Konzolista.cz

Tekken 7

recenzečtvrtek 15. června 2017Pavel Měrka
Hlavní obrázek článku: Tekken 7
Ačkoliv byly bojovky dlouhou dobu nedostatkové zboží, v poslední době se to změnilo a dnes se tak můžeme podívat na další přírůstek do tohoto žánru. Asi nemusím chodit okolo horké kaše, protože většina z vás ví, že se jedná o pokračování legendárního Tekkena. Sedmý díl vyšel na automaty už v roce 2015, ale teprve nyní po dlouhých dvou letech zavítal i na domácí konzole PlayStation 4 a Xbox One, tedy na platformy, na nichž si ho užije nejvíce fanoušků. Jakožto velký fanoušek série jsem příchod očekával poměrně dlouho a o to víc mě hlavně zpočátku zklamal. Nechápejte mě špatně, nejde ani tak o hratelnost, která je v podstatě totožná jako v předchozích dílech, což pokládám jednoznačně za plus, ale vše okolo mě tak trošku naštvalo, jako tomu bylo trochu i v minulém roce u pátého Street Fightera. Více ale níže v recenzi.

Recenzovaná verze: PlayStation 4

Hned na začátku je nutné zmínit jednu podstatnou informaci, a to tu, že Tekken 7 chtě nechtě cílí hlavně na ty největší fanoušky série, a to nejen osvědčenými bojovníky jako je Kazuya, Heihachi, Jin, ale také Yoshimitsu, Kin a pro mě nejoblíbenější Bryan Fury. Komba a útoky se téměř nezměnily oproti předchozím částem, a tak fanoušci budou od první minuty přesně vědět, jak které kombo udělat a jak zajetý systém funguje. Samozřejmě, že jsou tu a tam nějaké nové triky, ale základ je totožný a tady přichází první kámen úrazu pro nováčky série. Na ty totiž hra moc nemyslí, a jelikož je Tekken o dlouhém učení se jednotlivých komb a útoků, tak hráči na rozdíl od Mortal Kombatu mohou snadno propadnout frustraci, protože začátky rozhodně nebudou jednoduché. Samotná hratelnost, jak už jsem naznačil, rozhodně nezklamala a je to pro mě základ celého Tekkena 7, za kterou bych mohl rovnou dát plný počet bodů, což bohužel v době celkem velké konkurence a moderní technologie není rozhodně možné, protože hry dnes nabízí spoustu obsahu okolo a toho je zde relativně poskromnu.

Ač to nebylo v minulosti zase tak běžné, sedmý Tekken nabízí story mód, který se v posledních letech u bojovek docela rozmohl, ale hned musím říci, že vývojáři k němu zde přistoupili poněkud laxně. Příběhový režim u Tekkena na nedávnou konkurenci v podobě Injustice 2 nemá, tam byl o několik tříd lepší a hlavně propracovanější. Vývojáři se zmohli jen na relativně nezáživné podání jinak celkem na papíře zajímavého příběhu, který je vyprávěn retrospektivně prostřednictvím reportéra, který přišel o rodinu. Příběh se dále točí kolem klanu Mishima a celosvětové války mezi Mishima Zaibatsu, kterou vede Jin Kazama, po kterém se ovšem slehla zem, a G-Corporation vedenou jeho otcem Kazyou. V době Jinovi nepřítomnosti se objeví Heihachi, který usedne zpět do čela Mishima Zaibatsu a pozve bojovníky celého světa na turnaj Železné pěsti, což chce udělat proto, aby odkryl Kazuyovu skutečnou tvář.

YouTube video: YouTube video player

Zápletka samotná tudíž není tak špatná, ale ono podání už je horší. Stejně nesmyslné je zapojení hostující postavy Akuma ze série Street Fighter do příběhu takovým způsobem, který nepotěší asi žádného fanouška. Nejen, že Akuma se do toho světa prostě nehodí, ale navíc z něj udělali hlavní postavu celého tohoto dílu, se kterým se utkáte i s jako hlavní postavou arcade módu. Navíc se po dohrání základního příběhu dostanete ke speciální kapitole s Overpowered Akumou, který je abnormálně silný. Koneckonců Street Fighter vždy dokázal potrápit s hlavními postavami, které bylo poměrně těžké porazit, stačí si vzpomenout na Setha ze Street Fighter 4. Akuma se zde prostě nehodí a jeho přítomnost mi doteď není po chuti a rozhodně nejsem z fanoušků sám podle odezvy na fórech a také několika hráčů, se kterými jsem o tom mohl mluvit. Pokud byste tedy po úvodním nadšení chtěli hru kupovat kvůli story módu nebo jako jednomu z hlavních taháků i zde, tak to rozhodně nedělejte, protože příběhový režim je zde spíše na obtíž.

