Studio Toys for Bob má vytvářet novou hru Crash Bandicoot

Tvoje reakce na článek
Galerie



































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (7)
crash je pecka.obzvlašt tie tri dieli z ps1.dodnes nechapem ako sa mohlo sony pripravit o exlusivitu pri tejto značke.to malo byt len na playstatione.premna playstation znamenalo tekken,crash bandicoot a rezident evil.to bola svata trojica na playstatione.to bola priama konkurencia mariovy.dovolim si povedat najsilnejšia.
Crashe 1-3 jsem dal uplne na pohodu na platinu, za to ten novy dil jsem dohral taky v pohode, ale ty casovky jsou uplne mimo. Tam jsem poznal uz podle casovky v prvnim levelu, ze tohle mi za ty nervy nestoji
Spyro je lepsi. Vsetky diely na platinu a spomienky ked som mal o cosi menej rokov a hral na ps1. Crash je nemilosrdny v dnesnej dobe. Na druhu stranu by mali aj oni poriesit to ovladanie ked evidentne by si mal doskocit a skoncis v diere. Mohli hru trosku upravit pre novych hracov nech je to pristupnejsie.
Crash 4 byl plus mínus podobně těžký jako původní trilogie, akorát dnešní hráči už nejsou zvyklí na to opakovat stejný level pořád dokola. Očekávají, že budou za svou investici času a peněz odměněni herními úspěchy a trofejemi, což zvyšuje pocit jejich uspokojení a iluzi výjimečnosti. Na tom je postaven dnešní herní marketing. Oproti tomu Crash 4 nutil hráče zdolávat i malé části levelu x hodin a opakovat to třebas 20x. Já hru recenzoval a dokonce i dohrál. Jak jsem se u toho nervoval a stresoval! Dokonce jsem i párkrát vztekle mrštil s ovladačem o zem, a to jinak naprosto nedělám. Když jsem se pak dozvěděl, že většina českých recenzentů vyzkoušela pár levelů a ani to nedohrála, tak jsem si sám sobě nadával, že jsem blbec. Nejtěžší mi přišel ten level, jak se muselo rychle přepínat mezi jednotlivými formami masek, třeba 2-3x během jednoho jumpu. Tam si pamatuju, že jsem to opravdu dělal tak 80x.
Jako chtělo by to milimetrově přesné ovládání pokud to myslí vážně. Tak jako třeba u oriho. Nejvíc to jde poznat u těch bonusových levlu s bednama.
Presne naopak, dohral jsem vsechny dily, ale jednoznacne me dali zabrat 1-3nejvice jelikoz tam ani nevis kam postava skace. It s about time me prislo diky vychytanemu ovladani nejjednodussi a nejsnaze dohratelne. Ale pravda posledni level jsem delal na snad 80pokusu...
Crasha mam rad, ale Its About Time som ani nedohral. Ta hra je taka tazka, ze to ani neni zabava. Z Crasha 1,2,3 mam platiny, ale toto je tazke ako nejaka souls hra.