Konzolista.cz

Project Spark

recenzestředa 15. října 2014Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Project Spark
Sony se v minulé konzolové generaci trefila do chuti hráčů s výbornou plošinovkou LittleBigPlanet, v níž navíc bylo možné si nejprve vytvářet vlastní levely, a následně i všelijaké menší hříčky i větší hry. Microsoft nic podobného neměl, a proto nepřekvapilo v minulém roce oznámení hry s názvem Project Spark, která se nejprve dočkala docela dlouhého betatestu, aby nyní vyšla konečně v základní verzi. Jestli jde o slušnou zábavu a podařenou odpověď na konkurenční LittleBigPlanet, vám nyní dáme v recenzi.
Recenzovaná verze: Xbox One Vývojáři ze studií Team Dakota a SkyBox Labs měli od začátku cíl vytvořit ne konkrétní hru, ale spíše rozsáhlý editor, který by posloužil hráčům k vytvářením vlastních her, dobrodružství nebo miniher, které půjdou sdílet celému světu. Samozřejmě, koncept není originální, ale snaha byla vše trochu posunout na novou úroveň. Stejně jako LittleBigPlanet je Project Spark rozdělen prakticky do tří částí, které si hned popíšeme. V té první se můžete vrhnout na vývojáři připravenou příběhovou část, která vás uvede tak trochu do celého světa. Druhá část tvoří obsáhlý editor, v němž můžete tvořit vlastní příběhy a pěkně se v něm vyblbnout, no a ve třetí části následně můžete hrát hráči vytvořené výtvory, kterých už nyní je docela velké množství, protože vývojáři přebrali do začátku i obsah, který hráči vytvořili v betaverzi. Pojďme se ale nyní na všechny tyto části podívat a zhodnotit si je. Příběhová kampaň Champions Quest: Void Storm bude asi to první, co hráč zapne, když si Project Spark stáhne ve speciálním Startovním balíčku za cenu 1199,-Kč, který ještě obsahuje několik dalších rozšíření pro editor. Od hlavního příběhového režimu jsem čekal docela dost, hlavně ukázání možností, které Project Spark nabízí, ale nakonec jsem byl docela zklamán. Hlavní kampaň je totiž klasickou akční skákačkou, kterých už tu bylo milion, navíc není moc zábavná, protože likvidování nabíhajících goblinu dvěma tlačítky po dvou levelech omrzí, a nezachrání vše ani řešení několika hádanek nebo rozmanité postavy s vlastními zbraněmi, které můžete střídat. Zábava je ta tam a musel jsem se hodně přemáhat, abych vše přešel, protože takto nudnou akční skákačku jsem nehrál už docela dlouho, která by navíc ukázala ty největší neduhy, jako neposednou kameru nebo krkolomné ovládání. Pokud čekáte, že vývojáři v příběhové části ukážou to nejlepší, aby navnadili na další obsah, budete hodně zklamáni, zvláště když potenciál tu byl opravdu obrovský. Nic pak nezachrání ani možnost hrát hru s kamarádem. Stačí se podívat na LittleBigPlanet, který sice nabízí jen klasický příběh o záchraně kde čeho, ale obohacený o skvělou hratelnost a spoustu humorných a vtipných scén, které vás jen tak nepustí. V tomto tedy Project Spark spíše selhal a pokud by neměl další obsah, neváhal bych mu vstřelit i hodně podprůměrnou známku, kterou bych si odůvodnil i technickými problémy, o nichž se ještě zmíním. Naštěstí ale půjdeme k tomu nejlepšímu, co Project Spark v základu nabízí, a to je editor. Musím se přiznat, že jsem měl na začátku z něho docela strach, protože na tvoření jsem nikdy nebyl a už třeba v LittleBigPlanet jsem spíše dával přednost hráči vytvořeným levelům. Už ale po zapnutí editoru jsem byl překvapen docela přehledným a skvěle napsaným tutoriálem, který vysvětlí základní funkce, jak funguje rozmisťování objektů, fungování nepřátel a tak dále, takže jsem se hned mohl pustit do tvoření a vytvořit si celkem obstojný level. Z editoru je velmi dobrý pocit, protože se v něm dá vytvořit opravdu vše, na co si jen vzpomenete, obsahuje nejen spoustu typů podkladu, ale také desítky objektů, které si můžete zvětšovat i naklánět dle libosti, ale také desítky hrdinů i nepřátelských postav, kterým navíc můžete programovat umělou inteligenci (jsou tu i přednastavené modely pro začátečníky), aby se chovaly přesně tak, jak si budete představovat. Protože Project Spark právě na tvorbě staví a je jeho hlavní komponentou, je určitě dobré vědět, že v tomto nezklamal, i díky intuitivnímu ovládání, přesně stavěné pro gamepad, má editor velký potenciál do budoucna, protože hráči mohou hru zásobovat novým a novým obsahem, který ji bude dělat čerstvou. Navíc vývojáři určitě budou do budoucna editor rozšiřovat a přidávat nové možností, takže se máme určitě na co těšit. Ještě musím u editoru zmínit jednu docela revoluční novinku, a to možnost vytvářený level nechat testovat přímo kamaráda, který tak může otestovat jednotlivé aspekty a následně dát důležitou zpětnou vazbu.