Po dohrání hlavního příběhu se odemknou minipříběhy jednotlivých vedlejších postav. Tyto minipříběhy obsahují pouze jeden souboj, který je obohacen pár větami o dané postavě, intrem a následně pak ještě krátkým videem. Trošku smutné je to, že ve chvíli, kdy jako Bryan bojujete například s Bobem, tak když hrajete za Boba, tak se boj odehrává ve stejné aréně a i závěrečné video se liší jen nepatrně. Minipříběhy jsou jistě zajímavým nápadem, jen ono zpracování mohlo být nápaditější a rozhodně propracovanější.

Co se týče dalších herních módů, tak zde narazíte rovněž na arcade mode, který se skládá z pěti soubojů, z nichž první tři jsou s náhodnými postavami a následně s Heihachim a finální je pak Akuma, který tam nemá, co dělat. Osobně jsem se tomuto režimu raději vyhnul a přešel na další zajímavější Treasure Hunt, neboli hon za pokladem. Treasure Hunt režim je z těch pro jednoho hráče vůbec nejzajímavější, protože nejenže zde můžete neustále bojovat proti různě modifikovaným nepřátelům, ale také získat spoustu peněz a hlavně předmětů.

Zde se nezapře japonská nátura a na rozdíl od Injustice, kde snad veškeré oblečení mělo hlavu a patu a vypadalo na dané postavě normálně, tak zde tomu tak není a dostanete třeba například dopravní značku nebo strom, který vyroste z hlavy vašeho bojovníka. Pro ty, kteří milují japonskou bizarnost, bude tohle jistě velké plus a každou extravagantnost ocení. Než se dostaneme k dalším režimům, tak bych se chtěl ještě dostat k možnosti modifikace postav. Ačkoliv nerad porovnávám s přímým konkurentem, tak díky nedávno vydanému Injustice 2 se tomu neubráním. U Tekkena 7 je vidět, že autoři překopali Fated Retribution bez možnosti, aby vám nové oblečení a doplňky modifikovalo postavu i co se vlastností týče, což jsem považoval za opravdu zajímavé oživení, která okoření souboj a jasně tak ukáže, jak může být boj za stejnou postavu odlišný. Je to určitě škoda.

YouTube video: YouTube video player

Dalším režimem, který se zde objeví, je Practice Mode, kde můžete trénovat proti nehybnému či plně ovládanému počítači, kde je výhoda, že nejste omezeni zdravím a můžete tak bojovat, jak dlouho chcete. Posledním režimem je klasický Versus, který ani nebudu dál představovat, protože se jedná o klasický boj jeden na jednoho a právě zde se dostaneme k jádru problému, kterým je obsah. Ten je totiž opravdu chudý na poměry dnešních bojovek, a pokud se nechystáte hrát pořád jen online, tak vám bude něco chybět. Klasické režimy jako Tekken Force nebo Team Battle zde nejsou vůbec a nějaká vyloženě novinka rovněž chybí, což je rozhodně škoda a je vidět, že autoři nevyužili plný potenciál a to možná kvůli automatům, pro které byla hra primárně vytvořena.

To hlavní, proč byste měli tuto hru chtít, je samotný boj a v něm je Tekken 7 prostě a jednoduše senzační. I proto je ohromná škoda, že dodatečných režimů je zde docela málo a jejich kvalita rozhodně není závratná. Kromě klasického ovládání do hry tentokrát přibylo i několik novinek, které minimálně osvěží roky zaběhlé souboje. První z nich je Rage Art, což je velmi silný útok, který lze aktivovat poté, co vaše zdraví klesne pod určitou úroveň, což dokáže obrátit výsledek celého boje. Kromě něj můžete svůj vztek obětovat pomocí Rage Drive, který sice nezpůsobí nepříteli škody, ale naopak vám umožní posílit postavu v mnoha ohledech. Mezi další novinky pak patří například Screw Attack, po jehož zásahu budou nepřátele ze vzduchu sraženi na zem a tam jim budete moci uštědřit pořádnou dávku poškození. Asi poslední novinkou je pak Power Crush, která zase umožní pokračovat v kombu či útocích poté, co vás nepřítel zasáhne a normálně by vám váš útok narušil. Všechny tyto věci vám dohromady přidají ke skvělé hratelnosti další porci možností a umožní vám změnit vnímání souboje a celý jeho průběh. Hlavní je ve finále stejně to, že to funguje na jedničku a boj sám o sobě je prostě skvělý.

