Konzolista.cz

Mass Effect: Legendary Edition

recenzepondělí 17. května 2021Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Mass Effect: Legendary Edition
Jako by to bylo včera, co jsem si koupil konzoli Xbox 360 a na ní nové epické akční RPGčko Mass Effect studia BioWare, tvůrců hitů jako Jade Empire, Star Wars: Knights of the Old Republic nebo Baldur's Gate. Několik dní jsem byl zavřený v pokoji a hltal fantastické sci-fi dobrodružství Sheparda a jeho přátel, a to samé se poté dělo i u druhého a třetího dílu, kde celý příběh vyvrcholil. I dnes je původní trilogie Mass Effectu jedním z nejlepších novodobých počinů v žánru sci-fi a jednou z nejdůležitějších videoherních značek, o níž fanoušci neustále vášnivě debatují. Když vycházela nyní už dosluhující konzolová generace, hodně fanoušků volalo po remasteru celé trilogie. Společnost EA se nejprve tomuto nápadu bránila, a její zástupci neustále tvrdili, že se chtějí zaměřovat hlavně na nové hry. Naštěstí se vše změnilo v minulém roce, a tak mohli vývojáři z BioWare připravit ultimátní kolekci původní trilogie Mass Effectu, díky níž si mohou Shepardovo dobrodružství užít hráči i v budoucnu, a připravit se tak na to, co teprve přijde. BioWare totiž se značkou Mass Effect zdaleka nekončí.

Recenzovaná verze: Xbox One/Xbox Series X/S

Když jsem kolekci Mass Effect: Legendary Edition poprvé zapnul, zjistil jsem, že mám stažený pouze první díl. Další je nutné stáhnout z menu, což je chytré řešení, protože tak můžete mít nainstalován jen díl, který zrovna hrajete. Ostatní vám nezabírají místo na disku. Pokud byste chtěli mít nainstalovanou kompletní kolekci, připravte si kolem 90 GB místa. Příjemnou novinkou v kolekci je komplexní editor vytváření hrdiny, který je nyní naprosto stejný pro celou trilogii, takže už se vám nestane, že by Shepard vypadal v prvním díle tak a v dalších jinak, navíc už i v prvních dvou dílech je možné si vybrat standardně ženskou verzi Sheparda. No a nechybí ani možnost pokračovat napříč celou trilogií s jednou uloženou pozicí, aby se promítly do příběhu všechny vaše předchozí rozhodnutí, které mohly vyústit i v něčí nepěknou smrt. Pokud byste ale nechtěli hrát z nějakého důvodu od prvního dílu a hned se vrhnout na druhý nebo třetí, na začátku po vytvoření nové postavy vám bude předchozí děj zrekapitulován skrze komiksy, které se původně objevily u PlayStation 3 verze hry Mass Effect 2 a Wii U verze Mass Effect 3.

Prvnímu dílu byla věnována nadstandardní péče

Od vydání prvního dílu hry Mass Effect nás dělí dlouhých čtrnáct let. Ačkoliv šlo ve své době o hodně nadčasovou fenomenální hru s perfektně napsaným příběhem i postavami, k nimž bylo lehké si udělat silné pouto, do posledního detailu promyšleným univerzem se spoustou rozmanitých planet, mimozemských ras a míst po celé galaxii, ale také zábavnou hratelností, některé mechaniky jsou už na dnešní poměry i novější díly docela dost zastaralé. Vývojáři z BioWare si toho byli při vývoji remasteru vědomi a je dobře, že se na hratelnost zaměřili a upravili dle pozdějších dílů, aby celý balíček působil jako jeden celek, jedno velké nepřerušované dobrodružství, a zároveň první díl jako modernější akční RPGčko. A musím říci, že veškeré změny prvnímu Mass Effectu rozhodně prospěly, protože díky nim neuvěřitelně prokoukl a hraje se lépe než kdy dřív. Ocení je nejen ti největší fanoušci, ale hlavně noví hráči, pro které bude daleko přístupnější.