Pokud to budete myslet s Project Spark vážně, utratíte docela dost peněz za další balíčky s obsahem, který by měl být v základu.
Project Spark už nyní obsahuje docela dost hráči vytvořeného obsahu, který si hned můžete pustit. Je ale jasné, že jak se budou hráči s editorem učit, budou přicházet daleko propracovanější kousky. Každopádně nyní je situace taková, že kvalita hráči vytvořených levelů není tak velká, jak bych asi očekával, vlastně jen sem tam narazíte na něco vyloženě kvalitního, co by dokázalo potěšit. Nejvíce se mi asi líbila úroveň, v níž jsem se objevil za zombii a následně s ní napadal vesničany a ty měnil v další zombie, přičemž cílem bylo budovat co největší zombie armádu. Jde ale samozřejmě jen o malou výjimku. Na hráči vytvořených levelech bude Project Spark stavět, a snad tedy se vytvoří kolem něj velká komunita, jako kolem LittleBigPlanet. Pokud by se totiž nevytvořila a vznikaly by dále takové polotovary, jako nyní, moc velká budoucnost by hru nečekala. I proto je nyní dosti nejasná, a těžko odhadovat, jakým směrem se bude Project Spark ubírat. Každopádně zahrané levely můžete hodnotit a doporučovat svým kamarádům, systém hodnocení funguje dobře, a následně se promítá do žebříčků s nejlepším hráči vytvořeným obsahem. Ještě než přeskočím na poslední odstavec s technickou stránkou hry, musím zmínit jednu věc, s níž mám největší problém a nelíbí se mi ani trochu. Project Spark je hodně koncipován jako free-to-play hra, a to i když si koupíte onen balíček za 1200,-Kč. Na začátku se vám do editoru odemkne nějaký ten obsah, ale abyste mohli používat další, musíte si ho dokoupit v podobě dalších balíčků. Ty můžete nakupovat pomocí herních peněz, které získáte během hraní, nebo si můžete za reálné peníze koupit speciální žetony na jejich odemknutí. Pokud nechcete platit, ze hry se stává spíše grindování bodů, než tvůrčí záležitost, což je samozřejmě škoda, protože to zabíjí základní koncept. Některé balíčky navíc koupíte jen za reálné peníze. Jsou to ale ty lepší, nebo zvyšující počet XP bodů, které dostáváte, protože i za levely se odemknou další a další balíčky, takže v tomto bych ani tak problém neviděl. Každopádně Project Spark tak ve výsledku není moc levná záležitost, zvláště když to budete myslet s ním vážně, a na to je se nutné připravit. Možná i proto dosavadní tvorba hráčů není tak nápaditá, jak bych očekával. Třeba vývojáři na tuto situaci zareagují. Z předchozích řádek je jasné, že Project Spark má docela dost vlastností a velký potenciál. Na čem by ale měli vývojáři zapracovat v následujících měsících, je rozhodně technická stránka. Moc ani nevadí, že grafika je jen lehce nadprůměrná, vlastně Project Spark vypadá jako hra z předchozí konzolové generace, která zabloudila v lepším rozlišení na Xbox One. Ostatně Project Spark je určen pro hráče, kterým je technická stránka více méně ukradená. Co ovšem vadí, je framerate, který je zřejmě největším problémem, za který bych vývojáře vystřelil z naší sluneční soustavy. Už v základní příběhové části je framerate hodně špatný, někdy klesá i jen na několik snímků, což se dá ještě přežít, ale není přece možné, abych následně zapínal hráči vytvořené levely, a ty běžely kolikrát s vypětím sil na 10 fps. To pak kazí celkový zážitek a jen vypovídá, že vývojáři této optimalizaci moc nedali na konzoli Xbox One, a třeba od kolegů z Media Molecule se mají co učit, protože v LittleBigPlanet šlo udělat téměř vše, a framete byl pevný jako skála. Pravda, Project Spark má více možností a je kompletně ve 3D, ale takto haprující framerate je prostě a jednoduše ostudou, která dobrou vizitku nedělá a jen rozpoutá na internetu další kolo hádek. V čem alespoň vývojáři nezklamali, jsou některé pěkné skladby v soudntracku, i když bych dokázal ocenit větší výběr a hlavně nějakou základní hlavní melodii, která by hru charakterizovala, což tu není. Project Spark má do budoucna určitě velký potenciál, zvláště když se mu bude věnovat komunita hráčů a vývojáři vyladí některé prvky a technickou stránku, která není ideální. Příběhová část, k ní se raději vracet nebudu, ale pokud vás baví vytváření světů a vlastních her, mohli byste najít v Project Spark docela velké zalíbení na dalších několik týdnů nebo měsíců, protože vývojáři nám naservírovali robustní, ale propracovaný a na obsluhu jednoduchý editor, v němž je radost něco tvořit.
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (26)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
kazeasch