Bandai Namco nám tentokrát nabídlo více jak 30 postav, kde se kromě starých známých objeví i několik nových postav. Mezi ty patří například italský exorcista Claudio, bývalý voják a bodyguard Shaheeh, který zastupuje bojovníka z blízkého východu, nebo také lehce šílená Lucky Chloe. Nové postavy jsou pro mě milým překvapením, kromě Akumy. Kromě bojovníků se zde dostaneme i ke zhruba 20 arénám, které jsou poměrně zajímavé a takový Devil‘s Pit patří mezi mé vůbec nejoblíbenější. Prostředí je obvykle plně zničitelné, což je sice fajn, ale na druhou stranu mě poměrné rozesmálo, když postava po dopadu na zem roztříští podlahu jako ve hrách o 2 generace nazpět. Těžko říci, jestli jde o jakýsi retro záměr vývojářů nebo už prostě na tohle nebyl čas.

YouTube video: YouTube video player

Ihned zpočátku jsem chtěl samozřejmě vyzkoušet i online režim, ale ten v tuto chvíli trpí mnoha problémy. Dlouhé hledání protihráčů, pomalé načítání, zasekávání i lagování a často i přerušení souboje, takže si asi chvíli budeme muset počkat, než v tomto ohledu bude hra dokončena. Zatím jsem přeci jen raději zůstal u stabilního single playeru, kde mě podobné věci vůbec nemusí trápit. Ten ale časem určitě omrzí, protože zajímavých herních režimů zase tolik nenabízí, jak jsem zmínil výše, takže vývojáři v brzké době musí online opravit. Jinak se jim může stát, že fanoušci se otočí ke hře zády, jako se to stalo ostatně třeba u pátého Street Fightera.

Technické zpracování hry samotné a použití Unreal 4 enginu je relativně v pořádku a rozhodně nenarazíte na žádné velké problémy. Sem tam postava sice zapadne do podlahy nebo svého protivníka, ale jinak Tekken 7 běží poměrně v pořádku. Hru jsem testoval na klasické PS4 a občas se objevilo nějaké to zaškubnutí a zároveň i grafika vypadala minimálně o úroveň hůř než zmíněný Injustice 2, což se dá ovšem pochopit vzhledem k faktu, že Tekken 7 pro konzole vychází z automatové verze hry. Graficky je Tekken 7 spíše dobrým průměrem, takže, jak se říká, sice neoslní, ale rozhodně nezklame. To už se ovšem nedá říct o nahrávacích časech, které vás možná zabijí dříve než samotný protivník, takže si připravte kávu, nalijte drink a mezitím se možná dostanete i k samotné hře.

Vývojáři možná i trochu z nostalgie, právě pro fanoušky, přidali možnost vybrat si svůj vlastní soundtrack, který si lze poskládat ze všech skladeb série Tekken. Můžete si navolit to nejlepší ze stovek skladeb, přičemž můj malý tip je například Moonlit Wilderness nebo Snow Castle právě z pátého Tekkena. Kromě této featurky máte rovněž k dispozici artworky a videa ze všech dílů série, což do mě vehnalo trošku nostalgie. Jediné, co mě mrzí, je viditelně nižší kvalita videa.

Tekken 7 je pro mě jako pro fanouška povinností a měl by být i pro ostatní fanoušky, protože nabízí léty osvědčenou zábavnou hratelnost s několika drobnými inovacemi, které dobře do herních mechanismů zapadají. Navíc potěší i návrat řady známých postav, ale i několika nových. Nováčkům bych ale raději doporučil v recenzi zmíněný Injustice 2, který nabídne nejen propracovaný soubojový systém, přístupnější hratelnost, ale i daleko více obsahu. Na něm musejí vývojáři z Bandai Namco ještě zapracovat v následujících týdnech, stejně jako na zatím celkem problematickému onlinu.

REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (46)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
xavier

Uz to taham na steame. Zatial bez season passu bude stacit. Na playku som zacinal na Tekkene 3 az po Tekken Tag Tournament 2, tak reku ked uz aj na PC vysiel ze vyskusam.

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy

Však co je bojovka z dob PSX? Nejprve loading, dvě postavy, aréna, jeden vyhraje, druhý prohraje.

A co je bojovka v dnešní době. Opět loading, opět dvě postavy (když to není TAG), jedna aréna, a zase boj na výhru a prohru, nicméně v dnešní době je jiný vizuál - bod 1. Arén je více, jsou interaktivní a mohou se i prolínat (třeba prokopnutí stěnou) - bod 2. Více pohybů, více komb - bod 3. Dorážečka, tohle je dnes neodmyslitelná věc - bod 4. Levelování resp. získávání vyšší prestiže s těžšími souboji - bod 5.

Co se mění jsou např. režimy, dříve platilo že čím více, tím lépe. Dnes bohužel platí že čím méně, tím lépe, protože tu je bubák jménem placené DLC. A hráči to schvalují včetně recenzentů, když hry propagují vysokou známkou. Třeba SFV je díky ubohému obsahu defakto mrtvý. Dnešní logika. Takže vyházíme postavy které jsou žádané (jen některé) a ty pak prodáme, protože ty si každý koupí zatímco nový charakter by asi nikdo nechtěl. Dalším bodem co zde lze zmínit jsou nahrávací obrazovky, ty už by mohli být pryč, v podstatě DOA je defakto neobsahuje a když tak jen chvilinka, prostě žádné zdržování a to musím dodat, že má hra parádní grafiku takže výkonem to rozhodně není. Replaye a photo mod, všichni nad tím u her typu Uncharted, Batman, TLOU atp. tečou a co v případě nového Tekkena? Nic takového. Otázka zní, co ta hra vlastně přináší? Tekkena na PS4, Xbox One, PC, nic víc.

