Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint

Recenzovaná verze: PlayStation 4 Pro
Když vývojáři před několika měsíci oznamovali Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint, tvrdili, že jde o jejich doposud nejambicióznější a největší hru, s níž chtějí celou sérii posunout na novou úroveň. Znělo to moc pěkně, ale výsledek bohužel je, že se pokusili vzít všechny dobře fungující mechanismy z jiných her od Ubisoftu, ať už jde o survival, RPG elementy, stealth, silné online prvky nebo loot systém. Před sebou tak máme takový mišmaš všeho možného, díky němuž Ghost Recon ztratil jednak svoji identitu, ale zároveň ani jedna část není úplně dotažená, aby vznikl alespoň zábavný a uspokojivý herní zážitek. A proč to neříci hned takto na začátku.
Ačkoliv byl Wildlands kvalitní kooperativní akcí se zajímavým zasazením, jeho velkou slabinou byl příběh a skutečnost, že jsme v něm neměli žádného charismatického a jasně daného padoucha. V Breakpointu se vývojáři pokusili na tuto zpětnou vazbu zareagovat a sjednat nápravu. Hned po pár vteřinách je váš vrtulník sestřelen nad ostrovem Auroa, kde už nějakou dobu působí technologická společnost Skell Technology vyrábějící drony, která se spojila s bývalými členy jednotky Ghost, přičemž ji vede plukovník Cole D. Walker. Toho si zahrál herec Jon Bernthal, a musím říci, že své role se zhostil velmi dobře. Jde o charismatického padoucha, kterého je zajímavé sledovat a odhalovat jeho minulost. Bohužel je ale jediným světlým bodem příběhu. Zápletka sice na začátku zní zajímavě, a sám jsem se těšil, až budu zjišťovat další informace, ale následně se z ní stane jen rutinní a dost předvídatelná záležitost, během níž musíte postřílet zloduchy a zabránit dronům, aby se dostali z ostrova. Postavy, s nimiž můžete během hraní mluvit, nejsou moc zajímavé, což na samotném zážitku také moc nepřidá. Vývojáři tak sice přidali na rozdíl od Wildlands ústředního padoucha, ale jinak samotný příběh opět moc nenadchne a jde tedy o klasické Bčko, no možná i Cčko.
Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint je stejně jako předchůdce akční hrou ze třetí osoby, odehrávající se ve velkém otevřeném světě. Stejně jako v jiných hrách od Ubisoftu jsou před vás pokládány ústy NPC postav úkoly, které musíte plnit, ať už hlavní nebo vedlejší. Ve výsledku je jedno, jaký typ mise plníte, protože všechny jsou si dost podobné. Většinou jste tak vysláni něco nebo někoho najít, případně vyslechnout, a zase zpět. No a tato náplň se neustále opakuje do zblbnutí. Rozmanitost úkolů a jejich propracovanost není největší chloubou Breakpointu a je škoda, že se vývojáři nepokusili přinést zajímavější náplň, zvláště když tvrdili, jak si dávají na všem velmi záležet. Infiltrace základem nepřátel určitě nestačí, zvláště ve spojení s hratelností, k níž mám také obrovské výhrady.
V základu je Breakpoint klasická akční hra ze třetí osoby, která si hraje trochu na větší realismus než třeba The Division a jiné podobné hry. Ten byl pro sérii vždy typický a vývojáři se ho nezbavili ani zde. Výsledkem tak je, že jste spíše vedeni pro tichý postup a likvidaci nepřátel, kteří padají na jednu maximálně dvě kulky do hlavy, když mají helmu. Pro tichý postup ale nemáte jen zbraně s tlumičem, ale i možnost odtahovat padlé protivníky, případně svého drona. Ten se už objevil v předchozím dílu a v jiných hrách od Ubisoftu, a je takovým jejich poznávacím znakem. Zde je tedy zpět a je vítanou pomůckou, jak zjistit rozložení a pohyb nepřátel, které je možné si označovat. Od posledně moc novinek v tomto hra nedoznala, snad jen ona proklamovaná možnost se maskovat v blátě, kterou jsem ale použil za celou dobu hraní jen párkrát. Základy stealthu zde každopádně fungují a jsou i podpořeny solidním gunplayem. Pak ale vývojáři začnou nabalovat na tuto fungující kostru další mechaniky, které nefungují a jako celku spíše škodí.
