Intergalactic: The Heretic Prophet je plánován na polovinu roku 2027, vývojáři měli v posledních týdnech pracovat přesčasy

Podle Schreiera byli vývojáři požádáni, aby pracovali každý týden o osm hodin více a své přesčasy zaznamenávali do interních tabulek. Přesčasy jsou podle Schreiera pokusem vrátit produkci do správných kolejí po několika zmeškaných termínech. Schreier také dodává, že demoverze už byla dokončena v těchto dnech a zaměstnanci byli informováni, že přesčasy končí a dokonce mohou zase chodit do kanceláře jen tři dny v týdnu, což v posledních sedmi týdnech neplatilo. Vedení studia jim nařídilo, aby chodili do kanceláře pět dní v týdnu, což mnohé vývojáře donutilo shánět někoho na péči o své děti nebo domácí mazlíčky.
Ačkoliv přesčasy měly skončit, vývojáři se mají podle Schreiera obávat, že se mohou vrátit. Zvláště jak se bude blížit termín vydání. V současnosti se má hra plánovat na polovinu roku 2027.
Tvoje reakce na článek
Galerie

















Komentáře (5)
A to si po Part II slíbili, že se pokusí přesčasy eliminovat, ale stejně připouštěli, že nemohou vědět, jestli se to v praxi podaří. Naštěstí se to stalo jednorázově na konkrétní úkol v termínu. Nejspíš ke konci vývoje se tomu nevyhnou, ale doufám, že ze své práce budou mít převážně radost a k nějakému vyhoření kohokoliv nedojde.
Počkám si, ale 2027 je pořád daleko a pokud budou chtít eliminovat přesčasy, tak nejspíš až konec roku, takže osobně spíš již očekávám konec roku 2027. Pravděpodobně to bude tak lepší pro všechny. Příští rok bude beztak našlapaný skvělými hrami a lepší je si na ND hru počkat třeba i roky déle, než aby se u toho zničili.
Fujky
To bude petelica, ať už mi hoří dualsense v rukách.🔥😎😎
Nechapu moc proc, kvůli naprosto odporné představitelce
Chudáci tvl, pet dni v praci museli byt 😂