Thomas Mahler: Negativní recenze ovlinují prodeje No Rest For the Wicked a mohou ovlivnit i budoucnost Moon Studios











novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 dostala právě slíbený bezplatný update, přidává českou lokalizaci
Komentáře (8)
Jako na studio o 90 lidech ta hra fakt nevypada.
Tohle jsem si uprimne nikdy nezjistoval, takze jsem ani netusil, ze jsou tak "velci".
Osobne jsem si myslel, ze to je studio treba o 20 lidech.
@Ashitaka: 34 + stovky externistů viz Washington Post.
@czDante92: Mozna se naslo par zoufalcu z "modern audience" kteri jsou neceho takoveho schopni, ale co jsem si ty recenze tak projizdel, tak drtiva vetsina negativnich byla na zaklade problemu, ktere popisuji vyse.
Kdyz jsem si vyfiltroval pouze negativni recenze, tak mi to nenaslo jedinou, ktera by byla bez textu ci o hre vubec nehovorila.
Nasly se tam ale takove, ktere poukazovaly na chovani tohoto pana ne ve smyslu nejakych vyhruzek ci politikareni, ale na fakt, ze v uzavrene Discord komunite manipuluje lidi a "zebra" o pozitivni recenze. Coz se stalo po vlne negativnich, ktere ale byly zpusobeny patchem, jenz hru jeste vic rozbil.
Za me si to tech 74%, ktere to aktualne ma, ani nezaslouzi a ziskali je prave tim zebranim o pozitivni recenze. Takze jestli nekdo manipuluje a prekrucuje realitu, tak je to hlavne sam pan Mahler, ne lidi co si koupili jeho hru.
na Xku napsal reakci na reakce 😀
"lol, this is what happens when the press just picks up Discord posts and writes an article around them 😂🤣
Overall, pretty much everyone who’s tried Wicked after the last few hotfixes is extremely positive. The reason I left the post on Discord up was simply to push back against some of the bullshit reviews.
I’ve been hated on Twitter by a few crazies for years now, and I also saw the calls for review bombing because, according to those folks, I’m a 'Nazi.'
These days, apparently anyone who doesn’t include five trans characters in their game and doesn’t let their products be influenced by political bullshit is a Nazi. What a world we live in 😂
When the Russia/Ukraine war broke out and I replied on Twitter saying that Moon Studios wouldn’t be taking a public stance—because we’re a video game company, not a journalistic outlet—the next day a threat letter with a picture of Putin was taped to my office door, full of insults from top to bottom.
So I have no issue telling active players who love Wicked that they should go ahead and leave a positive review on Steam. After all, it’s allowed on Steam to buy a game, leave a negative review that doesn’t even talk about the game at all (there are negative Wicked reviews that literally just say '.'), and then instantly refund it… and the negative review still counts.
If that’s allowed, then it should also be allowed for a developer to encourage their players to share their real experiences 👍
And no, we’re not in immediate financial danger—but from time to time, I think I’m allowed to speak up about issues within our industry I personally find unbecoming.
We are continuing as always—our goal is for every game Moon Studios creates to be an absolute masterpiece, and with Wicked we’re already on the way.
We want our small 90-person company to push companies like Blizzard, GGG, and others to innovate by putting out products that are top-quality and truly unique - we believe in competition and we think players will win because of that! "
jestli je to pravda tak jeho původní příspěvek chápu, ale mohl to formulovat lépe teda
@Ashitaka: S tím souhlasím, ovšem jsou výjimky, kdy je hra fenomenální, recenze parádní, ale prodeje velmi nízké. Viz třeba Ico.
Tak tenhle vývojář nejen, že je línej dělat hry pořádně, ale ještě je drzej jak lázeňská veverka 🐿️🏹😁
Huh?
Vydali hru, sice v ramci EA, ale to fakt neznamena, ze to lide nemohou hodnotit kriticky.
A ze tam tech veci ke kritizovani je spoustu.
Hlavne co se tyce QOL, tak nektera jejich rozhodnuti jsou naprosto nepochopitelna a nesetkal jsem se s nimi asi v zadne jine hre.
Napriklad uz od vydani prvni verejne EA verze hra obsahuje fundamentalne rozbity fast travel system, ktery umoznuje presun pouze na posledni navstiveny bod. Kdyz se potrebujete dostat na uplne jinou cast mapy, coz se deje neustale, mate smulu. Musite si na dane misto opet dobehnout pres celou mapu znovu a znovu a znovu... Od prvniho dne to lide kritizuji, zmena a komunikace zadna.
Dal treba chybejici popisky itemu, chybejici statistiky, vsechno je to takovy "mystery bag".
Z kamery, jejiz uhel neni mozne si rucne nastavit, clovek kolikrat taky sili. Hlavne kdyz kvuli ni opetovne nekde pada a umira, protoze se snazi skocit nekam, kam poradne ani nevidi...
Takto bych mohl jeste dlouho pokracovat.
Zaklad hry je dobry, krasny art-style, relativne povedeny soubojovy system, zajimavy svet... ale technicky je hra zatim silne nedopecena a vyvojari misto aby na kritiku a celkovy feedback hracu reagovali - coz ma byt hlavni podstatou EA programu, tak radsi placou, ze si hre nekdo dovolil dat negativni hodnoceni.
Cry me a river...
EDIT: A podobne zcestnych prohlaseni jsem od tohoto pana uz zaznamenal vicero. Zacinam litovat, ze jsem je tenkrat podporil day one.
Po Orim jsem jim veril a chtel dat sanci, v cemz jsem ocividne nebyl sam, ale oni si te duvery a podpory absolutne nevazi a tyto vyroky opravdu nepomahaji.
Hlavne v EA uz to nejakou dobu je a hra stale trpi na ty stejne problemy, temer nic se za tu dobu nezmenilo.
Kazdopadne mu ale dekuji, ze se mi takto hezky pripomenul, asi jim tam taky pujdu jednu negativni prihodit.
Jakože "Nepište nám prosím vás negativní recenze na hru, abysme nezkrachovali?" To se možná měli zamyslet před vydáním (byť do předběžného přístupu) a nevydávat hru, která si negativní recenze zaslouží. Jako nevím, nehrál jsem, takže nemůžu posuzovat kvalitu, ale ta argumentace mi přijde naprosto zcestná.