Se sérií Tom Clancy's The Division slavil Ubisoft obrovský úspěch, a možná i proto padlo rozhodnutí, že v jejích šlépějích půjde i Ghost Recon. Z něho se tedy také stala online akce, což je nejvíc vidět v základním táboře, kde potkáváte i další hráče. Tím je ale bohužel nabourána ona základní myšlenka hry, tedy vlka samotáře, který čelí značné přesile. Když totiž vidíte, jak v táboře je kolem vás armáda dalších vojáků, zase si tak sami nepřipadáte. Co se mi ale naopak líbí je možnost vybrat si jednu ze čtyř hratelných tříd a podle toho ovlivnit svůj herní styl, což má obrovský vliv pak i v kooperaci s kamarády. Můžete být klasickým útočníkem, ale také zdravotníkem nebo technikem, přičemž s jednotlivými třídami se pak váže ještě RPG strom s dovednostmi, které je možné dále rozvíjet. Přidání tříd postav se mi popravdě docela líbí a hru slušně oživuje a dává ji další taktickou hloubku, se stromem dovedností už mám ale menší problém, protože byste čekali, že elitní voják bude hotovým produktem a ne zelenáčem, který se bude vše učit.
Z Divisionu je každopádně do hry naroubován i systém výbavy a lootu, a tady nastává obrovský problém. Už nehraje roli to, jakou máte zbraň, případně její vylepšení, ale pouze výše vašeho Gear Score. Tu si zvyšujete tak, že budete prozkoumávat po světě bedny s vybavením a sbírat předměty, které hojně jako v jiných lootovacích střílečkách padají z nepřátel. Výsledkem tak je, že jdete na misi a během ní se několikrát převléknete, protože nalezená pletená čepice má větší číslo jak nasazená vojenská helma (to dá rozum), no a to samé platí i o zbraních. Sice vylepšování zbraní je stále přítomno, ale proč si vylepšovat zbraň, když za pět minut naleznete novou s vyšším ohodnocením. Jsem přesvědčen, že podobný systém vylepšování postavy a lootu do realističtější střílečky, o níž se Ghost Recon pokouší, moc nepatří a nemá opodstatnění. Zvláště, když nepřátelé padají na kulku do hlavy, ať už máte na sobě cokoliv, protože Gear Score vám zvyšuje jen obranu. Tedy to, kolik sami kulek zvládnete. V Divisionu a jiných podobných hrách ovlivňuje Gear Score prakticky vše, od obrany po útok, ale zde tomu tak není. V Ghost Reconu si chci vyrábět parádní zbraně a ty následně používat na nepřátele, a ne neustále zbraně točit a hrabat se v inventáři, abych zjistil, jestli jsem našel odolnější rukavice nebo boty. Navíc je vidět, že vývojáři stojící za Ghost Reconem nemají s podobným typem her moc zkušeností, a proto nasekali i řadu začátečnických chyb. Třeba nemožnost v inventáři označit nepotřebné vybavení a následně ho najednou rozebrat nebo prodat. Vše musíte po jednom, což je neskutečně zdlouhavé a otravné.
