Konzolista.cz

Final Fantasy XVI (88)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
ProfesionalníNasírač

Nejede ani mě ani klukům stahování ps5 her. Jenom ps4 .

Kainé
Kainé #A2

@ProfesionalníNasírač: ano, jede. Koupil, nainstaloval, spustil.

ProfesionalníNasírač

Jede někomu DLC?? Mě nejde spustit ani hra😂😂😂

StefiCZ
StefiCZ #pls no
👍1

Včera jsem se konečně dokopal to dorazit. Za mě víceméně zklamání. Odklon k hack and slash mi nevadí ale když už to bylo tak napadne dělaný jako kopie DMC5, nemělo to působit jak objednaný z wishe. Ending mi přijde jak kdyby byl usitej přímo pro XVI-2. U toho uz ja ale nebudu. XV jsem si užil asi tak tisíckrát víc a proto spíš eventuálně sáhnu po Royal edici té.

StefiCZ
StefiCZ #pls no

Komplet, super stav, vše anglicky. Prodám za 1100,- nebo vyměním.

Vidlos

Volby v persone jsou ale prevazne v rozhovorech se spolecniky. Tam ti spravne zvolene odpovedi daji vice bodiku ke zvyseni ranku = otevirani lepsich schopnosti pro danou postavu, vice back story apd. U P5 vanilla verze ti taky v jednom rozhovoru tve rozhodnuti dalo bud bad ending nebo te nasmerovalo na true ending. U SMT serie to je o dost slozitejsi, tam v rozhovorech maji volby vetsi vahu. Tve odpovedi ti davaji body k Law/Chaos/Neutral a podle toho si taky v podstate primo ovlivnis jaky konec dostanes, pripadne ktere konce sis uzavrel a ze kterych si muzes vybrat. JRPG ale o techto volbach holt vetsinou neni. Ocekavat veci co jsou v zapadnich rpg standardem u jrpg, ktere stavi na uplne jinych vecech mi prijde jako nesmysl. No hate Hashute, ale hledas u jrpg veci, ktere tam proste vetsinou nebyvaji a ve finale z toho budes akorat zklamany, kdyz budes ocekavat opak.

Insertcoin

@Ren: DE je jediná hra, která u mě dokáže nastartovat existencionální úzkost 😅 Nikdy jsem nehrál nic co by bylo takhle deep. Naprostej poklad...

Hashut

@Ren: Na Disco Elysium se pořád chystám a pořád se mi na něj nedaří najít čas. Budu to muset napravit. Jinak fakt jsem netušil, že je to součást definice žánru. To je hustý. Hrozně mi to připomíná “It’s not a bug, It’s a feature”. Prostě řekneme, že to charakterizuje žánr a nemusíme se tím už nikdy zatěžovat 🤣

Hashut

@A2: Tak uměl to BioWare. Aktuálně jsou v tom dobří Obsidiani nebo inExile. Možnost ovlivnit svět samozřejmě nabízí do určité míry Bethesda. Je otázka jestli stačí dopad na jednotlivé lokace/postavy nebo chceš vyloženě jiný konec hry. Ale u větších výpravných příběhovek mi to přijde jako zásadní "next-gen" vlastnost hry. Neměla by se posouvat jen grafika, ale také věci jako fyzika, AI nebo širší herní možnosti.

Insertcoin
😁2

Přísahám Bohu, že tenhle týpek dělá videa podle toho co si přečte tady v komentářích, to snad ani není možný 🤣🤣🤣

link

Kainé
Kainé #A2
👍2

@mnaca: souhlasím až na poslední souvětí. Já bych FF s volbami a hlubším RPG elementem bral hned. Právě tady u Cliva mi dost vadí, že nemůžu role-playovat. Přece jenom moc takových RPG není, Lariani mě nebaví(vím hereze), z Dragon Age se stalo panoptikum a dál? Nikdy mi to ve FF nevadilo až právě tady. Když jsem hrál za Clouda, Tida, Nocta, Lighting etc., nikdy jsem neměl tak sžíravý pocit, že bych potřeboval kliknout na možnost volby dialogu.

Hashut

@mnaca: No já ale nevím od kdy se akce a možnost rozhodnutí vylučujou? A znovu opakuju. Já od FFXVI možnost dělat příběhová rozhodnutí nečekal, tak nevím, proč se kolem té své teorie tak točíš. Taky jsem sám napsal “ Jó není nad RPG, kde můžeš dělat vlastní rozhodnutí. Ale ono to vlastně není RPG, tak co to sem pletu”, tak proč mi to pořád podstrkuješ? Prostě si myslím, že důraz na akci nemusel nutně RPG elementy přirozené pro sérii FF takhle zazdít a prostor pro přidání možnosti alespoň občas se rozhodnout by tomu slušela. Vždyť proboha i v tom Diablu máš občas možnost rozhodnout se jak odpovíš 😁

Hashut

@mnaca: Tak já si taky myslím, že je FFXVI spíš H&S adventura, ale ty ses odvolával na to, že se RPG od FF nedá čekat. Já ale pořád FF jako celek vnímám jako JRPG a mimo tenhle šuplík normálně padají odbočky a ne díly hlavní série. Proto mi přijde že chtít od FF příběhové volby je hodně jinde než chtít od FIFA hokej 😂

