Závodní simulátor Assetto Corsa vyjde pro konzole v dubnu + gameplay video
novinka•středa 20. ledna 2016•Martin Šmíd•

Zdroj: 505 Games


REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie











Reklama












Komentáře (40)
Tohle bude bomba simulator
Nn, uz nefetuju
Asi budu mluvit I za ostatni - neni uplne patrny o cem to mluvis. Ja rozhodne nenasel odpoved na muj dotaz.
Co je kurva "mainstremova hra"? Hipsteri slavnostne dorazili na herni scenu, pozehnani....
Grizly:vida, nebyt her,v zivote by se clovek na trati,co jsi vyjmenoval,nikdy nepodival.Ja neznam z toho jen asi dve.Ale ja zas miluju Spa.Majsta:ja to tedy rozhodne na DS hrat budu, to rikam rovnou.Nikde sem necet, ze si to bez volantu nezahraju.Ale mozna mi neco uniklo.
Redjous no přesně, to mi v závodních hrách taky chybí nejvíc, oficiální závodní série a šampionáty s kompletní nabídkou autentických aut a týmů, včetně všech tratí a rozpis sezony a závodních víkendů...to by byla ta pověstná dokonalost, bohužel je to vše jen o licenci a penězích a něco takového se v jedné hře jen tak nesejde. Alespoň ne komplexně. Chtělo by to něco na způsob toho, co předváděla TOCA...
Ještě upřesnění k tomu Mugellu - o tempu a rytmu jsem psal v kontextu o Misanu, tam se jezdí taky motorky, ale co jsem viděl pár neuvěřitelných závodů GTček na téhle trati, tak mám jasno, která série je tam v akci nejatraktivnější. Mugello je jedna z nejlepších tratí obecně, mistrovské dílo elevace, technických zatáček, úžasných šikan a předlouhá cílová rovinka. Nádherné prostředí Toskánska. Taky jedinečné tempo, stahování desetinek na téhle trati je jedna z nejintenzivnějších věcí co jsem zažil. A rozhodně je víc stavěna na GTčka, silniční auta a monoposty, ale je to věc názoru samozřejmě ;-) Každopádně Mugello, Imola a Vallelunga budou patřit v kombinaci se zážitkem z jízdy Assetta k úplným vrcholům hry. A za volantem Ferrari FXX K to pro mě bude pověstný Svatý grál Já si budu do dubna podupávat nedočkavostí hodně často...
A ano, Algarve, taky parádní věc. Slepé zatáčky, jízda jako na houpačce a ten pravotočivej padák jako kráva před cílem taky stojí za to :-D
GrizzlyCz to na prosto sedí. A ano s tím ,,konzumním" to nebylo úplně přesné k obsahu jako takovému leč spíše k přístupu všeobecné komunitě hráčů kteří hru můžou nákupem právě podpořit. A to je to co vede tvůrce k prosazení sice tradičních a i zasloužené legendárních tratí jako SPA, La Sarthe apod. do svých her ale a to především pro to, že standartní hráč si takovou hru koupí právě proto že vlastně nějaké to SPA od někud zná. A v tu chvíli nastává ten největší problém součastnosti především konzolových závodních her. Mluvíme tu o závodních hrách, ale ve skutečnosti jsou to jen soubory, závodních příležitostí bez konceptu a kariéra jakkoliv postavená tomu nepomůže a to především proto že dnešní tvůrci jsou schopní nacpat závod na trať na které se ve skutečnosti takový závod nikdy ani nejezdil ve smyslu závodní třídy, modelu apod. Proč proboha někdo nevezme hru a neudělá v ní kariéru postavenou na třeba reálném základu - tedy GT tam kde jezdí , V8 tam kde jezdí, BTCC, TCR a další prostě na tratích, kde se opravdu jezdí. Ale to je jen můj sen. Přál bych si něco jako GTR1 a 2 kdysi na počítači. S podporou hráčských modů jsem tam jezdil snad na všech tratích světa a bylo to boží
Jinak Vallelungu jsem naposledy myslím jezdil na konzolích v V8 Superstar sérii na PS3 a mám jí moc rád, Mugello mám silně najetou z motorkářských her a teď jí jezdím v Test Drive : Ferrari Racing Legends a víc mě tahle trať sedí na motorky. Na tu jednu stopu je tam víc jak píšeš toho rytmu a tempa na srdce ale proti gustu žádný dišputát trať je samozřejmě skvělá. Adria - placka jako prkno na žehlení ale výborný vracáky na brzdy s rovinkami - rozhodně výzva na nastavení brzd a jejich uchlazení. Tady upečeš brzdy po 3 kolech . já bych ještě prosil Algarve ten propadák v druhém sektoru je božskej , nebo tratě z AMLS a vůbec chci celou serii - né končím to by byl nekonečný referát.