Gear Score a lootovací systém ale není to jediné, co se vývojáři pokusili naroubovat do hry. Jde také o survival prvky. O nich se před vydáním hodně mluvilo, ale nakonec na hru nemají moc velký vliv, protože jsou naprosto základní. Vodou si třeba musíte doplňovat staminu, ale popravdě tu hra sama doplňuje tak často, že jsem se o to ani nestaral. Pak tu máme i nutnost vyrábět lékárničky, protože ačkoliv se hlavnímu hrdinovi doplňuje život automaticky, sem tam je zraněn a musí si píchnout injekci, případně nohu, z níž trčí kost, obvázat. Tyto mechanismy ale hru moc neobohacují, spíše ji brzdí. Když už jsem zmínil výdrž, tak ta mizí při běhu, ale hlavně když chcete seběhnout menší kopeček. Většinou vám výdrž při tomto dojde a Nomád se z kopce skutálí jak pytel brambor, což vypadá prostě a jednoduše blbě a vtipně zároveň. Že by člen speciální jednotky nezdolal menší kopeček, aniž by si musel zvýšit výdrž skrze RPG elementy? Ale no tak!
Ačkoliv jsem se snažil hrát Breakpoint po většinu času pěkně potichu, sem tam se mi to nepovedlo a spustil jsem alarm. Na přímé střety s protivníky hra ale není moc stavěna, protože během nich se plně odhalí další řada problémů. Tím největším je zcela jistě umělá inteligence nepřátel. Opravdu bych musel zapátrat hluboko v paměti, v jaké hře jsem potkal větší hlupáky. Nepřátelé jsou sice všímaví, ale když vás odhalí, jen tupě ve skupinkách nabíhají pod hlaveň vaší zbraně. Stačí si tak sednout někam do kouta a následně počkat, až k vám jednou cestou přiběhne celý tábor. Máte po problému. Nepřátelé se vás ani trochu nesnaží obklíčit nebo postupovat více takticky, chovají se jen jako ovce nabíhající na porážku.
Díky tomu hra nepředstavuje žádnou větší výzvu ani na větší obtížnosti. Nepřátelé se chovají podle jedné předvídatelné šablony. A možná i proto pak nevadí, že je během akčních sekvencí ovládání dost krkolomné, hlavní hrdina si neumí manuálně přehazovat zbraň z jedné ruky do druhé, případně krycí systém prakticky nefunguje. Pokud by umělá inteligence byla chytřejší, byly by tyto nedostatky daleko větším problémem. Když už jsem u nepřátel, většinou budete potkávat jen řadové vojáky, případně několik druhů dronů, kvůli nimž se budu ještě chvilku v noci odkopávat. Jsou hodně nepříjemným soupeřem. Trochu překvapením je, že vývojáři rezignovali třeba na bosse. Sice tu nějací jsou, spočítáte je na prstech jedné zmrzačené ruky, ale souboje s nimi jsou jen o tom, dostat se přes jejich armádu a následně jim dát jednu dvě kulky do hlavy. Konec souboje. Zábava a nějaká nápaditost? Když si vzpomenu třeba na bosse z posledního dílu Assassin's Creed, je mi do breku.
Ubisoft v posledních letech umí vytvářet fascinující obrovské světy, které je radost prozkoumávat. Měli jsme tu nádherný Egypt či Řecko v Assassin's Creed s jedinečnými památkami, města ve Watch_Dogs také měla svoji jedinečnou atmosféru, a ve výsledku nebyla špatná ani Bolívie ve Wildlands se svými drogovými kartely. Šlo o drsný svět se svými vlastními pravidly, a možná i proto bylo pro hráče tak lákavé se do něj vracet. No a nyní tu máme Breakpoint odehrávající se na fiktivním ostrově Auroa, což je bohužel ten nejméně zajímavý svět, jaký nám Ubisoft v posledních letech naservíroval. Ačkoliv má hory, lesy nebo pouště a na rozmanitost si moc stěžovat nemohu, tak je obrovský problém ten, že je pustý, bez jakéhokoliv života či fungujícího ekosystému, ale hlavně je nudný. Sice hned po zhruba hodině si můžete celý ostrov prohlédnout a ze všech těch otazníků se vám zatočí hlava, ale vůbec nejste lákáni, abyste otazníky odkrývali, protože brzy zjistíte, že se pod nimi skrývají jen menší tábory s nepřáteli, případně kempy pro rychlé cestování.
