Konzolu som nemal ani rok. Prvá reklamácia bola tuším v auguste (kupovaná na Day One). Problém bol s BD mechanikou, ktorá vyhadzovala disky.
Potrebné bolo doniesť celé balenie vrátane gamepadu, kabeláže atď. Vymenili čisto len konzolu.
Pokiaľ si to ešte ne reklamáciu neodniesol, tak by som sa nespoliehal, že do Vianoc to máš doma...
P.s. A u Sony nie je ani výmena konzoly zárukou funkčnosti. Priamo z reklamácie sa mi vrátil nefunkčný kus, takže obratom aj ten išiel na reklamáciu a stratil som ďalšie tri týždne. Ale to bol dúfam výnimočný prípad.
Konzolu ti vyreklamujú výmenou za nový kus. Akurát, že u nás (cháp SR) to nebude trvať 10 pracovných dní, ale dlhšie (hovorím z vlastnej skúsenosti a to som konzolu reklamoval v hernom obchode).
Na vrátenie peňazí máš tuším nárok až pri tretej reklamácii tej istej závady.
Excamp.sk né já myslel u té dané reklamaci, všechno tam se vším souvisí protože pokud máš konzoli rok a tobě ji vyreklamují tím že ti dají nový kus, tak máš záruku už jenom rok ale když si vezmeš peníze(požádáš o odstoupení od smlouvy) tak si koupíš nový stroj a máš záruku zase dva roky:-) vždy s tím jde vydrbat.
No ale to platí u nás v ČR , na Slovensku máte své zákony, svůj občanský zákoník:-)
Excamp.sk nevím kde jsi to kupoval ale u nás platí jiný nový reklamační řád. U nás je více méně vše na domluvě s výrobcem,
Navíc u nás po více jak půl roce firma teoreticky nemusí reklamaci uznat pokud ta vada nebyla v přístroji již od začátku prodeje nebo se neobjevila v prvním půl roce.
Ale neboj Sony(extrémě rychle 10 dní a většinou kus za kus) a většina firem toto neřeší reklamují své výrobky tak jako před změnou.
Jenom s tím že se ti na nové sériové číslo nestahuje nová záruka ale běží ti pořád tak stará.
Jednu výhodu to má můžeš odstoupit od smlouvy téměř kdykoli jakmile se vada projeví(pokud je vázná),
což se i doporučuje jelikož jakmile o to preventivně nezažádáš tak žádné penízky neuvidíš:-D 3X a dost hold už u nás není v módě:-D
( Ps1,Ps2' Ps3,Ps4), ale keby nahodou by som musel tri a viac krat reklamovat psko tak uz by som trval na vrateni penazi :/ Mozno by som isiel do Xboxu ale to neviem iste :-)
Já reklamoval dvakrát a pokaždý mi reklamace trvala 10 pracovních dnů.Dnes jsem posílal potřetí. Každopádně jsou to sráči v tom Sony . Vyměnili mi konzoli a dostal jsem ještě horší. Mimochodem reklamoval jsem mobilní telefon (taky SONY), po roce se začal sám vypínat. Jako důvod opravy uvedly chyba v baterii. Týden jsem jej používal a už nejde ani zapnout.Přesně takhle to chodí s reklamacemi v České republice. Serou na zákazníka. Tady ti to nějak zmastíme a je jim fuk jestli se ti to posere hned, nebo za rok. [s3]
Prajem pekny den. Dnes som zaniesol na reklamaciu Psko
kvoily tomu ze Bd mechanika bola pokazena [s8], isla len tak na prazdno a disky svojvolne vyhadzovala. Konzolu uz mam skoro rok (13.12.2013) a bojim sa toho ze ju budem musiet este viac krat ist reklamovat. Pretoze som cital ze aj po reklamaci sa vela krat problem nevyriesil. Alebo vymenili zakladovku a nastal dalsi problem toho ze ps pri vlozeny disku vydavala zvlastne zvuky.
Ma niekdo skusenosti s reklamaciou v Nay? Keby nahodou bola znova pokazena mam narok na novy kus? Za odpoved vopred Dakujem :D
Ps4 Reklamacia v Nay (14)
Ok ok. Konzolu som odniesol vcera 2.12 . Potom dam vediet ako to cele dopadlo :-)
Konzolu som nemal ani rok. Prvá reklamácia bola tuším v auguste (kupovaná na Day One). Problém bol s BD mechanikou, ktorá vyhadzovala disky.
Potrebné bolo doniesť celé balenie vrátane gamepadu, kabeláže atď. Vymenili čisto len konzolu.
Pokiaľ si to ešte ne reklamáciu neodniesol, tak by som sa nespoliehal, že do Vianoc to máš doma...
P.s. A u Sony nie je ani výmena konzoly zárukou funkčnosti. Priamo z reklamácie sa mi vrátil nefunkčný kus, takže obratom aj ten išiel na reklamáciu a stratil som ďalšie tri týždne. Ale to bol dúfam výnimočný prípad.
