Konzolista.cz

Mortal Kombat 11

recenzečtvrtek 2. května 2019Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Mortal Kombat 11
Série Mortal Kombat je tu s námi už více jak 27 let, během nichž si získala velkou oblibu u hráčů všech věkových kategorií, především díky své obrovské kontroverzní brutalitě, jíž se třeba japonská konkurence jako Tekken nebo Street Fighter raději vyhýbá. V posledních letech se o sérii starají vývojáři z NetherRealm Studios. Ti v roce 2011 přinesli ukázkový reboot značky, na který následně navázali před čtyřmi lety pokračováním Mortal Kombat X, jehož se do dnešního dne prodalo přes 10 milionů kopií a jde s přehledem o nejúspěšnější díl celé ságy. Nyní doputoval na pulty obchodů nový díl, který má ještě větší ambice a chce pro sebe uzmout korunu pro nejlepší bojovku na současné generaci konzolí. Jestli se to Mortal Kombat 11 skutečně povedlo, na to vám dám odpověď ve své recenzi.

Recenzovaná verze: PlayStation 4 Pro

Pokud se něčím bojovky od vývojáři z NetherRealm Studios vyznačují, ať už jde o Mortal Kombat sérii nebo Injustice, je to vždy propracovaný příběhový režim. Ne, že by příběh byl u bojovek nějak podstatný a důležitý, ale kvalitní režim, v němž se vždy seznámíme s novými pořádky a postavami, je vždy obrovským plusem. Nepřekvapí, že je přítomen i v právě vydaném Mortal Kombatu 11, kde hraje ještě větší roli, než tomu bylo v minulosti a vůbec u bojovek zvykem. Události navazují na předchozí díl, na jehož konci Raiden zabil kouzelníka Shinnoka, aby tím vyslal jasnou zprávu vše, kteří se snaží podmanit Earthrealm. Toto ale pěkně vytočilo jeho matku, kterou je strážkyně času Kronika. Protože zabití Shinnoka podle ní značně narušilo rovnováhu mezi zlem a dobrem, rozhodně se pomstít a Raidena zlikvidovat, během čehož neváhá ani propojit několik časových linek. Výsledkem je, že proti sobě bojují stejní hrdinové, jen z jiných časů, což působí značně svěžím a zajímavým dojmem, navíc vzniká díky tomu řada jedinečných situací. Příběh je ale pochopitelně klasickým bojem dobra a zla, což nikoho moc nepřekvapí, ale v rámci Mortal Kombat 11 funguje skvěle a má formát hollywoodského Bčkového velkofilmu. Chvilku sledujete parádní a vtipně pojaté filmečky, v nichž nechybí ani po stránce choreografie skvěle zvládnutá akce, abyste následně chvilku bojovali. A takto pořád dokola. Příběhový režim má něco kolem čtyř hodin, během nichž se rozhodně nudit nebudete, navíc se skvěle seznámíte s novým dílem, jeho postavami a jejich motivy.

Mortal Kombat 11 není jen hlavní příběhová kampaň. Jak už jsem zmínil, jde spíše jen o takový úvod a první seznámení, abyste si hru osahali. Kromě kampaně vývojáři připravili i další herní režimy, které se zřejmě stanou útočištěm všech fanoušků po následující týdny, možná i měsíce. Mezi ty nejzákladnější patří rychlá hra proti umělé inteligenci nebo kamarádovi na jedné televizní obrazovce, je možné i uspořádat turnaj, případně se pustit do nového režimu AI Battle. V něm složíte tým a následně bude bojovat proti týmu kamaráda nebo hráčům z celého světa. Popravdě, tento režim mě zase tak nezaujal a přijde mi zbytečný. Daleko důležitější jsou ovšem dva režimy točící se kolem klasických věží - Klassic Towers a Towers of Time. V nich na vás čekají výzvy s nejrůznějšími modifikátory, které se vám samozřejmě snaží uškodit. Obtížnost je tedy v současnosti dost vysoká, navíc některé modifikátory hru dokážou i na normální obtížnosti udělat prakticky nehratelnou, protože AIčko proti vám spamuje jeden speciální útok za druhým, jemuž nemáte šanci se vyhnout. Tady by měli vývojáři do budoucna rozhodně hru více vybalancovat. 