Ostrov jako takový pak má ještě jeden obrovský problém, a to je ten, že je nepřítelem jakémukoliv pozemnímu dopravnímu prostředku. Máte tu džípy, klasická vozidla, čluny nebo motorky, ale dostat se pomocí nich někam trvá neúprosně dlouho, všude jsou samé objížďky, navíc vám po cestě dělají hodně společnost hlídky, které po vás začnou hned pálit vším, co mají po ruce. Ne nejlepším, ale jediným použitelným dopravním prostředkem je tak helikoptéra. Možná si toho byli vědomi i sami vývojáři a na jakoukoliv větší propracovanost světa se prostě a jednoduše vykašlali. Ovládání helikoptéry je pak jednoduché a arkádové, jako ovládání všech dopravních prostředků, přičemž chvilkami jsem si říkal, že jde i o pěkný Flight Simulator. I když to asi není to, o čem by hra s nálepkou Ghost Recon měla být. Nebo je?
Stejně jako předchozí díl je možné hrát Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint v kooperaci, a to až s dalšími třemi kamarády. V kooperaci je plnění misí a dalších úkolů zábavnější, můžete vymýšlet nové taktiky a tak dále, ale nejsem si jist, jestli hratelnost nějak zásadně prodlouží. V kooperaci je ostatně zábavnější každá hra. Kromě kooperace je pak ve hře přítomen i multiplayerový PvP režim Válka Ghostů, v němž je sdílen postup vašeho hrdiny, od něhož jsem popravdě moc nečekal, ale nakonec se ukázal jako docela zábavný. Jde o týmové bitvy 4v4 na menších mapách, kdy musíte buď bránit nebo zabírat body na mapě, případně jen vystřílet tým protivníků. Vzhledem k tomu, že tu není respawn, je celý režim hodně o taktice a dobré sehranosti týmu, což se mi hodně líbí a zažil jsem v multiplayeru spoustu zábavných a napínavých chvilek. Po takovém nemastném a neslaném PvE je PvP určitě příjemným překvapením a asi nejlepší částí, jakou Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint v současnosti nabízí. A možná i proto nakonec uděluji vyšší zamýšlenou známku.
Co se mi na hrách od Ubisoftu hodně líbí, tak je vizuální zpracování. Ačkoliv mají jednotlivé hry rozsáhlé otevřené světy, ať už jde o Assassin’s Creed, Watch Dogs nebo nově vydaný Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint, všechny mají parádní vizuální zpracování, které ždíme každý výkon současných konzolí. Já jsem Breakpoint testoval na konzoli PlayStation 4 Pro a oceňuji nejen detailní postavy s přesvědčivými animacemi, ale také nádherné prostředí se spoustou úchvatných scenérií. Je vidět, že tohle mají v Ubisoftu zmáknuté, navíc po celou dobu se mi nestalo, že by se hra zadýchala a výrazně zpomalila. S čím už ale nemohu být spokojen, tak jsou delší nahrávací časy, ale hlavně velké množství bugů. Ať už jde o propadávání se do země, procházení nepřátel zdmi či zlomené ruce a neviditelná zbraň. Třešničkou na dortu jsou i zabugované mise, které tak musíte opakovat znovu. Na zážitku tyto problémy nepřidají a možná, pokud by vývojáři neřešili nějaké mikrotransakce, jimiž je hra prolezlá od paty po hlavu, možná by tyto chyby ve hře nebyly. Málo jich není, a ostatně už nyní je na internetu velké množství videí, které na tyto nedostatky upozorňují. Zpět ale na pozitivnější vlnu, protože pochválit musím kvalitní hudební doprovod, který dobře ladí s akcí na obrazovce. Povedené je i ozvučení, ale také solidní dabing jednotlivých postav. Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint se tak rovněž může pyšnit vysokou produkční hodnotou, jako všechny hlavní série od Ubisoftu.
