Tak dohráno a pro mě teda veliké překvapení... nemyslel jsem, že mě to bude tak bavit. Nejsem fanda GoW 2018, takže moje očekávání byla docela malá. Měl bych k tomu hromadu výhrad, nejvíce mě sralo okamžité mizení zabitých nepřátel, až na pár dorážek naprostá absence brutality (18+ to má na obalu jako proč?), limity herního designu (fakt nemůžu přelézt půlmetrový šutr a musím ho obejít, nebo vystoupit z lodě kde chci? atd.). Grafika slušná, ale na koridor by to mohlo být taky mnohem lepší, viz. co umí zobrazit Horizon v open worldu. Místo God of War by se to mohlo jmenovat "Puzzle solving father", to by bylo příznačnější.
To vše mi ale vynahradil opravdu zábavný a komplexní souboják (jen fakt škoda, že to je brutální asi jak Avengers pro děti) a ten mix bojů a (většinou triviálních) hádanek mi prostě sednul. Při těch cca 50ti hodinách jsem se fakt bavil, na rozdíl třeba od Horizonu. Děj byl taky zábavný, ikdyž samotný konec s Ragnarokem působí odfláknutě. Takže hra dekády ani omylem, ale zábavná odreagovávačka to pro mě byla, to musím uznat ... za mě nečekaných 9/10.
Ptřeboval bych poradit. Mám pocit že mi ve Vanaheimu chybí voda. Je tam koryto na řeku, nebo potok ale není v něm voda je tam i místo kde by měl Kratos nastoupit na loďku. Ale bez vody a loďky. Pohybuju se v kráteru a kolem. Zabil jsem jednoho draka, ke druhýmu se nemůžu dostat. Myslím že k němu dojedu po té vodě, když tam bude.
Nesedí mi tam někde žaba na prameni? Nebo něco? Popřídě kde nebo jak to vyřešit.
Hru mám jinak dohranou. Dodělávám jen havrany, draky, truhly atd. Za rady díky.
Dohráno 8/10. Pardon ale jsem jediný komu ta hra přišla neskutečně utahaná, nesmyslně natahovaná a prostě 3/4 hlavní dějové linky dost nudné? Příběh mě bavil, vlastně to byla za mě nejsilnější část co mě držela u hraní, ale jinak "hádanky" už mě ke konci vyloženě sraly nabourávalo to tempo, bylo to pořád dokola na různé způsoby a nebylo to prostě zábavné. Do toho kolikrát zbytečný boje, bez kterých by ta hlavní dějova linka byla o nějakou hodku, dvě kratší ale mnohem lépe by si to udrželo tempo do jakž takž okay finále. Bohužel něco takového nemastného neslaného sem čekal, nepřekvapilo mě to, že nakonec všichni jsou kámoši a skoro nikdo nezařval, smrt Thora byla vyloženě stupidní, čekal bych trošku více a Odin měl taky dostat jinak přes tu tlamu a vlastně ani nevím jestli byl dostatečně záporný záporák, byl takový nějaký. Otázky s maskou nezodpovězeny a ten Ragnarok obr na konci jako šel pak kam? To tam taky ještě mohlo být zvládnuté lépe to jeho ukočírovaní...nevím další GoW ať už ani nedělají, ať se na to vyserou a zkusí něco jiného. Za mě je celý tento nový koncept GoW naprosto vyčpělý a vyčerpán s tímto dílem a museli by to překopat zase od základu, ale to nic nemění co udělali z Krata a co si budeme, co má haranta stojí to za hovno, moc se přemýšlí nad tím koho a proč odkrouhnul a mě už upřímně tyhle "uvědomělé" Sony exkluzivky lezou krkem. Viděli jsme to v Uncharted, TLOU, Horizon, Spidermanovi i GoW a už je toho moc jak přes kopírák. Ten systém mapy v GoW a všude neviditelné zdi v malých arénkách + značky ať vůbec vím kam můžu a kde mě čeká neviditelná zeď, to za mě prostě nemá v moderních hrách taky už co dělat. Je to kvalitní hra, ale bohužel očekávání to nenaplnilo, spíš je to pro mě zklamání po více stránkách. Kdyby byly ankety nejpřehypovanějšího titulu 2022, tak GoW je jasný vítěz,
@Marty: hele nevim, v jedničce jsem mel aspoň pocit že jsem god of war a sekal jsem ty běžný enemaky jak Baťa cvičky. Tady jsem asi v poslední třetině, sbírám kdeco, upgraduju kdeco a pořád vydrží ten potěr +/- jako na začátku a je to spíš otravný se s nima vůbec zabývat. Víc problémů by meli dělat ti velký bossove, ale to mne spíš zabijou tady ty blechy než velkej boss, kteryho dám většinou na poprvé. Vedlejší mise sice dělat nemusíte, ale získáte tam spoustu věcí na upgrady bez kterých si vůbec neumim představit co by se mnou ty mobky dělaly. Za mne je tam tech vedlejších věci fakt moc a hrozně to ředí ten příběh. V jedničce mi to přišlo tak nějak vic kompaktní a drželo to vic pohromadě. K tomu ta nepoužitelná mapa a kompas, kde často neni jasný kam vlastně máte přesně jit. Za mne zatim jednička 9 z 10,tohle tak slabší 8 kde to táhnou hlavně ty produkční hodnoty.
