@RadarKKK: Aha, chapu. Zkusim nekam narvat, tomuhle sem popravde velkou vahu nedaval. Ono i na tech waystonech to funguje vselijak, ted sem sel mapu s 365% increased found a nenasel/nedropl sem ani jeden.
PureXena . jo jasne hazet waystony na 200% je zaklad ale to jsem nemyslel zajimave funguje rarity na itemech treba na prstenech atd. mam pocit ze je to spojeno i s qvantity prakticky kdyz projdu mapu a mam waystone 200% padne mi jich 1-3 ale pokud k tomu mam jeste 100% rarity na characteru padne mi jich treba i 10 za mapu + mraky jinejch veci 5 exaltu na jednu mapu
@RadarKKK: Jasny, uz sem na to taky prisel - waystony upgaduju az na rare a nekdy se podari tomu natocit pres 200% na dalsi drop, takze uz to docela pada. Ale jako ty daleko nejsem, plnim T6 , level 75.
jsem lvl 88 mensi rada pro vsechny rarity na predmetech je velice dulezita ma vliv i na padani waystonu takze doporucuji 50%+ jinak je endgeme spise degenerativni zalezitost kde wastony spise dochazi
PureXena: waystonu T5-15 mam asi 50 🙂 ale vesmes jsou mi na nic teda az na t15 ktery jeste musim chodit posileny + corupted aby byli mostra lvl81 aby davaly nejaky expi,levely by meli davat me uz i mapy s bossy ale asi to nefunguje nevim
@pedros: No ja uz sem v pr... :D - dosly waystony. Potrebuju T3 a vys, abych progresoval a proste to nepada.Oni se daj postavit ze tri T2, ty zas ze tri T1 - a ty se daj koupit za 5k, ale dosly i prachy :D , na jeden T3 potrebuju koupit 9x T1 to je 45k. No pak me smete naka krava a je po progresu i waystonu - hrozny tohle.
@PureXena: Me zase prekvapilo, ze v normalnich aktech je smrt naprosto bez postihu... cekal bych nejaky XP loss alespon. Takhle to postrada "napeti", proste nabehnu do mobu a ono to nejak dopadne 😀. V trialech jsem kupodivu nechcipnul, ale sel jsem jen 2, tj. mam jen 4 ascension body a nevidel jsem zeton, ktery by daval dalsi, takze jsem to neresil. Kazdopadne jestli tech 10 vyzev (na ten prvni stacily 4, nevim, co v dalsich) v chaos trialu clovek musi dat naraz a po smrti ztrati zeton, tak to je dost prehnany overkill (o te akumulaci debuffu ani nemluve)...
@pedros: Me teda uplne nesedl ten system, jak je resena smrt. V normalnich actech -normal i cruel - to hodi na checkpoint, vygeneruje znova nepratele , to by jeste bylo ok. V trialu a treba jak ted chodim atlas mapu, to pro smrti konci , s tim ze prijdes o ten vstupni zeton nebo cestovni kamen a navic , pokud na tom nodu ty mapy byla aktivita (boss, ritual) tak je to taky pryc. Stalo se mi i parkrat , ze jak jedu DOTky, tak sem jeste zahledl jak vypadl nakej oranzovej loot z mobek, ale ty me vyndali , takze to zmizelo taky :D
@PureXena: Se skilly to mám podobně... jako Deadeye používám 1 (ten kominuju s druhým pokud je ve skupině mobů elitka) + jeden na bossy poté, co jim naakumuluju Shock. Tohle beru jako mínus, protože pak člověk při hraní používá defacto 1-2 tlačítka dokola a k čemu tam je pak ta hromada skillů v kombinaci se support gems...
Craft mi taky úplně nesedl... ten systém různých gemů způsobuje jen to, že člověk opravdu jasně nevidí, co čeho má smysl "investovat" regal orby (kterých je fakt jak šafránu, ikdyž člověk používá disenchant). Pár exalted orbů mi padlo na začátku, ty jsem si vyplýtval (jsem si blbec myslel, že až tak vzácné nejsou 😃) a žádný už mi nepadnul snad celý třetí akt + kus prvního na Cruel. Paradoxně snad celou výbavu mám ze shopu od NPC, rozumný drop jsem neměl tak posledních 20 hodin.
No Cruel mi prijde jeste o neco lehci nez ten prvni pruchod. Jedu prakticky jen dva aoe skilly + 4 aury a pada to samo. Hadry a zbrane nejak neresim, dam na sebe, kdyz mi to zvedne dps u skillu, tak si to necham. Tak uvidime , co endgame.