Ubisoft v minulosti několikrát dokázal, že umí své oblíbené značky s citem rozvíjet a postupně vylepšovat. I proto je Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint nepochopitelné selhání a obrovským krokem zpět. Jednak série ztratila svoji identitu a snaží se soupeřit se silnou konkurencí v podobě sérií jako The Division, Borderlands nebo Destiny, ale zároveň není Breakpoint ani kvalitní hrou. Potěší sice charismatičtější hlavní padouch, ale jinak tu máme jen průměrnou akci s nezajímavým prostředím, které není radost prozkoumávat, a zmar nezachrání ani kooperace s kamarády. Breakpoint je promarněný potenciál přinést něco zajímavého.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (86)
Jsem nedávno dohrál death stranding. A ono i zde má své kouzlo jít pěšky
či jet a kdejakou budovu prozkoumat se svým skrytým pokladem. Nemusím
jen stále rychle cestovat ke své helikoptéře a honem se proletět za
bodem mise.
Hra má neskutečně mnoho chyb a záseků. To mne štve.
po delsi dobe hrani GR Breakpoint musim dodat,ze velka mapa ma svuj duvod,nekteri casto rikaji ze je prazdna,pokud se zacnete prochazet po horach a nebudete moc vyuzivat vozidla,muzete najit suroviny pro krafteni zvyhodnovacich MRE packu,davek pro procentualni zlepseni v boji,musim taky rict ze v necem to urcite je skok dopredu oproti widlands,ve widlands mam neskutecnych nahranych hodin na tieru 1 atd a nemeli bychom si prestavat uvedomovat,ze od ledna zacnou dalsi epizody a raidy+ jistojiste patchovani chyb,bf4 byl taky v releasu desnej,a postupem casu vyrostl ve skvelou gamesu...dal bych Breakpointu sanci,ubisáci urcite makaji overtime,aby opravili chyby,jeste bych rad dodal ze nejvetsi problem GR Breakpointu jsou kvalitni hraci pro coop na extreme a vyssi obtiznost,nedostatkovy zbozi,protoze z mych zkusenosti a friendu,se kteryma jsem hral widlans si kazdy hrac breakpointu "syslí"story mode pro sebe,nebo jede behemoty,coz je obrovska skoda
tahle hra neskutečně, ale neskutečně trpí syndromem open world her...zbytečně obrovský svět, který je absolutně prázdný...stačí vyletět vrtulníkem do 500m výšky a dívat se kolem sebe, pusto, kouře, které signalizují otazníky, za kterými se schovává základna, nebo opuštěné auto s hlídkou...ten svět vůbec nic nenabízí, když tohle člověk srovná třeba s Witcherem 3, RDR2, nebo GTA V, je to až směšné...
Taky bych bral 3 dny volna a zalibu v hroznych hrach...
@Flesik: také souhlasím
Hunter : Tak to závidím,já takové štěstí nemám
Hunter : ještě by to chtělo víc času na to hraní
Čím víc mám odehráno,tím víc mě to baví
@PatoTheKing: az na to, ze jsem nesrovnaval Breakpoint s Nier, pouze napsal, ze pokud chci pribeh, zvolim jinou hru a ne open world ;) Ze nechápeš psany text jsme zjistili. Ale co zbytecne to s tebou resit, ty proste budes fixovany na tom, ze prakticky vsechno pod 7/10 je brak a kdyz nekdo rekne opak, tak se mu ještě vysmejes. Jdu hrat radsi hrat ty "braky" a ty nehraj nic pri čekání na 10/10 hru. Pa
@PatoTheKing: pro me hodnoceni 5-6 z 10ti neznamena, ze je to jak ty porad pises "sracka". Tim padem se vetsina recenzentu shoduje na tom, ze je to průměr nanejvýš (ano najdou se taci co daj jeste mene nebo i vic) a ohanet se tu metacritikem porad dokola, kde to hodnotilo cca 680lidi (mozna kolem 800ti pokud prictu jeste Xbox) z kolika?