I proto je nutné využívat jednu z novinek, a to předměty, které vám propůjčí do zápasu řadu bonusů, abyste měli větší šanci. Někdy můžete tak vyčarovat meteorit, zapálit zem nebo přivolat druhého bojovníka, který protivníkovi nakope zadek. To je samozřejmě fajn a jde o dobré oživení v samotných zápasech. Problém ovšem je ten, že těchto speciálních předmětů moc nepadá, takže se mi už párkrát stalo, že jsem musel do zápasu nastoupit bez jakéhokoliv bonusu, kde jsem pak neměl šanci. Abyste tak měli dostatek předmětů, musíte dlouho grindit nejen věže, ale také Kriptu, případně hrát jen tak zápasy, aby vám napadala měna. To určitě není ten správný a zábavný systém, který bych od Mortal Kombat 11 očekával. Vše by mělo být daleko transparentnější a lehčí k dosáhnutí, aby se mohl hráč jen bavit tím hlavním, což bohužel nyní není. Některé modifikátory protivníků navíc jsou někdy až za hranou únosnosti a průměrného hráče spíše frustrují, než baví.

YouTube video: YouTube video player

Nabídkou offline režimů musí Mortal Kombat 11 uspokojit každého fanouška. Zatímco japonské bojovky se snažily před několika lety jít hlavně cestou online režimů, což fanoušci moc neocenili, vývojáři NetherRealm Studios se snaží uspokojit naprosto všechny. Online je po offline režimech také velmi důležitou součástí. Můžete si vybrat rychlé online hry Kasual, případně hodnocené zápasy nebo King of The Hill. Také je možné vytvořit si vlastní zápas a hrát s kamarády, takže možností je tu dost a je vidět, že Mortal Kombat 11 je dobře připraven i na online hraní. Připojování do her je celkem rychlé, jen bych ocenil, pokud by matchmaking zohledňoval zkušenosti hráčů. Není přece možné, aby můj první zápas byl proti hráči, který má odehráno v online přes 150 zápasů a většinu vyhrál. To je ale jediná výtka, kterou k online mám, protože jinak hra běžela dobře, nezaznamenal jsem žádné lagy nebo jiné technické problémy.

Velkou devízou hry Mortal Kombat 11 nejsou jen samotné herní režimy, ale i seznam bojovníků. Těch je ve hře hned 25. Když začali vývojáři bojovníky odhalovat, zdálo se, že bude chybět hodně ikonických bojovníků, ale nakonec je většina z nich přítomna, takže nechybí Raiden, Scorpion, Sub-Zero, Johnny Cage, Kano, Baraka, Liu Kang, D’Vorah, Noob Saibot nebo Kitana. Nově se pak v rámci série objevuje trio Geras, Kollector a Cetrion, které ale do seznamu dobře zapadá. Ba co více, celkem jsem si nové bojovníky i oblíbil. Roster bojovníků musí potěšit tedy většinu fanoušků, stejně jako skutečnost, že každý bojovník má nejen unikátní vzhled, ale také svoje vlastní bojové vlastnosti. Největší změnou oproti předchůdci je skutečnost, že každý bojovník nemá jen tři unikátní styly, ale prakticky si u každého můžete díky větší rozmanitosti a volnosti vytvořit vlastní styly, které vám sednou. Nejste tedy limitováni jen na to, co předpřipravili vývojáři. Velkou devízou Mortal Kombat 11 je i možnost bojovníky upravovat díky desítkám skinů oblečků nebo zbraní, ale už se mi bohužel tolik nelíbí, jak si všechny tyto věci odemykáte. Stejně jako u předmětů pro Towers of Time, i tady se připravte na nekonečný grind, který může mnohdy pořádně otrávit.

