Srovnání remaku Demon's Souls s originálem

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
Komentáře (43)
Je to úplně nová videohra, ten vizuál prostě dělá svý. Krásná grafika, krásný efekty, krásný detaily, živost, uvěřitelnost, pestrost. Snad jen pohyb postav by ještě snesl trochu polazení. Jinak jsem původní Demon's Souls nehrát, takže ho nyní rád vyzkouším 👍
A nemám pochyb o tom, že tak to mají i miliony jiných hráčů po světě. Těším se 🙂
Ja hlavne doufam ze nesnizi obtiznost celkove ani v tom fungovani sveta
hele oni snizej v tom remaku obtiznost ? ja jenom ze si nejde nevsimnout toho ze v originalu do nic musite uhodit alepson 3x aby ste je zabili,a v novy hre staci jeden uder...
Demon šel dohrát na jeden život, byl kratkej a asi nejlehčí..Doufám, že zachovají v latarii hrát za bosse, to bude vzrušující 😊
RadarKKK : Aha tak to je celkem zamotane , pak je jasne ze jsem mel problem s tim zebrikem... Dik za objasneni
Thing : Jj mas recht to jsem nejak prestrelil , samo ze neni videt zivot , tak ze treba mu to ubere zivot . Akorat mi prislo ze se rychleji oklepal po dopadu . Blbe jsem to napsal ...
Kostej-cz: tadence zjednodusene za zabiti bossu sla na bilo a za umirani v zive forme sla na cerno problem byl kdyz jsi hru hral online tak svet nezacinal na neutralu ale mirne cerne proto i kdyz jsi prosel cely svet tak jsi na ciste bilou nedosahl.ovsem existovala jedna finta to ze sis svet hodil na ciste cernou a pak na jeden zatah bez navratu do nexusu sejmul primeval demona a svetoveho black phantoma(miralda,selena,setsuke atd.) a mels to hned na bilo(prime demon a svetovy black se obevoval jen na ciste cerne pokud jsi zabil jen jednoho z nich a vratil se do nexu byl svet na neutralu a tudiz uz jsi nemohl zabit druheho)samozrejme tadence se vzdy aktualizuje po navratu do nexusu
maly priklad postupu: chces dostat treba tunely na ciste bilou ale hned na zacatku je mas cerny tak normalne pojedes zabijes spidera pak si svet hodis na ciste cernou a pujdes zabit svetoveho black phantoma kterej je v tom tunelu jak se po spiderovy skakalo dolu az ho sejmes dobehnes na zacatek a tam dole pod vytahem sejmes prime demona,vratis se do nexu a zpet a sejmes flamelurkera a mas ciste bilou
@Kostej-cz: sorry, ale vrtá mi hlavou, jak jsi vypátral to, že v tom remaku ti ten úvodní skok z hradeb nesebere žádnou část zdraví. V původní verzi ti to menší část života sebralo, ale tady u toho remake gameplaye nikde nevidím health bar. To jenom tipuješ, nebo je to opravdu nějak podložený?
Hustý, mi ta Ps3 verze přijde oproti ps5 jako nějaká stará retro hra :D
RadarKKK : A znas presne jak tendence funguji ? ( myslim jen svetove tendence , tendence postavy tam je mi to jasne )
Ja se s tim popral po svem a hru prosel snad 12x a platinu mam . Ale nejak mi hlava nebrala ze i kdyz jsem prosel cele baziny bez smrti a zabil posledniho bosa a teleportnul se na zacatek lokace kde ma byt zebrik , tak tam stejne nebyl . Uz si to presne nepamatuju , ale zda se mi ze jsem to pak resil tak ze jsem posledniho bossa nezabil a sel k zebriku zpatecni cestou bez teleportu , proste zpet pres cele baziny a zebrik tam byl .
Ja mel tenkrat zato ze aby clovek udelal svet na bilou tendenci musi ho celi projit bez smrti a prave si pamatuju ze treba ta zelezna branka hned v prvni lokaci se otevirala nejak brzo a i kdyz jsem umrel . Nekdo rika ze tendence byly rozbite , ale nevim ...
Hele ve zkratce me by zajmalo jake ma presne svetova tendence pravidla - teda hlavne bila . Cerna je jasne , ozivyt se a umrit ...Ale ta bila mi davala zabrat hlavne v kuli zebriku v bazinach . Jaky je presny postup ? Jesi vis diky za vysvetleni ...