Hashut

@mnaca: Já od FF žádný posun nečekal. Jen mi přijde líto, že se japonští vývojáři v rámci JRPG v drtivé většině tvrdohlavě drží směru, kdy je příběh a vývoj postavy připoutaný ke kolejím. Přijde mi to jako promarněná příležitost. A vidím rozdíl v tom, jestli vám to takhle víc vyhovuje nebo to akceptujete jako žánrové omezení. Pro mně to ten žánr hrozně hloupě a zbytečně omezuje. Ale jsem rád za to, že alespoň vydali demo. Vidím tunel, nula možností a mám jasno že tohle není pro mně, možná příšte 😃

Hashut
🤦2

@Ren: Já nepláču. Prostě si zahraju RPG, které mě opravdu nechá hrát podle mých představ, protože mi to přijde v roce 2023 jako naprostý základ. Na FFXVI jen z vnějšku fascinovaně zírám. Mně stačilo demo 😁

Hashut

@A2: Jó není nad RPG, kde můžeš dělat vlastní rozhodnutí. Ale ono to vlastně není RPG, tak co to sem pletu 🤔

Jakub Andreas
Jakub Andreas #Totální borec 💙

Uz mám 4 Eikon powers 😱 Kupka si to moc nedává 🤣

Kainé
Kainé #A2
👍1

@Insertcoin: jj i Bohumil tam je.

Tak to jsi minul snad jediný zatím zajímavý quest, co tam doposud byl :D. Nechtěl jsem úplně spoilovat, ale to je ten quest Tatík, Syn a Vlk.

" Já se do toho dneska trochu opřel a začalo to nabírat parádní grady. Jak jsem z toho byl ráno smutnej, tak teďka paráda a nemůžu se od toho odtrhnout "

Tak to je dobré slyšet.

Insertcoin

Btw vsimli jste Českých jmen a názvů? Např. Kamil z Tábora 😁

Insertcoin

@A2: Já se do toho dneska trochu opřel a začalo to nabírat parádní grady. Jak jsem z toho byl ráno smutnej, tak teďka paráda a nemůžu se od toho odtrhnout 😅

Jinak Clive je typickej archetyp hrdiny a přesně to jak se nechaval vyfakovat mě hrozně štvalo, ale ve finále to nechce některým lidem dělat horší než to mají, později to tam říká... Zkrátka nechce dělat vlny, když nemusí. Ale tenhle sidequest o kterým mluvíš jsem nehrál.

Kainé
Kainé #A2

tak co říkate na Clivovu osobnost? Za mě je to teda fest tragéd. Teď dělám sidequesty okolo Dámy, Clive se nechá vyfakovat doslova každým žebrákem a mlčky jen smutně kouká, vrchol byl pak sidequest, kde borci se baví zabíjením lidí a Clive je v pohodě nechá jít a zase smutně kouká. Tohle je Geralt z Wishe s charismatem a osobností rozpůlené žížaly.

ProfesionalníNasírač

Platina doma. Ale kazdej trial mě dal pěkně zabrat. Ještě teď mě bolí ruce.

Tomkalhotka
👍1

@ΛNĐ3RLΛ: měli posunout release, vydat to v období diabla, zeldy a street fighera takhle vše po sobě. Osobně jsem FF16 vzal, ale nevím kdy se k němu dostanu, když toho tolik vyšlo

Kainé
Kainé #A2
👍2

@ΛNĐ3RLΛ: já souhlasím s tím obdobím, já v tom pár hodím mám, ale tohle je hra dělaná na dlouhé zimní večery.

Jinak PC platforma FF nevytrhne, tam ta značka nemá historii.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍4

@A2: Hype samozřejmě byl obrovský, hlavně ze strany fanatických Plejek, z kterých se přes noc staly největší fanoušci FF v momentě, kdy to bylo oznámené exkluzivně pro PS5.

Shinjuku - link

Velká Británie - link

Pre-Launch akce v Los Angeles - link

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。

@mnaca: Jednoduše. Prodejní potenciál u FF VII se rychle vyčerpal. Na PS4 Remake prodal za první 3 dny 3,5 milionů a pak trvalo aspoň rok, než se s tím dostali na 5 mega.

Pokud bude trend stejný u FF XVI, tak vzhledem k málo konzolí v oběhu, bych to neviděl na závratná čísla ani po tom roce. Pokud není tedy oznámení PC verze již za dveřmi....

Kainé
Kainé #A2

@mnaca: ten hype nebyl zanedbatelný, dokonce jsem viděl obří plakát z Argentiny, kde se prý něco takového objevilo po x letech.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。

@mnaca: To potom vypadá budoucnost pro FF XVI ještě černeji. :D

Sedmička byla number 1 v UK - link

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。

@mnaca: Na Xbox One na stejném trhu tvořily prodeje FF XV jen 21 % během launche - link Na PC hra potom vyšla o 2 roky později.

Podle mě si Square špatně načasoval launch. FF XV vyšel v období Vánoc/Holiday, v létě jim na hraní her většina lidí bude házet bobek, včetně mě. Navíc jim vyšla ve stejném měsíci konkurence Diablo 4, což taky mohlo hrát zásadní faktor.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。

Prodeje hry si za rámeček Square rozhodně nedá tedy... link