Režiséra hry The Last of Us zklamalo, že nebyl zmíněn v titulcích seriálu a volá proto po odborech

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
fórum
Think before you sleep
Komentáře (46)
Zvládl jsem půlhodinu a vypnul to. Nechápu ty hodnocení.
@grom: o tebe vůbec nejde. Jde o daného člověka, co na projektu dělal. Je to taková reklama, kterou použiješ v životopisu. TLoU má na svědomí hlavně Straley, to je fakt. Minimálně slušnost by byla jej dát do titulku, ale to by chtěl člověk po Druckmannovi moc.
TLoU1 mi přišla docela fajn. Rozhodně zajímavý pojetí zombie apokalypsy, zbytek už je taková klasika. Za mě takových hezkých 7,5/10
Dvojka mi přišla příběhem úplně mimo. Jakože mě absolutně nic o těch postavách nezajímá, nevím proč by mělo. Chtěl bych další vývoj toho světa a viru. Ne řešit to, kdo má jaký pohlaví, kdo komu zabil přítele a tátu. Proti LGBTQIA+ vůbec nejsem, přijde mi ale že ta hra to s tím trošku prestreluje a staví to nad kvalitou příběhu.
A co se týče Uncharted, nikdy mě žádný díl extra nebavil. Jednička je špatná celá. Dvojka je fajn, ale omrzí, trojka to samé a 4ka je utahaná a nudná. Nejsem nějaký hardcore gamer, co má potřebu hledat nejdrastičtější výzvu, ale zkrátka série Uncharted mi přijde jako jedna z nejobyčejnějších a nejnezáživnějších vůbec
Celkově mě z PS4 exkluzivit oslovil jen Returnal, God of War, Days Gone, Spiderman, Bloodborne, Ratchet & Clank a Detroit: Become Human.
Ohledně Horizon série, ta je pro mě trochu sci-fi verzi nepovedeného Far Cry Primal. Nic víc. I Fable 3 bylo zábavnější.
@johnyital: mě začátek TLOU překvapil, ještě více konec. Ale absolutní šok jsem zažil až na začátku TLOU2.
@golder_69: jj. S tim zacatkem Tlou jsem to mel absolutně stejně.
@johnyital: spoilerovani je ceskej zlozvyk. Pohopil jsem to, kdyz sem zacal sledovat US a UK herni scenu.
Tam se ti nestane, ze by ti nekdo prasknul konec u 10 let stary hry, tady je to bezny :(
Pro me byla uvodni scena TLOU doslova sokem a velkym zazitkem, ktery vybudoval atmosferu pro zbytrek hry.
Kazdej kdo videl making off jednicky asi nebude tvrdit, ze Druckman je clovek co delal dizajn. To ze BS neni zminen je smutny, otazka je, kdo to rozhodnul. Myslet si, ze to byl Druckman je …
@BenjaminL: to máš jedno.Napriklad Uncharted 4, kdysi, ja tady na Konzolistovi dohral přes komentáře několikrát i jsem přesně věděl co si mam o tom myslet, ale než jsem se k tomu skutečně dostal, vsechno se mi vykourilo z hlavy.😉
Nic o problému toho člověka nevím, tak se k tomu nebudu vyjadřovat 🙂 a na seriál se podívám až bude komplet abych nemusel každý týden čekat. Tak prosím, abyste nikdo nespoileroval, vůbec netuším o čem to je. 😉
Už je to nějaká doba co jsem hrál druhý díl ale při průchodu hrou byla opravdu znát absence minimálně jednoho člověka (ano myslím tebe Bruci) anebo alespoň skupiny lidí, kteří se podíleli na původní jedničce. Neupírám Neilovy žádný kredit a vlastně díky němu vzniklo něco, co ovlivnilo můj pohled na žánr filmových her, podobně jako tomu bylo v případě prvního Metal gear solid. Za to si zaslouží celý tým ovace ve stoje.
Tlou ve mě ve své době zanechal naprostý úžas. Do té doby jsem neviděl realističtější zpracování a přetavení filmového scénáře do herní podoby s neskutečně přirozenými interakcemi mezi postavami. Hra byla mnohem lepší, než co předvedla filmová produkce v posledních desetiletích. A dodneška jí nic nepřekonalo. Po dohrání jsem zažil pocit, který jsem do té doby nikdy neměl a myslím jsi, že už ho jen tak nezažiji. Ostatní hry mi začaly připadat naprosto průměrné až dětinské.