Teď mně nějaký prase dovedlo do nové oblasti, hra na mne vychrlila zase x vedlejsaku a normálně jsem ztratil chuť to hrat. Je to pořád dokola. Prolezt skvirou, pomlatit mobky který ještě ke všemu škálujou s vama, takže se s nima pizlate furt jak na začátku bez ohledu na upgrady. Hodit sekerou do kolečka, spálit kytky okolo něčeho. Asi jsem se toho už fakt přežral. Jedničku jsem dohral 3x. Tohle budu rád když dohraju jednou kvůli příběhu...
@touchmud: Taky bych to tak viděl, že buď vydají DLC a nebo rovnou samostatnou hru za Atrea q mezitím budou makat na Dalším dílu s Kratosem. Jako obry bych klidně rád dořešil:)
@ΛNĐ3RLΛ: Já ty připomínky chápu, jenže podle mě je třeba si uvědomit, že ta hra neadaptuje severské mýty, ale nakládá s nimi velmi volně. Jörmungander i Fenrir nejsou pro příběh hry podstatní. Stejně jako mnoho věcí slouží jen pro dokreslení příběhu a ten kdo trochu zná mytologii, tak spíše ocení jakým způsobem je Loki (edit by A2 :-)) stvoří. Taky jsem si říkal že duše obrů sehrají v příběhu větší roli, ale nakonec ne. I když bych se vůbec nedivil tomu, že si tvůrci jen chystají půdu pro případné pokračování. Ta hra zkrátka není převyprávěním mýtů. Je to především příběh Kratose a jeho cesty a tomu je vše podřízeno.
@touchmud: To je sice všechno hezký, ale jak jsem už zmiňoval, provedení je zcela špatné bez ohledu na to, co tím vývojáři chtěli říci. Proč se ta hra vůbec jmenuje Ragnarök? Na mě ten celý příběh působí tak, jako by tento díl měl být mezičlánkem a teprve ten "pravý" Ragnarök měl nastat až v dalším díle.
To ti fakt nepříjde divné, že Jörmungander a Fenrir, dvě nejdůležitější bytosti v severských mýtech o Ragnaröku, jsou tady doslova k ničemu? Co linka Surtra? Ta je úplně špatně napsaná. Napřed má být ukrytý v Muspelheimu, abychom ho posléze našli 50 metrů od portálu, přímo před očima... Wow, okay... Kecy o jeho celoživotním tréninku, jenž ve finále přišel vniveč a dialog o jeho ženě Sinmara tomu nasazují korunku.
Kam se navíc poděla armáda nemrtvých z Helheimu?
Zápletka sfér s dušemi Obrů je úplně o ničem. Čekal jsem, že Jotuni budou hrát v Ragnaröku velkou roli, bohužel celý jejich příběh na mě dělá dojem, jako by byl v půlce vývoje přerušen (Obři jsou vidět na oficiálním přebalu artbooku, jak bojují během Ragnaröku).
Zápletka s maskou/trhlinou, opět, bez vysvětlení.