Kachlo: Tak nevím. Zombíky jsem sice nenašel, ale hlavní kampaň jsem schválně odehrál celou znovu, a prostě tam FPS dolů nejdou, resp v žádném případě tam nejsou propady které by byly vidět, a tedy jen těžko může FPS padat na jen několik snímků za vteřinu. Navíc skutečně nechápu, proč by někdo dával hře která má zásadní problém s framerate 7/10

jiridvorak515
👍1

Tak to kamos az si recenzi precte bude pekne nasraty,protoze o teto hre bajil pres rok.S tim frame jsem zvedav,ale az vse uvidim na vlastni oci u kamose,ktereho jsem nepresvedcil aby X One nekupoval a radeji koupil Playstation 4.Jinak X One je vetsi nez puvodni Playstation 3 (20,40,60,80,160 gb verze) coz me udivilo a Kinet je vetsi nez na X360.

Hráč123
Hráč123 #GameCave
👍1

Hra co padá na několik snímků dostane 7/10? Vy teda skousnete hodně...

Kachlo
Kachlo #BOSS
👍1

... : To není o tom, že mám pravdu. Napsal jsem recenzi a za poklesy frameratu si stojím. Nebudu se hádat za nějakou pravdu, jako to děláte někteří z vás. Je mi to upřímně úplně jedno.

kazeasch

Kachlo: Hm, asi mám nějakej speciální Xbox. Ale zombíky si najdu a mrknu kde by mohl být problém. Tam musí byt hrozná chyba když to padá na 10

Kachlo
Kachlo #BOSS

kazeasch: Nareportovat můžeš celou tu hlavní kampaň, protože tam framerate klesá pernamentně. Pak jsem hrál asi 30 hráči vytvořených levelů, a tam framerate klesal neustále v 90% případů. Těch 10fps jsem měl konkrétně v zombie levelu, který popisuji v recenzi, je jeden z nejlépe hodnocených, takže ho určitě najdeš.

O frameratu jsem se bavil o víkendu s ostatními redaktory, kteří hru hrají, s některými i ze zahraničí, a všichni měli stejný problém.

Jinak LBP srovnávám jen u hlavního příběhu a frameratu.

kazeasch
👍1

Kachlo:

Ad Framerate: nešlo by to konkrétněji (třeba konkrétně těch 10FPS, tomu se mi opravdu nechce věřit)? Skutečně jsem na tento problém nenarazil ani na mrzáckém tabletu, natož na XONE. Je nějaký konkrétní místo kde se to děje, nebo situace nebo něco? Rád bych to našel, zjistil podrobnosti a reportoval.

