Studio Deviation Games se rozrůstá, otevřelo pobočku v Kanadě













novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
novinka
V lednu proběhne prezentace Xbox Dev Direct, Gears of War: E-Day potvrzen na příští rok
Komentáře (11)
Ono to neni pouze o poctu studii, ale take hodne o tom, ze v tech studiich potrebuji cim dal vice lidi. Kde jsou doby, kdy na velkou hru stacilo par desitek vyvojaru, dneska jsou to stovky.
Sony ma fistrona....nejdriv si proveri vyvojare par hrami a kdyz fakt umi a rozumeji si,tak je koupi Nekupujou jak smyslu zbaveny Philda
Singleplayer bez kooperace (vývoj s výrazně menší námahou) a silným příběhem. Jak překvapivé...
@BarackObama: řekl bych, že je to do určité míry i tím, kolik nových studií vzniklo za poslední roky. Dříve bylo pár vydavatelů, kteří měli pár týmů a tam se dělali hry. Dnes si studio může založit prakticky každý. Si vem Blizzard. Z něho odešlo prakticky celé vedené a vzešlo z toho dalších 5 možná víc nových studií.
@Kachlo: No a kdy se ten problém vyskytl? Je to proto, že by nebyl obecně zájem pracovat v herním průmyslu nebo to je uměle vytvořený nedostatek kvůli například pracovním kvótám (rasa/pohlaví)?
@Darth_Štófi: Podobná oznámení budou bohužel čím dál běžnější vzhledem k tomu, jak je těžké sehnat kvalifikované lidi. Ta studia je musí nalákat na konkrétní projekty. Mají s tím problém nyní naprosto všichni, i třeba Blizzard, který tento týden oznámil novou značku, ačkoliv z ní má pár konceptů. I když třeba Deviation Games neoznámilo žádný konkrétní projekt ještě, pro hodně vývojářů je lákavé pracovat na nové značce pro PlayStation. Řada z nich by třeba do toho studia ani nešla, kdyby nemělo oficiálně tak silného partnera, který vydává hit za hitem.
Nemám rád tahle oznámení ze kterých se něco vyklube až za 5 let.
@LGT: Své studio musíš platit, i když nemají vývojáři zrovna do čeho píchnout...
Dost mě zajímá co tam vzniká za hru.Snad po tolika letech u CODka nebudou vyhořelí a přinesou něco nového a neokoukaného.
Nerozumím tomu, jak se to Sony vyplácí z finančního hlediska, protože všechno tohle platí. Zaměstnance, prostory, nové pobočky, všechno, a to studiu, které není jejich a které po první hře může v klidu zamířit ke konkurenci. Samozřejmě do toho nevidím, ale uniká mi ta finanční rentabilita oproti založení studia přímo jako svého.
Po uspechu koupit, ale Sony uz vi nejlip co udelat :)