Závěrečný akt s myšlenkou "musíme být lepší" je přetažený za vlasy. Chápu ho u Kratose, nechápu ho u zbytku postav, jenž Ódinovi přísahaly pomstu, aby nakonec od ní všichni ustoupili. Tohle vůbec nepůsobí uvěřitelně a chování těch postav je jak z pohádky pro děti typu Jeníček a Mařenka (Jeníčka a Mařenku odvede otec na smrt do lesa a jim to nepřijde ani trochu divné a přesto se k němu šťastně vracejí...). Sindri je jediný, kdo projevuje normální reakci, zatímco Freya, Thrud a Sif vypadají, jako by jim to bylo úplně jedno, že Thor a Freyr jsou po smrti.
Pokud vývojáři chtěli vyprávět svůj vlastní příběh, měli z toho vynechat hlavní zápletku Ragnaröku. Tebe třeba severská mytologie nezajímá, tak ti to je jedno, že jí takhle zprasili. Mě to štve hodně.
@ΛNĐ3RLΛ: Chápu že u akční hry by člověk čekal akční závěr, zvláště když původní God of War přímo esencí epických soubojů. Ale tahle nový Kratos hraje podle jiných pravidel. Hlavní myšlenka hry je o tom, že budoucnost není jasně určená a tu svou si můžeš změnit tím, že změníš to čím jsi. Norny ostatně říkali, že není nic jako osud. Pouze lidé, kteří se odmítají změnit a tak jsou jejich činy předvídatelné, čímž se jim jeví jako osud. Kratos změnil svůj osud (a tedy neumřel v souboji s Thórem jak bylo zobrazeno na malbě) tím, že otevřel své srdce. Bojoval za něco, místo aby bojoval z pomsty. Takže ušetřil Thora místo aby ho zabil. Ani Odina nechtěl zabít, pouze spnil to co slíbil Freya a nechal ji rozhodnout. Byl to právě až Sindri kdo se pomstil.
Zdar, tak jelikož dnes jsem dodělal platinu, dvěma posledníma bossfightama berserk a Gná, tak musím říct, celkově super, ale tak nějak trochu cítím menší ne zklamání, ale takové ne úplně zadostiučinění, soubojů sice dost, velmi pěkné, ale finální megabitva, nevim no jak říká Marty komornější. Čekal jsem víc Kratovsky zameřené vyhlazení všeho. Trochu mi i vadilo to přepínání na hraní za Atrea, je vidět že to ještě trochu víc nasměrovali k šablonám RPGček.
Trochu mě zklamal souboj s Thorem, protože podle toho vyprávění Mimira v GoW2018 měl být Thor dost drsný atd a nakonec ten souboj, což jsem si myslel že bude hlavní vrchol byl sice suprový, ale ta podstata a poenta slabší. Obecně finále Ragnarok mi přišlo docel ane odfláklé to vůbec ne ale rychlé. Třeba jen v dáli v pozadí souboj Thora a Jormungandera. A v podstatě takový ten klíčový, zlom startovací okamžik smrt Broka, který sice super postava, ale vztah jeho význam byl docela rychle tvořen během hry.
Každopádně celkově super počin, chybí mi hnedka NG+ na opáčko a je asi opravdu dobré hrát oba díly hned po sobě.
jen teda ač mě jsou takové věci úplně volné, nešlo si nevšimnut jak i do tohoto museli naroubovat tu multikulti a hlavně lgbt něco srajdu.
jinak král berserkrůi 3tí pokus a Gná na čtvrtý, ale pravdou je že jsem to i v tom čtvrtém podělal a oživil jsem se kamenem
@touchmud: Dává to smysl pro něj, ale jeho okolí v tom figuruje jak? Stále to mohlo být zakončeno nakonec tak, že bychom se dočkali velké bitvy a v samotném závěru by přišel "nečekaný" zvrat. Hráči mají spíš problém s provedením toho konce, jak s jeho poselstvím.
