Konzolista.cz

Monster Hunter World

recenzesobota 3. února 2018Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Monster Hunter World
Monster Hunter patří mezi nejdůležitější série, jaké má Capcom v současnosti ve svém katalogu. Každého dílu se zatím prodalo několik milionů kopií, navíc se nedá říci, že by popularita ustávala. Když se ovšem podíváme blíže na prodeje, zjistíme, že drtivá většina kopií se prodala doposud v Japonsku. Tamní hráči lov monster prostě milují a neváhají v oblíbeném světě trávit stovky hodin. To v Evropě a Severní Americe série o svoji přízeň stále bojuje, přičemž pomoci by ji v tom měl nový díl Monster Hunter World. Ten láká na řadu novinek a moderních prvků, ale také nádherné vizuální zpracování, které hodně prodává. Jak se nový díl povedl, vám prozradím níže ve své recenzi. Už nyní ovšem mohu říci, že bych se ani nedivil, kdyby se z Monster Hunted World stal globální hit.

Recenzovaná verze: PlayStation 4

I když Monster Hunter World nenese žádnou číslovku, jak by asi každý očekával, je rozhodně považován za další velký hlavní díl oblíbené série. V Capcomu se možná rozhodli neoznačovat hru číslovkou proto, protože má jít pro značku o nový začátek. Fanoušci se možná začnou po těchto slovech trochu bát, ale to rozhodně nemusejí, protože o žádný restart nebo něco takového nejde. Hra si pořád zachovává pro sérii tolik charakteristické mechanismy, ale vše obohacuje o řadu moderních a osvěžujících prvků. Ostatně to je vidět už od první minuty, kdy začne být skrze povedené filmečky vyprávěn příběh o cestě do Nového světa, která je ale záhy přerušena, když se objeví monstrum Zorah Magdaros. O nějaký epický příběh nikdy u Monster Hunter série nešlo a pochopitelně ani nyní nejde nebo nehraje tolik důležitou roli, ale jednoduchá zápletka vše příjemně obohacuje, navíc si budete užívat pěkně zrežírované filmečky i dobře napsané postavy, s nimiž budete během hraní z nejrůznějších důvodů mluvit. Nyní už ale přejdu k tomu hlavnímu, co hra nabízí.

Než se vrhnete přímo do hraní, spustí se před vámi docela rozsáhlý editor, v němž si můžete vytvořit svého lovce. Editor nabízí stovky, možná tisíce možností, takže je možné si se vzhledem hrdiny vyhrát. Stejně tak si můžete z několika možností vytvořit i mazlíčka v podobě roztomilé kočky, která vás bude během hraní vždy doprovázet. Ta nebude sloužit jen jako takový krásný doplněk, který se bude za vámi během hraní ploužit, ale je hodně důležitá, když se rozhodnete hrát sami. Pomáhá vám totiž v boji. Sama dokáže na monstrum útočit, odlákávat jeho pozornost, ale také nosit léčící květiny. Také během toulek po světě upozorňuje na stopy monster, případně na důležitý materiál.

Během hraní Monster Hunter World jsem hodně přemýšlel, k čemu bych ho mohl přirovnat, abych ho přiblížil hned na začátku i naprostým nováčkům a hráčům, kteří zatím s žádným dílem neměli zkušenost, ale prakticky nic mě nenapadlo. Hratelnost a vůbec vše ve hře je tak unikátní, že prakticky Monster Hunter žádnou přímou konkurenci nemá. Ano, jde o akční RPG, které si bere inspiraci v klasických japonských RPGčkách, případně i nějaké ty prvky Dark Souls série jdou vypozorovat, ale jinak staví na svých vlastních pevných základech. Pro nováčky je určitě důležité, že vývojáři připravili celou řadu tutoriálů, díky nimž se mohou seznámit s celou řadou mechanismů a funkcí, což rozhodně oceňuji. Sice i tak je v prvních hodinách snadné se trochu ve všem ztratit, ale jak budete čím dál více hrát, vše se stane naprosto intuitivní.

Základem hry je lovení nejrůznějších monster, kolem čehož se točí ostatně drtivá většina hlavních i vedlejších úkolů, přičemž lov začne už ve chvíli, když vstoupíte do lokace a začnete monstrum hledat. Musíte nejprve najít stopy a další důkazy, kde se monstrum nachází, abyste s ním následně mohli změřit síly. Hledáním stop si navíc zjišťujete o monstru více a více informací, které si následně můžete přečíst v encyklopedii. To se samozřejmě hodí. Je pěkné vidět, že hledání monstra bylo ve hře zachováno, ačkoliv byl systém zjednodušen v tom smyslu, že když nashromáždíte dostatek informací o monstru, vždy vás k němu hra následně dovede pomocí ukazatelů, navíc se vám objeví i na mapě, na níž můžete sledovat jeho pohyb.

