Akční FPS

Call of Duty: Modern Warfare - Call of Duty 4: Modern Warfare (16)

• JimMrJim
    JimMrJim

Zdarec jsem nováček v CoD MW4,kdyby někdo chtěl (asi nikdo) tak si mě přidejte,nick: Aminochelat.

Pařím na PS3...určitě pojedu o víkendu.

Jinak pařím CoD MW2.

• jaroslav24player
    jaroslav24playerPS4

tak to se mě taky nestalo a ani od nikoho neim že by se to dělo tady to čtu prvně

• Tuxedoassassin
    Tuxedoassassin

tohle jse mi hodnekrat uz stalo [s13] treba jse mi i stalo ze jsem v SaD ziskal pres 1000 xp a pak se mi tyhle body smazli [s15] [s15] [s15] [s3] [s3]

• misa1989
    misa1989deepInside

Na Xku se mi to zatím nestalo.

• geobbu
    geobbuWHO CARES

tak - už je to v pořádku, nejspíš to byl kiks. :) no hlavně že to už jede

• duxik
    duxikClint

me to nastesti nedela,doufam,ze to nebude dalsi nemoc

• digishit
    digishitdigishield

elle to je jeden z důvodů proč jsem to přestal hrát. Dělalo mi to pořád až mě to přestalo bavit. Nezapočítávaj se challenge a měřítko XP jde až mimo obraz. Pak se to zase vrátí a pak se to stane klidně znova. Nevim co to je, ale je to děs. A to se mi to stávalo skoro na začátku, když hra vyšla a podívej tobě se to stane taky a jak dlouho už s tim nikdo nic nedělá [s8]

• geobbu
    geobbuWHO CARES

zdar, právě jsem narazil na celkem delikátní problém :D narazil jsem novej prestiž, jsem ted v levlu 17 (ale pistoli, která měla být odemčena po dosažení 16tky odemklá není :D ) a když hraju, tak sem poprvý viděl přesáhnout žlutý měřítko až na konec obrazovky :D (to ve hře).

• geobbu
    geobbuWHO CARES

Jasně že jo, :) pokud chceš radu zamiř sem >> link (u některých máš i vcelku detailní videjka).

• RedX
    RedXjapanpower

taky to pořád hraju a v mym FL je spousta lidí co sou na tom stejně, hlavně kolegové z klanu. Jedem HC SaD. Zpestřuju si to F4A, sem tam nějakej hc tdm bo (hc) domination.

• jaroslav24player
    jaroslav24playerPS4