Akční TPS

Uncharted 3 - Uncharted 3 - Multiplayer (58)

• sweat55
    sweat55Gojira

Taky hraju, ale bez headsetu, nick DoubleDCZE

• snoopy
    snoopyPS3/XsX

pro Mablumg taky hraji Uncharted 3 Multiplayer ale budu doma, až koncem měsíce.

Když tak mi pošli zatím pozvánku, můj nick je Snoopykov

Petr

email:soused.p@seznam.cz

• matewr84
    matewr84

mablumg: Klidně pomůžu, jen počítej s tím, že sem tak trochu lama a taky že nemám headset :-D

• Mablumg
    Mablumg

Zdravím, pomohl by mi někdo s trofejí Buddy System? Můj nick na PSN je Mablumg

• matewr84
    matewr84

Ahoj všem, jsem nováček, ale šel bych taky do toho týmu. Teda jestli to ještě platí. Můj nick je matewr84

• beeturbo
    beeturboRETRO

MAJSTA: kdo neumí čumí [s6] [s6]

Ale je fakt, že když jsem začal hrát U2 tak jsem taky víc ležel než pobíhal [s6] Takže mě to moc nebavilo. Dával jsem ale tomu šanci a dobře jsem udělal. Potom už to šlo, neříkám že jak po másle, ale K/D jsem měl už trochu vyrovnaný.

• KoLi-xVx
    KoLi-xVx[cZ]
    1

majsta: pomalej multak?[s6] zahraj si u2 to je pomaly u3 me bavi ze je naspeedovanej[s6]

• NathanDrake123
    NathanDrake123UNCHARTED
    2

Není divnej záleží na tom jakým stylem hraješ ;)

• skandy26
    skandy26skandy26

Už jsem dlouho nehrál, vyšel jsem z formy, jinak bych zahrál :D

• NathanDrake123
    NathanDrake123UNCHARTED

taky si s váma klidně zahraju ;)

• Kanive
    KaniveIDontKnowU

Mitsu nn číslo je lama a multak nehraje :-)

• Kanive
    KaniveIDontKnowU

Tak asi nejlepci nebude :-D

• Alias
    Alias

No na nejlepci hru na svete to je nevalna ucast. [s6]

• Kanive
    KaniveIDontKnowU

ho :D tak to jsem teda dva :D to se rozrůstáme :D

• Lordkarl
    LordkarlLineage2
    1

jdu do to:-)

• Kanive
    KaniveIDontKnowU

nezkusíme dát hru složenou jen z hráčů odsud? Kdo by se přidal ať napíše a domluvíme se

• NathanDrake123
    NathanDrake123UNCHARTED

jasně,psn mám v konbooku,tak si mě přidej..

• meidevil
    meidevilMrJelly77