Přeci jen hraju hry dost dlouho abych byl schopen říct, že nový Tekken je prostě sranec hráčům do obličeje.

První co bych do hry implementoval by bylo zasvěcení nováčků nějakým líbivým tutoriálem, dále bych tam dal nějaký mód výzev (poraž soupeře s minimem života, poraž ho jen s údery rukou atp. Určitě by hra zasluhovala režim arcade s možností dát si více nežli je pět bojů, dále režim survival bez loadingů v jedné aréně, určitě tým battle mod pro osm bojovníků a také offline turnament a řízený trénink. Škoda no, ta hra mohla být fakt králem bojovek ale tohle ne, ať se to hraje jakkoliv, postrádá to jednu důležitou věc a to offline zábavu na kterou slyší mnoho hráčů. Jo a ještě bych dodal že nějaký bonusový mod by také potěšil třeba voleyball či kuželky, prostě srandu na relax od boje. A co se arén týče, mě by se třeba líbil nějaký boj na hradě, ve vlaku třeba s možností prohazovat soupeře vágony atp. Nevyužitý potenciál, tahle bojovka působí téměř jako demo.

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️

Ok mozna to psal zde nekdo jiny ale potom nechapu jak muzes napsat takovou blbost ze to je od 1 stejny. :D

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️

Ani ne, stepo přiznej se že ty si tekkena pořádně nikdy nehrál, bys jinak nepsal co tu píšeš. Pokud vím tak si ani nikdy neměl konzoli před PS4 pak tomu rozumím a doporučuji rozšířit si obzory, třeba tě to chytne taky :)

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️
👍1

Stepobela ano Tekken 1 v remasteru by mi bohate stacil ono je to vlastne od 1 furt to stejny..:)

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy

Marcel CZE: Chápu, jsi natšenec značky (takhle jsem hájil hratelnost F1 2015, kde toho hodně chybělo, myslím tím módy ale po F1 2016 jsem sám uznal, kde už vše bylo, že F1 2015 zkalmala a hratelnost to nezachránila), já ale názor na tuhle hru patrně nezměním. V DOA jedu survival jako na běžícím pásu, užívám si, jedu bomby, v Tekkenovi jsem musel vždy čekat loading a fakt, na to jsem se těšil zde nejvíc, a on tu ten režim ani není. Chápeš asi proč jsem zklamán. Proč ostatní mají a my v Tekkenovi ne. Nejsem online rubač, ani neholduju Battle Treasure, jak jsem psal čekal jsem nabušenou hru jako Tekken býval a po Tekken Tag Tournament 2 jsem byl přesvědčen, že tohle bude bomba, no a když jsem uviděl svojí oblíbenou bojovnici Ninu v tom super černém oblečku v traileru, říkal jsem si "konečně", tohle bude prostě jízda. Nová grafika, nové režimy, určitě dají pryč ty nahrávačky, určitě vylepší costumization, přidají sloty atp. A tohle, co jsem koupil fakt nemohu rozdýchat, obvzláště když kámoši v Injustice 2 hrají perfektní story mod, mají hordu režimů a oblečků. Fak jsem zklamán ale po SFV už frustračně do vzteku. Jestli mám vypíchnout jeden moment kterej žeru, a s tím souvísí ta hudba (na to já hodně slyším) tak je to tohle link od 60. sekundy to je prostě jízda, škoda že taková není celá hra. No nic alespoň mám důvod zapnout Xbox S a díky zpětné kompatibilitě si zavzpomínat na příslib naděje Tekken Tag Tournament 2, fakt nářezový Tekken po trojce (pro mě).

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️

Speedyredy jo to.mas pravdu s temi proporcemi toho jsem.si vsiml taky 😂 to uznavam ze je docela fail vydat v dnesni dobe hru s takovou chybou.