YouTube video: YouTube video player

Skvěle napsané rozhovory, průzkum planet i nezapomenutelné postavy, to vše pořád remaster prvního Mass Efffectu obsahuje. Na tento tolik ceněný obsah vývojáři nesáhli, ale kde udělali velkou změnu, jsou akční pasáže, které jsou svižnější, zábavnější a více připomínají druhý nebo třetí díl. Přepracován byl krycí systém, takže je nyní jednoduší přejít do krytu třeba i ze sprintu, upraven byl gunplay (vývojáři upravil zaměřování, přesnost i vyvážili znovu účinek zbraní) a určitě potěší, že nyní už může každá třída využívat úplně všechny zbraně. To u originálu nebylo možné, ale aby vývojáři stále zachovali rovnováhu, každá třída má na určité zbraně specializace. Můžete tedy s každou vzít třeba brokovnici a zabíjet s ní protivníky, ale jen na některé budete mít pro ni různé bonusy, což je kriticky důležité hlavně na ty nejtěžší obtížnosti.

Velmi důležitou součástí hry je vozítko Mako, které bylo v originálu špatně ovladatelné a kolikrát s ním musel hráč zápasit, aby dělalo to, co chtěl, což na zábavě určitě moc nepřidalo. Vývojáři si této oprávněné kritiky byli vědomi, a proto do remasteru upravili jeho fyziku i jízdní model, takže už tolik neplave, je pocitově těžší a drží lépe na povrchu jednotlivých planet. Díky tomu je i snáze ovladatelné a popravdě jsem s ním neměl během celé hry žádný problém. Rozhodně palec nahoru. Novinkou a docela povedenou je přidání Legendary módu, v němž má první díl Level Cap na 30, takže můžete dosáhnout na všechny schopnosti už během prvního průchodu. Originál měl Level Cap na 60 a pro maximální level jste museli hru dohrát několikrát na New Game+, což nyní v základu odpadá. Pokud si tedy nezapnete Classic mód.

Hra Mass Effect vznikala původně pro Xbox 360, který ani neměl v základu klasický pevný disk. Vše se načítalo z DVDčka, takže si vývojáři museli pomáhat maskováním načítacích obrazovek. Většinou používali výtahy, v nichž docházelo kolikrát k docela zajímavým konverzacím mezi hlavním hrdinou a jeho doprovodem. U moderních konzolí PlayStation 5 a Xbox Series X/S s SSD disky už tyto výtahy nejsou třeba a načtení je prakticky okamžité. Je ale pěkné, že vývojáři tyto rozhovory zachovali pro fanoušky, ale pokud byste se bez nich chtěli obejít, můžete dát jednoduše přeskočit. Vývojáři u prvního dílu dali i častější automatické ukládání, ale pořád bych řekl, že není úplně ideální. Dvakrát se mi stalo, že jsem se propadl podlahou mimo mapu a musel jsem nahrát poslední automaticky uloženou pozici, po níž jsem musel opakovat třeba i posledních 15 nebo 20 minut.

YouTube video: YouTube video player

Zatím si říkáte, že to vše zní až moc dobře, a vlastně na hratelnost i vizuální stránku nemohu říci nic špatného. Přesto má hra dvě takové viditelnější slabiny, které zde musím zmínit. Tou první je určit inventář, který je celkem nepřehledný, zastaralý a práce s ním není vůbec příjemná a intuitivní, jak bych si představoval, a je vlastně i škoda, že ho vývojáři do remasteru nepřekopali. Druhým nedostatkem je umělá inteligence, která už v originálu nebyla moc dobrá. Pro remaster se vývojáři ji nepokusili vylepšit nebo upravit, takže nepřátelé děsí spíše svým počtem než inteligencí či taktickou vybaveností.

Vizuálně působivá kolekce až ve 120fps

Vývojáři z BioWare věnovali prakticky veškerou pozornost u této kolekce prvnímu dílu, jenž potřeboval nejvíce úprav a vylepšení, aby nepůsobil archaicky a obstál i dnes nejen u fanoušků, ale hlavně nových hráčů. Hry Mass Effect 2 a Mass Effect 3 jsou po stránce hratelnosti identické jen s několika drobnými úpravami (u druhého dílu budete třeba nacházet více nábojů), což nevadí, protože obě obstojí i dnes. Péče byla věnována jen vizuálnímu zpracování. Všechny tři hry v kolekci běží až ve 4K rozlišení, mají kvalitnější textury, lepší nasvícení i upravené modely postav, ať už hlavních hrdinů, lidí nebo mimozemšťanů, které během hraní potkáte. Až jsem si chvilkami říkal, že svoji kvalitou by modely postav obstály i v modernější Andromedě. Přidány byly do světa i odlesky, takže prostředí, ať jde o interiéry nebo exteriéry, nepůsobí tak statickým dojmem. Vše je přirozeněji, a vlastně ani toho není moc, co bych vizuální stránce vytkl. Možná jen ty animace jsou na dnešní dobu už dost trhané a ne tolik realistické, ale u nich se moc zázraků čekat nedalo. Vývojáři museli znovu nahrát motion capture, a na to s velkou pravděpodobností neměli rozpočet. Na remasterech je ale jinak vidět, že je dělali vývojáři, kteří mají původní trilogii hodně rádi a chtěli vytvořit kolekci, na níž budou moci být sami pyšní.

