UbiSoft: Snadný režim ničí spoustu her

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (20)
Tak zrovna Dark Souls je hra právě dělaná, aby byla těžká a člověk začal hrát pořádně a nespoléhal na nějakej zázrak. Člověk tam umírá jen díky své chybě a nerozvážnosti. Jedna z nejvíc fér obtížností.
Mne obtiažnosť znechutila hru Dark Souls na ktorú som sa moc tešil... žial už niesom ten hráč ako dávnejšie ked som mal hromady času... hru som skúšal asi 5 x rozohrat a vždy mi to znechutilo zážitok ked som mal nazbierané moc Humanity a zrazu som niekde spravil chybu a bum... bolo povšetkom, hru som vymenil za Infamous 2 a bavil som sa královsky. Dark Souls ma mrzi ale táto hra patri asi lepšim hráčom ako som ja.
Easy, normal, hard... vzdyt je to jedno. Kazdej at si hraje na obtiznost, na jakou se citi. Moznost volby neni nikdy na skodu.
Problém je že hard v jedné hře nemusí hard v druhé hře. A to ani v rámci jedné série - příkladem budiž Mass Effect. Zatímco jednička a dvojka na Insanity diffilculty je docela vývza, ve trojce sem musel pořád kontrolovat jestli tam mam opravdu nejvyšší obtížnost a všehovšudy sem za celou hru umřel dvakrát.
Mam nejradši kde je jen jedna obtížnost, maximálně pak nějakej "Crushing" mode po dohrání hry. Třeba u open-worldů by tohle mělo bejt pravidlo.
Mě by to vyhovovalo jako to bylo v AC2 , ale muselo by to vypadat tak nádherně jako z těch gameplayů kde si dá 10 týpků do 5 sekund :D
Ano, hned vezměte to, co ten člověk řekl a obraťte to proti němu s tím, že AC hry nikdy nebyly těžký, že stačilo stát na místě a mačkat counter-attack. No jo, to je sice pravda, nikomu z vás to nebudu brát, protože jsem si toho sám vědom, ale on přece neříká, že předešlý díly AC byly těžky nebo snad jo? Já v té novince vidím, že se snaží udělat AC3 tak, aby to nebyla jednoduchá hra, kterou přejdou se zavřenýma očima. Nenapadlo vás, že se lidé mohou ze svých chyb poučit? Třeba si je pan Hutchinson moc dobře vědom toho, že AC hry nikdy nebyly výzvou a už to tak dál nechce. Samozřejmě můžeme jenom spekulovat a nakonec uvidíme, jak to je až se nám bude AC3 točit v mechanice. :)
Teď hraju Killzone 3 a první kolo jsem si dal easy a byl jsem spokojenej.
Druhé kolo jedu na elite a hru si také užiju. Sice je to jiné hraní než easy, ale ať si každej vybere co mu vyhovuje. Kr4tos je už dobrej pařan, takže dat si hard na první kolo = smekám.
To: ZÁVORKA - Mě chybělo v DS2 do platiny pouze udělat Hard Core (3x save na celou hru) no švihl jsem s tím. Po roce jsem se k DS2 vrátil. Taky jsem s tím znovu švihl, ale udělal jsem si takovou metodu, že první uložení jsem si dal např. v Chaptru 3 nebo 4. Nový pokus jsem byl do uložení v klidu, a uložil to např. v Chaptru 4 - 5. Po získání této trofeje jsem získal Hand canon a projel jsem DS2 za cca 5 hodin a stálo to za to.[s14]
No a Heymi9615 mě promluvil z duše. Když jsem hrál pevní kolo RS5 tak jsem si nedovedl představit jak dám profi. Platka je taky.
Obtížnost mě osobně nejvíce seděla u Resident Evil,kde se mohla jakákoliv kapitola hrát na různé obtížnosti po prvním dohrání. A věci vydělané na easy použít třeba v professional. Ale díky trofejím stejně nezbývá,než dohrát vše na pro.