Dnes jsem dohrál, tak se jdu kouknout do spoiler vlákna. A překvapila mě jedna věc a to jak si někteří stěžují na konec hry. Že to měl být poradny souboj mezi Kratosem, Odinem, Thorem a Atreusem. Tak jak to nakonec dopadlo ale přece mnohem víc dává smysl z pohledu příběhu hry. Kratos už nechce být ten kdo se totálně naštve a pozabíjí vše kolem. Do své role v závěru hry je v podstatě dotlačen okolnostmi. Co se týká Thora, tak to je vyloženě tragická postava. Pro svého otce je pouze strojem na zabíjení a naplňování jeho vlastních plánů. To mu zničí rodinu, chlastá zkrátka je to troska. To že ho zabije vlastní otec a že to udělá tak jako by to byla naprosto běžná věc je na tom to smutné. Sám Odinův konec se mi líbil jak byl zpracovaný a vlastně i trochu nečekaný. Kdyby hra končila klasickou epickou bitvou tak by trochu popřela to o čem ten příběh je, zvláště když se Kratos celou dobu snaží odpoutat od své minulosti.
jo par lacinejch zasahu jsem dostal hlavne ten prvni to jsem nejak zaspal nebo nevim co to bylo uz jsem byl asi unavenej po tech 5 hodinach co jem ju delal 🙂
@esoLister: Tohle by se dalo napsat o 95% všech současných her. Možná by pomohlo přistoupit na fakt, že je to jenom hra. Navíc vše, co píšeš je jednoduše vedlejší obsah a dělat/sbírat to nemusíš. 😅 Není to GoW? Si zkus starší díl, secrety plné truhel s drobáky (červenými dušemi...) Nebo jednoduché hádanky s taháním řetězů, či přesouváním beden.
@Marty: Držím palce, sám jsem endgame odložil na neurčito, protože ti Berserkrové mi dávají slušně pokouřit a Gná jsem taky zkoušel a došel jsem ke třem krásným desetivteřinovým pokusům. Mám teď rozehrané další hry a dost vycházím z rytmu a tempa hry, když to střídám. Snad to do konce roku dotáhnu.
Tak už konečně můžu jít do vlákna spoilery. Ne teda proto, že bych měl dohráno, ale proto, že hra už je na cestě k dalšímu hráči:) Definitivní zlom přišel v dolech, kdy na mě vyskákala parta malých gremlinů. Po zuřivém boji s bohem války byli prckové pobiti a jedinou možnou cestu dál zahrazovala mříž u které byl obří červený sud. Naštěstí Mimir prohlásil, že bysme ho mohli zapálit. Aleluja, výbuch, mříž pryč. Kousek dál jsem narazil na opět fikaně schovanou truhlu (měla číslo asi 35420) nějakých 150cm od hlavní cesty. Byla obklopená trním, chtěl jsem jí zapálit, jenže to nešlo, zapálit můžu jen ty červené. Naštěstí se mnou byla Freya, hodila kouzlo a já už to mohl zapálit. Uff, zadařilo se, v truhle bylo 96 stříbrných, které jsem mohl přidat na hromádku desítek tisíc....
Já ji chtěl aspoň dojet kvůli příběhu, ale prostě to nešlo. V jednu chvíli jsem s Kratosem táhnul obří řetěz co měl oko jak kolo od traktoru, odtáhnul obří sochu....a tam....truhla😧 Pocit, že hraji God of War zase trval asi tak 10 vteřin. Ty neustálé boje s létajícími pulci a skákajícími mloky, otvírání "schovaných" truhel a primitivní hádanky o házení sekery mě prostě ubíjely. Hra ve mě nevyvolala vůbec nic, žádné emoce, jen jakési automatické hraní. To pak nemá cenu tím trávit čas, že.
Omlouvám se za dlouhý post a všem, které hra baví:)
God of War: Ragnarök - SPOILERY! (107)
Tak dohráno a pro mě teda veliké překvapení... nemyslel jsem, že mě to bude tak bavit. Nejsem fanda GoW 2018, takže moje očekávání byla docela malá. Měl bych k tomu hromadu výhrad, nejvíce mě sralo okamžité mizení zabitých nepřátel, až na pár dorážek naprostá absence brutality (18+ to má na obalu jako proč?), limity herního designu (fakt nemůžu přelézt půlmetrový šutr a musím ho obejít, nebo vystoupit z lodě kde chci? atd.). Grafika slušná, ale na koridor by to mohlo být taky mnohem lepší, viz. co umí zobrazit Horizon v open worldu. Místo God of War by se to mohlo jmenovat "Puzzle solving father", to by bylo příznačnější.