V "důkazu" se ale píše o předpokládané maloobchodní ceně disku. Vy píšete o stažení ergo si myslím že je to vaše chyba když napíšete cenu jedné varianty k variantě druhé.

Jak jsem psal. S hodnocením nemám nejmenší problém. 7/10 považuji za naprosto adekvátní, ale jde o samotné pojetí recenze. Nemůžu to nesrovnat s úrovní recenze na DriveClub. Prostá autíčka která nepřinesla snad jediný prvek který by už někde nebyl, vystačila na 4x A4 (ale tomu asi pomohlo hodně to, že se recenze motala kolem pár věcí fur dokolečka, asi jako když dítě dostane novou hračku a samotným nadšením nemluví týden o ničem jiném) textu plného superlativ, neskrývaného nadšení bez špetky kritiky (ne, ty poslední dva řádky to skutečně nezachránily), že při čtení musel člověk nabýt dojmu že hodnocení musí být nejmíň 11/10. Oproti tomu tady máme Project Spark, který dává nesčetně možností, jen o samotném editoru by se daly napsat celé knihy jen o pozitivech a negativech, ale tady se nám to už smrsklo na něco málo přes 1x A4. Jistě, svoji vinu na tom bude mít i to, že je recenze dost odfláknutá a třeba Crossroads nejsou zmíněny vůbec, stejně jako alespoň zmínka o tom, že když začne člověk tvořit může si mapu vygenerovat průvodcem a mít nějaký ten základ už předdefinovaný, nebo začínat uplně od nuly a nemít nic. Svoji pozornost by si v recenzi jistě zasloužilo třeba i malé srovnání mezi tím co je možné získat zdarma, a tím co člověk dostane ve Starter packu, protože se skutečně nejedná jen o jeden příběh (resp. 1. epizodu) a pár věcí na kutění, ale například také obsahuje balík Massive world builders, který možnosti editoru neuvěřitelně rozšiřuje, a stejně tak by neuškodila zmínka o tom že součástí starter packu je také měsíční předplatné Spark premium.

V pořádné recenzi bych také očekával alespoň zmínku o některých klíčových prvcích. Jelikož je každému asi jasné, že tvorba prostředí, rozmisťování stromů a jiné vegetace apod. je docela opruz a dá hromadu práce to rozmístit tak aby to k něčemu vypadalo, jistě by nebylo na škodu zmínit mód Biome, který tuto záležitost elegantně řeší. Taky jsem nějak nezachytil informaci o jednom z vyloženě stěžejních prvků hry, a sice že každou mapu má každý hráč vždy možnost upravit/remixovat a sdílet dál.

Taky jsou uvedeny informace, řekněme zavádějící. Není totiž nutné dokupovat celé balíčky, ale můžu kupovat pouze jednotlivé předměty které potřebuji, a to převážně za herní měnu.

A takhle by se dalo pokračovat ještě dlouho.

Kdyby to nebylo nadepsáno recenze, ale třeba dojmy, budiž. Ale recenze tohle není. Je to strohé, zavádějící, nepopisuje to zásadní prvky, neustálé srovnání LBP je zbytečné a únavné (obzvlášť nezapomenout vždy připomenout že LBP je lepší, kdyby to náhodou někdo za těch pár řádků zapomněl), a při porovnání s ostatními recenzemi se prostě nedá vyhnout dojmu, že to bylo psáno spíš z povinnosti, bez většího zájmu (ať už osobního nebo profesionálního).

Sorry, ale to je můj názor. Když vezmu užitečné informace, není v "recenzi" nic, co by se nevědělo už od loňského roku. Na to skutečně nebylo třeba čekat na vydání a stačilo převzít nějakou tiskovou zprávu.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍1

7/10 je možná moc. Technická stránka fakt prudí, pak ten obchodní model... No potěš koště... Potenciál zůstal celkem nevyužit a zatím to je čistej průměr + 1 bod za nápad. Takže 6/10 za mě.

Gmok4
Gmok4 #PS+indiáni

Často se hry srovnávají s jinými aby jste měli lepší představu o hře kterou jste ještě nehráli.Bohužel všem se člověk nezavděčí a rejpalům už vůbec ne.

TimeSplitter
TimeSplitter #PC Mamrd Race

Až na to že Little Big Planet je plošinovka a tohle 3D... Taky je to free to play a jen některé prvky jsou placené..