To je dáno hlavně tím, jak se vývojáři rozhodli nastavit ekonomiku samotné hry. Ta počítá totiž se třemi různými měnami, takže postupně během hraní nevyděláváte jen herní peníze, ale i duše a srdce. Za tyto tři měny následně odemykáte v Kryptě truhly, které fungují jako loot boxy, takže předem nikdy nevíte, co za své snažení získáte. Může vám padnout nový skin na postavu, nová Fatalita, předmět dávající bonusy do režimu Věží, ale také jen prostý artwork. Peníze ještě není zase tak těžké získat, ale abyste třeba odemkli jednu truhlu vyžadující srdce, musíte odehrát i desítky nebo stovky zápasů, a pak vám navíc z ní nepadne nic zajímavého. To je pěkně k naštvání. Hra si tady rozhodně neváží vašeho času, který do hry investujete, a to je opravdu velký problém, který s ní v současnosti mám. Takto nastavený systém je úmorný a značně frustrující, což zřejmě i odradí mnohé fanoušky. Chápu, že podobný systém může fungovat třeba v mobilní hře, ale v klasické velké AAA hře pro konzole za 60 euro nemá co dělat. Stejně jako mikrotransakce počítající ještě se čtvrtou vlastní měnou. Naštěstí vývojáři nabízí jen kosmetické doplňky, nabízet Fatality nebo předměty dodávající bonusy do hratelnosti by už byla pochopitelně neslýchaná drzost. Snad u kosmetických doplňků zůstanou.

Několikrát jsem už v recenzi zmínil Kryptu, ale dostávám se k ní pořádně až nyní. Jde o speciální singleplayerový režim, v němž ve třetí osobě prozkoumáváte prostředí a odemykáte si za zmíněné měny truhly s odměnami. Skvělé na tomto režimu je, že nejde jen o prostou chodbu nebo labyrint jako v předchozím díle, ale postupně získáváte vybavení, abyste si odemykali nové chodbičky a místa, což je nesmírně uspokojivé a oproti poslední verzi velkým krokem k lepšímu. Jen ještě vylepšit onen loot z beden, protože rozčarování nad ním trochu kazí celkový dojem. Jinak je ale Krypta rozhodně zajímavý režim, až jsem si chvilku říkal, jestli by v NetherRealm Studios nechtěli udělat velkou hru na tomto základu. Nemusela by být špatná.

YouTube video: YouTube video player

Pojďme ale opět na něco pozitivnějšího, protože ekonomika hry je v současnosti značně nedomyšlená a k hráčům spíše nepřátelsky nastavená. Tím pozitivnějším je samotná hratelnost spojená se soubojovým systémem. Asi nepřekvapí, že vývojáři staví na osvědčených základech Mortal Kombat X. Navíc se neváhali zbavit věcí, které moc v minulosti nefungovaly, no a vše okořenili následně o spoustu změn a novinek. Tou největší změnou je skutečnost, že vývojáři tentokrát chtějí, aby hráči využívali během soubojů kratší řetězce komb, které ovšem budou daleko efektivnější i efektní. Tím se sice hra trochu zpomalila a není tak rychlá jako v minulosti, ale požitek z hraní je dle mého daleko lepší i ve spojení s novinkou v podobě silného útoku Fatal Blow. Ten můžete provést ve chvíli, když vám klesne ukazatel zdraví pod 30%. Jde o takovou poslední šanci zvrátit průběh zápasu, přičemž pokud se vám útok povede, budete odměněni praskajícími kostmi protivníka a kolikrát i dost krvavým představením. Z toho je patrné, že Mortal Kombat 11 si pořád zachovává svoji charakteristickou brutalitu, během níž krev cáká s pravidelnou přesností, kosti praskají a kusy těl po krásné Fatalitě nebo Brutalitě létají na všechny světové strany. Kvůli tomuto je Mortal Kombat vyhledávána a fanoušci rozhodně nebudou zklamaní, zvláště když se díky všem změnám nový díl i lépe hraje a je zábavnější.