YouTube video: YouTube video player

Hlavních monster je zhruba třicet. Každé je zcela originální, má nejen parádní design, na němž je vidět i ona známá japonská ujetost a cit pro detail, ale také pohybovou sadu, chování či útoky. Podobně jako v Dark Souls sérii je tedy nutné se jednak na souboj předem dobře připravit, ale také se naučit, jak se monstrum během boje chová, kde má slabá místa a kdy je nejlepší udělat protiútok, protože pokud si nedáte pozor, může vás na jeden útok klidně zlikvidovat. Souboje jsou hodně vypjaté do posledního úderu, což je dáno i skutečností, že nikdy přesně nevíte, kolik má monstrum ještě života. Žádný ukazatel nemáte. Samozřejmě to ale neznamená, že byste neměli nápovědu. Když je monstrum zraněné nebo má méně života, tak je poškrabané - potrhané, začne třeba kulhat a hlavně být i daleko agresivnější a tím pádem i nebezpečnější. Vždy tedy víte, že se blížíte do finále, kde se rozhodne, jestli přežijete vy nebo monstrum. Zde musím zmínit, že lov monstra může skončit ve většině případů dvěma způsoby. Buď monstrum klasicky zabijete, nebo se vám ho podaří chytit unavené do pasti a následně omráčit. Tím si s ním odemknete nejen speciální arénu, ale také za odchyt získáte daleko více materiálu a dalších odměn.  

Každý jednotlivý souboj je skvěle navržen, navíc nabízí i celou řadu epických a jedinečných momentů, které se vám vryjí do paměti na hodně dlouho. Každý souboj je svým způsobem i jedinečný v tom smyslu, že není nijak naskriptovaný, jako je tomu u jiných her. Jako příklad dám souboj s monstrem Anjanath, které se hodně podobá Tyranosaurovi. Určitě jste ho viděli v nějakém tom videu. Souboj s ním probíhá v několika lokacích, přičemž občas se může do něj připojit i jiné monstrum, jemuž zkříží cestu. Najednou se mi tak stalo, že Anjanath byl sražen k zemi obrovským drakem Rathalosem, který mu navíc způsobil i mohutné poškození a značně mi tak usnadnil práci. Následovala pak chvilková mela mezi monstry, která do sebe zajížděla a kolem sebe třeba i ničila prostředí. Někdy se do těchto bitek může dostat i daleko více monster, přičemž si budete v tu chvíli připadat, jako byste se ocitli v nějakém tom Jurském světě. Vždy radost tyto souboje velkých monster sledovat.

Co určitě pomáhá hratelnosti a vysoké zábavě během lovu monster, je výborný soubojový systém. Ten je oproti předchozím dílům daleko intuitivnější a působí moderním dojmem, navíc je i díky čtrnácti typům zbraní značně rozmanitý. Můžete mít malý meč a štít, ale také nějaké ty palné zbraně, případně obrovský meč, který je pomalý, ale zase dává velká poškození. V Monster Hunter World nenajdete žádnou zbraň, která by byla lepší nebo horší, jde jen o to, jaký styl budete preferovat. Ať už si vyberete jakýkoliv typ, tak každý má řadu unikátních zbraní s jedinečnými vlastnostmi, které si můžete postupně vylepšovat, jak získáte materiály. Ty pochopitelně využíváte i k nákupu lepších setů brnění, které vám poskytnou během boje nejen větší obranu, ale hlavně i další jedinečné vlastnosti. A že jsou sety brnění a jejich následné vylepšování hodně důležité. Monster Hunter World totiž není klasickým RPGčkem, protože level pouze značí, jak zkušení byste měli být. Odolnost, útok a další atributy si zvedáte jen tím, co máte na sobě.