Jinak ke gameplay ja bych rekl ze zmeny jsou v T7 z meho pohledu zasadni. V prve rade jak uz jsem nekolikrat psal rychlost hry se zvysila. TTT2 byla pomalejsi. Toto se priblizuje Revolution a dost se tim pro me boj meni - k lepsimu. Dale tu mame rage art - jasne DoA ma neco podobneho ale jen na papire v praxi to u T7 uplne meni strategii v boji protoze se to pouziva uplne jinak jak v DoA - lama to pouzije hned ale zkuseny hrac vyckava nebo to nepouzije a vyuzije strachu soupere z toho ze to pouzije. :D Proste i kdyz se to nezda je to velky takticky prvek a dost to jde pri bojich znat. Dalsi vec co jsem zaregistroval u sve postavy - vice zpusobu jak navazat na komba a dale je propojovat a myslim si ze toto zlepsili u vsech postav ale objektivne to mohu napsat jen za Lili, kterou mam nahranou nejvic. No a pak tu jsou spise kosmeticke veci jako zpomaleni posledniho kopu pred smrti kdyz jsou oba hraci na hrane zivota - to proste nejde nemilovat :D napinave az do konce.

Btw. uz jsem zminoval ost - par skladeb tam je opet naprosto spickovych + dalsi pecky z predeslych dilu. Tekken je jedna z mala her ktera ma tak osobity ost ze mi utkvely v pameti skladby z dob psx jmenovite mam rad z Jinova doja T3 link tj pecka do ted. :)

Ale abych jen nechvalil mas pravdu s tim ze TTT2 mela nektere mnohem vice osobitejsi areny to v T7 chybi.

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy

xDante1986: kdybs udělil hře známku nekompromisně na základě aritmetického průměru, který výchází ze třech proměnných (grafika, hratelnost, životnost), jakou by dostala hra známku?

Já bych to viděl na:

Grafika: 5/10 (tohle na současnou generaci opravdu nevypadá, nenápaditost arén, slabé textury)

Hratelnost: 9/10 (starý dobrý Tekken kterého zbytečně kazí dlouhé nahrávací obrazovky)

Životnost: 6/10 (málo obsahu, kdo nehraje online moc si tady nepohraje)

Finální známka: 6,5/10

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy

Marcel CZE: však to máš i v DOA, online rankování s bojováním v různých třídách, a pokud to nedáváš jdeš zpět. To je už samozřejmost a standard. Ono údery na hlavu střed a nohy se každý kryje trochu jinak (kombinace tlačítka a směru páčky a pak jsou i speciální), což právě onen boj značně ztěžuje, zejména načasování krytu, znám hráče, kteří to krytí nedávají. Co se Tekkena týče tak v něm jsem si fakt mimo pár nových pohybů nenašel nic extra nového, co by za to stálo. A pokud tě plně uspokojuje hlavně online hraní s hratelností, kterou má Tekken už po leta stejnou, a nepříliš inovovanou, tak pro tebe a takové jako ty je SFV a Tekken 7 patrně dělán. Pro nás ostatní, no hardcore, causal hráče, co nemají chuť ani čas čelit výzvám a ve hrách pro konzoli hledají zábavu jako dříve asi ne no. Škoda, Tekken Tag Tournament 2 byl, měl pěknou grafiku, hafo oblečků pro postavy, hafo bojovníků, zajímavé arény (třeba Holandsko, bojovou loď, vánoční arénu atp..), online boj byl zábava a legrace, třeba Roger vs doctor Boskonovitch, kolikrát jsem prohrál s úsměvem a záchvatem smíchu. Nevím nový Tekken si ze sebe dělá srandu díky možnosti customization ale ve finále kromě "stromu na hlavu" tam nic extra není a když pak dáš obleček Lawovi a on mu sebere tělesné proporce, protože je určen pro všechny bojovníky, na tohle rozhodně PS4 nemám. Je to jako kdybys Schwarzeneggerovi sebral svaly jen proto, žes mu sundal koženou Terminátorskou bundu a dal tílko. Fakt tohle ne, buď ta hra není dodělaná a nebo si z nás vývojáři dělají legraci.

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️
👍1

XDante sorry chlape sem si vubec nevsiml zes to psal ani jsem to nepoznal dle stylu psani coz je mi divny :D kazdopadne to co jsem napsal plati.

Speedyredy herni mechanizmy v DoA chapu a myslim si ze tu hru taky docela umim ostatne mam v ni na ps4 nahrano taky docela dost nez vysel tekken ale dle meho nazoru napriklad countery jsou moc lehke na provadeni a hned jakmile pochopis jak se delaji, muzes je s trochou nacasovani delat furt coz vzhledem k fakt mensimu poctu utoku na ruzne urovne tela (hlava,stred, spodek) muze byt pro protihrace dost frustrujici. V tekkenu uz to tak jednoduche neni a podle meho je to dobre. Nerikam ze pro plno lidi neni frusteujici kdyz si s nimi v Tekkenu hazi jak s hadrovym panakem ve vzduchu a nemuzou nic delat ale to jsou ve smes hraci co maji nahrano stovky hodin a s danou postavou jsou dokonale sziti. Hlavne v tekkenu mas rekl bych docela spravedlivy system ranku a kdyz to v dane kategorii nedavas proste spadnes zase niz k lehcim protivnikum a tak si myslim ze kazdej ma sanci se postupne zdokonalovat ve svem stylu a postave a splhat nahoru v hodnoceni. :)