Mortal Kombat série nikdy nepatřila mezi hardcore bojovky typu Street Fighter, které mohou být hlavně na začátku pro občasné hráče nebo začátečníky značně nepřehledné, no a následně je i pochopitelně těžší do nich proniknout. Mortal Kombat 11 je tedy opět otevřen naprosto všem, je jednoduchý na zvládnutí i díky přítomným přehledným a dobře zpracovaným tutoriálům. Dokonce bych řekl, že jde o jedny z nejlepších tutoriálů, jaké jsem kdy v jakékoliv bojovce viděl. Je ale jasné, že díky učení se následně budete zjišťovat nové možnosti v boji, vytvářet si různé strategie a tak dále, takže ačkoliv je Mortal Kombat 11 přístupný všem, nepostrádá ani velkou hloubku a propracovanost. S každou nahranou hodinou, jak se z vás budou postupně stávat lepší válečníci, je Mortal Kombat 11 lepší.

YouTube video: YouTube video player

Velkou zásluhu na tom, jak se nový Mortal Kombat hraje, mají pochopitelně i arény, v nichž budete ostatním hráčům nebo umělé inteligenci trhat končetiny. Arény tentokrát nejsou tak velké jako v předchozím dílu, ale vše vývojáři vynahrazují jejich velkým množstvím a rozmanitostí. Každá aréna je zcela jiná, něčím zajímavá a zároveň má i několik interaktivních prvků, jako tomu bylo u předchozího dílu nebo Injustice sérii. Někdy to jsou jen různá odrážecí místa, jindy třeba zbraně, kterými můžete rozdrtit protivníkovi kosti, což vypadá samozřejmě moc fajn.

Když začnete Mortal Kombat 11 hrát, budete od první minuty obdivovat do posledního detailů vytvořené interaktivní arény s parádním nasvícením a bojovníky s uvěřitelnými animacemi. I proto se těžko věří tomu, že jako základ použili vývojáři z NetherRealm Studios dnes už stařičký Unreal engine třetí generace od studia Epic Games, když je k dispozici jeho modernější verze. Vymáčkli z něj ale naprosté maximum a Mortal Kombat 11 je s úplným přehledem jednou z nejhezčích bojovek na současné konzolové generaci, která vás svými detaily či nejrůznějšími efekty nepřestane překvapovat. Kráse hry určitě pomáhá skutečnost, že si ji můžete užít na konzoli PlayStation 4 v plném Full HD rozlišení, pokud pak máte konzole PlayStation 4 Pro a Xbox One X, čeká vás pochopitelně ještě hezčí podívaná, ačkoliv ani jedna z konzol nedává nativní 4K. Co je ovšem daleko důležitější, je naprosto stabilní framerate, který je nastaven na 60 snímků. Framerate je u bojovky pochopitelně hodně důležitý a jsem rád, že si vývojáři dali s optimalizací práci, ačkoliv třeba trochu zamrzí skutečnost, že různé animace, cutscény nebo fatality jsou jen ve 30 snímcích. Jde ale jen o detail. Co mohu rovněž pochválit, je solidní hudební doprovod, ozvučení i dabing většiny bojovníků. Vyloženě na slabý dabing si nevzpomenu, ale třeba Sonya Blade, kterou nyní ztvárnila Ronda Rousey, mi moc nesedla.

Mortal Kombat 11 je v základu vynikající bojovka, která potěší fanoušky svoji zábavnou a rozmanitou hratelností, solidním výběrem bojovníků, skvěle navrženými arénami i dostatečnými herními režimy. Bohužel hru strhává z podstavců pro šampiony dost nepřátelsky nastavený systém odemykání kosmetických doplňků i bonusových předmětů, které poskytují výhody na bojišti. Snad tohle vývojáři v brzké době vyřeší, protože tím degradují svoji jinak velmi dobře odvedenou práci. I přes toto škobrtnutí ale mohu Mortal Kombat 11 doporučit naprosto všem. 

REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (40)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
yakuza666

Rick Saber Pravý opak, konečně Subzero vypadá tak jak má. Když si takový ortodoxní tak ti doufám vadil Sub Zero třeba ve starých dílech, kde ho hrál běloch, což bylo teprv směšné. A pokud narážíš na jeho míšený původ, je někde jasně řečeno, že je Sub napůl s bělochem? Pokud vím, tak jeho jeden rodič je z Ameriky, jenže Američan je sakra široký pojem, to klidně může být i Asiat. V Americe je amerických asiatů přes 20 milionů a jsou to stejní Američané, jako přistěhovalci z Evropy či Afriky.Já tleskám studiu, konečně postavy vypadají jak mají. Dřív se toho báli a měli strach udělat asijských postav více. Bohužel to stále neplatí třeba ve filmech, kde se asijským hercům vyloženě vysmívají a jejich asijské předlohy natírají na bílo.

zelvik44
👎1

Lubo.dante ten skorpion je stejne op jako v mkx a sub zero ma taky par slusnech combicek. Staci par desitek minut zkouseni v practice a jde to hned😄

Garfi99
Garfi99 #Návody

Mortal 11 je propagace myšlenek tzv. "Nové levice" a je na ní vidět, že je koncipovaná, jako živá služba. Touhle optikou bych spoustu věci přehodnotil.

Háčkins
Háčkins #PS5&SWITCH

Aidam radsi budw hrat az budou vaichni uz hrat injustice 3

aidhamcz
aidhamcz #sprostak

si počkám na Gotynu , tak jak to dělám u těhle her Injustice . Tady se nevyplatí kupovat hned první verzu .

LuboDante
LuboDante #LuboDante
👍1

@Rick Saber: Naprosto s tebou souhasim nepochopil jsem proc treba s JC pri uderu do kouli nejde nic delat hra je uzamcena proti dalsim uderum nez se protivnik zpamatuje, co se tyce tech combo retezcu tak Sonya je ma naprostu vypilovane sice moc kombinaci neni ale 20hitove comba sni jsou paradni za takoveho Scorpiona jsem jeste ani neudela 5hit v MK X jsem pod 15hit nesel Sub-Zero je taky celkem bojovym stylem slabsi chbi mi tu ledova socha kterou jsem vyuzival ke zmazeni protivnika silnym zkluzem zatim mi tedy nejvice tady sedi prave zminena Sonya ta mi v MK X tak dobre nesedela

Cobra
👍3

MK 11 je po xxx letech díl co jsem vzal,takže na presdrzku u kávy to bude ideální hra

Rick Saber
Rick Saber #Daywalker
👍5

Doufal jsem, ze 11ku udelaji ve stylu desitky, ktera byla co se hratelnosti tyce a Mortal Kombat feelingu nejlepsi. Spolecne s Umk3 jsou to pro me stezejni dily, ktere jsou symbolem teto serie. Diky bohu za devitku, ktera znamenala odklon od utapeni se v 3D arenach s hroznymi animacemi a komby zapocate prisernym ctvrtym dilem. Tam mk ztratil dusi ve jmenu absolutne zbytecnych inovacich. 11ka jde spise ve slepejich Injustice 2 a toho jsem se nejvice bal. V prvni rade se gameplay vyrazne zpomalil a nabizi tempo Injustice. Proboha proc? Desitka je nadherne zbesila a krvava zalezitost, ktera rozpumpuje hracovo srdce. Zkraceni komb u noveho dilu je dle meho take zpatecka. Pryc jsou uzasne a perfektne nacasovane komba, ktere jsem vidaval v profesionalnich turnajich. Kdyz se divam na profi zapasy v 11ce, jsou to nebe a dudy. Vetsinou se spamuji jedny a ty same utoky podobne jako tomu bylo v injustice 2. Obrovska nuda. Turnaje v desitce jsou pro me uz ted legendarni. Navic tomu chybi i temnejsi atmosfera. Vse je svetle a nablizkane, coz se ale vice hodi spise do sveta Injustice.