Prostě samozřejmě Assetto koupím a užiju si jí jak to půjde, ale rozhodně mě neuspokojí.
stepo neříkej mi, že jsi někdy o Imole neslyšel? Velká cena Itálie a San Marina v F1? Nic ti to neříká? Jeden z nejslavnějších okruhů, pokud máš alespoň základní povědomí o formuli, tak zde po tragické nehodě zemřel Senna a Schumi tu zajel jedny z jeho nejlepších a nejemotivnějších závodů.
A ano, všechno jsou to tratě. Díky za poklonu, ale není potřeba ;-) Já auty a motorsportem dýchám a žiju denně, když mi dá někdo sebemenší impulz se vyjádřit k nějakému tématu s tím spojeným, tak se mi obtížně zastavuje Kdybys viděl, co se píše na automobilových webech a fórech, to bys teprve viděl kód enigma
Redjous75 tak staré, ikonické a tradiční evropské okruhy jsou základ, konzumem bych to nenazýval, bez oprávněně legendárních tratí to prostě nejde. Souhlas s tím, že by ale nové lokality mohly přibýt. Zatím nejlepší výběr tratí má suverénně pCARS, ale taky by to mohlo být lepší. Assetto má dokonalé, ne tolik komerční tratě jako Vallelungu (kde sídlí přímo studio vývojářů) a hlavně nejtradičnější Monzu a dva unikátní klenoty - Imolu a Mugello, které patří mezi nejlepší tratě na světě a ve hrách se objevují strašně málo. Za mě za tehle výběr velké nadšení. A k tomu všemu ještě klasika ve formě závodu do vrchu Trento Bondone. To nikde jinde nenajdeš.
Z Itálie by to chtělo ještě Misano (neskutečná trať s geniálním rytmem a tempem), Adria, z VB Anglesey, Castle Combe, Bedford + Snetterton, Oulton Park, Cadwell Park, Donington, atd. které jsou hlavně v CARS, z Francie Magny-Cours, Nogaro, Paul Ricard, Dijon-Prenois, Německo Lausitzring, Sachsenring, Španělsko Jerez, Aragón, Jarama, Holandsko Zandvoort, atd. atd.
Po stránce výběru okruhů je vždycky co zlepšovat, ale Monza, Spa-Francorschamps, Silverstone, Nürburgring a La Sarthe jsou prostě nezbytný základ. Co by to bylo za závodní hru bez možnosti proletět Parabolicou, Eau Rouge, Maggots-Becketts-Chapelem, Karussellem, rovinkou Hunaudieres a zatáčkami Porsche Takhle se vy, kdo jste nehráli FM4 a další závody můžete v Assettu těšit zejména na Mugello a Vallelungu(Imolu předpokládám všichni znají), které si zamilujete, za to ručím.
Redjous75:Třeba se to o těch daních domákli.S těma tratěma taky souhlas, z takového La Sarthe mám už docela osypky.
Meningitis - vsak to je presne to co pisu... Pokud jsi fanda zavodních her tak jedine Fanatec...vse ostatni je jen spotrebni zbozi a jde rychle do kopru..problem Fanatecu je ,ze se prodava na casti a kdyz to spocitas celkove tak jsi na 30k... Mel jsem T300,ted g29 a stejne hledam neco jinyho... G29 je min. o generaci zpatky oproti T300 (ma ale perfektní pedaly)...jediny co jsem nezkousel je T500..takze az g29 priste doslouzi a vrati mi penize tak poridim T500 a uvidi se... Thrustmaster nebo Logitech to vubec neres,ja to resil stejne a dostal jsem s g29 prehistorickej vyrobek (v chovani volantu) kterej vecne nefunguje ... navic g29 nema remen (helical gears) a ty zuby jsou tam fakt pri otaceni citit....Takze G29 - NO more this shit
AC bude urcite pecka. Me se zase tam nelebi menu a cariera, zvykl jsem si na project cars. Jinak od logitechu mam druhy volant momentalne g27 a nikdy zadnej problem. U pocitace mam pres 8let starou mys mx518 a stale slouzi.
