Forza Motorsport 3

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
novinka
Hra Avatar: Frontiers of Pandora dostala rozšíření From the Ashes, podívejte se na launch trailer
novinka
Intergalactic: The Heretic Prophet je plánován na polovinu roku 2027, vývojáři měli v posledních týdnech pracovat přesčasy
novinka
Hráči vyhráli, hra R-Type Dimensions III vyjde pro Nintendo Switch 2 na klasické kartě
novinka
Aces of Thunder má konečně datum vydání, pro PlayStation VR2 vyjde začátkem února
fórum
Think before you sleep
novinka
Nový trailer na Dragon Quest VII Reimagined představuje svět, příběh i hádanky
novinka
Akce S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl dnes dostává slíbený velký update Stories Untold
recenze
Destiny 2: Renegades
novinka
Sony se dohodla s Tencentem, hra Light of Motiram byla odstraněna z herních obchodů
Komentáře (49)
jj přesně chápu tvůj termín "realistická simulace" .. přesně tohle od závodní hry očekávám, pokud nechci vyloženou simulaci. Škoda, že ten rallisport dvojka je jenom na prvním xboxu. Myslím, že ten je opravdu stělesnění toho o čem píšeš. Je tam rallycross mod a tam jsme se vyblbli s bratránkem moc! Opravdu nádhera na to koukat jak při závodě, tak při replayi, jak se ty auta chovaj a jak to reaguje... takovou hru jsem druhou nikde bohužel neviděl.
S tim WRC to bude ode mě možná neoprávněná kritika, protože nevím, kterej to byl díl, ale co se týče Colina, tak tomu jsem fakt na chut nepřišel. Jednička byla skvělá a dvojku hraju do dneška.
ty po tech hrach chces moc simulace:) to by se ti nelibilo ani to WRC2 (zminuju tenhle dil, protoze jizdnim modelem byl mnohem zabavnejsi nez nasledujici dily):) Mne se teda jizdni model Colina 5 zamlouval, prislo mi ze navazal prave tam, kde skoncil fenomenalni C2.. Tahle serie stejne nikdy nebyla simulaci, slo o to, ze mela skvelej rallyovej feel a look (omg to je mluva:D). Ze se auta nechovaj pedantsky realisticky, ale tak jak to clovek ocekava, podle toho co vidi v televiznich zaberech... smyky, vracaky pres rucku atd.:) Je to takova ta kategorie realisticky arkady, trochu jako PGR4, kde se auta chovaj jako auta (realisticky se naklanej, smykujou na brzde, daj se rozhodit, ale stale zustavaj ovladatelny), ale neklade to na cloveka naroky jako cista simulace. Asi tak:D
co se týče WRC tak nemůžu soudit, ale co jsem viděl, když to někdo hrál, tak mi to přišlo, jak stařičký rally 2000, kde jsem nemoch přijít na chuť tomu, jak se auto chovalo. Když jsem zatočil, tak se okamžitě zatočilo celý auto.. žádná dynamika mezi tim, když zatočí kolo - zmáčkne se pneu a pružiny - pak teprve celý auto. Nejlepší pocit v tomhle jsem měl z Rallisport Challenge 2.. to byla opravdu nádhera a skvělej mix mezi patřičnou dávkou reality a zábavy. Co se týče Colina 5, tak zase nemůžu souhlasit. Colin 3 byl neskutečně uklouzanej, že se prakticky nedalo držet na trati.. ve čtyřce to chtěli vylepšit a zase to drželo jak přibitý a úplně chování auto prostě tahalo za oči.. v pětce jsem neviděl rozdíl oproti čtyřce. Colin je pro mě bohužel po druhym díle mrtvá série a ten rychlej sled dílů 3 až 5, kdy to vyšlo snad během roku a půl všechno tomu jenom nasvědčuje, že bylo něco špatně a že se tam chtěli jenom vydělat penízky.
to jo, ale ten jizdni model nebyl na pomaly technicky pasaze moc stavenej.. a hlavne v malejch rychlostech se za autem neotacela kamera takze clovek videl prd kam jede:) Kdyby mel MS takovej jizdni model jako WRC2 nebo Colin 5, byla by to podle me lepsi hra, s mnohem silnejsim automobilovym feelingem a pritom porad dostatecne arkadova, aby se v ni dalo vyblbnout.
jj moje první hra na PS3 a přesně nad těmahle věcma jsem měl spadlou čelist.. opravdu krásný.. nebo pohyby tý pneumatiky se špuntama... škoda jen, že jich tam nebylo víc.. nebyly to čtyřkolky a nebyl tam nějakej ten autocross mod ;o)) za to bych dal cokoli... až moc se v tom skáče a jede na plnej plyn... málo MÁÁÁLO technickejch pasáží...