Ano průměrná hra me bavi, jelikoz je to Sandbox hra alias pískoviště, kde pokud mas představivost, tak se vyblbnes hodně, zbyle veci jako je pribeh nebo vedlejsi mise jsou pro me bonusy. Ve všech open world hrach strávím nejvic casu tim, ze se kocham svetem a sam si vybírám co budu ten den delat a zpusob jakym budu hrat.Jo, asi nejsem náročný hrac, ale to je dobre, mam aspon vetsi vyber her co me zabavi a aspon mam co hrat behem čekání na nejakou podle tebe "top" hru co vychazi 1 za nekolik let...
Pokud chci čistě pribehovy zazitek, tak si zvolim hru zamerenou na pribeh a ne open world, i kdyz pravda, ze za poslední roky me nejvic prekvapil pribeh Nier Automata a Final Fantasy XV.... tudiz opet hry, ktere ty budes považovat za blbosti, jelikoz je nehrajes podle tve herni karty zde na konzolistovy....
PS: PvP v Breakpoint ne po dlouhe dobe PvP co me baví :)
@seal75: já se vůbec netrápím to se neboj mám to nastavené stejně jako ty. Hraní je relax proč sem napsal až v deset protože bylo neodkladně spousta věcí na práci v The Surge 2 a šel jsem do postele naprosto spokojen :) lehli dva bossové co víc si může člověk před spaním přát :D A jen jak doklapnu The Surge chvátám taky do Breakpointu a teším se ;)
Pato a Spillif :Už se s tím netrapte točíte se v kruhu a bez výsledku .Já zatím hraji nic mě nechybí,s dopravními prostředky nejezdím krom vrtulníku ,obtížnost mám na max .Jsem spokojen baví mě to víc jak GRW .To že to nemá příběh mě nevadí ten mě nebere v žádné hře na to mám knížky .I když RDR2 mě dostal :D .Je to oddech od civilního života(světa) tak to beru ,takový způsob relaxu (hraní her).
JJ pravda to se musí nechat;) Si prostě dobrej možná nejlepší, někoho tak skvělího sem tu ještě nepotkal ty tvoje názory nikomu nevnucující tvůj přehled a chápání to je fakt level 1000000. Tobě se nikdo nemůže rovnat a to bez urážky.
Tak a konečně Tebou zmíněné čtyři hry, dočkal sem se :) No ale víš jak nemá cenu se kolem nich nějak moc rozepisovat z těch her je pro mě TOP jen jedna a to Horizon, a RDR2 no ok to je TOP po vizuální stránce to nejlepší co asi člověk mohl vidět a zas se najdou tací co nebudou souhlasit. Ale zrovna RDR2 si celou svou krásu podělalo jednou pro mě nepřekonatelnou věcí a to tím že v otevřeným světě máš při plnění mise striktně nalinkováno kudy půjdeš a co uděláš a opakovačka kdykoliv uděláš něco co nemáš... To je třeba u mě u hry takového formátu byl jako vážně přešlap.
No ale nic nemá cenu to rozebírat protože tvůj názor je ten svatej a jedinej správnej alespoň dle tebe.Já si dokážu sám pro sebe udělat názor recenze si rád přečtu, ale většinou si je čtu po odehrání hry abych si porovnal pocity. A určitě před koupí hry nepotřebuju kouknout na hodnocení všech možnejch redakcía recenzentů abych věděl jestli si hru mám koupit nebo ne. Já to prostě beru tak jestli chci a nebo nechci. Ale přeci každýmu podle jeho gusta...
@SemuelCz: musím ti dát za pravdu dnes sem se tu rozepsal až se stydím. No ale bohužel výsledek je nula nic tak jdem na The Surge 2 ;) Klidnej podvečer všem
Kdyby to bylo PS4 Exclusive, tak tu Pato píše jak je to nejlepší hra generace.