Meningitis - Logitech neni zadna vyhra... Mam uz ho potretí v reklamaci - pokazde nahrano tak 25 hodin a jde do kopru..Navic je pocitove o dost horsi nez treba T300 kterej jsem mel taky,navic nema vibrace a silene mlati... Pro me to byl posledni vyrobek co jsem od Logitechu koupil,uz tuhle firmu nechci ani videt... Jedina volba pro zavodní hry je proste Fanatec,vsechno ostatní je jen spotrební zboží co nevydrží a jde do kopru...
Už se nemuzu dockat...AC jsem hral na pc a takhle skvelej jizdní model jsem jeste nevidel... Snad bude i nejaka pekna edice k předobjednání...zatim to vypada skvele a tesim se az se potkami na trati ... nemuzu se dockat proste
Na tuhle pecku se těším jak malej! Na PC verzi mám nahráno hodně a můžu říct, že je to výborný simulátor a jízdní model nemá mi sedl nejvíce. pCars jsem vyzkoušel, ale jejich semi-sim se mi vůbec nelíbil. Někdo se tady ptal na ps4 volant a rozhodně doporučuji Trustmaster T500 RS. Oproti G29, který je kompletně okopírovaný z G27, T500 je opravdu kvalitní závodní volant, žádná plastová hračka :-)
Teda ještě, že v dubnu vyplácej daně . Jinak jo bude to super. Na počítači mě Asseto velmi nadchlo jednak ozvučením ( dle mého jedno z nejlepších ) a i celkem fyzikou. Jen ty licencované tratě. Já nevím jak ostatní ,,simdriveři" , ale já těch světovejch tratí mám plný zuby. Jednak je znám za ty roky na zpaměť, jsou skoro v každé hře a tady opět nic nového. A to je tolik tratí , Austrálie, Nový zeland, kolik jich je jen ve Francii a všude po světě co by byli mnohem zajímavější, bohužel je to konzum co prodává a tak nic nového pod sluncem.
Bezva. Duben. Ratchet, Účko, Souls 3 a teď ještě tohle. No nic, vykradu banku.
Já chci na PS4 Rfactor 3 s modáma kde budou starý sezony F1 protože ty vysavače od Codie se nedají poslouchat.
Konečně!!! Pouze hardcore simulátor, jako je Assetto Corsa, vám dovolí si nastavit posaz za volantem až tak absurdně nízko, že z auta není vidět nebo si poskládat do startovního pole stádečko pětistovkých Fiatů proti LaFerrari! :D
A ten jízdní model - měl jsem možnost testovat na PC s volantem - a měl jsem z toho husinu po celou dobu jízdy! Ten pocit, kdy při blížení se k apexu pouštíte pomalu brzdu a cítíte, jak se váha přenáší a auto lépe zatáčí, čímž samozřejmě vystřelí na rovinku rychleji a nasbírá drahocenné sekundy, je SKORO jak v reálném supersportu na trati! Co se týče samotné péče o automobil, sami si zde definujete vlastnosti všech technických detailů od nastavení tlaku v pneumatikách až po vzhled svého showroomu a s tím jde ruku v ruce i počáteční frustrace pro fajnšmejkry. Moje Ferrari při první jízdě, nespoutáno jakýmikoliv elektronickými asistenty, předvedlo v prvním závodě takovou nedotáčivost, za jakou by se styděl i vlak. Auto jezdilo v podstatě pouze rovně a ke všemu trpělo i na tragicky neúčinné brzdy. Smutně jsem doklopýtal do boxů, odhodlaný se v tom více šťárat před další jízdou.