No, tak to byl proste asi jen pocit:)) veda mluvi proti tobe:)) Ale tak to je, sme lidi a ne stroje, mame barvity pocity a ne prosty cisla... Ja sem byl zas okouzlenej z zivosti odpruzeni rallycrossovejch bugin v Motorstormu:D v tom jak ladne se ty ramena pohybovaly nahoru a dolu bylo neco neuveritelne opravdovyho:)
*EDIT: tak sem to vystrachal - FM3 na 60fps z ust vyvojare link :)
aha ok.. tak díky za vysvětlení, jsem zase o něco informovanější ;o)
co se týče framerate, tak s tebou sdílím to, že určitě je 60 lepší, než 30 ;o) ale pro mě pokud jde závodní hra 30stabilně, tak nemám jidenej problém a radči bych těch zbylejch třicet snímků potenciálu konzole věnoval třeba většímu počtu aut, nebo jinejm efektům. Králem závodních her ve framerate pro mě byla hra Grand Prix Legends... ta byla sice na počítač a tak o plynulosti hry rozhodovala síla hardware, ale hlavně hra šla pořád 36fps bez sebemenšího zaváhání a vypadala neskutečně plynule, ani z GT ani z Ridgeraceru jsem takovej pocit neměl.
Ja sem se taky nestacil divit, kdyz sem se poprve dozvedel ze nejakej upscaling existuje:D od ty doby se v tom vrtam, protoze nechci aby me nekdo oblafaval:D AC na Xku bezelo v 720p30, ale narozdil od ps3 verze ten framerate dokazal udrzet a mel antialiasing, tudiz hladci obraz moh subjektivne budit dojem vyssiho rozliseni, ale full HD to urcite nebylo:)
Jeste bych dodal, ze jsem drtivej zastance 60ti fps:) Singleplayer pribehovy hry si klidne muzou bezet na 30, tam neni vubec zadnej problem, pokud jsou schopny tech 30 udrzet stabilne (coz vetsina neni:D). Uncharted DF, RFOM, Resistance 2 (u ty mimochodem framerate neklesne ani v multaku pri 60ti hracich, a to se dokonce i ten multak da hrat ve dvou lidech ve splitscreenu a porad to jede hladce!!) - tyhle hry kuprikladu ukazujou co je to stabilnich 30 (jaka nahoda ze jsou to zrovna hry ps3 exkluzivni...). Ale pro multiplayery, bojovky, sportovni a zavodni hry proste MUSI bejt standardem 60 fps, jinak hrou pohrdam a je to shit... Opravdu ten rozdil je moc poznat.. Nedavno jsem stravil hodne casu u GT4, a jak uz sem z GT5P zvyklej na ty "pomaly" replaye, uplne me pak GT4 replay prastil do oci a uzival sem si tech krasne zivejch a sviznejch 60ti fps.. Nebo taky jina moje "framerate prihoda" - po hrani CoD4 jsem zapnul Resistance(1) a mel sem pocit ze panacek nechodi plynule, ale poposkakuje po 10cm!:)
ty hry jsou mi nějaký povědomí. Vím, že jsem to hledal kdysi dávno.. cca rok, dva... a existuje stránka, kde jsou vypsaný ty full hd hry, ale neni vůbec aktualizovaná a je tam pořád to samý a jsou tam právě jenom tyhle hry tuším. Já měl totiž za to, že třeba takovej Assasin creed běží právě ve Full HD a snad i v 60fps, oproti pstrojkovejch 720p a 30fps. Četl jsem na to hodně komentů a nějaký ty recenze, kde na ten rozdíl právě upozorňovali, ale jak říkám, doteď jsem věřil krabičkám, co mi kámoš ukazoval, co všechno mu jede ve Full HD, ale to Halo mě zvyklalo a teď když čtu od tebe, že je to všechno upscalink, tak už nevím vůbec čí sem :o)))