xDante1986
xDante1986 #Gamer
👍1

stepobela: známku jsem udělil takovou z jednoho důvodu

Hratelnostně je ta hra opravdu perfektní jako každý tekken a tam si to zaslouží opravdu plný počet....ta hra je prostě vybalancovaná a skvělá... Bohužel obsahově a dalšími poděly se známka snížila... pokud bych hodnotil jako fanoušek... moje známka je o bod níže a to 7.... možná i lehce pod... hlavně i díky doj...ní story a jednotlivých modů akumou...což mě hodně zklamalo.... ale jinak hlavně za hratelnost to má tak vysokou známku. Pro dlouhodobé fanoušky jako já...bude dle mého ta známka nižší, ale tam je to i hodně o subjektivitě každého znás.

Pravdu máte oba ... i Marcel i ty... jedno nežije bez druhého... tuna obsahu se špatným soubojákem je naprd... ale stejně tak i skvělý souboják bez obsahu... (ne každý chce hrát jen online). Kdysi se hodně vedl gaučing.... a mlácení doma s kamarádem.. dnes už vše online...náhodné boje atp. a to je většinou dost o ničem...

A speedy má pravdu, recka je ode mě.

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy

Marcel CZE: no myslím že DOA má dost velký výčet úderů pro daný charakter. Komba se napojují parádně, zkus dokončit combo challenge a uvidíš. Ta hra je dost nedoceněná a nepochopená. Jedno tlačítko máš na pěstní úder, při stisku dvakrát provedeš úder pravou a levou rukou či nohou. Dále máš tlačítko pro kryt s chytem, tlačítko pro přehoz. U přehozů například záleží zdali přehazuješ zády, čelem, z výskoku, zády ku zády, z rozběhu atp. U úderů se většinou začíná rychlým úderem, následuje omračující, pak namačkáš kombo s dalším omračujícím a poté dáš dokončovačku, pokud máš dostatečně málo života avšak není dokončovačka jako dokončovačka, musíš v daný moment ve zpomaleném čase úder nasměrovat tak abys postavu vymrštil do damage objektu, pokud jí tedy skutečně chceš dorazit. Pokud na tebe startuje hráč s jedním soustavně opakujícím se úderem jako to bývá v Tekkenovi, jednoduše mu ho chytneš a nasadíš co jsem popisoval výše. Ta hra je prostě z hlediska boje naprosto vyvážená a pardání. Neznám dokonalejší a spravedlivější systém boje. Dokončil jsem hru na všech obtížnostech a dívání se na ženská těla přitom považuji jako ten správný bonus pro chlápky. Přeci jen už nejsem malej kluk, co potřebuje hrát jen za nabušená mužská hero. Dříve jsem bral DOA sérii jako něco co je jen pěkné ale jinak nic moc, Tekken byl top, pak mě ale kámoš zasvětil do herních mechanizmů a já mám pocit, že ta hra je prostě dokonalá. Grafika je jinak jedním z faktorů na kterých zakládám a myslím že nějaký standard současné generace v případě Tekkena nebyl a to zcela zbytečně dosažen. Respektive mě a mnoho dalších hráčů neuspokojuje. V případě DOA je vidět velký pokrok kupředu. Z hlediska zasvěcení nových hráčů, z hlediska možností při tréninku a tutoriálech včetně novinky, tj. combo challenge. Když si zahraješ TAG s postavou která kámoší s tou druhou je to znát, jsou tam i speciální dvoj dorážěčky. V recenzích ale tato hra často není dostatečně hodnocena, mám i pocit, že někteří recenzenti v podstatě hru nepochopili a jen poukazují na poskakující poodhalená poprsí. Škoda, ta hra má potenciál a na rozdíl od Tekkena (za mě) jde neskutečně kupředu. Tenhle Tekken je jen další Tekken který je tentokrát na PS4, PC a Xbox One. Ubraný obsah však pobouřil nejednoho fanouška. Ta hra nepřinesla v podstatě nic nového. Je to něco jako další Assassin.

Jinak recenze není od Kachla.

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️
👍1

Stepobela ja to nikomu neberu. :) Jj Tekken je ve vsem opozdenej a jedina nadcasova vec je soubojak ktery jeste vice prohloubili a jelikoz tvori soubojak v zanru bojovek 90% obsahu vice nepotrebuji a myslim ze to tak ma nastaveno hodne lidi. V podstate naprosto souhlasim s tim co napsal Kachlo v zaveru recenze. Myslim ze to vystihl presne. Pro fandy povinnost pro ostatni spis Injustice.