Jak malý kluci...Protože někoho jiného baví hrát něco co druhého ne...tak tu bude psát jak smyslů zbavený Pato měl by jsi dospět,hlavně se naučit příjmat názor druhých...Vím doma ti asi ještě opakují "Karlíku to víš že máš pravdu,jsi nejchytřejší atp.." ale kdo má číst to co tvá hlava vyplodí....
Tak to jsi zabil, to jako jo no No já nevím kdo jak tady fetuje nebo na čem frčí, ale předpokládám že tobě dochází ten matroš kterej papáš.Když se s tebou někdo snaží vést alespoň nějakou diskuzi(já) a čeká rozumnou odpověď od Tebe, tak ty začneš urážet a napadat a dál? Co furt melu o Ubi pročti si co píšeš. Odpověď ve stylu nemá ti cenu co psát protože to překroutíš tak to je vůbec úlet... Ale tak jo raději tě nechám bejt protože to by mohl dneska někdo ošklivě odnýst...A co já si odnáším z konverzace s tebou je to že tvůj pohled na věc je jedinej správnej a bezchybnej a kdo se mnou(Tebou) nesouhlasí tak je prostě ko*ot a já nevím co všechno viď;)No nic tak ti přeju hodně štěstí v tvým dost zřejmě (ne)štastným herním životě. Hodně úspěchu tady v nekonečným hejtu a urážkách druhých a třeba zas někdy na popsanou.
@PatoTheKing: nemotáš se v politice nezlob se na mě ale vždyť si mě neodpověděl možná si vysvětlil hodnocení ok beru ikdyž taky tak na půl. Už na to prosatě začínám přicházet ono to není ani o těch hrách ale je to spíš o tobě.
Nu což omlouvám se ti možná za všechny co ti ve vlákně pod recenzí na Breakpoint napsali něco o ubi nebo jejich hrách máš pravdu je to drzost.Možná by jsi chtěl omluvu od Ubi že vůbec vydávají hry možná ale to bych napsal napřímo ne sem na konzolistu.
Ale stejně trvám na uvedení nějakých příkladů bezchybných her otevřených světů her bez mikrotransakcí a já nevím těch topovejch her jak ty říkáš jediný co padlo je R6 jenže sakra on je to od Ubi.
No a konec koncům je to stebou stejně jako s tím jak ty uvadíš že země je kulatá a né placatá víš.... Ty si taky jedeš to svoje Ubihry je shit no pro Tebe ano já to beru a akceptuju!Ale víš jak je to tvůj názor.
A ještě k tomu hodnocení já ti zvysoka se*u na to jak se to bralo dřív, protože já dřív hrál a hraju i teď a zrovna jak píšeš jsou pro mě i hry které dostávají slabé hodnocení a já sem na nich zasekl kupu hodin a pak hry který křičí wauuu pecka z 10/10 a já si ji zahraju a říkám si jako proč 10/10. Je to prostě tak musíš se s tím smířit ale zoopakuju věc kterou jsem tu napsal už nejednou. A to že 100 lidí 100chutí... Nenaděláš nic.
@PatoTheKing: 5/10 je průměr ne?
Někdo vidí ubisoft a hned je to pro něj sračka, jinak k těm mikrotransakcím, jmenujte větší vydavatele, kteří je ještě nepoužili ve svých hrách.
