Snad pochodíš. Já mám bohužel s jejich podporou otřesné zkušenosti.
Jinak v zahraničí (klasicky US třeba) mají možností kontaktování více, v četně okamžitého chatu.
Já to takhle využíval třeba u Ms podpory i jiných firem kvůli časovému pásmu. Když jsem přes den neměl čas danou věc řešit, tak jsem kontaktoval US podporu po práci a pohoda.
U Sony jsem to jednou zkusil taky asi před 2 týdny a jenom mě poslali do hajzlu, že prý musím kontaktovat podporu ve svém regionu, a ukončili chat... 🙂
Čau borci:-) Mám problém. Na svém Playstation účtu mám nastavenou dvoufázovou autentifikaci skrze SMS. Jenže, telefon i se simkou jsem už dávno ztratil. Dvakrát se mi podařilo kontaktovat podporu. V obou případech mi tamní personál potvrdil, po doložení VŠECH potřebných údajů, že to mám odblokované.
Ale nemám....:-( Vygooglit telefon na podporu znovu se mi prostě nepodařilo, takže můj dotaz a prosba zní jak postupovat? Mám tam nakoupených minimálně 200 her.
Dvoufázová autentifikace na PSN účtu..Problém (5)
Už to mám nějaký čas odblokované, pomohl mi s tím na české podpoře jeden velmi ochotný slovák:-)
Můžete to téma zamknout. Děkuji v všem za účast a radu...
@TimeSplitter: Díky moc vyzkouším.Pařbě zdar:-)
@jovidash: pokud znas telefoni cislo tak zajit na pobocku operatora a nechat si telefoni cislo prevest na novou sim.
@jovidash: 538 890 078
Číslo na českou podporu. Jiný kontakt na stránkách nemají, viz link.
link
Snad pochodíš. Já mám bohužel s jejich podporou otřesné zkušenosti.
Jinak v zahraničí (klasicky US třeba) mají možností kontaktování více, v četně okamžitého chatu.
Já to takhle využíval třeba u Ms podpory i jiných firem kvůli časovému pásmu. Když jsem přes den neměl čas danou věc řešit, tak jsem kontaktoval US podporu po práci a pohoda.
U Sony jsem to jednou zkusil taky asi před 2 týdny a jenom mě poslali do hajzlu, že prý musím kontaktovat podporu ve svém regionu, a ukončili chat... 🙂
Čau borci:-) Mám problém. Na svém Playstation účtu mám nastavenou dvoufázovou autentifikaci skrze SMS. Jenže, telefon i se simkou jsem už dávno ztratil. Dvakrát se mi podařilo kontaktovat podporu. V obou případech mi tamní personál potvrdil, po doložení VŠECH potřebných údajů, že to mám odblokované.
Ale nemám....:-( Vygooglit telefon na podporu znovu se mi prostě nepodařilo, takže můj dotaz a prosba zní jak postupovat? Mám tam nakoupených minimálně 200 her.
Prosím pomoooc...