To je jak kdyby nekdo napsal ze (priklad) GT je shit protoze nema poradnou pribehovou kampan (injustice sp) za to ma spoustu originalnich vozu (bojovnici v tekkenu) a paradni fyziku aut (soubojak) - tam to taky staci vetsine lidi protoze to tvori jadro hrani a pokud to hraju casto nehraju furt dokola SP kampan s filmecky ale jedu MP. :)))

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️
👍2

Speedyredy co ti mam popisovat? Jednak jsem tu o zmenach uz psal a druhak jestli sis jich nevsiml sam tak asi Tekkena moc nahraneho mit nebudes, jak se tu prezentujes.

Tu porad zminujes DoA ktery se v soubojaku s Tekkenem nemuze vubec rovnat. Ty postavy v DoA zdaleka nemaji tolik ruznych pohybu, ani tam tak nefunguje propojeni jednotlivych utoku do komba. Ne ze bych DoA nemel rad je to fajn bojovka, hraje se to hodne podobne jak tekken to jo ale hloubka tomu chybi v soubojovem systemu, ale ty vypadas spise na tipka co bude tam tem buchtam cumet na kozy a bude spokojenej s grafikou a replayem a oblecky a dalsima nepodstatnyma blbostma. :D Ja nevim jestli jsem jeden z mala komu "udesna" kvalita T7 staci, rekl bych ze asi ne protoze svetove skore na meta je 8/10 jak hracu tak recenzentu...hadej kolik ma hodnoceni DoA.

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy
👍1

Marcel CZE: a proto je SFV tak úspěšný, a proto se Tekken 7 všude tak moc chválí. Možná že ty jsi jeden z mála, co k hraní potřebuje online boje s průměrnou grafiku, nevadí mu dlouhé loadingy na konzolích, kde by už být nemuseli atp. Většinu hráčů tohle ale moc nezaujme. Hratelnost a její evoluce, no tak popisuj, to si rád vyslechnu a nepiš sem prosím to zakončování když ti spadne život, se kterým přišel Dead or Alive už před pěti lety. Celý Tekken ždímá hru z roku 1998, žádný posun, ubohost.

Roman Heri  VR MORFEUS

Stepobela: DC mam rad vzdy se vyplati pockat na recenzi ze?😀U toho Street Fighter 5 tam to stoji taky za prd,a k tomu nelze stahnout update,takze vubec nehraju skoda.😀Ale Injustice 2 to je jina liga,kdyz Mortal Kombat X tak nesmi chybet Injustice2😀

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️
👍2

Stepobela to ani nepochopíš tu známku. :D To pochopí jen lidi, kterým jde o hratelnost a ty ostatní nedostatky jako chybějící replay, horší grafiku a další nepodstatné věci prostě přehlídnou v zápalu hraní, právě kvůli hratelnost, která prodělala fajn evoluční změny v tomto díle a proto se T7 vyplatí hrát. :) Ono totiž jádru fandů stačí jen kvalitní online a offline MP a ten rozmanitý souboják. Mimochodem MP už jede řekl bych na 99%. Ta omáčka kolem samotného hraní zajíma spíše causal bojovkáře, kteří tu mají skvělou volbu - Injustice 2. Asi bych to přirovnal k tomu, že Battlefielda si drtivá většina kupuje taky jen kvůli online hraní...

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy
👍2

Tekken a král bojovek? Ha ha ha, dobrý vtip. To byl v roce 1998-99, teď už si neškrtá. Jen Dead or Alive je hra, která je daleko více promakaná (triangle systém boje), nabízí více pokroku, lepší grafiku, hezčí pohyby a animace a vůbec ten obsah. Replaye a absence loadingů netřeba zmiňovat. Za mě jsou top bojovky současnosti Injustice 2, Mortal Kombat XL, Dead or Alive 5 Last Round. Pravý opak, prostě fail je díky ubohému obsahu Street Fighter V a Tekken 7, tyto dvě uvedené těží jen ze slavného jména, které zná každý z PSX a automatů. Tenhle Tekken 7 je těžký podprůměr. Chci Zafinu, Annu, Leiho, dr. Boskonowitch, Mukojina, Rogera, Armor Kinga a další vynechané. Nechápu co ti vývojáři na té hře dělali, když v ní v podstatě nic není. Jo vím, vlastně jí porcovali, aby až to bude mizet z očí hráčů vydali buďto update nebo DLC.

ParisCZ_84

Jo tak jestli leie pridaji jako free dlc tak budiz,ale na tuto informaci jsem nikde nenarazil...spis jen kecy okolo proc ve hre neni,...ale stejne jak to tu ctu,budu radsi doufat v noveho virtua fightera 😊 to he hra pro hardcore bojovkare 😊 ...injustice,mortal a spol maji podle meho hrozny soubojovy system.

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️
👍1

Joo jestli Injustice dají zase třeba za rok, dva do pluska, zahraju si to jenom kvůli tomu singlu.