To vše mi ale vynahradil opravdu zábavný a komplexní souboják (jen fakt škoda, že to je brutální asi jak Avengers pro děti) a ten mix bojů a (většinou triviálních) hádanek mi prostě sednul. Při těch cca 50ti hodinách jsem se fakt bavil, na rozdíl třeba od Horizonu. Děj byl taky zábavný, ikdyž samotný konec s Ragnarokem působí odfláknutě. Takže hra dekády ani omylem, ale zábavná odreagovávačka to pro mě byla, to musím uznat ... za mě nečekaných 9/10.
Už jsem dodal. Trvalo to teda přes 2 hodiny pobíhání sem a tam, ale mám to.😎
@Bruno A.K.: No, když budeš zkoumat, možná vodu do koryta dodáš.
Ptřeboval bych poradit. Mám pocit že mi ve Vanaheimu chybí voda. Je tam koryto na řeku, nebo potok ale není v něm voda je tam i místo kde by měl Kratos nastoupit na loďku. Ale bez vody a loďky. Pohybuju se v kráteru a kolem. Zabil jsem jednoho draka, ke druhýmu se nemůžu dostat. Myslím že k němu dojedu po té vodě, když tam bude.
Nesedí mi tam někde žaba na prameni? Nebo něco? Popřídě kde nebo jak to vyřešit.
Hru mám jinak dohranou. Dodělávám jen havrany, draky, truhly atd. Za rady díky.
Dohráno 8/10. Pardon ale jsem jediný komu ta hra přišla neskutečně utahaná, nesmyslně natahovaná a prostě 3/4 hlavní dějové linky dost nudné? Příběh mě bavil, vlastně to byla za mě nejsilnější část co mě držela u hraní, ale jinak "hádanky" už mě ke konci vyloženě sraly nabourávalo to tempo, bylo to pořád dokola na různé způsoby a nebylo to prostě zábavné. Do toho kolikrát zbytečný boje, bez kterých by ta hlavní dějova linka byla o nějakou hodku, dvě kratší ale mnohem lépe by si to udrželo tempo do jakž takž okay finále. Bohužel něco takového nemastného neslaného sem čekal, nepřekvapilo mě to, že nakonec všichni jsou kámoši a skoro nikdo nezařval, smrt Thora byla vyloženě stupidní, čekal bych trošku více a Odin měl taky dostat jinak přes tu tlamu a vlastně ani nevím jestli byl dostatečně záporný záporák, byl takový nějaký. Otázky s maskou nezodpovězeny a ten Ragnarok obr na konci jako šel pak kam? To tam taky ještě mohlo být zvládnuté lépe to jeho ukočírovaní...nevím další GoW ať už ani nedělají, ať se na to vyserou a zkusí něco jiného. Za mě je celý tento nový koncept GoW naprosto vyčpělý a vyčerpán s tímto dílem a museli by to překopat zase od základu, ale to nic nemění co udělali z Krata a co si budeme, co má haranta stojí to za hovno, moc se přemýšlí nad tím koho a proč odkrouhnul a mě už upřímně tyhle "uvědomělé" Sony exkluzivky lezou krkem. Viděli jsme to v Uncharted, TLOU, Horizon, Spidermanovi i GoW a už je toho moc jak přes kopírák. Ten systém mapy v GoW a všude neviditelné zdi v malých arénkách + značky ať vůbec vím kam můžu a kde mě čeká neviditelná zeď, to za mě prostě nemá v moderních hrách taky už co dělat. Je to kvalitní hra, ale bohužel očekávání to nenaplnilo, spíš je to pro mě zklamání po více stránkách. Kdyby byly ankety nejpřehypovanějšího titulu 2022, tak GoW je jasný vítěz,
Prosim o radu jak aktivovat ty další grafické režimy ve Hře ?? mam hdmi2.1 tv je LG OLED55B2 ale grafické mody jsou tam pořad jen ty dva základní.
DualSense Ragnarok skladem: link
Ten král Bersekrů je jako co? 😀. Dal jsem si výjimečně střední obtížnost, že si to užiju bez nervů a s takovou budu psát Ježíškovi o nový ovladač.
@Dante Kruger: Napovídání jde myslím vypnout.
