Sony hodně experimentovala s designem Dualshocku 4, měla 20 prototypů

novinka  20
Martin Šmíd, 23. 10. 2013 1:45
Gamepad Dualshock 4 přinese spoustu novinek a vylepšených prvků, které by měly zajistit lepší požitek z her nové generace na konzoli Playstation 4. O vývoji Dualshocku 4 se nyní rozpovídal Toshimasa Aoki, produktový manažer Sony Computer Entertainment. Během vývoje měli zhruba 20 různých prototypů, dokonce zkoušeli podobný design a rozvržení alanlogových páček, jako je tomu u Xboxu 360. Následně ale došlo k rozhodnutí, že bude lepší mít oba analogy symetrické, protože právě tohle tvoří DNA Dualshocků. Když padlo toto rozhodnutí, zkoušeli dát analogové páčky nahoru, jako tomu je u Wii U Pro Gamepadu. „Když Nintendo vydalo svůj Wii U Pro Gamepad, bylo to jako wow, to je stejné jako náš prototyp!“ řekl Toshimasa Aoki. Dualshocku 4 má nakonec všechna tlačítka i analogové páčky ve stejném rozvržení, jako tomu je u Dualshocku 3, jen samozřejmě byly vylepšeny Triggery, přidal se touchpad i nová tlačítka, a samozřejmě se změnila i ergonomie, aby gamepad lépe padl do rukou. S Dualshockem 4 hodně pomáhal i Mark Cerny, který ho testoval na své nové hře Knack.
Zdroj: CVG

Playstation 4

ps4
SCEE, SCEE
Datum vydání hry:
13. 12. 2013
KARTA HRY

Komentáře