realicnost, pak budes jako akter v tech sestrizich na videu 😅
Portugalska Rallye je hodne tezka, paradoxne jsem tam zajel nej umisteni a vyhral jednu etapu. Pak Noc, dest a ztrata 35vterin, kdy jsem byl rad, ze jsem dojel ty pneu musim nejak nastudovat, kdyz vybiram pred Rallye kolik pneu Soft a kolik Hard si vezmu, chce to mit nejak nastudovane. Ty casy se spravnym obutim jsou pak proste jinde, i kdyz chybujes.
@johnyital: Tiež mam hodiny napozerane podobné videa a videl som aj na živo nejaky crash a bohužiaľ aj zažil.. no v žiadnej hre to nie je tak, ako by malo, az snáď ešte na BeamNG drive . Čo by som dal za to, mať taký model poškodenia v závodke :-) ..Fyzika, jazdný model zvuk a možnosti AC, demolácie spomenutý BeamNG, licencie WRC , MP a komunita GTS 😁😁😁 = dokonala hrá Aj keď asi nie pre každého no ...
Já už konečně asi našel ten pohled, který mi vyhovuje a asi správnou vzdálenost od televize. Mám sice nejradši ten z kokpitu vždycky, ale tady kvůli těm světlům je to řiť tak jezdím sice z kokpitu, ale ten blíže sklu a posunul jsem "set" o kousek dozadu a dobrý.Jo taky to žeru.Dneska jsem si zkouknul "motivační" video rallye crashů. Některé ty karamboly jsou tam podobné těm, které se člověku stanou i ve hře, akorát s tím rozdílem, že v reálu kolikrát pro to auto i blbé zklouznutí na brzdách do příkopu čumákem končí finitem.Nebo zachycení bokem o blbou třeba zídku. Už by s tímhle taky ti vývojáři mohli něco dělat. Tady to člověk otočí přes střechu a dobrý.link
Tak mam za sebou 2 komplet rallye v juniorech a musim rict, ze to je uplna bomba, zeru kazdou zatacku Ty RZty a ten jizdni model jsou neskutecne propojene a skvely pocit z jizdy. Kolikrat uz si rikam, ted to udrzuju a nechybuju nebo naopak si rikam sakra kde jako to mam stahnout, ze uz jedu na risk az moc. A pak bum, najedu na kamen co je u krajnice a znici mi to sance na lepsi umisteni
To je proste uzasny. Navic teda rozdil v pouziti pneu na urcitx povrch je strasne znat. Portugalsko komplet Soft a vyhra, pak dalsi etapa Soft predek, Hard zadek a mohl jsem mit raketovy pohon a proste to neslo, ale to bylo ve tme a chcalo, takze jsem jel dost opatrne
Ale tak nejak asi na sotolinu prach pouzit Softy, na asfalt asi Hard spis. Ale jak tu bylo psano, je to o stesti.
Obtiznost pro zacatek bych rekl ze bude ideal tech 90%, bojuju o bednu, zadna trat neni stejna a vzdy boj a soustredeni. Nelituji a tesimse az tomu dam vic hodin
Taky to nekoho tak chytlo? 😁😇
@Zakoush: kariéru znova nemusíš. Obtížnost si můžeš změnit před každou rallye.
@VAD3R: Monte myslis co? :) Jinak jezdite tu nekdo na Dual Sense? Jak mate nastavenou tu Dead Zonu a Sensitivity? Ja to porad menim a nemuzu si zvyknout. Davam Sens 1 a DZ 1 nebo 1 a 0 nebo oboji vypnu a prijde mi to vicemene stejne. Netroufnu si davat vetsi cislo, pak to asi bude neovladatelne 😁 uz tak mam problem auto v nekterych usecich udrzet.
@Zakoush: Dej si třeba 85% a uvidíš, ono to Monte ti dost zkresluje. Můžeš to měnit před každou sezónou a myslím, že i před každou rally.
Kluci, jaka je prosim takova normalni obtiznost co nastavit do kariery? Ja ji rozjel a pres par tech eventu a prvnik rozkoukani jsem jel prvni RZtu a tam jsem dost tezce ztracel, tezke se vubec udrzet a jeste vymyslet ty pneumatiky - obriznost jsem si dal nazacatku tech 130% coz je asi dost 😁 Tak treba tech 90% je nejaky takovy normal? Je to parada, jen proste po dvou chybach jsem bez sance na dobre umisteni.
