Zavření studia Monolith předcházelo zrušení nové značky i problémy s implementací Nemesis do Wonder Woman
novinka
6
Martin Šmíd, 27. 2. 2025 13:00
Když v minulém roce studio Monolith Productions oslavilo třicet let od svého založení, nikoho ani trochu nenapadlo, že by mohlo být v následujících měsících zavřeno. Ostatně stálo za takovými hrami jako Blood, Aliens Versus Predator 2, F.E.A.R., No One Lives Forever nebo Middle-earth: Shadow of Mordor. Stalo se tak, přičemž nyní novinář Jason Schreier pro Kinda Funny Games Daily řekl, co zavření předcházelo. Po dokončení hry Middle-earth: Shadow of War se studio vrhlo na zcela novou značku, která by stavěla na systému Nemesis. Jenomže vedení společnosti Warner Bros nemělo o novou značku zájem, chtělo využívat ve hrách své zajeté značky jako DC, Harry Potter nebo Hra o Trůny. Když byla tato hra v roce 2021 zrušena, odešel ze studia celý vedoucí tým.
Zbytek studia pak začal pracovat na hře Wonder Woman. Ta byla oznámena koncem roku 2021 během The Game Awards, přičemž v tu dobu vývojáři měli jen model hlavní hrdinky. Vývoj hry ale neběžel dobře, což vyústilo začátkem roku 2024 ve velký restart, po němž odešli dosavadní herní ředitelé. „Restart si pohrával s myšlenkou, že se Wonder Woman spřátelí s lidmi, byl to systém Nemesis v opačném gardu, kdy se z nich stanou vaši spojenci, ale nešlo to dohromady. Restartovali to, aby to byla tradičnější akční adventura ve stylu God of War, ale to už bylo příliš pozdě," dodal Schreier.
Komentáře