@Dante Kruger: a tak to ma byt. 100 lidi, 100 chutí.
@Oig1: citil sem to stejne 😞
@Marty: hele nevim, v jedničce jsem mel aspoň pocit že jsem god of war a sekal jsem ty běžný enemaky jak Baťa cvičky. Tady jsem asi v poslední třetině, sbírám kdeco, upgraduju kdeco a pořád vydrží ten potěr +/- jako na začátku a je to spíš otravný se s nima vůbec zabývat. Víc problémů by meli dělat ti velký bossove, ale to mne spíš zabijou tady ty blechy než velkej boss, kteryho dám většinou na poprvé. Vedlejší mise sice dělat nemusíte, ale získáte tam spoustu věcí na upgrady bez kterých si vůbec neumim představit co by se mnou ty mobky dělaly. Za mne je tam tech vedlejších věci fakt moc a hrozně to ředí ten příběh. V jedničce mi to přišlo tak nějak vic kompaktní a drželo to vic pohromadě. K tomu ta nepoužitelná mapa a kompas, kde často neni jasný kam vlastně máte přesně jit. Za mne zatim jednička 9 z 10,tohle tak slabší 8 kde to táhnou hlavně ty produkční hodnoty.
Teď mně nějaký prase dovedlo do nové oblasti, hra na mne vychrlila zase x vedlejsaku a normálně jsem ztratil chuť to hrat. Je to pořád dokola. Prolezt skvirou, pomlatit mobky který ještě ke všemu škálujou s vama, takže se s nima pizlate furt jak na začátku bez ohledu na upgrady. Hodit sekerou do kolečka, spálit kytky okolo něčeho. Asi jsem se toho už fakt přežral. Jedničku jsem dohral 3x. Tohle budu rád když dohraju jednou kvůli příběhu...
@touchmud: Loki prosím.
@touchmud: Taky bych to tak viděl, že buď vydají DLC a nebo rovnou samostatnou hru za Atrea q mezitím budou makat na Dalším dílu s Kratosem. Jako obry bych klidně rád dořešil:)
@ΛNĐ3RLΛ: Já ty připomínky chápu, jenže podle mě je třeba si uvědomit, že ta hra neadaptuje severské mýty, ale nakládá s nimi velmi volně. Jörmungander i Fenrir nejsou pro příběh hry podstatní. Stejně jako mnoho věcí slouží jen pro dokreslení příběhu a ten kdo trochu zná mytologii, tak spíše ocení jakým způsobem je Loki (edit by A2 :-)) stvoří. Taky jsem si říkal že duše obrů sehrají v příběhu větší roli, ale nakonec ne. I když bych se vůbec nedivil tomu, že si tvůrci jen chystají půdu pro případné pokračování. Ta hra zkrátka není převyprávěním mýtů. Je to především příběh Kratose a jeho cesty a tomu je vše podřízeno.
@touchmud: To je sice všechno hezký, ale jak jsem už zmiňoval, provedení je zcela špatné bez ohledu na to, co tím vývojáři chtěli říci. Proč se ta hra vůbec jmenuje Ragnarök? Na mě ten celý příběh působí tak, jako by tento díl měl být mezičlánkem a teprve ten "pravý" Ragnarök měl nastat až v dalším díle.
To ti fakt nepříjde divné, že Jörmungander a Fenrir, dvě nejdůležitější bytosti v severských mýtech o Ragnaröku, jsou tady doslova k ničemu? Co linka Surtra? Ta je úplně špatně napsaná. Napřed má být ukrytý v Muspelheimu, abychom ho posléze našli 50 metrů od portálu, přímo před očima... Wow, okay... Kecy o jeho celoživotním tréninku, jenž ve finále přišel vniveč a dialog o jeho ženě Sinmara tomu nasazují korunku.
Kam se navíc poděla armáda nemrtvých z Helheimu?
Zápletka sfér s dušemi Obrů je úplně o ničem. Čekal jsem, že Jotuni budou hrát v Ragnaröku velkou roli, bohužel celý jejich příběh na mě dělá dojem, jako by byl v půlce vývoje přerušen (Obři jsou vidět na oficiálním přebalu artbooku, jak bojují během Ragnaröku).