Tak jsem taky dorazil tu základní obtížnost (málo času na hraní...). Celkově určitě super hra, ale že by to D4 "zadupávalo do země", to ani omylem. Hlavně ve třetím aktu jsou mapy zbytečně obrovské a generické... což je na prd, když má člověk na hraní jen hoďku. Je to opravdu dlouhé, jestli bude ve finální verzi 6 aktů, bude jeden průchod tak na 50 hodin.
Obtížnost je fajn, chcípnul jsem hodněkrát (vlastní build, jako vždy). Po pár změnách hraju defacto s glass canon buildem, který funguje výborně. Celý třetí akt jsem prakticky všechno kromě bossů one-shotoval (dps 3.5k) a souboje s hlavními bossy se staly také triviální, protože šly k zemi během chvilky. S malým dps by třetí akt byl opravdu neúnosně pomalá pižlačka na obřích mapách.
Celkově je to určitě zábavné, uvidím, co Cruel obtížnost a end-game. Bude to ale chtít ještě spoustu práce a taky optimalizace, minimálně pro PS5.
Finalni boss na prvni obtiznost dole, ale pocity zatim smiseny. Za me klon D2R jak vysitej :), ale tady mi to hodne kazi nedotazeny ovladani na gamepadu (PS5). Tech situaci kdy si postava strili kam vubec nechci je tady na muj vkus strasne moc. Spousta smrti , co me potkala byla prave proto , ze sem nedokazal na 2 metry trefit , co sem potreboval :D. Co sem koukal na naky videa z PC , tak tam to mysakum asi chodi daleko lepe. Tak uvidime , jak to bude ve finalni verzi, ja dam jeste sanci Cruel difficulty.
@Ashitaka: to je dobře! :D Já to dva dny zpátky doporučil kámošovi, kterej "nevěděl" jestli do toho jít. A dneska mi posílá fotku z druhého aktu! Neřekl bych nic, kdyby neměl jako já dvě děti, prase jedno! :D
Diablo 4 vypadá a hraje se na series S super - stabilních 60 fps a ostrá a detailní grafika. Ovládání bez chyby. Nezkoušel jste někdo PoE2 na Series S?
Za mě zatím super... nahrál jsem ale jen asi tři hodiny. Mám Rangerku, level 10 a hraje se to dobře (ikdyž to není tak uhlazené, jak D4). Na PS5 je to opravdu kostrbaté, doporučuju vypnout to dynamické rozlišení.
V D2/3/4 mám dohromady pár tisíc hodin, v POE 1 jen nějakou stovku a navzdory tomuto mě to baví... je to určitě těžší a pomalejší než D3/4, ale to beru jako velké plus (ostatně kvůli tomu jsem do toho šel). Nechápu stížnosti na obtížnost všude na netu, lidi by asi chtěli skočit do endgame za pár hodin a pak pindat, že tam je málo obsahu 😀.
@mnaca: no, já nevím, Blizz mám velice rád historicky, navíc jako bývalý aktivní hráč WoW mám k tomu určitou nostalgii, ovšem Blizz v rámci WoW hodně těžil z příběhu W3 a postav. Příběh Wowka byl na mmorpg asi neurážející, ovšem postupem času, jak se to čím dál více vzdalovalo od W3 a postavy z W3 byly mrtvé, tak to šlo úplně do hajzlu. Taky proto se vracely postavy jako Illidan apod, aby ten pád nebyl tak rychlý, za mě už to ale nešlo zastavit. Zabíjet postavy jako Arthas imho nebylo dvakrát moudré rozhodnutí.
Path of Exile 2 (74)
@DEMON: Diablo je flop, tohle je úplně jiný vesmír.
Az dojde Templar taky rozehraju, do diabla to ti zmrdi nedodali tak snad tady jo.😁
Pojebana amazonka, ja uz chci toho templare😀
link Blizzard se může jít zahrabat s těma jejich sezónkama😁
Trosku problemy s filtrama v patchi (PS5), na internetu se to dost resi - no me se to povedlo rozchodit:
link
Za hodinu vyjde ultra, mega, super patch 😱 link
@RadarKKK: Aha, chapu. Zkusim nekam narvat, tomuhle sem popravde velkou vahu nedaval. Ono i na tech waystonech to funguje vselijak, ted sem sel mapu s 365% increased found a nenasel/nedropl sem ani jeden.