Ahoj RomeoSVK
Prosim ta kolko si mal konzolu? lebo ja necely rok. Tak neviem ci mi ju vymenia alebo opravia.
Pri reklamaci brali len konzolu bez krabice a prislusenstva , tak mi ju asi len opravia alebo co .
Ja len dufam ze do Vianoc bude moct hrat :-)
P.s. ako ty to zobrali len konzolu alwbo komplet ? :-)
Konzolu ti vyreklamujú výmenou za nový kus. Akurát, že u nás (cháp SR) to nebude trvať 10 pracovných dní, ale dlhšie (hovorím z vlastnej skúsenosti a to som konzolu reklamoval v hernom obchode).
Na vrátenie peňazí máš tuším nárok až pri tretej reklamácii tej istej závady.
Jo jo ja som pred reklamacou cital este reklamacny poriadok Nay a taketo zazraky som si tam
nevsimol. Ale dik za pomoc, skusim to este raz precitat - pre istotu :-)
Excamp.sk né já myslel u té dané reklamaci, všechno tam se vším souvisí protože pokud máš konzoli rok a tobě ji vyreklamují tím že ti dají nový kus, tak máš záruku už jenom rok ale když si vezmeš peníze(požádáš o odstoupení od smlouvy) tak si koupíš nový stroj a máš záruku zase dva roky:-) vždy s tím jde vydrbat.
No ale to platí u nás v ČR , na Slovensku máte své zákony, svůj občanský zákoník:-)
No konzolu som kupoval v Bratislave v Nay na polnocnom predaji. :-)
Tz teda hovoris ze ked som pri tejto prvej reklamacii preventivne nepoziadal o odstupenie od kupnej
zmluvy tak napr. po druhej reklmamaci alebo tretej, uz nebudem moct poziadat o odstupenie od kupnej zmluvy,
teda vratenie penazi. Alebo ako si to myslel ? :D
Excamp.sk nevím kde jsi to kupoval ale u nás platí jiný nový reklamační řád. U nás je více méně vše na domluvě s výrobcem,
Navíc u nás po více jak půl roce firma teoreticky nemusí reklamaci uznat pokud ta vada nebyla v přístroji již od začátku prodeje nebo se neobjevila v prvním půl roce.
Ale neboj Sony(extrémě rychle 10 dní a většinou kus za kus) a většina firem toto neřeší reklamují své výrobky tak jako před změnou.
Jenom s tím že se ti na nové sériové číslo nestahuje nová záruka ale běží ti pořád tak stará.
Jednu výhodu to má můžeš odstoupit od smlouvy téměř kdykoli jakmile se vada projeví(pokud je vázná),
což se i doporučuje jelikož jakmile o to preventivně nezažádáš tak žádné penízky neuvidíš:-D 3X a dost hold už u nás není v módě:-D
Tak ja som dost velky fanusik playstationu
( Ps1,Ps2' Ps3,Ps4), ale keby nahodou by som musel tri a viac krat reklamovat psko tak uz by som trval na vrateni penazi :/ Mozno by som isiel do Xboxu ale to neviem iste :-)
Já reklamoval dvakrát a pokaždý mi reklamace trvala 10 pracovních dnů.Dnes jsem posílal potřetí. Každopádně jsou to sráči v tom Sony . Vyměnili mi konzoli a dostal jsem ještě horší. Mimochodem reklamoval jsem mobilní telefon (taky SONY), po roce se začal sám vypínat. Jako důvod opravy uvedly chyba v baterii. Týden jsem jej používal a už nejde ani zapnout.Přesně takhle to chodí s reklamacemi v České republice. Serou na zákazníka. Tady ti to nějak zmastíme a je jim fuk jestli se ti to posere hned, nebo za rok. [s3]
Ok. Najviac ma na tom celom aj tak stve ze idu sviatky a nemozem hrat, pretoze cez rok si moc nezahram :(
ja mam zase joystik u analogove packy na reklamaci.. [s3][s16]
Narok na novej kus maš, když ji daš po 3ti krat reklamovat :) maš ji v zaruce, tak se neni čeho bat.
Prajem pekny den. Dnes som zaniesol na reklamaciu Psko
kvoily tomu ze Bd mechanika bola pokazena [s8], isla len tak na prazdno a disky svojvolne vyhadzovala. Konzolu uz mam skoro rok (13.12.2013) a bojim sa toho ze ju budem musiet este viac krat ist reklamovat. Pretoze som cital ze aj po reklamaci sa vela krat problem nevyriesil. Alebo vymenili zakladovku a nastal dalsi problem toho ze ps pri vlozeny disku vydavala zvlastne zvuky.
Ma niekdo skusenosti s reklamaciou v Nay? Keby nahodou bola znova pokazena mam narok na novy kus? Za odpoved vopred Dakujem :D