Zápletka s maskou/trhlinou, opět, bez vysvětlení.
Závěrečný akt s myšlenkou "musíme být lepší" je přetažený za vlasy. Chápu ho u Kratose, nechápu ho u zbytku postav, jenž Ódinovi přísahaly pomstu, aby nakonec od ní všichni ustoupili. Tohle vůbec nepůsobí uvěřitelně a chování těch postav je jak z pohádky pro děti typu Jeníček a Mařenka (Jeníčka a Mařenku odvede otec na smrt do lesa a jim to nepřijde ani trochu divné a přesto se k němu šťastně vracejí...). Sindri je jediný, kdo projevuje normální reakci, zatímco Freya, Thrud a Sif vypadají, jako by jim to bylo úplně jedno, že Thor a Freyr jsou po smrti.
Pokud vývojáři chtěli vyprávět svůj vlastní příběh, měli z toho vynechat hlavní zápletku Ragnaröku. Tebe třeba severská mytologie nezajímá, tak ti to je jedno, že jí takhle zprasili. Mě to štve hodně.
@ΛNĐ3RLΛ: Chápu že u akční hry by člověk čekal akční závěr, zvláště když původní God of War přímo esencí epických soubojů. Ale tahle nový Kratos hraje podle jiných pravidel. Hlavní myšlenka hry je o tom, že budoucnost není jasně určená a tu svou si můžeš změnit tím, že změníš to čím jsi. Norny ostatně říkali, že není nic jako osud. Pouze lidé, kteří se odmítají změnit a tak jsou jejich činy předvídatelné, čímž se jim jeví jako osud. Kratos změnil svůj osud (a tedy neumřel v souboji s Thórem jak bylo zobrazeno na malbě) tím, že otevřel své srdce. Bojoval za něco, místo aby bojoval z pomsty. Takže ušetřil Thora místo aby ho zabil. Ani Odina nechtěl zabít, pouze spnil to co slíbil Freya a nechal ji rozhodnout. Byl to právě až Sindri kdo se pomstil.
tak jsem ju loudnul znova a tentokrat uz no damage 😀 link
Zdar, tak jelikož dnes jsem dodělal platinu, dvěma posledníma bossfightama berserk a Gná, tak musím říct, celkově super, ale tak nějak trochu cítím menší ne zklamání, ale takové ne úplně zadostiučinění, soubojů sice dost, velmi pěkné, ale finální megabitva, nevim no jak říká Marty komornější. Čekal jsem víc Kratovsky zameřené vyhlazení všeho. Trochu mi i vadilo to přepínání na hraní za Atrea, je vidět že to ještě trochu víc nasměrovali k šablonám RPGček.
Trochu mě zklamal souboj s Thorem, protože podle toho vyprávění Mimira v GoW2018 měl být Thor dost drsný atd a nakonec ten souboj, což jsem si myslel že bude hlavní vrchol byl sice suprový, ale ta podstata a poenta slabší. Obecně finále Ragnarok mi přišlo docel ane odfláklé to vůbec ne ale rychlé. Třeba jen v dáli v pozadí souboj Thora a Jormungandera. A v podstatě takový ten klíčový, zlom startovací okamžik smrt Broka, který sice super postava, ale vztah jeho význam byl docela rychle tvořen během hry.
Každopádně celkově super počin, chybí mi hnedka NG+ na opáčko a je asi opravdu dobré hrát oba díly hned po sobě.
jen teda ač mě jsou takové věci úplně volné, nešlo si nevšimnut jak i do tohoto museli naroubovat tu multikulti a hlavně lgbt něco srajdu.
jinak král berserkrůi 3tí pokus a Gná na čtvrtý, ale pravdou je že jsem to i v tom čtvrtém podělal a oživil jsem se kamenem
@touchmud: Dává to smysl pro něj, ale jeho okolí v tom figuruje jak? Stále to mohlo být zakončeno nakonec tak, že bychom se dočkali velké bitvy a v samotném závěru by přišel "nečekaný" zvrat. Hráči mají spíš problém s provedením toho konce, jak s jeho poselstvím.