@PatoTheKing: dobře jinak to zkusím :) co znamená repetetivnost a hru kde nebyla co se týče otevřeného světa když by jsi se rozhodl ji neplatinovat a jen si ji zahrát? A druhá věc sám píšeš že názor a kurňa ten snad nemají všichni stejnej nebo? A pak už jen tak hloupě 5/10 = sra*ka, 1- 4/10 = ?, 6-10/10 = ? Já bych tomu chtěl jen přijít na kloub :D
Vsetky taktiky z wildlandsu platia aj tu AI je podobne hlupa akurat sa to viac transformovalo systemu division. Hra ma plno chyb, fakt vela, ale nemozem si pomoct bavi to a je to pre mna dobra hra (nie vyborna). Aj wildlands velmi vela hracov odsudzovalo, nie je to samozrejme pre kazdeho no tie hry su naozaj skvele v coop a breakpoint to dotiahol trosku dalej. Videl som recenzie ktore tomu dali len 20% comu nerozumiem ale budiz. Ked som zacal hravat wildlands hrali to same paká co kazili hru az po case sa to tak nejako vycistilo. V breakpointe co som sa pripojil nahodne do coopu nenatrafil som casto na blba ale vacsinou na ludi co to radi hraju, vedia co robia a uzivaju si to. PvP je tiez v poho akurat tam netreba liezt vo farebnom tricku(rychlo spozorovany) Mam odohratych 70 hodin ale uz teraz by som tomu supol s prehladom daleko nad spominanych 5 ----- napr. 6. Wildlands vedie bezkonkurencne. Pre single 2 body dole.
Já jsem asi natvrdlej nebo já nevím ale PatoTheKing jakej je rozdíl mezi tím říct, že ta hra je dobrá a nebo říct že je to sračka. Je to prostě názor a nezlob se na mě je to jako s čím koliv jiným např. jsou lidi kteří volí Apple a pak ti co volí Android, ber to jen jako příklady, nebo BMW a Audi, nebo PS a Xbox a prostě zvolej si to co chtějí a mám jim říkat protože si nezvolili to samí jako já že vlastně jsou mimo a mám se bát toho že to změní trh? Nebo se zasměju a řeknu si oukej kouká na to jinak? Já ti určitě nebudu nic vnucovat jen tvůj pohled je pro mě dost nepochopitelnej nebo takhle chápu to že pro tebe je to sračka ale víš jak pak je tady ten druhej tábor. Možná by to chtělo se někde ve hře sejít a třeba si zastřílet zakřičet a upustit páru protože tahle diskuze je pro mě nějak o prdu :)
@Epic: Tak to jsem zvědaví s čím prijde opozice😎.Třeba Zaklinač to mě nebavilo a je to herní legenda .Metro exodus super první 2 mapy pak fraška. A jiné a jiné. Je to jen zábava tak přece není důvod se rozčilovat a urážet nebo se pletu :D
@Epic: presne si vystihl to co jsem chtel napsat :D
@PatoTheKing: "sracka" je to pro tebe, stejne jako pro me to muze byt Fortnite, ale i tak chapu, ze to lidi bavi hrat, je to jejich volba :D a pouze muj osobni nazor na hru. Nebudu te to presvedcovat, ze kdyz to tak vidim ja, musis to tak videt i ty.
@PatoTheKing: co je kvalitní openworld? Zrovna hraji Spidermana a taky mi to nabízí stereotypní úkoly a tisíc aktivit na mapě, pokud technický stav tak se podívej jak vypadalo Days Gone při startu... Příběh tu asi nebude hrát velkou roli jelikož jde hlavně o zábavu v partě.
Nevidím v tom sračku, v partě to může být zábava na hodně dlouho, jinak pro některé může být ovce člověk co řídí podle recenzí
@PatoTheKing: Zkusim to jeste jednou - Kdo ti kde tu psal, ze hra neni spatna ci spatne postavena z mechanik? Vetsina ti tu pise, ze i pres to je hra baví a to je to, co ty nedokazes pochopit. Sam jsem dal hre jen 6/10 a poslal hodne dlouhy Feedback na adresu vývojářů tehle hry.... Netvrdim ti tu, ze hra je dokonala, pouze to, ze mě i pres to bavi ji hrat. A ano moje nejoblíbenější hry jsou open world hry a je jedno od koho jsou, kdyz me bavi, tak ji hrat budu i kdyby to byla hra co od komunity ziska 1/10.
@PatoTheKing: řekneme to jednoduse - nemame stejny nazor jako ty, tak jsme dementi a ovce...
@MCJoel: zasloužený výsledek pro UBI recyklát