Zatímco materiál z monster využíváte převážně jen k výrobě či upgradu brnění a zbraní, musíte sbírat i další materiály po světě, které vám umožní vytvářet si další důležité předměty. Od lékárniček po pasti, náboje nebo různé lektvary. Celý systém vytváření předmětů je hodně intuitivní, a pokud něco potřebujete vyrobit, vždy vám hra dá jasně vědět, co potřebujete. Vývojáři do Monster Hunter World připravili i celkem zajímavou novinku v podobě automatického vytváření předmětů. Ta funguje tak, že pokud máte třeba u sebe bylinku a seberete med, automaticky se vám vytvoří velká lékárnička, a takto to je prakticky se vším. Jsou sice chvilky, kdy tento systém trochu zazlobí a nefunguje stoprocentně, ale jinak se na něj dá celkem spolehnout a hru trochu usnadňuje. Navíc se díky němu můžete opravdu zaměřit na to hlavní a nejzábavnější.

YouTube video: YouTube video player

Hlavními hvězdami hry jsou pochopitelně monstra, ale velký vliv na zábavu a vůbec výsledný dojem mají i jednotlivá prostředí, do nichž se podíváte. Vývojáři připravili pět zcela odlišných prostředí, která jsou rozsáhlá, nabízí úžasné scenérie a místa, a vždy jsou rozdělena do několika sektorů pro lepší orientaci. Podíváte se nejen do klasického lesního prostředí v lokaci Ancient Forest, ale budete prozkoumávat i daleko sušší prostředí pokryté převážně pískem v Wildspire Waste. Tím nejzajímavějším prostředím a vizuálně určitě nejpůsobivějším je Coral Highlands s různými útesy a korály, na němž je vidět, že mohlo být vytvořeno jen díky výhonu domácích konzolí. Vývojáři se přitom nezaměřili jen na parádní design, ale každé prostředí je i přehledné a po několika průchodech budete už i bez mapky vědět, kde se zhruba co nachází. Jsou tedy i dobře zapamatovatelné, pro lepší orientaci je navíc možné vždy využít přehlednou a dobře navrženou mapu. Na ní máte vždy i označeno, kde se nachází jaký materiál, případně monstrum.

Když půjdete hlavně příběhovou linku a úkoly v ní, bude vám dohrání trvat nějakých čtyřicet až padesát hodin, během nichž vás čeká opravdu výborná zábava obohacená o epické momenty. Zajímavostí jistě je, že než dohrajete hlavní příběh, hra má level cap. Level lovce si zvedáte jen hraním hlavních úkolů, přičemž vedlejší se vám počítají mimo. Jakmile hru dohrajete, vše se vám dopočítá zpětně, a já tak třeba z patnáctého levelu skočil na dvacátý osmý. Následně vždy levelujete, než se vám objeví další hlavní úkol, který spočívá v hodně těžké výzvě, kde už musíte zužitkovat vše, co jste se během hraní naučili. Tyto výzvy představují to nejtěžší, co hra nabízí, a jsem přesvědčen, že budou dělat problémy i největším fanouškům. Zatímco hlavní příběhová linka je nastavena tak, aby ji prošel s trochou snahy každý, end game v podobě těchto těžkých výzev už pro nováčky či sváteční hráče úplně není a zřejmě se pro ně stanou stopkou. I tak ale endgame není jen o těchto těžkých výzvách, můžete plnit celou řadu vedlejších úkolů, ale i dalších výzev, abyste nafarmili materiál na zbraně nebo sety brnění, které chcete. Monster Hunted byl vždy o velkém grindu a World v endgamu na tom není jinak. I když jde jen o sbírání materiálu, tak pořád velmi zábavné, protože lov nejrůznějších monster jen tak neomrzí.

Navíc vývojáři slibují, že budou v následujících měsících přidávat nový obsah, a to zcela zdarma formou updatů. Pokud si Monster Hunter World zamilujete, můžete se těšit na nová monstra, ale i různé eventy a další novinky, které vývojáři upřesní v brzké době. Nedá se sice počítat s tím, že by se z Monster Hunter World stala hra, která bude obohacována několik dalších let, jako třeba Destiny nebo Division, ale určitě se o nový obsah fanoušci bát nemusí.