Dnes jsem dohrál, tak se jdu kouknout do spoiler vlákna. A překvapila mě jedna věc a to jak si někteří stěžují na konec hry. Že to měl být poradny souboj mezi Kratosem, Odinem, Thorem a Atreusem. Tak jak to nakonec dopadlo ale přece mnohem víc dává smysl z pohledu příběhu hry. Kratos už nechce být ten kdo se totálně naštve a pozabíjí vše kolem. Do své role v závěru hry je v podstatě dotlačen okolnostmi. Co se týká Thora, tak to je vyloženě tragická postava. Pro svého otce je pouze strojem na zabíjení a naplňování jeho vlastních plánů. To mu zničí rodinu, chlastá zkrátka je to troska. To že ho zabije vlastní otec a že to udělá tak jako by to byla naprosto běžná věc je na tom to smutné. Sám Odinův konec se mi líbil jak byl zpracovaný a vlastně i trochu nečekaný. Kdyby hra končila klasickou epickou bitvou tak by trochu popřela to o čem ten příběh je, zvláště když se Kratos celou dobu snaží odpoutat od své minulosti.
jo par lacinejch zasahu jsem dostal hlavne ten prvni to jsem nejak zaspal nebo nevim co to bylo uz jsem byl asi unavenej po tech 5 hodinach co jem ju delal 🙂
@RadarKKK: Hodně slušný 👌
Jakub Andreas : gow obtiznost ale par ran jsem dostal link
Valkyra a Král Berserkeru jsou top shit 😆 Sereš se s nimi půl dne a pak ti borecnq youtube nahodi video: No hit, God of War difficulty 😆
Ta valkyra byla opravdu jediná výzva z cele hry. Vse ostatni mi prislo dost lehke a to jsem hral na predposledni obtiznosti.
@esoLister: Tohle by se dalo napsat o 95% všech současných her. Možná by pomohlo přistoupit na fakt, že je to jenom hra. Navíc vše, co píšeš je jednoduše vedlejší obsah a dělat/sbírat to nemusíš. 😅 Není to GoW? Si zkus starší díl, secrety plné truhel s drobáky (červenými dušemi...) Nebo jednoduché hádanky s taháním řetězů, či přesouváním beden.
@Marty: Držím palce, sám jsem endgame odložil na neurčito, protože ti Berserkrové mi dávají slušně pokouřit a Gná jsem taky zkoušel a došel jsem ke třem krásným desetivteřinovým pokusům. Mám teď rozehrané další hry a dost vycházím z rytmu a tempa hry, když to střídám. Snad to do konce roku dotáhnu.
Tak už konečně můžu jít do vlákna spoilery. Ne teda proto, že bych měl dohráno, ale proto, že hra už je na cestě k dalšímu hráči:) Definitivní zlom přišel v dolech, kdy na mě vyskákala parta malých gremlinů. Po zuřivém boji s bohem války byli prckové pobiti a jedinou možnou cestu dál zahrazovala mříž u které byl obří červený sud. Naštěstí Mimir prohlásil, že bysme ho mohli zapálit. Aleluja, výbuch, mříž pryč. Kousek dál jsem narazil na opět fikaně schovanou truhlu (měla číslo asi 35420) nějakých 150cm od hlavní cesty. Byla obklopená trním, chtěl jsem jí zapálit, jenže to nešlo, zapálit můžu jen ty červené. Naštěstí se mnou byla Freya, hodila kouzlo a já už to mohl zapálit. Uff, zadařilo se, v truhle bylo 96 stříbrných, které jsem mohl přidat na hromádku desítek tisíc....
Já ji chtěl aspoň dojet kvůli příběhu, ale prostě to nešlo. V jednu chvíli jsem s Kratosem táhnul obří řetěz co měl oko jak kolo od traktoru, odtáhnul obří sochu....a tam....truhla😧 Pocit, že hraji God of War zase trval asi tak 10 vteřin. Ty neustálé boje s létajícími pulci a skákajícími mloky, otvírání "schovaných" truhel a primitivní hádanky o házení sekery mě prostě ubíjely. Hra ve mě nevyvolala vůbec nic, žádné emoce, jen jakési automatické hraní. To pak nemá cenu tím trávit čas, že.
Omlouvám se za dlouhý post a všem, které hra baví:)
Tyr byl k hovnu, to je fakt, ale vařil lepší chálku jak Makléř.