Všechny tři Mass Effect hry jsou obrovskými akčními RPGčky, v nichž můžete prozkoumávat planety nejrůznějších soustav, kde jsou rozmanití mimozemští tvorové i humanoidi, a plnit na nich hlavní dějovou linku i celou řadu vedlejších úkolů a dalších aktivit. Snadno vám tak každý díl vydrží na zhruba padesát hodin i déle, ale je možné, že se ve vesmíru ztratíte i na daleko delší čas. Bonusem je pak i veškerý dodatečný obsah pro jednoho hráče, až na rozšíření Pinnacle Station pro první díl, u něhož se vývojářům nepodařilo sehnat kompletní zdrojový kód, ale vzhledem k jeho kvalitě to moc nevadí. Herní čas se vám tak ještě natáhne. Jediné, co možná někoho zamrzí, je absence multiplayerové části u třetího dílu. Tu jsem si ale já popravdě nikdy nezamiloval, vlastně mě i celkem štvalo, že byl na ní vázán konec třetího dílu v příběhové kampani, takže mi ani moc nechybí, ale chápu, že někdo to může mít opačně. Velkou novinkou v Mass Effect: Legendary Edition je Photo mód, v němž si můžete vytvářet z planet nádherné obrázky s úchvatnými scenériemi. Nastavení je v Photo módu velké množství, takže by nic nemělo bránit tomu, abyste si vytvořili obrázek dle svých představ.

YouTube video: YouTube video player

V posledním odstavci musím zmínit framerate. Původní trilogie vyšla na konzolích PlayStation 3 a Xbox 360, kde běžela pouze ve 30fps a v některých pasážích framerate i viditelně klesal. Jsem rád, že Mass Effect: Legendary Edition nabízí u všech dílů možnost je hrát ve skálopevných 60fps, což má obrovský dopad na plynulost, ovládání, reakce a následně i herní zážitek. Nové konzole PlayStation 5 a Xbox Series X pak umožňují hrát v 60fps při rozlišení 4K. To určitě ocení hlavně hráči s velkými televizemi, protože v tomto režimu vypadají všechny tři díly opravdu hodně dobře a je díky tomu snadné ocenit veškerá grafická vylepšení, která se jim dostala. Konzole Xbox Series X pak umožňuje hrát v rozlišení 1440p při 120fps, díky čemuž je ještě plynulejší. Já jsem ale raději preferoval hezčí 4K režim, navíc mi přišlo, že ve 120fps režimu framerate celkem dost skáče a občas se hra začala při velkém propadu zakuckávat. Rozhodně tento režim stojí za vyzkoušení, ale jsem toho názoru, že 4K režim s 60fps je pořád tou nejlepší volbou.   

Na Mass Effect: Legendary Edition jsem se od oznámení hodně těšil a jsem rád, že vývojáři z BioWare nezklamali, naopak dokázali překonat veškerá má očekávání a servírují původní Mass Effect trilogii v ohromující formě a navíc s veškerým dodatečným obsahem. Nejde přitom jen o hezčí vizuální zpracování, vyšší rozlišení nebo framerate, jak to u podobných remasterů bývá, ale i masivní upgrade prvního dílu, který působí daleko moderněji a hraje se lépe než kdy dříve. Jsem neskutečně rád, že jsem si mohl znovu připomenout Shepardovo epické dobrodružství, ale i se znovu projít po lodi Normandy SR1 a setkat se s dalšími oblíbenými postavami v jednom z nejlepších remasterů, jaký jsme tu doposud měli. Mass Effect: Legendary Edition je naprostá nutnost nejen pro fanoušky, ale i nové hráče, kteří si tak mohou užít jednu z nejlepších videoherních trilogií bez jakýchkoliv kompromisů. 

REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (53)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Heymi9615
Heymi9615 ##nolife

Dohrán první díl a bez špetky nostalgie, bylo to poprvé, bych dal tak 7/10. Ve své době určitě nadčasová hra. Většinu vedlejších misí jsem splnil, některé jsem ale nestihl, protože konec přišel dřív, než jsem čekal.... Mohli to alespoň napsat, že mise je point of no return. Hra mě bavila, příběh slušný, dialogy dobré. Audiovizuální stránka i přes to, že to je remaster průměrná, mnohdy jsem se někde zabugoval, seknul, tearing byl taky na spoustě místech viditelný (hráno na PS4). Leveldesign trošku nedotáhlý a neustále se opakující interiéry a mnohdy stereotypní vedlejší mise u mně bodíky srážejí. A není čeština, taky malý vroubek. Takže ME za 7/10. Uvidíme, brzy rozjedu dvojku.

Edit. : Rozjel jsem dvojku a vypadá to o dost líp, zatím.

DoomSlayer
DoomSlayer #XSX/👽/PS5
👍1

Nehrál jsem, asi to zkusím🤓 novej KOTOR by byl pecka😝

Darth_Štófi
Darth_Štófi #Palmárák
👍4

Doufám že tahle trilogie přesvědčí EA udělat remaster i Dead Space

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。

@touchmud: Já ti nevím, ale po zničení Hvězdou Smrti celé planety Alderaan s 2 miliardami obyvatel ti přijde, že by se tvůrci SW báli témat jako je genocida? Samozřejmě po odkupu licence Disneym je to již jiná písnička, ale zajímalo by mě, jak si došel k závěru, že ve SW hře od BioWare by tenkrát neprošlo takové téma...

Morty Smith

@Effa: ja mam doma dve ktery ro zvladnou...a hadam ze uz ma doma 100hz telku kde kdo jelikoz uz za ni nemusis davat 30k+ jako pred lety.Dokonce LG nanocel 90 te vyjde na 17k a ma to vsechno...

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON
👎1

arnold : Uz si to nepamatuju , ale vzpominam ze tuto misi znam ze stare verze hry , jesi to je z DLC bych nerekl ... Ale mozne to je ...je to uz mrte roku a kdyz to hraju , tak cumim jak je to furt namakane ...Treba vcera jsem priletel do veznice zachranit Jack a to bylo tez hodne dobry ...

arnold

Co je to za misi ve tvém linku ? to je DLC ? Nějak si tohle nevybavuju.

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON
👎2
👍1

arnold : Jo to je ten slavny internet , pamatuju kdyz prvni film Matrix prisel do kin . V nasem meste mezi kamosema se suskalo ze je to jeba a kino bylo narvane a kdyz na zacatku udelala Trinity vyskok s kopackou po kine se neslo WOW . Nic podobneho jsme jeste nevideli i kdyz ja tyto tvz. Matrixovky znal uz ze hry MGS ale stejne jsem cumel ...

Pro me treba ME 2 je 10/10 hra protoze ma dobre udelane qvesty a nektere jsou i na dnesni dobu nadstandartni ...Vcera jsem delal misi jak dva brachove delali projekt s robotikou a bracha to pekne odnesl , byla to dlouha mise , kde je pouzito i vznasedlo , cestovani po krajine a celkove rozuzleni co se tam stalo . Dokonce tam je jako v Matrixu ze Shepard byl do site - jako Matrix napojen a kdybych nezvladl finalni boj , tak se program nahraje pres Sheparda do pocitace na Normandy a to je konec . Ano tohle je sebevrazedna mise a po nezdaru konci smrti cele posadky .

Zame bravurni a i proto 10/10 link

arnold
👍3

Jo, jenže to by musel člověk znát všechny knížky z toho žánru, pak by věděl že to neměli z vlastní hlavy. A takových příkladů je určitě spoustu.Bez internetu by to to ani člověk nezjistil.

Štěstí, že já tyhle věci neznám, takže se můžu kochat krásnou hrou.Co myslíte, třeba jak udělali Matrix z roku 1999, pro dost lidí revoluční film z minulého století.Základ inspirace brali z nějakých japonských komiksů, snad z roku kolem 1980, takže to nebylo tak, že by to bratři Wachovští vymysleli. Jak jsem řekl, když to člověk neví, má o starost míň a je mu to fuk.

Kainé
Kainé #A2
👎2

@Jizva: je to vykladačka všeho možného, ale z Odhaleného vesmíru čerpali fest.

