V SoulCalibur VI se objeví i Yoshimitsu

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (13)
BarackObama: Juggling je rakovina. Jako nápad si s někým cvrnkat ve vzduchu je tak kreténskej, že nevím jestli se tomu mám smát, nebo spíš litovat, jakým způsobem se podařilo znehodnotit do jisté doby tak vynikající bojovku. Já už to hraju jen kvůli vztahu k postavám a taky ovládacímu schématu, které je prostě nejlepší napříč bojovkama.Jinak když potkám špatného hráče, kterej neumí kolikrát vykrýt ani jednoduchý údery a pak mě se štěstím párkrát vyhodí do vzduchu a tam do mě mlátí a já s tím nemůžu nic dělat....to musel vymyslet jedině blbec...Juggling je vlastně ta nejmíň férová strategie v bojovkách. Stačí se naučit startery (který jsou bohužel až směšně jednoduchý, kdyby aspoň byl těžko proveditelný...) a pak jen do někoho mlátit a mlátit...
Já mám rád, když má protivník nějaku šanci. Když jsem přešel na tu špinavou hru s jugglingem (v online se prostě člověk musí přizpůsobit), tak mě to vůbec nebavilo, protože se celá hra degradovala jen na čekání na starter a pak bušení do bezbraného hráče - což je nudné pro obě strany - útočník akorát spamuje naučená komba a oběť toho nesmyslu jen bezbraně sleduje, jak mu mizí HPčka.Jo, vyhrávat pak bylo snadný, ale k čemu mi to bylo, když mě hraní jako takové vůbec nebavilo...Jo a největší extrém to byl snad v Tag Tournament 2, kdy i po prvním dopadu na zem se postava ještě jednou odrazila jak kdyby spadla na trampolínu, fakt otřes...
BarackObama: byl tady dotaz na rozdíl mezi Tekkenem a SC, odpověď zní. Zasazení do smyšleného fantazy středověku, zbraně a způsob boje. V Tekkenovi máš údery levou a pravou rukou, levou a pravou nohou. Soul Calibur má vertikální a horizontální seky, poté kop a kryt. Obě hry mají přehozy. V SC lze protivníka vykopnout ven z arény a tím ukončit boj. V čem jiném definovat rozdíl? Na to se Jizva ptal. Ještě zdůraznoval, kromě postav.
Ale je trochu pravda, ze to drzeni pomoci comba ve vzduchu je dost neatraktivni vec a na turnajich je to jenom z velke casti o tomhle, vyuzit sance, potrestat a dostat oponenta do vzduchu. Vlastne by mne zajimalo proc nebyl SC na turnajich tolik oblibenej jako Tekken.
Speedy: Ale ty pořád zmiňuješ prvky, které HC hráče nezajímají - grafika, 2D nekonečné stage (což je mimochodem nesmysl, maximálně je lze označit za 2,5D). Juggling je potom nejefektivnější způsob, jak rychle odpravit protivníka, to ale neznamená, že Tekken je jen o "vystřelování protivníků do vzduchu". Reverse, multi-throw, chickening, parry/low parry, power crush, side-step, guaranteed moves a mohl bych pokračovat.
Velkovezír: Virtua Fighter nikoho nezajímá. Jestli je podle tebe Tekken arkáda jak prase, tak mi prosím natoč video, jak uděláš Just Frame Sky Rocket nebo Electric Wind Godfist třikrát v řadě za sebou a potom budu brát tvoje názory aspoň trochu vážně :)
Vypadá to pěkně.
LOL BarackObama: Tekken je arkáda jak prase,,, nejvíc PRO je Virtua Figter,, tomu nesahá Tekken ani po kotníky. SC je o dost náročnější a taktičtejší než Tekken,,, takže Tvůj koment je dost zavádějící.
SC mam radši jak Tekken,sem z tim
Paradni trailer jeste me chybi Cervantes a Astaroth a Rock---Dlc by mohl byt treba William Adams ze hry Nioh a budu spokojen i ja
BarackObama: nevím jestli lze za názor považovat ten fakt, že hraní SC se skládá z vertikálních a horizontálních úderů. V SC máš zase postavu se speciální zbraní a navíc i stylem boje. 2D arény s nekonečným prostorem jsou po grafické stránce dost zastarale působící, to je prostě fakt. Myslím, že SC dost staví na krytu a správném výpdu, zatímco Tekken miluje vyhození bojovníka do vzduchu a poté nekonečné mlácení dokud nedojde život. Tekken7 bych řekl se dost nepovedl, grafická stránka je tragická, obsah na tom je dost podobně a to že hra uspěla dokládá například season pass, který za svojí cenu prozatím nedoručil nic, co by za to stálo ho mít.
LOL, to je zase názor, Speedy. Tekken je o skillu a právě schopnosti každého Tekken hráče se zhodnotí teprve v nekonečných arénách, jakkoliv směšně můžou vypadat. Tekken taky na rozdíl od SC sází více na juggling, který je ze všech bojovek nejpromakanější a nejtaktičtejší. U Tekkena se dá polemizovat nad obsahem a třeba i kontroverzním Rage Art a Rage Drive, jinak ale tahle bojovka nemá konkurenci a její obliba v E-Sport to jen potvrzuje.
Tekken je dokonalý hlavně v rozmanitosti postav, kde si každý najde svojí oblíbenou postavu díky specifickému stylu boje.
Ty Speedy jseš prostě jen hater Tekkena a jako každý pán, co chce psa bíti, si vždy hůl najdeš. :)
Jizva: Soul Calibur je středověká šermovačka, která výchází ze švihů a seků zbrání a to buď vertikálně nebo horizontálně, tj. vodorovně či svisle. Hráč může bojovníka i kopnout, či vykopnout z arény ven, jinak chyty a přehozy jsou na tom podobně jako Tekken, také dorážečky, které používá už i poslední Tekken. Řekl bych že Soul Calibur má líbivější grafiku a hlavně neobsahuje ty nesmyslné nekonečné arény se statickým 2D pozadím :-)
Zbrane hlavne. Taky je tam jinak pojatej lore, promakanejsi. Taky byl kladenej vetsi duraz na singl kampan a celkove to bylo vic promakany dle meho skromneho nazoru. SC II je asi jedna z nejlepsich bojovek vubec.
Noice