Co se tyce charakteru tak nejvetsim downgradem prosel bezesporu muj oblibenec Sub-zero. Odporny a smesny turban na hlave plus stoprocentni asijsky vzhled podobne jako u kitany mi za ta leta absolutne nesedi. Sub-zero je misenec a jsem spise zvykly na vzhled, ktery nastolil treti dil s Johnem Turkem. V desitce vypada temer dokonale ve vsech verzich, kde se krasne poprali s jeho misenym puvodem. Navic mu v 11ce odebrali mysticke ledove bile oci a prenechali je pouze milackovi Eda Boona Scorpionovy, ktery musi vypadat kazdem dile nejvice über. I kdyz je zde moznost customizace, stejne se nemuzu ubranit dojmu, ze vzhledy postav jsou ve vetsine pripadu spise zklamanim prevazne u zen. Ale za to Johnny Cage se v 11ce opravdu povedl. I jeho fatality jsou zabavne a pro nej charakteristicke.

Epic

Celkem mě to láká, MC X vedle toho vypadá jak chudý příbuzný, akorát se mi nechce dávat tolik peněz za bojovku.

zelvik44
👍6

Tvl ale Kachlovi hodne leží v žaludku že pro to aby ziskal neco na svou oblibenou postavu musi neco udelat😄 pulka recenze o grindu😄😄

Jimms1990
Jimms1990 #LoneWolf

pořídím na Switch, snad to nebude nějak moc "osekané" :)

Kankys

MCJoel :hlavně holkám...to mě také mrzí

StepoBella
StepoBella #Guardian
👍7

Přesně tak. Hráči jsou proste zvyklí získát všechno hned dneska no. Sice jsem to nečekal od recenze, ale ok. Každý máme nějaký názor. Podle mě ale stačí hrát, a vše si nahraju. Je to právě za mě fakt super věc že Mortal už neni obyčejná bojovka, ale ma něco co hráče odlišuje..

Repi
Repi #🖕
👍3

Nechápu na co si stěžuje. Farmit na nákupy do krypty je dost jednoduché. Jinak k tomu příběhu. Myslím, že Raiden Shinoka nezabil když před uříznutím hlavy říká, že ho nelze zabít a Raiden říká, že jsou horší osudy než smrt, tak ta jeho hlava stále žije.

Kainé
Kainé #A2

ten vizuál je krasný. Na PS5 v komplet edici to koupím. Jinak jde vidět, že celý ten shitstorm na MT je jen bouře ve sklenici vody a další anti- SJW pláč.

StepoBella
StepoBella #Guardian
👍1

Auvičku jednoduše počkej na slevu. Ja mám Mortala rád už od mého mládí.. 😉 Takže pro mě je to jasná koupě.Ale je pravda že aren mohlo být víc... Ale co není může byt....jak říkáš ono to jde, jen chtít. To samé platí u bojovníků... No co, i tak je to TOP Mortal

LuboDante
LuboDante #LuboDante

Za mě MK X byl mnohem lepší na tomto dile je jen pridane to co bylo uz Ijustice 2 ale grafika je je top je to nejlepe vypadajici bojovka na tuto konzolovou generaci je pravda ze odemikani kosmetickych veci je dost naprd ale hra nabizi pomoc kde nechate za sebe hrat umelou inteligenci takte kdyz vam hra nechce umoznit si skin co dany Tower nabizi nech te to odehrat Al za vas. Rekl bych ze uz lepsi nebude japonci to dost na teto generaci se svojimi bojovkami nezvladly

Pasta111
Pasta111 #Rolba
👎10
👍2

jó kdysi to bejvala pecka. Po těch letech je to už jak povadlá stereotypní manželka :(

Nová doba
Nová doba #Guten tag
👎6
👍5

Typická Game Pass hra. Platit za to plnou je kravina, ale jednou za čas to pustit a někomu naložit proč ne.