@Flash: mám to podobně... Já mám problém hlavně v tom, že se to bere strašně vážně. Jsou tam osudové řeči, sebevražedné mise, které nekončí sebevražedně :D apod. Kdo hrál, tak ví. Přitom je to místy fakt pitomá space opera pro teen publikum.

Flash
Flash #Jrpg/rpg
👍1

@A2: Ja ti rozumim, u mne to taky na top ten neni, ale rict ze by me to nebavilo taky nemuzu, je to takove pitome dobre :)

Petosk

@xxEliteXX: Hej vo vybuchu v scene ktoru nehras.

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON
👍1
👎1

Ja bych jeste potreboval oprasit vic serii, treba Soul Reaver 1 2 3 - 4K HDR a bezim pro to

arnold
👍2

Přesně tak, každému se hra nezavděčí, ale celosvětově je to jedna z nejpopulárnějších her co vyšly.

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON
👍3
👎2

A2: To nevadi ze v tom ty nevidis 9-10 hry . Staci ze to vidi svet ...

Hodnoceni na Mete vsech 3 starych ME + ted Edice hovori za vse ...

ME1 ... 8-9 , ME2... 9-10 , ME3... 8-9 , Edice 9

Kainé
Kainé #A2
👎1

@Flash: slavná je bezesporu, samozřejmě jsem se ji +- užil, ale bohužel tu desítkovou hru jsem tam nikdy neviděl. Vlastně ani devítkovou.

touchmud
touchmud #made4game
👍1

Já bohužel musím s lítostí konstatovat, že v obrodu Bioware jako studia, které vydává příběhové hry ať už se pohybují v čistě RPG žánru či mají blíže akci, moc nevěřím. Když se do studia vrátil Casey Hudson, trochu jsem doufal v obrat k lepšímu, protože jak Andromedu tak Anthem jsem raději ani nehrál. Bohužel ze studia znovu odešel a obávám se že pod EA se Bioware už ve své původní slávě nevrátí. Moc rád bych se mýlil. Ale za tuhle kolekci jsem rád, protože dokazuje že i po letech má tato trilogie co nabídnout.

Flash
Flash #Jrpg/rpg

ja bych se u ME od toho srovnavani a porovnavani oprostil. Clovek si to pak vic uzije. Ono srovnavani s necim podobnym vlastne o nicem moc nevypovida, clovek tim moc nezjisti jaka ta hra ve skutecnosti je. Akorat to splnuje potrebu sebeidentifikace s necim co neznam. Coz je nekde na urovni, tohle je zelene a tamhleto taky. Spis bych se soustredil na pomerne velkou varku blbosti co tam jsou, to je o dost horsi.

To ze ta serie je slavna ji nejde uprit, a spravny herni vyzkumnik by to mel uznat i kdyz ho ta hra vytaci na kazdem druhem rohu :)

Flash
Flash #Jrpg/rpg

@A2: Ja bych spis vsem doporucil 50ti dilny rozbor Shamuse Younga, coz je vycerpavajici a poukazuje na plno nesmyslu a podobne.link

Kainé
Kainé #A2
👍1
👎1

Inquisition byl naprosto příšerný. Takové mmorpg bez mmo složky. Něco jako Amalur. Do teď mám kopřivku ze zavíraní riftů.

arnold: píši doslova, že započal konec, ne že je to konec.

Jinak o vykrádaní se může každý přesvědčit sám, jestli v tom mám pravdu nebo ne.

Zkuste

link

Flash
Flash #Jrpg/rpg

No na PS4 PRO ten 60 fps mod moc skalopevny teda neni. Jako vetsinou ok, ale v narocnejsich lokacich to pada tak ke 40-50 s nepeknym tearingem. Ale jinak to je slusna prace, jednicka vypada fakt hezky oproti originalu. U dalsich dvou dilu ten rozdil neni tak velky, ale vyssi rozliseni a HDR dela svoje.

arnold
👍1

@A2: Nikdo nebrání brát mu jeho názor, ale taky neplatí to, že je odborník na slovo vzatý a všechno co řekne je ryzí zlato a ostatní mu dají za pravdu a budou se tím řídit.A Dragon Age origins vyšel až po Mass Efectu, takže to nemohl být konec Bioware.