Nemůžu se dočkat na tenhle klenot. :)
doufam ze bude podpora psvr,to je mazec link
Dík za odpovědi chlapi:-)
Můžete mi prosím poradit, jaký volant si pořídit k PS4? Zamlouvá se mi Logitech G29 je to ok? Předpokládám, že neni volant, který podporuje Ps4 i Xone..
stepo výběr aut a značek bych chtěl sám lepší a bohatší, ale když si člověk uvědomí, jakou práci musí dát zpracovat dané auto a jeho chování a jízdní projev včetně zvuku na takové úrovni, jakou CARS předvádějí, tak těch kousků tam je až až. Musí se na to nahlížet odlišně než na FM nebo GT. Na přidání Ferrari, Maserati, Alfy Romeo, Lamborghini, Fiatu, Lancie, Jaguaru a Porsche do druhého dílu ale stejně trvám
Budu jen jeden z nich komu se karierou nezavdecili. Se vsim ostatnim me naopak prekvapili. Pocasi, treningy a kvalda pred zavodama, tymovy radio z dualshocku, vidis rozestupy v realnym case, zvuky co nema zadna jina hra, strach, ze urves kolo o svodidla. Proto sem zvedavej s cim lepsim prijde AC a GT sport krom pro me lepsi kariery.
Kozy no tak dávají ti zčásti volnou ruku, kdyby to bylo naopak a všechno bylo nalajnovaný, hráči by si stěžovali tak jako tak, je těžký se zavděčit všem. Prostě přišli s tímto konceptem a nejeli dle pořád stejných formátů ostatních závodních her. pCARS je pořád hlavně dílo Maďáků a WMD komunity, nestojí za něm obří studio, cílí taky na MP, turnaje a spousta lidí využívá jen módy jako je time attack nebo custom závody a brousí svůj skill a vychytává chování každého stroje. Je to jiný případ a filosofie než u FM nebo GT, které mají obsahově nabitější kariéru, víc spešl eventů a módů, ale to jádro, to nejpodstatnější co ve hře je, to prostě konkurovat pCARS nedokáže. Vzhledem k tomu, na co se WMD a SMS primárně soustředili, je podoba kariéry výborná a plně uspokojující. pCARS se soustředí na ryzí dojem a požitek z jízdy a závodění, jedno auto a jeden pořádný závod nabídne takovou hloubku, co nedokáže ani 50 aut a 50 závodů z GT nebo FM. Assetto a pCARS jsou pro automobilové fajnšmekry a nadšence do motorsportu, GT a FM jsou více přístupné masám a ne tak náročným lidem.
Škoda toho termínu který se kryje s Dirt Rally a které u mě asi vyhraje... Na okruhy mám #1Pcars... Assetto bude muset počkat :(
Grizlly: I v recenzich co jsem cetl to schytavala za volbu "realnyho" kalendare. Myslel jsem, ze mi to vadit nebude a koupil. Kdyz budes zacinat u motokar a kazdej rok presednes do vyssi tridy je to asi zabavnejsi. Ale das napriklad sezonu GT3 a preskocis pozvanky na jiny zavody tak to mas za vikend dohrany a zbyde ti jen zopakovat to samy dokola. Nebejt tam vyladenej jizdni model, uz mi to jde z baraku.
stepo já už vim, jak jsi to myslel, to ale není problém principu kariéry, ale obyčejného menu designu Který mě osobně přišel vážně v pohodě, přehledný, jasný, prostě nic, kvůli čemu bych hru nějak negativně ocejchoval. To podstatné - jízdní model, fyzika, duch motorsportu, nabídka tratí a závodů, ozvučení, které bere dech, věrné prvky jako dynamické počasí a denní doba, napětí při endurance závodech, ryzost a požitek z jízdy, to tam všechno je Assetto k tomu přidá i licence většiny tradičních značek a nová auta, snad bude kariéra držet při sobě, pokud ano, dokonalá závodní hra je opět o něco blíže.
hemi na tradiční GTčkový kariérní kolotoč se těším samozřejmě i já, ale něčím se to předlouhé čekání vyplnit musí, no ne? Závodní fanda může bouchat šampáňo, ještě před pár lety bylo jen GT, FM a pár her od Codies, teď jsou to žně jako prase, ze kterých si vybere každý, jak píše Plejstik To se musí užít a ocenit, stejně jako fakt, že dříve okrajové simulace, které byly výsadou PC si konečně proráží cestu i na konzole.
A my ostatní co jsme vyrostli na GT už se těšíme na licence a Sunday Cup :D