YouTube video: YouTube video player

Monster Hunter bylo vždy možné projít v jednom, ale ta hlavní zábava a to nejlepší vždy přišlo až ve chvíli, kdy jste mohli hrát s dalšími hráči. Nepřekvapí proto, že v Monster Hunter World můžete v kooperaci se třemi dalšími hráči hrát prakticky všechny hlavní i vedlejší úkoly, ale je možné rovněž podnikat různé expedice, případně se účastnit speciálních eventů. Kooperace funguje několika způsoby. Jednak se můžete spojit klasicky s kamarády, s nimiž můžete komunikovat, díky čemuž se lov monster stane asi nejzábavnější a hlavně máte možnost různě plánovat strategie. U této možnosti mi jen vadila jedna věc, a to ta, že pokud hlavní hráč zapne poprvé příběhovou misi, nemohou se ostatní do ní napojit za ním, dokud se nepodívá na všechny úvodní filmečky, případně se nedostane k hledanému monstru. Když selže a zapne ji podruhé, už tam filmečky pochopitelně nemá a pustí to tedy i ostatní hráče zároveň.

Druhou možností, jak hrát v kooperaci, je možnost po skočení do mise zavolat SOS pomoc, díky čemuž se k vám mohou napojit další hráči a pomoci. Samozřejmě i vy můžete ve městě vyhledat SOS signály a jít na pomoc ostatním hráčům, za což jste vždy odměněni nejen lootem. Pochopitelně tedy jen v případě, pokud se vám mise podaří splnit. To není nikdy jisté. Během testování jsem s online neměl z takových 90% problém. Servery jsou ale i tak v prvních dnech trochu méně stabilní, než bych si přál. Proto se mi občas stalo, že z rozehraného honu to pomocníky vykoplo a já zůstal pro zbytek boje v offline módu. Také se mi stávalo, že když jsem se chtěl napojit na něčí hru, tak mi to hodilo jen chybovou hlášku, ačkoliv tam byl sám. Tyto drobnosti bude muset Capcom ještě vyladit, ale jak jsem psal, po většinu času jsem s online režimem neměl problém.

Protože se s Monster Hunter World vací série na klasické domácí konzole, podle toho pochopitelně vypadá i vizuální zpracování. Vývojáři v Capcomu se rozhodli využít interní engine MT Framework, díky němuž mohli vytvořit nádherné lokace se spoustou detailů, ale i detailní monstra s ohromujícími animacemi. Vizuální zpracování je jednoduše velmi pěkné a zvláště některé scenérie s velmi dobrým osvětlením vám vyrazí doslova dech. O něco hůře je na tom ale hra se stabilitou. Dalo by se říci, že na žádné konzoli nejede stoprocentně. Já jsem nejprve hrál na konzoli PlayStation 4, kde vývojáři slibovali 30fps, ale někdy dochází k viditelným poklesům, hlavně když se toho děje na obrazovce už opravdu moc. Jo, když se na scéně objeví čtyři hlavní monstra a začnou se mezi sebou prát, následkem čehož kolem vás začnou padat stromy a běhat vyděšená fauna, konzole dostává pěkně zabrat. 

YouTube video: YouTube video player

Lepší je situace na konzoli PlayStation 4 Pro, kde je navíc možné i zvolit lepší framerate před hezčí vizuální stránkou. Já tento režim preferoval, ačkoliv někdy se v něm hra lehce škubala. To je dáno hlavně díky tomu, že nejede v 60fps, ale dost skáče mezi 40-60. Na optimalizaci se tedy budou muset ještě vývojáři trochu podívat. Abych se ale dostal zase na pozitivní vlnu, pochválit musím parádní ozvučení, ale také hudební doprovod, který hlavně během bitev s obrovskými monstry dodává hře jedinečnou atmosféru. Na slušné úrovni je i dabing jednotlivých postav. Jen trochu může zamrzet, že nadabován není úplně všechen text.

Monster Hunter World je parádní akční hra, kterou jsem si užíval od první minuty. Bavilo mě objevování nových prostředí s unikátním a nádherným designem, ale také lov pěkných, ale zároveň děsivých monster. Na některé souboje budu vzpomínat ještě hodně dlouho. Navíc díky velkému množství vedlejších úkolů a eventů po dohrání hlavní příběhové linky mám důvod se do hry vracet i v následujících týdnech a měsících, kdy budou vývojáři i přidávat zcela zdarma nový obsah. Monster Hunter World je pro značku opravdu nový začátek a troufám si tvrdit, že dokáže oslovit spoustu nových hráčů v Evropě a Severní Americe, kteří jejímu kouzlu propadnou. 

REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (48)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
aidhamcz
aidhamcz #sprostak

teď stojí 500kč asi do toho půjdu . sleduju Frankensteina SVK jak to hrál a vypadá to nádherně .

shenmue
shenmue #shenmue

Já se na hru těšil. Je to první MH co jsem hrál. Nicméně po pár hodinách jsem dost v rozpacích a s hrou se vyloženě peru. Ve hře dost často bloudim, nevím přesně co dělat, na mapě něco najít je umění, boje strašně neohrabané, hra neustále nutí hrát online s někým (toto lze naštěstí obejít a hrát sólo)... No šanci tomu ještě dám, když jsem do toho vrazil 17 stovek, ale momentálně jsem opravdu sklamanej a hodně lituji toho, že jsem ty peníze nevrazil do Detroit. Uznávám že jsem podobnou hru roky nehrál a je vidět že s sní moc nevím rady. Snad ji ještě přijdu na chuť. Nekupovat ve storu a mít diskovku, tak už bych ji prodal.

Chesse
Chesse #UbiFan
👍1

Beta = nezajem o hruSharePlay = uz me zajem o hru3 dny pote uz nehraju nic jineho :D

Turtorialy se mi hodily i kdyz tam neni uplne vse :) Prijemne překvapení a to je dobre :)

qqq

Autor evidentne nema prehled ve hrach tohoto typu, kdyz to neumi k nicemu prirovnat. Co treba Toukiden, Soul Sacrifice, God Eater, Dauntless, Ragnarok Odysey. Vzdalene se to podoba i Dragons Dogma, Horizon Zero Dawn nebo Freedom Wars.

Fox4077
👍1

Já čekám až mi dorazí hra z Polska a už se neskutečně těším. A to jsem si chtěl už začít hledat práci, tak zase ne.

einfari
einfari #plejstejšn

Norjed, měl jsem to taky tak. Když jsem to zapnul a objevil se v tom lese byl jsem totálně vyplesklý z toho jak je všechno interaktivní, co všechno se dá sebrat, použít, rozšlápnout, odseknout, apod. a do toho ještě celá ta džungle má několik pater od jeskyních chodbiček po stezky v korunách stromů a to byla jenom úvodní lokace.

Norjed
👍6

No za mne asi takhle.. u vetsiny her jsem ve stavu, ze mne to proste nebavi. Koupim, zapnu, nebavi.. smazu.. vratim a nebo necham "na pozdeji". U novyho MH jsem taky zapnul.. (jsem novacek v serii), takze jsem nic neznal a vybehlo mi X tutorialu.. prislo mi to slozity a nebavilo me to ani cist, takze jsem to asi po 10ti minutach vypnul a asi tyden k tomu nesedl. Pak jsem si precetl nejaky recenze, ktere jsem zahlid po netu.. a rikal jsem si, ze to prece neni mozny, ze bych se s tema lidma tolik rozchazel v nazoru.. a dal jsem tomu druhou sanci v nedeli rano.. vysledek? Odchazel jsem od konzole v 1 hodinu rano druhej den a uz jsem premyslel co vsechno budu zase lovit, farmit, craftit.. delat. Je to proste SKVELY.. dlouho me nic nebavilo jako tohle.. vazne jedna z nejlepsich her co jsem mel v ruce..

MontanaCZ81
MontanaCZ81 #Buldok

nemel by nekdo na prodej steelbook?diky

Seth123

je jich jak nadrbe

haryvotruba
haryvotruba #Reiður

Seth123-Co je z tutorialama?Taky se chystam lovit

Seth123

už lovím ale ty tutoriály, co to dopr*dele je

Fox4077

Tak, objednáno na Allegru s polskýma titulkama. A běda vám, běda vám, jestli mě to nebude bavit.

Cryptah
Cryptah #Xbox Guru
👍3

link gameplay.

PlayCat55

Chlapi, k čemu jsou dobrý Guild Cards?

Makinaky

Ještě jsi zapomněl na všechny zbraně, armory, jewely, výbavu pro kočičáka atd

Zelvak23
👍1

jak jako fanousek muzes napsat ze se blizis ke konci? :D to mas vsechny HR a Tempered monstra? chtel jis asi rict ze se blizis ke konci pribehu prava hra a poradenj lov zacina potom :)

Makinaky

Beta vůbec neodpovídala tomu co hra nabízí. I mě jako fanouškovi MH se beta nepozdávala a kdybych nevěděl co na mě bude v plné verzi čekat možná by mě i odradila. Ale rozhodně zatím naplňuje moje velká očekávání. Už se pomalu blížím konci, nikám nespěchám a farmím si monstra co potřebuji a neletím příběhem.