Jinak po case jsem dal Demon's Souls celi bez umreni , tenkrat jsem veril ze zato bude odmena aj tutorial boss padnul - jen napovim ze neni na skodu ho sejmout Ale bylo to nove a nez se to clovek naucil byla to katastrofalni zdechacka
Ale zabava jak remen
demons souls byl rozhodne nejlehci soul hra,co se tyce stezovani po kazdy smrti to neni pravda pouze kdyz umres v zive forme dalo se taktizovat a svet kdes chtel farmit souly nebo matros sis proste hodil nacerno a svet kterejs chtel mit na ciste bilou si hral porad jako duch a nemohlo ti to padnout dolu.bossove tu jsou hodne lehky jedinej boss co me sral byl maneaterovsem na ng+7 ma demon rozhodne nejsilnejsi mobky(bossove davaj taky poradny dela ale zas na druhou stranu mel demon zas hodne dobry ochrany kouzla a skoro neomezena zasoba leceni narozdil od dark soula) ktery dokazou zabit na jednu ranu
PS: je potvrzenej multak pro 6 hracu predpokldam ze to bude jako u darka 4 coop + 2 invaderi takze je docela mozny ze si pohrajou i s mnozstvim nosenych bylinek a bude to reseny jak v bloodbornu coz by hru neulehcilo ale naopak ztizilo
@Capone6: No upřímně, osobně by mi mírné zjednodušení nevadilo. Demon souls je jediná soulsovka, kterou jsem nedohrál. Dark souls 1-3 jsem dal, BB i Mortal shell (ok, ta se nepočítá) taky. Je fakt, ze v době Demon souls jsem byl lama... ale na druhou stranu se od té doby nic moc nezměnilo a navíc jsem už stará lama . Každopádně si nemyslím, že by z toho udělali pohodicku, kterou jsme viděli v ukázce.
@Jakub Andreas: krásný obrázky,vypadá to nádherně ta hra.
Masaker link
Z toho ze hru zjednodussi a nezachovaji gameplay mechaniky mam nejvetsi obavu.Demon souls byl mnohem tezsi nez ostatni dily serie. Kazda smrt ubrala zivoty a stizila svet. Dokonce v nekterych lokacich cim vickrat jste chcipli, tak se tam pak jeste objevil red phantom. Jakoze...”uz vis jak na to po 12 smrtich? Super, tak tady mas jeste enemaka navic a poser se”
@Lord_of_Angmar: Podle mě je to pro účely prezentace.
Lord_of_Angmar : sry mel byt kladny palec ...
No je to zajmave v puvodni hre jsou mobky na dve rany a jeste je tam rozdil ze pri skoku z dradeb v zakladni hre to uz ubere i zivot . Zatim co v remaku ne . Doufam ze neni hra ulehcena at lidi hned nerozfagaji ten krasny novy ovladac ...
Stále vlastním PS3 a mam aj Demons Souls ale na PS5 to bude úplne iný zážitok teším sa veľmi na toto znova sa ponoriť do temného sveta v novom grafickom kabatiku 😉
Nádhera,jenom,mne trochu zaráží proč ty mobky jdou na jednu ránu....Doufám že to bylo jenom pro potřeby téhle ukázky.V původní hře v tutoriálu rozhodně nešli na jednu ránu.
FP-K1nG je nehoráznej šašek...ban
@FP-K1nG: no ak v 4k vidíš tu PS3 verziu ktorá šla ledva v 720p voči PS5 ako minimálny rozdiel, to Halo čo ukázal Phil naposledy musel byť pre teba next gen masterpiece, jump in ty trollololo
taky me to nepresvedcilo, spis naopak. Pockam na recenzi.
Fp-k1ng: Ty jsi nejak nemocny?🙁Zdenek stverak: a ty jeho pribuzny?
Nevidím mezi tim drasticky rozdil. Čekal by jsem daleko lepsi grafiku. Krom to na me pusobi,jako kdyby to jelo na ps4.Kde mate ten mega grafickej výkon ? Zatím jsem se z tech her neposadil na zadek.
@pedros: Bloodborne vypadá v pohodě, mohli by ale vydat 60 fps update.
Za Bloodborne v takovem grafickem kabatku bych se taky nezlobil
Až mi ukápla slza nostalgie, krásná práce,. Doufám že zachovali obtížnost. Taky bych se nezlobil za přidání šestého světa v nexu o kterým se spekulovalo jako o dlc :D :D :D
Vypada to jak matejska... me to nesedi... k DS se to nehodi, ale chapu, ze sou z toho vsichni uvareny.
Naprostá paráda, takovou piece of art práci umí Bluepoint jako málokdo. To srovnání je skoro až kruté k původní verzi, která ve srovnání s remakem vypadá jako nějaké proof of concept demo nebo pre-alpha, ale to není tím, jak špatná byla původní verze, ale jakou pecku z toho dokázali v Bluepoint pro next gen vytvořit.
Vypadá to skvěle, ale graficky by to v pohodě dala i PS4, to je taky fakt. Každopádně mi to v pohodě prodalo PS5 ...
@ChuligaN_cz: dneska už mu stačí jen telefon přece 🤣