Kachlo
Kachlo #BOSS

kazeasch: Framerate jsem řešil s některými kolegy, a mají stejný problém.

Cenu jsem nezjišťoval, vycházel jsem z tiskové zprávy Microsoftu. Pokud ji tam má špatnou, nemohu za to. Viz důkaz - link .

Hra by dostala stejné hodnocení i na PS4 nebo Wii U. Je mi jedno, na jaké platformě vyšla.

kazeasch

Tak nevím. Nemůžu si pomoct, ale ačkoli 7/10 je podle mě zcela adekvátní, nějak na mě recenze trochu působí že: Hra je super, ale protože není na PS, tak je to šunt, za každou cenu musím najít chyby, ale jelikož se mi do toho moc nechce, tak prostě něco napíšu. (Samozřejmě přeháním, ale principielně tak nějak)

U Project Spark hrozně vadí že kampaň je tuctová akční skákačka, ale že LBP je uplně stejně tuctová skákačka, to už je v pohodě (Jo, má to pěknej a zajímavej nápad v grafice a sem tam je tam vtípek, ale že by to vykompenzovalo že je to opět jen recyklát omleté klasiky, no nevim. Ale budiž, je to věc vkusu, ale na druhou stranu by se od toho měl recenzent umět oprostit.)

Taky nevím kde vzal autor cenu za Starter Pack 1199Kč. Já teda ve Store vidím cenu 799Kč.

Ani netuším kde autor přišel na to že je to FreeToPlay, když od začátku je jasné (a je tak prezentován) že je to freemium.

Framerate, skutečně by mě zajímalo kde autor narazil na ty dramatické propady. Za dost dlouhou dobu co to hraju jsem na propady (až na výjimky které uvedu dál) nenarazil, a to na začátku ani na NTB, ani na tabletu s Atomem (tam je FPS žalostný pořád, ale pořád stejně), a po vydání XO verze, ani tam. Výjimkou byl brutální pokles v okamžiku, kdy jsem v režimu tvorby udělal ultraprasáckou chybu ve skriptu a do světa si vychrlil několik set až tisíc objektů. To ale není problém hry jako takové, to je prostě principelní problém jakéhokoli programování a skriptování. Když si člověk zahltí CPU a RAM, tak s tím engine holt moc nenadělá.

Jinak to že je od hráčů k dispozici hromada polotovarů, není nutně na škodu. Ačkoli se to nezdá, tvoření zabere kýbl času, teda pokud se jen neposkládají předdefinované objekty na mapu, takže spousta věcí co tam je je zaměřena často na vlastnosti postav, NPC, různé herní mechaniky apod. přičemž ona "vytvořená hra" je spíš jen ukázka toho co autor skutečně dělal a je to připraveno k remixu nebo využití ostatními hráči v komplexnějších hrách, aby nemuseli dlouze skriptovat chování postav, různé inventáře, bojové systémy apod. (Jako problém bych viděl spíš to, že to neoddělili a suprově ohodnocené "komponenty" jsou zamíchané mezi suprově hodnocené hry).

TombRaider
TombRaider #Legenda

Mám rád take hry ako Project Spark [s7]

nightwishmaster

Tak ja to tak myslel všeobecně...kdyby diskuze byla nudná - nikdo ji číst nebude a bude málo příspěvků. Proto je nejlepší počtení když se spustí mela mezi těmi dvěma Vašimi tábory. To se člověk alespoň trochu zasměje a ano tebe do jednoho táboru taky řadim a zrovna tak trojbodku do druhého....

Aligator
Aligator ##PlayGames
👍2

nightwishmaster > To nemozes myslet vazne... Mne je ten clovek nesmierne odporny... Je to ukazka snad vsetkych zlych vlastnosti na ludoch :D, a Ty mas pocit, ze sem chodim kvoli nemu? ... :D ...

... > za nadavanie zelenym? :)... kamo daj sa liecit. Ty sa vidis ako nejaky obhajca Tvojho oblubeneho produktu? :D... To, ze niekto fandi jednej znacke, je jedna vec, to ze niekto je primitiv a uraza ostatnych najhrubsim sposobom a taha uroven diskusie na uplny suteren, je vec druha.

Hadaj, co zvyknes robit Ty?... Ale skoda reci s Tebou. To je ako ucit farby slepeho....