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON
👍5
👎2

Mass Effect zapocal konec BioWare ? Ale prdlacku

BioWare ma serii Dragon Age - treba Inquisition byl super a makaji na novem Mass Effectu a na Dragon Age . Nepovedl se jim Anthem , Dragon Age 2 a Andromeda . Boze tak doprasili 3 hry no a ? Ale zase udelali 3 dily Mass Effect a 2 dily Dragon Age ktere stoji zato . To mas 5 dobrych her a 3 spatne ...Zame v klidu a me bude stacit kdyz se povede novy Mass Effect a novy Dragon Age . Stim vykradanim atd. to jsou zase divne reci . Asi neco podobneho co poti ten joe_zx , vse stoji zaprd ale jedina hra good je Parasite Eve ...

A2 drz se nohama na zemi nebo za par let uz budes to same ...Ja vidim ve hrach zabavu a je mi suma fuk ze treba Mass Effect pripomina X her , filmu ci knih . Kdybych takhle premyslel nezahraju si nic .

Ja ti taky muzu rict peknou kravinu , treba ze Platinum Games vykrada samo sebe . V kazde jejich hre je Dante na sto zpusobu . Ve zrusenem Scalebound Dante ze sluchatkama nebo spis to byl Nero z DMC4 ? V Automate mas to same , ale o tom nepises co ?

Bych to vubec nehrotil , protoze stejne nicim neovlivnis to ze ti studia zacnou tvorit zbrusu nove hry ktere nic nevykradaji a jsou ve vsem jine . Mas jen dve moznosti , koupit hru nebo ne . Treba Sony se tez snazi delat nove hry , Gays Gone a Tsushima super , skoda Orderu mohla to byt fajn serie . Ja si myslim ze neni tak spatne , mohlo to byt po 25letech hrani daleko horsi . Si vem ze furt hrajem a bavime se takze OK . Tyhle debaty jsou na X hodin a stejne nevyresime lautr nic ...

Kainé
Kainé #A2
👎11

@touchmud: Tématicky? Taky ani ne. Je to sci-fi. Tím to končí. Mass Effect vybrakoval všechny známe vesmíry. Mass Effect je slepenina všeho možného okořeněna tuny patosu, protože Bioware už neměli licenci na Star Wars, tak vytvořili tohoto kočkopsa. Nejvíce asi ze všech okopírovali Alastaira Reynoldse.

Mass Effect za mě započal konec Bioware, kde u DA:O jsme ještě viděli klasické RPG v modernějším pojetí, tak u Mass Effect už vidím jen reziganci na svou minulost a podbízení davům. Jen aby si někdo nemyslel, tím neříkám, že příběh v Origins je originální a nějak dobrý. Tam už je v rámci story taky brutální úpadek. Naopak herní mechanismy fungují výborně a za mě to bylo super -iso rpg v 3D podobě.

touchmud
touchmud #made4game
👍1

@A2: nástupce KOTORu je to tématicky. Bioware chtělo mít možnost udělat podobně epickou hru, ale bez omezení danými licencí Star Wars. Témata jako genocida či sex mezi postavami by jim u SW neprošel. Navíc co si budeme povídat vlastní značka znamená i zisky z merchandise. Co se týká odklonu od klasického RPG, tak to je pravda, ale to už začalo u Jade Empire. Já na hrách od Bioware vyrostl a Baldurs Gate je pochopitelně jinde než Mass Effect. Ale v tomto ohledu mi posun k větší akci a to i s ohledem na KOTOR, tolik nevadí. Pro mě to přebíjí schopnost vybudovat vlastní vesmír a zajímavé postavy.

Effavasmanasalamu
👍1
👎1

Hele jen otazka kolik z tech co resi stale 120 fps na to ma zobrazovadlo? Na monitoru ok ale kolik lidi ma tv co to zvladne. Pripomina mi to tu kauzu ja pcmr rvalo jak potrebuje vsechny hry na ultra detaily a pak se ukazalo ze valna vetsina ma gtx1060 kartu.

Kainé
Kainé #A2
👎2
👍1

@touchmud: promiň, ale ME opravdu není nástupce KOTOR. Ani ve snu. Mass Effect je v podstatě bez RPG prvků, combat z tahového RPG na ne moc dobrou TPS akci. Jo, hype to mělo skvělý.

Mihalekpihalek Lul

@FreeGoro: dík za informaci. To už mě začíná zajímat

SteveHood
👍2

Dead Space kolekce ve 4k/60 na nové konzole by byl splněný sen.

FreeGoro
FreeGoro #M1TV ytube

Aspon je polsky dabing,to beru 😄

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články