Bože muj, jak někdo může říct, že chci chce hru užít a proto hraje na easy ?!! Hraní na easy asolutně potlačuje jakejkoliv požitek ze hry. Ale chápu, že pro lidi do dvanácti let nebo nejak handicapovany je to fjn možnost. Jinak easy=pussy
Jinak zastavam názor, že obtížnost by měla bejt nevolitelná (protože tak nejlepe vývojář vyladí hru), teprv až po dohrání hry při new game+ by se měla otevřít další vyšší obtížnost.
Je každého věc, jakou obtížnost si zvolí a neřekl bych, že to skazí zážitek ze hry. To je jako s jídlem ne každej chce hot & spicy [s14]
ja hraju většinou na střední, pak podruhé na hard.
Já volím EASY pouze když mam hru dohranou a chci ji po delší době rozjet jen tak pro zábavu znova .. nechci žádné záseky ale jen prostě užívat hru. EASY je jasná volba. Já třeba ve hrách nikdy nevyužiju HARD [s6] To bych pak ty hry musel začít nesnášet [s6]
Spíše mě štve, když hra někoho nutí do nějaké obtížnosti. Sám jsem nikdy nic na easy nehrál, ale je to přece každého věc, jak si hru nastaví... Když ho to baví, tak vo co gou.
Např F1 si nekupuju jen proto, že tam nejdou vypnout ty dementní vlajky a hra mě šikanuje za nechtěné zkrácení šikany byť jen o pár metrů... to ať si strčí někam.
Další fakt pro easy režimy je, že např. závody hrajou i malé děti, tak proč by si to nemohly zjednodušit.
Tiez som za aby moznost nastavit si obtiaznost bola v hrach. Bolo by nefer keby hrac ktoreho bavi hranie, by pri vysokej obtiaznosti nedohral hru len preto ze nieje az taky zrucny...
Dal bych do her obtiznosti od normal vis, nebo od hard vis..Stejne kazdou novou hru zapnu hned na nejtezsi obtiznost..
LOOOOOOOOL čo som videl videá z AC 3 tak very easy...V AC sérií je umenie zomrieť, ak som zomrel tak som len zle skočil ale pri bojoch heh......
Na Easy jsem rezignoval už dávno. Když si chci hru užít a udržet si ji co nejdéle, jdu alespoň na Hard. Ve vyjímečných případech (jako třeba Mass Effect série) jdu i výš. Nic není tak těžkého, aby se to nedalo zvládnout.
Nemám nic proti easy obtížnosti, mám malé děti a ty si taky chtěj zahrát. Pro koho to je lehký může přece jet hned na hard. Další je fakt že všichni dnes nejsou hardcore hráči, toho času je čím dál tím míň.
proto do hry zasadily 100synch... to je system obtiznosti ktery mam rad.. nepratele nejsou tezsi ale mate v kazde misi nejake specialni podminky jako treba nenechat se videt apod..Tohle pouzival treba Bond z N64
Jinak prilis lehka obtiznost zabiji hru stejne jako prilis tezka.. kdyz si hra neudrzi vasi pozornost at uz kvuli stereotypu z nulove vyzvy nebo naopak z flustrace je to spatne.. u kazdeho zanru se pak musi tohle resit individualne ... nejlepe to podle me pouzivaji Japonci do rpg-Hlavni pribeh je nekde na normalu ale kdo chce vyzvu a HC plni i vedlejsi ukoly a vedlejsi bossy kde uz obtiznost stoupa
Zrovna všechny díly Assassin's Creed mi tedy nepřišli těžké, spíše naopak. Sám tam člověk dokázal pouhopouhým bráněním a protiútoky vymlátit kompletně ozbrojený hrad. Jako hra je to perfektní o tom žádná, ale prostě zde mi to nějak nesedí.