Obtiznost nejde menit v prubehu kariery, musim uplne novoz rozjizdet? :)
Vtipný s těma světlama je, že jak jsem to hrál ještě syrový neopatchovaný z disku, tak jsem si ještě říkal, super, konečně hra, kde ta světla svítí pořádně a viděj i lidi co maj šedý zákal. No a dotáh se patch a řiť.Trochu pomůže přepnout na ten pohled z kopitu blíže ke sklu, nebo na kapotu, Ale znamená to jezdit dva pohledy a to mi sere.Zatím můj dojem je, že celkově byla ta hra lepší původně syrová, než opatchovaná.
@johnyital: Světla jsou velký problém, nesvítí to. Je lepší začít u junior WRC, dostaneš tam nějaké expy do stromu a ve WRC3 už budeš mít nějakou slušnou úroveň i dobré body do stromu. Určitě je dobré to dát do mechanika pro rychlejší opravy, do inženýra pro více zkušeností a já osobně zezačátku se snažím vylepšovat tu modrou část - výdrž. Se ti nebude stávat, že poslední RZ budeš startovat z rozmláceným autem.
@Petr: Jo to vím. Dycky po té první na druhou použiju na hnaný kola ty 100 procentní z kufru.
Ale celkově jsem rád, že jsem se vysral na předsudky a dal tomu šanci.
@Petr: asistenty mám vyplý všechny. Poškození to realistic, bez restartů. Obtížnost jsem tam měl sto, ten základ, ale už snižuju, protože dostávám hrozně na prdel. Navíc, oproti minule se mi zdá, že míň svítěj světla. Najednou vidím v noci úplný kuůlový. A jinak se furt se válím někde. Vždycky pohořím na nějaké vracečce , ty sou tady strašný pro mě a na jiných sviňárnách, někdy přepálím start, furt něco. Taky plavu v těch gumách, nevím kolik jakých si mám sebou brát, teď jsem měl v Portugalsku sebou jen samý měkký a to byla chyba, poslední čtyři RZ jsem jel už na sjetinách. Tak teď zkouším v Estonsku na první tři RZ tvrdý a pak dojedu na měkkých, páč tam už je depo dycky po dvou. Ale nevim no. Zatím je to boj, v tom crew se taky zatím úplně moc nevyznám.
Hej fakt parada, hraji si s kamerou s jakou je fajn jezdit :) no bude to chvili trvat, nez zajedu trat bez vyklopeni 😁
@Zakoush: Ford je lepší u WRC2-3 kategorie, v minulých dílech mi Fabia přišla lepší, tady nějak moc klouže.
Tak jsem odjel cvicne jizdy a musim rict ze parada, jen jsou ty RZ pekne tezky, kolikrat udrzet auto na trati. Musel jsem si pohrat se Senzitivitou, Dead Zone a tak. Protoze to se nedalo kolikrat na ovladaci, nicmene ty triggery jsou luxus poradite mi nekdo zkusenejsi, jak nastavit ty moznosti a co vlastne nastavit tak, abych nelital casto ven? Docela tezke je naucit se, u jake zatacky davat brzdu, kde jen ubrat plyn a kterou projet na rucni brzdu.
Musim rict, ze je to dobre vyvazeny mezi simulaci a arkadou. Tesim se az rozjedu karieru a naucim se RZty, to projizdeni uzkou ulickou mestem nebo lesem, to je mazec. Dlouho jsem nebyl tak soustredeny u zavodni hry. A Fabie teda nic moc, s tou mi to nejde.
@Petr: obavam se ze moje telka na nektere veci neni zarizena.😛 Mam tam balanced mode a vypnuty ten motion blur.
Tak super kluci, uz se mi to stahlo a pujdu to ozkouset :) Az me kariera omrzi, zkusim ty Clubs. Nebo nechcete pak nekdo udelat nejaky online sampionat a jezdit spolu? Pripane treba nejak sdilet casy, at se trosku motivujeme :) ja ez se nejak vyjezdiˇ, to zesedivim.