Insertcoin
👍2

@N-pikachu: Vazne chces srovnavat tyhle dve hry ? Asi jako srovnavat Mario Karts a Forzu. To fakt nejde. Jestli se chces kochat lokacema, tak jsi tady opravdu spatne, o tom MK opravdu neni :D

Seth123

Ještě ze existuje digitalfoundry které ty switch hry celkem důkladně testu, je obtížné se podívat na jejich test na YouTube

StepoBella
StepoBella #Guardian

Hele obsahuje je tam právě fakt hodně.. Vůbec nemám pocit že by tam bylo málo aren. Bojovníku taky dost, navic pokud chceš hrat fakt dobře. Tak rozhodně nebudeš točit pořád dokola všechny. Vyzkoušíš je...ale nakonec zůstaneš u jednoho dvou které se fakt naučíš. No a pak třeba přejdeš na dalšího.Do té doby tam přidáji nové. Za mě fakt nemam co bych výtknul.. Snad je na Switchi doufám časem zlepší vizuální zpracování, ne že by bylo ošklivé. Naopak je to fakt pěkná hra, ale jsou tam i hezčí. Teda conse čistě rozlišení týče.. Vyhlazování hran tam asi není vůbec nevím. Ale někde se to klepe hrozně, a někdy zase super. Asi dynamické rozlišení.. 😉 Každopádně jako celek je to dost hezká hra i na Switchi

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy
👍1

Kdo chce recenzi a nerad čte link zde je vysvětleno co ve hře nefunguje atp.

Mayfish1

Kdyby někdo chtěl dát mp tak můj kód : Sw-1046-4312-7438.

Mayfish1

@StepoBella: jako ok je to detailnější jako ps2 hry nadruhou stranu tam jsou textury které opravdu jako kdyby z ps2 vypadly. Jinak se to snažim popsat hodně pro člověka kterej to neviděl :)

Já jsem jinak s hrou také moc a moc spokojenej. Dal bych tomu těch 8/10. Moooc bych tam ocenil šachy :( :))

Tomáš Váňa
Tomáš Váňa #GhostRecon

Zahrál sem příbeh , dostkrát si zabojoval a poslal dál. Vezmu znovu az ve zpětné na PS5 to už bude snad vytuněné :) Je to fajn bojovka.

Insertcoin

@N-pikachu: Ja zase Injustice vuuubec nemusim.

Insertcoin
👍1

@N-pikachu: Ser na to radsi, to nebude pro tebe. Zustan radsi u Smashe.

StepoBella
StepoBella #Guardian
👍2

Auvičku na Switchi je to fakt pěkný... Krypta je horší ano, je tam volný pohyb takže to už sežere více výkonu, ale očekávám nějaké vylepšení. Hru budou podporovat dlouho, takže za mě ok. Jinak grafika hry- aren a bojovníků a vůbec ve hře celkově super. Za sebe doporučuji . Z tou PS2 to kolega přehnal.Jak jsem říkal, Krypta je horší, ale ne jako PS2.. To fakt ne. Každopádně tam se budeš pohybovat mnohem méně času, než v soubojích, a o to jde. Ty jsou super

Mayfish1

Ono je to hodne o velikosti obrazu. Na obrazovce pc to samozrejme vypada mnohem hur nez na malem displeji switche tam to vypada mnohem vic ok.

Edit: Ted jsem si to porovnal na notasu vs switch v ruce. Na tom mensim displeji nintenda to vazne nevypada tak zle jako kdyz si roztahnu ten samej obraz na displej notasu. Po asi 20 hodinach hrani bych dokonce rekl,ze se mi to libi.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články