PureXena . jo jasne hazet waystony na 200% je zaklad ale to jsem nemyslel zajimave funguje rarity na itemech treba na prstenech atd. mam pocit ze je to spojeno i s qvantity prakticky kdyz projdu mapu a mam waystone 200% padne mi jich 1-3 ale pokud k tomu mam jeste 100% rarity na characteru padne mi jich treba i 10 za mapu + mraky jinejch veci 5 exaltu na jednu mapu
@RadarKKK: Jasny, uz sem na to taky prisel - waystony upgaduju az na rare a nekdy se podari tomu natocit pres 200% na dalsi drop, takze uz to docela pada. Ale jako ty daleko nejsem, plnim T6 , level 75.
jsem lvl 88 mensi rada pro vsechny rarity na predmetech je velice dulezita ma vliv i na padani waystonu takze doporucuji 50%+ jinak je endgeme spise degenerativni zalezitost kde wastony spise dochazi
PureXena: waystonu T5-15 mam asi 50 🙂 ale vesmes jsou mi na nic teda az na t15 ktery jeste musim chodit posileny + corupted aby byli mostra lvl81 aby davaly nejaky expi,levely by meli davat me uz i mapy s bossy ale asi to nefunguje nevim
@pedros: No ja uz sem v pr... :D - dosly waystony. Potrebuju T3 a vys, abych progresoval a proste to nepada.Oni se daj postavit ze tri T2, ty zas ze tri T1 - a ty se daj koupit za 5k, ale dosly i prachy :D , na jeden T3 potrebuju koupit 9x T1 to je 45k. No pak me smete naka krava a je po progresu i waystonu - hrozny tohle.
@PureXena: Me zase prekvapilo, ze v normalnich aktech je smrt naprosto bez postihu... cekal bych nejaky XP loss alespon. Takhle to postrada "napeti", proste nabehnu do mobu a ono to nejak dopadne 😀. V trialech jsem kupodivu nechcipnul, ale sel jsem jen 2, tj. mam jen 4 ascension body a nevidel jsem zeton, ktery by daval dalsi, takze jsem to neresil. Kazdopadne jestli tech 10 vyzev (na ten prvni stacily 4, nevim, co v dalsich) v chaos trialu clovek musi dat naraz a po smrti ztrati zeton, tak to je dost prehnany overkill (o te akumulaci debuffu ani nemluve)...
@pedros: Me teda uplne nesedl ten system, jak je resena smrt. V normalnich actech -normal i cruel - to hodi na checkpoint, vygeneruje znova nepratele , to by jeste bylo ok. V trialu a treba jak ted chodim atlas mapu, to pro smrti konci , s tim ze prijdes o ten vstupni zeton nebo cestovni kamen a navic , pokud na tom nodu ty mapy byla aktivita (boss, ritual) tak je to taky pryc. Stalo se mi i parkrat , ze jak jedu DOTky, tak sem jeste zahledl jak vypadl nakej oranzovej loot z mobek, ale ty me vyndali , takze to zmizelo taky :D
@PureXena: Se skilly to mám podobně... jako Deadeye používám 1 (ten kominuju s druhým pokud je ve skupině mobů elitka) + jeden na bossy poté, co jim naakumuluju Shock. Tohle beru jako mínus, protože pak člověk při hraní používá defacto 1-2 tlačítka dokola a k čemu tam je pak ta hromada skillů v kombinaci se support gems...
Craft mi taky úplně nesedl... ten systém různých gemů způsobuje jen to, že člověk opravdu jasně nevidí, co čeho má smysl "investovat" regal orby (kterých je fakt jak šafránu, ikdyž člověk používá disenchant). Pár exalted orbů mi padlo na začátku, ty jsem si vyplýtval (jsem si blbec myslel, že až tak vzácné nejsou 😃) a žádný už mi nepadnul snad celý třetí akt + kus prvního na Cruel. Paradoxně snad celou výbavu mám ze shopu od NPC, rozumný drop jsem neměl tak posledních 20 hodin.
No Cruel mi prijde jeste o neco lehci nez ten prvni pruchod. Jedu prakticky jen dva aoe skilly + 4 aury a pada to samo. Hadry a zbrane nejak neresim, dam na sebe, kdyz mi to zvedne dps u skillu, tak si to necham. Tak uvidime , co endgame.
Tak jsem taky dorazil tu základní obtížnost (málo času na hraní...). Celkově určitě super hra, ale že by to D4 "zadupávalo do země", to ani omylem. Hlavně ve třetím aktu jsou mapy zbytečně obrovské a generické... což je na prd, když má člověk na hraní jen hoďku. Je to opravdu dlouhé, jestli bude ve finální verzi 6 aktů, bude jeden průchod tak na 50 hodin.