jj s tim rozlisenim je to osidny... Halo 3 jede v 640p. Jinak co sem se dopidil, na X360 jedou nativne ve full HD hry Virtua Tennis 3, NBA Street Homecourt, FIFA Street 3 a nejnoveji Sacred 2, tot vse (pak jeste samozrejme nejaky ty Arcade hricky). A zrovna treba u ty FIFY je to takovy prdelni, protoze v 720p jede na 60fps, ale v 1080p uz jen 30. Mimochodem existuje jenom jedna jedina hra bezici v 1080p60, a to Ridge Racer 7 na ps3. Ano, launchova hra... Ani to GT5P neni 100% full HD, renderuje se v 1280x1080, replay jede 1440x1080, s pridanym blur efektem a mozna jeste nejakym vylepsovakem, ale frameratem na 30fps (tenhle "trik" delala myslim i Forza 2 a delaj ho i nektery ostatni hry, proste v replayi snizi framerate na polovinu coz dovoli naboostovat grafiku a prihodit nejaky ty efekty pro oko. Zakladem samozrejme je aby hra bezele in-game na 60fps, aby bylo kam snizovat, takze takovej GRID nebo DIRT si tohodle neuzijou).
aha... no tak v tom evidentně nemá jasno ani spousta kluků co maj xboxi. Nemáte někdo stránku, kde je seznam her, který opravdu jedou ve Full HD na xboxu? Protože podle krabiček se na to moc spolíhat nedá, když i na Halo 3 krabici je zezadu zaškrtnuto Full HD a to jde Halo jestli se nemílím jenom v 576řádkách
jenom trochu poupravim ty udaje... F3 pojede nativne v 720p, z konzole to sice poleze v 1080p, ale to uz bude dilko upscalingu (mimochodem velice kvalitniho, x360 na to ma specialne urcenej cip). KZ2 jede na 30fps, pri VELKYCH vravach poklesava k 25, vyjimecne se dotkne 20ti..
a máš to něčím potvrzený, nebo je to jenom tvůj názor? GT jde taky ve Full HD při 60fps a je tam navíc 16 aut.. to že to je díky tomu, jak je konzole brutálně o třídu lepší než xbox věřej jenom fanboyové. Mám ps3, věřím, že je lepší, pokud se s ní umí pracovat, ale rozhodně určitě o tolik lepší v prvních fázích nebude a tak, když si vemu, že GT prolouge už běhá v 16 autech ve full hd v 60fps (více či méně stabilních, pokud nevidím zrovna moc aut najednou), kterej vyšel už před rokem, čili rok po startu ps3 už to dokázali, tak nevidím důvod, proč by to nemohli dokázat na xboxu 3 roky po startu. Jak už jsem psal, pro mě je Forza 2 jenom o něco hezčí v o něco vyšším rozlišení, než je forza 1 a pokud tedy udělali novej engine na trojku, nevidím důvod, proč by nedokázali vyžvejknout dostatečnej výkon na full hd a 60fps v osmi autech najednou. Jedna věc je, že si myslím, že to neni taková utopie, druhá věc je, že si stejně myslím, že to nakonec bude klasika 30fps stabilních, protože mezi 30fps a 60fps už je rozdíl jenom pro zkušenný oko a nebo hnidopichy ;o) stabilních 30fps bohatě stačí a je to určitě lepší, než kolísavejch a za každou cenu dosáhnutelnejch 60fps, tak proč si zbytečně přidělávat starosti, když těch 30stačí. Jenže marketingový porovnávací čísla 1080p 60fps u GT a u forzy 1080p 30fps vypadá špatně ;o) a tak je možný, že doopravdy do toho půjdou i přes mrtvoly, já doufám, že ne.