Hovorim, jedine, preco sem pisem ohladom Teba je to, ze by som naozaj chcel pocut vysvetlenie, ako je mozne, ze niekto s takym primitivnym slovnikom a vystupovanim tu dostava tolko priestoru. No ved len sa priznaj trojbodka, kolko ze si uz tak dostal banov na druhych forach?...[s16]

nightwishmaster
👍1
👎1

Možná pro vyšší návštěvnost ještěrek.

Aligator
Aligator ##PlayGames
👍1

... > No keby to aj pravda bola co pises, a akoze nie je, tak samozrejme aj ten clovek co Ti nadaval prvy, by mal dostat ban, alebo aspon by mi mu mal byt zmazany prispevok.

Lenze v tej diskusii o ktorej hovorim, si to bol prave Ty, kto zacal nadavat druhym do kokotov...

Kazdopadne je to naozaj jedno. Celkovo pises bud spamy, alebo urazky, pricom aj tie urazky sa stale opakuju... To je furt nieco o penise, zhovadenie prezivok, vysmievanie a podobne... Proste spravas sa ako primitiv (a mna nezaujima preco to robis), a prispevky takeho typu ake mavas Ty, NAOZAJ nepatria na stranky herneho portalu, a pre mna je fakt zahada, ako je mozne, ze sa Ti to toleruje...

Aligator
Aligator ##PlayGames
👍2

Kachlo ... mozes mi prosim povedat, ako je mozne, ze tu tolerujes takehoto cloveka ako je trojbodka? Vazne ma to zaujima... minule som si tak cital jednu diskusiu, kde nikto ... bodku nespominal ani nic, a on hned jednemu napisal ze je kokot, a druhemu tiez nieco podobne.... Mozes mi prosim s kludom povedat, ako je mozne, ze ... nedostal este ban? Bez emocii, naozaj ma to uprimne zaujima. To je nejaky zart, alebo nejaky zvrateny pokus ci co?

Ja tomu skratka fakt nerozumiem, ved to je do oci bijuce, ze je to mentalny mrzak, ktory musi dostavat bany vsade kde si otvori papulu...

Alebo ako je to s tym ignorovanim uzivatelov? Myslim, ze to tak nejak trochu meska...

Devilbringer
👍5

Tyhle rozhadany gumy me zacinaji docela tocit. Jestli tam jsou nejake podobnosti s lbp, a jakoze ja je tam vidim, tak porovnani neni to same jako prirovnani. Stejne tak je nekdy potreba psat clanek aniz by autor musel brat ohled na uknourany debilky teckova typu kteri si vsechno vykladaji po svem, tzn. spina na xko. I kdyby autor chtel napsat, ze grafika Ryse na pc je stejna jako Driveclubu, tak to ma pro me informacni hodnotu. V tu chvili dovedu predstavit jak asi grafika Ryse vypada a ani me nanapadne mlit drzkou ze jedno jsou auta a v druhy mam mec. Ale to by tu nesmel byt teckar s majackem na palici.

POBI607
👍6

Vytvořila se tu skupina lidí, kteří kritizují vše, co kachlo udělá. Nějak jsem nepochopil proč. At už jde o hodnocení, novinky, prostě všechno. Je to smutné.

miREC666
miREC666 #PC2, PS6

podľa mňa to má vačší potenciál ako LBP...časom nám to komunita určite predvedie

Moments hunter
👍1

Ticho lidi, Patrick Stewart promluvil.

dado20
👍6

nechápem čo sa tu do neho navážate? snád vie čo píše a ked hovorí, že si to obháji tak si to obháji... a nechápem to ešte z ďalšieho hladiska a to z toho, že ste tú hru nehrali a viete proste prd, takže proste shut up!

nightwishmaster
👍2

To LBP je tam skoro v každym odstavci....když už...

Kachlo
Kachlo #BOSS
👍5

...: Srovnávám tam někde tyhle dvě hry? Možná v druhém odstavci, když jsem řekl, že kampaň v LBP i když je taky jen dodatečná, tak je prostě o dost lepší, což je fakt.

A pokud se ti nelíbí známka, tak si přečti recenzi, určitě si ji obhájím.

Moments hunter

Srovnání s Little Big Planet? Ok.