Volné forum

Trofeje Metalgear 4 (22)

• chazzy_
    chazzy_chazzy_

"rabbit4" - sakra chlape jak se ti to k certu povedlo [s6] Tak nejak studuju ty trofejky a nejak se k tomu nemam [s6]

• Munky
    Munky

Tak se mi na druhej pokus povedlo dát tu trofej za ty flashbacky a konečně jsem dodělal i ten chicken emblem..zas tak hrozný to nebylo vždycky jsem po noční zapnul ps3 a šel spát [s6] ted ještě pár emblémů a pak BIG BOSS to bude nervů už to vidim [s14]

• paja
    paja
    2

játo došel na big bose teď v neděli a takoví nervy jsem snad ještě u žadný hry neměl[s6]Zvláš´t poslední souboj se protáhl na několik hodin ,jak jsem pořád umíral [s14]

• NegativeOneCZ
    NegativeOneCZMaggot
    1

už jsem to na ex jednou dal,ale odnesl to ovladač,tak nevím,jesli mám obětovat další ...

• valis1
    valis1klobáska

snad dám o víkendu big bosse

• rabbit4
    rabbit4497 XOF
    1

Děkuji za gratulace. [s14]

@tekken90: Řekl bych, že cca 70 hodin. Jedno dohrání trvá cca 4 hodiny (pokud děláš emblemy a neděláš speedrun). Víte, že Chicken emblem trvá 35 hodin. Při dělání Chicken emblemu posbíráte alespoň půlku všech emblemů.

benitoIan: Snake Eater dostaneš po získání všech emblemů.

• bosshunter78
    bosshunter78Sony.Ms.N.
    1

Pan !! Rabbit !! Gratulace bezlegrace!!!!!

• tekken90
    tekken90MGS4 10/10

rabbit4 gratulace k týhle platině, kolik cca hodin si u toho strávil? Jak se píše v návodu těch 80+? Díky

• NegativeOneCZ
    NegativeOneCZMaggot

nepotřebuješ Big Bossův facepaint na získání trophy FaceCamo Addict    navíc mám dojem,že skladbu Snake Eater dostaneš po dosažení BigBoss emblému ,takže se nemusíš pastit se všemi

• kuki164
    kuki164Play3Day

Čo podarilo sa ? Ja mám 27 a končím. Ěste by som chcel kúpiť Tanegashimu ale niesu peniaze.

• rabbit4
    rabbit4497 XOF
    10

"bosshunter78: Kdo tohle dá tomu budu navždy říkat PANE"

říkej mi PANE

• Mormenel
    MormenelSchicksal
    1

to je song jak na bonda.. [s6]

• Munky
    Munky
    3