Roman Heri  VR MORFEUS
👍1

Stepobela: Dneska sem v bazaru narazil na Tekkena 7 a Injustice 2 nevahal sem a koupil Injustice 2 k veceru to poradne otestuju,a myslim si ze do zitrka ten ovladac neodlozim😀👍

weskerumbrella
👍1

Chápu rozhořčení hráčů,kteří si za Tekken 7 zaplatí a pak dostanou polotovar s nefunkčním online a 30sec nahrávací obrazovkou... Proto jsem byl jak na trní, kdy se dočkám cracknuté verze na PC, která je jednoznačně nejlepší jak graficky,tak i doba nahrávání cca 10sec (SSD).Ta možnost vyzkoušet si plnou hru a rozhodnout se ke koupi či nikoli,je k nezaplacení.

terrocz
👍1

presne tohle jsem cekal.zadne zabavne mody .proste nic noveho.tekken mam moc rad ale tenhle dil nechci.bohate mi staci ttt2 na ps3

kenik
kenik #BIOHAZARD

Já to docela chápu že tam půlku starých postav nedali. Udělali místo pro ty nové. Kdyby tam bylo padesát bojovníků tak by ty nové nikdo nebral. V season passu budou jen 2 hostující postavy a nové herní mody. Ostatní postavy budou pridávat jako free obsah.Je to bohužel trend dnešních her že si vývojáři nechávají část obsahu aby ho pak mohli postupně dodávat. Na oko to pak vypadá že se hře stále věnují a podporují. Nevím proč porád řešíte málo obsahu, tohle je bojovka proboha většinou to máte hrát proti hráčům. Já osobně to nejvíce hraju s kámošema bud klasickéj vs nebo turnaj.

Repi
Repi #🖕
👍1

Tekken 7 je úžasný. Nevadí mi, že tam není LEI. Stejně to byl kýčovitý a trapný charakter za kterého hrají převážně noobové.

Roman Heri  VR MORFEUS
👍2

Speederedy:Mas pravdu, snad Lei Wulonga dodaj free.Ja bych byl spokojenej i za Tekken Tag Tournament 2 na ps4,muzu jen tise zavidet xboxu ze ho maj😀

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️

Dyt tu psali nekolikrat ze Lei bude v BEZPLATNEM dlc :)...btw. moje oblibena postava to byla taky ale uprimne naposled ve 3...jsem na nej zvedavej.

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy
👍3

ParisCZ_84: já to také nechápu, prostě pro někoho je Tekken hra za jeho oblíbený charakter a oni namísto aby přidávali, tak ubírají, a s tím souvisí i herní režimy. Nechápu to, ten disk na kterém hra je má kapacitu 50 GB, ta hra i s těmi filmečky co tam jsou nezabírá tolik aby se tam nevešli. No je jasné, že nový charakter by si v DLC nikdo nekoupil ale takovi Lei, toho si koupí každý, stejně jako ten černý oblek pro Ninu Williams. Ve mě to také vře, mám na vývojáře fakt zlost. Nejraději bych jim šoupnul přední, zadní direct, hák, zvedák a pak koleno, high kick pak je pomocí ippon seoi nage položil na zem a zadupal do země. Poslal bych na ně všechny naštvané fanoušky. GRRRR...! Jsou to nenažraní hajz..., nic víc. Jako by ta hra sama o sobě nestála tolik peněz Ode mě za žádné DLC nedostanou ani korunu!!!

ParisCZ_84
👍4

To ze tam neni Lei totalne posrali a muzou si tu hru strcit pekne do pr*ele...jedina postava s kterou jsem hral,matadora tam nedají,hlavne ze tam jsou ta krava s motorovkama,medvedi a podobna havet

LuboDante
LuboDante #LuboDante
👍3

Krasne napsano Speedy. Ja tu hru mel je 3 dny a to jsem stihl i platinovku, story mod dost onicem hralo se v nem jen za 5 postav trapne TTT2 byl paradni hrou a i graficky hezci staci si vzpomenout na zimni arenu s vanocnim motivem v tomto 7 dile zimni arena je jak z prvniho Tomb Raidera z 1997 kde snich byl jen jako bila cesta bez moznosti shrnuti ci slapot a co se tyce uprav postav je zrusene i dokonce moznost udelani vlastniho ucesu kde bylo mozne si vybrat ofinu ci copanek v tomto dile uz to neni mozne a proc vlastne nemaji cerne vlasy ale sede ? hrozne nesvicena grafika jindy jsou zase orandzovy jak pomeranc no hruza. Ale po vsechny je to top Tekken protoze na tuto generaci konzol na nej cekali a vic je nezajima tak jsem na nej cekal a tesil jsem se ze konecte si na sve PS4 zahraji tuto paradni hru ale toto jsem necekal s tohoto by se me PS4 udelalo spatne davam 3/10 dam raci prednos TTT2 na PS3

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články