Pro pobavení

Konzolista dotazníček, aneb když nerdi hrají.... :-) (99)

• wesick
    wesickFCHK

1)12 (30)

2)vokouní u týfky a chodí mě pro lahváče :-)

3) 20 hodin

4)kdysi nějaký LAN party cca 15 hodin?

5)hulex,pivex

6)hry nekupuju,tedy občas něco z PSN,jinak jedu bazar..když už si nějakou hru koupim,vždy dohraju(na PC jsem nedohral skoro nikdy nic kvuli warezu,PS3 99% dohráno)

7)0-1000 Kč

8)nervák jak kdy a u jak čeho.dobře si vybírám kam ovladač leti(gauč,křeslo)

9)5/10

• Spontheplayer
    Spontheplayertvoje bába
    1

1) od 8 (23)

2) jelikoz s ni neziju takze kdyz je semnou tak nehraju, coz neni uplne casto.

3) 7-20

4) asi 14

5) Dokazal jsem jezdit GT5 na volantu s X1 ve 4 rano celkem silne ovlivnen.

Hrat Sillent Hill 3 po dvou gramech z holandska do tri do rana byl zazitek

Ale to jsou vyjimky vetsinou hraju za strizliva.

Pivo /Whisky + banda kamosu + NHL je velmi dobra zabava.

6) No od ty doby co zase studuju je to slabota, ale bude lip.

7) par litru

8) 2 nikdy si nekoupim NHL na domaci hrani.

9) (stredni vytoceni)5-15 (othodoxdarkmasochistterrordeathblackmetalcore)

snazim se klidnit, ale nekdy rozjedu Coreyho Taylora za casu alba Iowa. a nadavam cesky slovensky anglicky nemecky rusky a v hlave slysim grindcore, deathcore a moje srdce jede jak dvojslapka Joeyho Jordisona.[s6]

• ArrozoKONDAR
    ArrozoPS5

1) Kolem 6 let se ke mě dostali první videohry - už je to 20let:)

2) Většinou taky hraje (na PC) nebo kouká na televizi...

3) 7-10..:)

4) To nevim, ale jednoznačně to bylo u Hot-Seat při Heroes of Might and Magic 3[s7]

5) Hraju jedině neovlivněn..

6) Tak 5-7/dohraju všechny:)

7) To ani nechci vědět...

8) Nervák jsem velkej, ale nerozbíjím ovladače - na to je mám až moc rád:D

9) No tak jak kdy spíš se pohybuju od 6 nahoru:D

• Mirka_cz
    Mirka_czHassan

1) hraju od 9 a ted mi je 24

2) ted zadnou drahou polovicku nemam

3) tak kdyz nemam praci tak nahraju tak 70-80 hodin a kdyz praci mam tak nahraju tak 40 hodin

4) 16 hodin