Lishak
Lishak #Open World

No beta mě vůbec neoslovila ale recenze a komentáře ve mě vyvolávají pochybení že bych tomu měl dát šanci

Slanecek: jakožto taky hardcore WoW hráč s tím taky nebudu mít problém

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON

Jooo ta lodka je husta - ono kocky neumi plavat

slanecek
slanecek #SHODAN
👍1

Zapomněli jste na to nejdůležitější: Když je kočka ve vodě, tak pádluje v roztomilé loďce :)

Edit: Mně, jakožto bývalém hardcore hráči WoW, Monster Hunter dost vyhovuje. Grind a chcípání u bossů mi vůbec nevadí, ve WoW jsem byl zvyklý progresovat jednoho bosse 2 měsíce v kuse :)

Jakub Andreas
Jakub Andreas #Totální borec 💙
👍1

Proste ta kocka je uzitecnejsi jak kdejakej hrac

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON
👍1

Jeste bych doplnil , ze leci ...Zapiskas na kocku a ona prijde k tobe a vyleci te Uz mam to leceni 2x ani nevim kde jsem to nabral bo jeste vse prokoumane nemam , ale ucim se ...

RadarKKK
👍2

haryvotruba kocka je hodne velkej pomocnik muzes ji dat zbrane treba na jed nebo na paralyzu,odlakava monstra od tebe,kdyz ses omracenej dak do tebe kopne a tim te probere navic se uci v prubehu hry specialni dovednosti ze zacatku jen nosi uzdravovaci muchy ale muze se naucit nosit oslepovaky(skvely na litaci monstra),hazet molotovy nebo pouzivat specialni blejdu kterou kuta material primo z potvor coz se sakra hodi pri farmeni protoze to prida cca8 predmetu za boj navic atd.

haryvotruba
haryvotruba #Reiður

Ta kocka se pouziva k cemu nebo s cim vsim pomaha?

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON
👍1

Stepo je ho dost , ale jak uz to u techto her biva , budes opakovat i nekolikrat lov stejneho monstra aby sis mohl vyrobit armor ...Hra je na jedno brdo , ale je to zabavne . Kdo ma rad rpg a rozsahle tuneni postavy je to hra pro neho ... Je to velky zrout casu a pro kazdeho to neni... Ja mam takove hry rad i kdyz bych spis misto fantasy sveta , bral svet ktery ma hloubku , krev a atmosferu do temna . Ale Monster Hunter byl vzdy fantasy a jina takova hra neni , tak ze i tak jsem si to oblibil ...Kazdopadne je to velke rpg s bohatou hratelnosti , ale jak rikam lov se opakuje a pokud te uspokoji za tu drinu , pekny armor , nova zbran ci tuneni partaka - kocky , tak te hra bude bavit ...Nekdo si rekne - zabiju monstrum a co z toho ? Par usmudlanych materialu ? Tak na to kaslu ...Pro takove to neni ...Ja mam 32h a HR 9 a vcera jsem se vratil do prvnich map a uplne prevalcoval 2 monstra ze ani nestacili odejit a uz umirali , pak si reknes hmmm uz zacinam mit silu , ale to je teprve zacatek - tam jsou nachystane takove prasata na ktere se chodi ve 4 a s plnou vybavou a stejne mela nejvetsi ...

A to je prave ta motivace , vytunit se co to da a to te proste musi bavit ...

Fox4077

Sákryš, mě to taky láme. Nevládnu angličtinou, tak zase budu muset zakoupit na polském Allegru, ale kde brát na to čas? A to jsem 16 měsíců doma a přijde mi, že mám furt málo času. Až a jestli začnu zase chodit do rachoty, tak fakt nevím, jak ty hry budu stíhat. :-)

Svab

Stepo, je to naprosta bomba. Pokud muzu po 28 hodinach hrani soudit.

Narw20
Narw20 #Player 1

Tyjo, já hrál tu betu a přišlo mi to jako hrozná kravina, když jsem v tý první misi kuchal to monstrum na jednom místě s jednim utokem 20 minut. Ale Kachlovi věřim, tak teď nevim co si počít :-D

haryvotruba
haryvotruba #Reiður

Stepo-Jo taky me to laka

RadarKKK

Moneta no nevim luk je asi nejsilnejsi zbran kdyz ju mas dobre udelanou mrkni na youtube na hrace jmenem Phemeto kterej likviduje elder dragony za 3 minutky a mec a stit s tim hraju ja a ta zbran je skvela kdyz ju dobre ovladas

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články