Spekulace: Nový Dragon Age bude oznámen už zítra, na vydání si pár let počkáme

Tvoje reakce na článek
Galerie



































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
novinka
V lednu proběhne prezentace Xbox Dev Direct, Gears of War: E-Day potvrzen na příští rok
Komentáře (7)
Ja mam seriu Dragon Age rad. Pri Inquisition by som napriklad vyzdvihol:
+Character editor bol detailny a podarilo sa mi spravit super vypadajuce postavy+Super system craftingu, kde nebol grind a kde sa dali vytvorit esteticky pekne a funkcne veci+Vyvojove stromy boli sranda a dalo sa spravit mnozstvo buildov+Byt v cele inquizicie bol fajn pocit, sediet na trone a davat rozkazy, rozhodovat o osude inych atd.
Na druhej strane by som ale chcel aby sa napravili niektore veci:
-Uplne sa zbavit filler questov: zbierat shardy, pobehovat hodiny po mape aby som otvoril jaskynu v ktorej aj tak nic nieje ci robit astraria je fail-System subojov nebol idealny, chcelo to byt nieco medzi klasickym akcnym RPG a old school top downom. Problem bol ze ani jedno nebolo moc dobre. Pre tych akcnejsich... nedalo sa mierit lukom ani kuzlami, bitky s mecom nemali vahu atd. Na druhej strane top down mod nebol dost takticky, postavy casto nepocuvali a ich naprogramovanie bolo o dost horsie ako v origins-Kvalita ostatnych questov bola vsade mozne. Napriklad quest kde sa cestovalo v case bol vynikajuci. Zhanat prikrivky pre utecencov ci hladat strateneho byvola bol ale fail. Chcelo by to viac rozmysliet co tam dat a co nie.
Samozrejme po Andromede a po zrejme nie az tak dobrom Antheme budem velmi skepticky, ale urcite POCKAM na recenziu a potom sa rozhodnem. Urcite som rad za kazde dobre open world RPG. Poslednu dobu ich naozaj nieje vela.
Tohle by už konečně mohl využít Capcom. Kde je sakra Dragon's Dogma 2. Přitom jednička je boží, má své věrné fanoušky, je hlad po kvalitních RPG. Tohle by byl zaručený úspěch.
Andromedu jsem doteď nedohrál, jak je to pecka
Jestli to bude jak Andromeda tak at si to nechaj.
A v čem je problém, že to oznámí, proč to tolika lidem pije krev?
Tak proč to zase oznamují tak dlouho dopředu??Jako kdejaký vydavatel oznámí hru a pak se na ni jen čeká!! Viz. Dreams, Tlou2 atd. od Sony!!
tak nech idu do hajan 5 rokou vyvoj si robia srandu