Ukázka nepřátel v Shadow of the Tomb Raider

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (12)
Já dám určitě Laře přednost před Spidermanem. Předchozí díly mě rozhodně bavily a s chutí jsem dohrál.
hru uz netreba porizovat :) kdyz uz vysla v podobe tohohle serialu...budou i dalsi rady ?
Petr: naprostej souhlas, me to neskutečné sere a nejhorší je ze kdyz ukázek zájem o hru tak ti to ten posranej googl sere naprosto všude i z YT. Já se třeba před vydáním God of war musel normálně snažit vyhrabat tomu abych neviděl pul hry před jejím pořízením a dohranim!!! Zlaté časy PS magazínu 5 obrázku a dvě stánky textu které ti toho prozradili tak akorát aby ses rozhodl ke koupi, či nikoli.
A piraně ty si pamatuju mimo jiné ze trojky, nespočítáně mě tam dostaly, tak už jsem natěšený dost sakra ať už je 14.9.
Tak je pravda, že ten crafting je fakt rakovina hry. Rise se soustředil na průzkum hledání surovin přičemž vše vedlo k tomu, že se stanete efektivnějším strojem na zabíjení. Také moc nemusim to nekonečné odmítání sebrání surovin všude kolem, protože Lara už má plno a nemá to kam dát. A když si chcete zvětšit obsah únosnosti surovin, chybí vám třeba materiál, který prostě není v dohlednu. Ta hra Rise vedla tímto fakt k úmorné nudě, protože sbírání všech těch blbostí jen zdržovalo a otravovalo. Ale tohle je věc, kterou asi odstranit už ze série nedokážou. Ne v tomto rebootu, kdy je Lara lovec přeživší s lukem a táboří. Na starých TR bylo návykové právě to sbírání nábojů a lékárniček, protože nebyl strop v množství kolik unesete a já tedy vždy chtěl mít všeho fakt dost. A poté to vše nasypat do závěrečného bose. Myslím, že kdyby tam tohle vrátili zpět, dali do každé oblasti tři sošky, jednu třeba bronzovou, která je vidět a lze jí sebrat, jednu stříbrnou, která vidět je ale cesta k ní je hlavolam a jednu, zlatou, která vidět není a cesta k ní je neskutečně složitý hlavolam, který je rozčleněn do několika částí, bylo by to asi to pravé co činí Tomb Raider svojí značkou. Na druhou stranu si říkám, že vývojáři mají hru uzpůsobenou vlastní vizi a ta nějaký ten smysl také má. Je to bohužel vize dnešních open world nudných her. Chtělo by to přehodnotit ten systém odměn a dávat hráči něco, co se fakt vyplatí hledat a při hraní pomůže a ne jen možnost mít jiný skin zbraně nebo střílet hořící náboje.
nejak me tenhle tomb raider absolutne nic nerika.
To plavání pod vodou a ne jen skočit do jezírka a v jediné dutině na pohled nalézt item, ale skutečně pocit překonávání terénu pod vodou byl nedílným aspektem původních pěti her a zdejší prezentované skutečně toto vrací zpět. Lokace jsou opět zdá se "Tomb Raiderovsky" rozsáhlé a postupy, tentokráte volitelně ne-nápadné. Člověk tehdy musel těma vočima fakt pozorně koukat a zdejší džungle poskytující splývavost v četném porostu funguje výborně. Úvodní cut-scény včetně Lařiny mimiky ve tváři jsem v prvních minutách, jak se nakonec ukázalo, mylně označoval za vydařený render. I technická stránka hry pomáhá tentokrát velmi svými vizualizačními možnostmi. Člověk tam pobíhá po džungli a tuhle slyší odněkud muziku a ejhle - vesnice, která nepůsobí o nic méně dobře, než okolní džungle. Nakonec mi přijde, že i ty obydlené vesnice skvěle zapadají do kontextu hry i prostředí v němž se hra děje.
Osobně by mi stačila absence toho craftingu, v Rise už to natolik přehnali, že jsem měl co dělat abych to dohrál jak mě to sralo.
Co mám informace, tak hra je nejrozpracovanější variací předešlých dvou dílů, uvedu příklad. Třeba v první hře se Lara musela jen přebrodit přes potok, v Rise už se mohla potopit a plavat pod hladinou, zde už se může volně potápět, hledat kyslíkové dutiny, dávat pozor na piraňy a jiné podmořské příšery, dávat pozor na pasti a hledat artefakty. Celá ta hra má skutečně původní TR feeling. Boje nám nyní umožní kompletní stealth i s možností schovat se, pokud spustíme poplach. Hrobky budou nyní smrtelné, už nebudou jen o hlavolamu ale i o pastičkách a chybných krocích. Bílé římsy lze vypnout, fakt nevím co si může hráč značky Tomb Raider přát více.
stillalive : Ono ani nejde tak oto kde se to bude odehravat ,jako presne oto co jsi napsal.Je zapotrebi aby minimalne 70-80% hry tvorilo to prozkoumavani,prekonavani prostredi ,reseni hadanek
Podívat se na neoficiální gameplay, souvislých 30 minut vypovědělo zcela něco jiného, než tyhle tematické ukázky. Vypadá to úžasně, miluju džungli, tu atmosféru, a přestože technologicky byl použit materiál z předchozích počinů od Crystal Dynamics, jedná se podle mně o zcela odlišnou hru, cítím zpět ten původní feeling, co jsem cítil u původních her, v zásadě hra stála na průzkumu a překonávání terénu a řešení postupu dál, cítím to tam zpět i přes onu akční nadstavbu, kterou tentokráte může kompenzovat stealth. Jsem rád, že se Lara vrátila zpět do džungle. Eidos Montreal mě letos velmi překvapili. A to jsem o hru nejevil zpočátku příliš velký zájem, očekával jsem ještě akčnější Rise...Chvála bohu není to tak, doufám i v kontextu celé hry.
Měl jí ten jaguár na konci sežrat a v záři by stačilo jen napsat, hra nevyšla, Lara byla sežrána v džungli. Příští hra bude zase classic Tomb Raider :D