Obtížnost je fajn, chcípnul jsem hodněkrát (vlastní build, jako vždy). Po pár změnách hraju defacto s glass canon buildem, který funguje výborně. Celý třetí akt jsem prakticky všechno kromě bossů one-shotoval (dps 3.5k) a souboje s hlavními bossy se staly také triviální, protože šly k zemi během chvilky. S malým dps by třetí akt byl opravdu neúnosně pomalá pižlačka na obřích mapách.
Celkově je to určitě zábavné, uvidím, co Cruel obtížnost a end-game. Bude to ale chtít ještě spoustu práce a taky optimalizace, minimálně pro PS5.
Tak fajn, v Cruel Act 2 sem vyfasoval bug, co se resi na foru nekde od 7.12. na 97! strankach 😁 (bez fixu zda se zatim)
link
Finalni boss na prvni obtiznost dole, ale pocity zatim smiseny. Za me klon D2R jak vysitej :), ale tady mi to hodne kazi nedotazeny ovladani na gamepadu (PS5). Tech situaci kdy si postava strili kam vubec nechci je tady na muj vkus strasne moc. Spousta smrti , co me potkala byla prave proto , ze sem nedokazal na 2 metry trefit , co sem potreboval :D. Co sem koukal na naky videa z PC , tak tam to mysakum asi chodi daleko lepe. Tak uvidime , jak to bude ve finalni verzi, ja dam jeste sanci Cruel difficulty.
@Ashitaka: to je dobře! :D Já to dva dny zpátky doporučil kámošovi, kterej "nevěděl" jestli do toho jít. A dneska mi posílá fotku z druhého aktu! Neřekl bych nic, kdyby neměl jako já dvě děti, prase jedno! :D
@Insertcoin: Tam se bude lámat chleba 😆
Jinak jsem včera dotahnul první akt a získalo si to moje srdíčko, tím bossfightem 😁
@Ashitaka: tak snad bude patch. Já s Monkem bojuju jak o život na každém kousku mapy a pak vidím toto! 😀
@Insertcoin: Já vzal snad všechny, mimo základního rozšíření, to mi přijde zbytečný.. aspoň zatím teda. Za těch 300 penež nakoupis celkem dost.
Jaký stash tab bych si měl nejlépe koupit hoši?
Diablo 4 vypadá a hraje se na series S super - stabilních 60 fps a ostrá a detailní grafika. Ovládání bez chyby. Nezkoušel jste někdo PoE2 na Series S?
Uz se nerfuje link
Za mě zatím super... nahrál jsem ale jen asi tři hodiny. Mám Rangerku, level 10 a hraje se to dobře (ikdyž to není tak uhlazené, jak D4). Na PS5 je to opravdu kostrbaté, doporučuju vypnout to dynamické rozlišení.
V D2/3/4 mám dohromady pár tisíc hodin, v POE 1 jen nějakou stovku a navzdory tomuto mě to baví... je to určitě těžší a pomalejší než D3/4, ale to beru jako velké plus (ostatně kvůli tomu jsem do toho šel). Nechápu stížnosti na obtížnost všude na netu, lidi by asi chtěli skočit do endgame za pár hodin a pak pindat, že tam je málo obsahu 😀.
Závěrečný boss prvního aktu je docela troubelín 😆 Celkem mi dal pokouřit, ale nakonec padnul ❤️
@mnaca: no, já nevím, Blizz mám velice rád historicky, navíc jako bývalý aktivní hráč WoW mám k tomu určitou nostalgii, ovšem Blizz v rámci WoW hodně těžil z příběhu W3 a postav. Příběh Wowka byl na mmorpg asi neurážející, ovšem postupem času, jak se to čím dál více vzdalovalo od W3 a postavy z W3 byly mrtvé, tak to šlo úplně do hajzlu. Taky proto se vracely postavy jako Illidan apod, aby ten pád nebyl tak rychlý, za mě už to ale nešlo zastavit. Zabíjet postavy jako Arthas imho nebylo dvakrát moudré rozhodnutí.
Tak za mě bomba a vůbec nebudu mít problém hrát tohle a vedle toho Diablo, když začne nějaká zajímavá sezóna. Ten gameplay je velmi odlišný.
Je až fascinující, že ta hra je f2p (v plné verzi). Ten early jim ale asi něco málo vydělá na chleba. Každopádně toto bude absolutní peak v žánru.