Tak to je jen reklamni blaf. Forza 3 ve 1080p ?? To beru . Neklesajici 60 framerate?? To teda neberu. Tohle neda nikdo mozna za rok az 2 roky. Zvlast na XBOXu . Na PS3 to taky nedaj ani chlapci z Guerrilla Games. KZ2 ma 50-60 framerate, ale 60 framerate neda proste nikdo
Je to naaaaaajs .... tise zavidim [s4] [s1]
vypada to slibne
však to ti nikdo nebere, ale vyjadřuješ se jako sedlák
absolutně s tebou souhlasím.. mám stejný podezření. Hlavně co kluci, který se o forzu zajímaj řikaj už dlouho, tak to má jít 1080p a 60fps, což je se vším všudy okolo docela pokrok k "neuvěření" ;o) pravdou je, že Forza 2 byla prakticky stejná jako jednička, jen v lepším rozlišení a o něco hezčí grafice, čili pouze vylepšenej první díl na druhou generaci konzole. U třetího dílu, kterej běží na jinym enginu to prostě může potom být opravdu velký skok, který nám už na podzim předvedou a bude konec spekulací ;o) ...
nenazval jsem tě kreténem, jen jsem ti řikal, co mi od tebe nesedělo toď vše... Na druhou stranu, tim vyvracením co tu píšeš se jenom kopeš do prdele.. Hele ber to v klidu, jen příště víc zapřemejšlej ;o)
Jednou jsem napsal že forza je spíše arkáda, ale po té jsem to už asi stokrát vzal zpět s tím, že forza akáda rozhodně není. Pouze jsem se tady chytnul s jedním děckem, které si sem se svími 70ti body za přístup přišlo zanadávat a u toho mě trošku ujelo slovo "arkáda" v souvislosti s hrou Forza což byla moje chyba. Tak mě tady ještě dvacetkrát napište že sem kretén a bude zase fajn...Nebo kolikrát mám ještě vzít zpět že jsem to napsal blbě a beru to zpět...Jsme lidi a baví nás společná věc, tak si to užívejme a nerýpejme v hloupostech...
no, nic o frameratu sem nezaslech... tak buď nic neřikal nebo sem to přeslech.
video som ti hodil ako odpoveď na tvoje framerate špekulácie
Apsi: jop, viděl sem. Nebos mi tim chtěl sdělit něco víc? something special?:)
link
No, docela by mě zajímalo jak to bude s frameratem. Je fajn slyšet od tvůrců že to má novej grafickej engine a auta mají 10x víc polygonů a 4x vyšší rozlišení textur a oproti FM2 je tam opravdu markantní rozdíl na první pohled. Jenže jsme pořád na stejnym hardwaru, neřikam že to je problém, ale že by dokázali až takhle překonat sami sebe? Znamená to že FM2 byla buď technologicky sakra nevyspělá a nechávala si slušnou rezervu nebo že Turn 10 jsou fakt megaborci a novej engine je fakt megadělo a ždíme z HW všechno možný i nemožný. Třetí možnost je taky reálná, a to že se prostě někde musely udělat ústupky. Čemuž by napovídala i patrná snaha přiblížit hru i obyčejněším hráčům, pro které je vizuální pozlátko víc než superhladkej framerate.. Z internetovejch videí to poznat neni a že by se tvůrci někdy někde zmínili o fps, sem nepostřeh... Uff, detektivka. Sem zvědavej každopádně a držim palce, i když to neni "moje" platforma.
Forza je arkáda?! aha.. takže aha.. no nič.. aha.. Forza je arkáda!
bože deti trocha sa uvedomte než niečo pustíte von cez svoje mliečne zuby ..
Audi R15? ok... Jen na screenech ukazujou R10:)
no já měl na mysli tuhle tvojí větu "Gran Turismo je závodní hra pro zkušené hráče, plná reálného závodění. Zatímco například Forza je arkáda a ani si nikdy na nic jiného nehrála" ještě před tím si napsal něco o tom, že GT a Forza je jako srovnávat hrušky s jabkama.. Proto jsem psal, že tyhle dvě hry maj k sobě nejblíž ze všech závodních her a obě se zaměřujou právě na simulaci ve více či méně úspěšný podobě
Upřímně s tebou souhlasím! Popravdě já ale neřekl že si myslím že GT je lepší než Forza nebo PGR nebo GRID nebo TOCA. Jen jsem řekl že GT je jiná hra než Forza. Zda je lepší nebo horší to nedokážu porovnat. Také mi přijde že Forza je přirozenější než GT a v tomhle se stebou opravdu shoduji.