Bohužel na druhém díle je vidět, že Druckmann nemá ten správný cit pro režiji a ty drobné nuance, které dělají z obyčejných věcí ty neobyčejné. Myslím jsi, že jeho ego mu přerostlo přes hlavu a jelikož už na něj nejspíše nedohlížel Straley, tak se výsledná podoba odrazila na pokračování, které postrádalo vše co dělalo první díl tak geniální. Ale to nemluvím o samotném konceptu příběhu, tohle já vůbec neřeším, i když jsem byl ve výsledku velmi zklamaný. Pro mě je nejdůležitější zpracování. A to je ta zásadní proměnná, která odděluje výjimečné od tuctových.
Druckmann afektovaně tlačí na pilu a snaží se z každé scény vymáčknout emocionální maximum. Každá interakce mezi postavami je díky tomu nesmyslně umělá, místami těžká na zhlédnutí, protože postavy v jeho podání neustále hýří emocemi i ve chvílích uvolněnosti, kdy se to opravdu nehodí. Člověk se neubrání tomu nepříjemnému dojmu z průběhu dané scény a její nepřirozenosti. Kdyby Ellie šla pouze na toaletu Druckmann by z této činnosti udělal neskutečný vír decentních zážitků a citových vnitřních prožitků, kterými by chtěl sdělit hráči svá poselství o vidině světa. Z jedné z nejmilovanějších postav dokázal udělat něco tak nesympatického a netvárného, což také platí i o dalších charakterech, které působí velmi prázdným a umělým dojmem. Ve světě Tlou part 2 není nic přirozeného a člověk má nutkání probudit se z onoho Matrixu. Chybí mu hravost, nápad, lehkost a ty nenápadné scény, jako když se Ellie zadívá v prvním díle na Joela, když se s klidným svědomím svalí na gauč a jde spát. Tohle Neil nedokáže vůbec napodobit.
Myslím si, že se snažil tak moc vyprostit z Brucových otěží a jeho odkazu a ukázat jak dokáže být ve všech směrech "lepší" a nenahraditelný až nakonec dopadl na své hranice možností.
@Devilbringer: Nic ve zlým, ale tomu se říká obyčejná lidská slušnost. Druckmann se podílel na půlce všeho, za co je uznaný jako někdo, kdo stvořil všecko. Jen proto, že to ne každý ví, to z toho nedělá o nic menší fakt...
Podílel se na seriálu? Pokud ne, nechápu co by měl dělat v jeho titulkach. Asi jako devolop team původních Sonicu není v titulcích aktuálních filmu.
Hate to dostává za macguffin v podobě npc, které následně dostalo backstory, only one man can save entire planet docela výplach
Effa ban na týden, už mě ty jeho vulgární výpady přestávají bavit.
Můžete mít problém se hrou, můžete mít problém s vývojářem a můžete si klidně občas pozanadávat, ale urážet někoho konstantně i ve článku, ve kterém dotyčný není zmíněn, je už trochu na psychologický rozbor. Děkuji za pozornost.
@Dante Kruger: Je to tak no. Čistě subjektivně a pocitově bych řekl, že začíná převažovat skupina fanoušků a vyložení hejtři jsou spíše minorita. To teď nemluvím o lidech, který se to svým způsobem snaží zhodnotit a mají k tomu třeba své výhrady, se kterými sice nesouhlasím, ale respektuji je. Mám spíš na mysli borce, co hru a Druckmana nenávidí jelikož jim zabili oblíbenou postavu a kvůli tomu se jedná o "woke" sračku, kde vystupuje zlý babochlap Abby, homosexuální protagonista a trans postava. Spousta těchto lidí se tímto názorem nakazila ještě před tím než hru vůbec hráli.
Komentář byl uzamčen
Příspěvek porušuje pravidla komunity.
Pro mě je to nejlepší hra jakou sem hrál. A asi budu po lobotomii protože jsem tam nic nelogického vyloženě neviděl. Jo a funboy taky nejsem prostě jenom mám rád hry toď vše.
To není nic překvapivého od Neila Cukmana, že na Bruce vymazal! On si totiž chce vše přivlastnit pro sebe!
Komentář byl uzamčen
Příspěvek porušuje pravidla komunity.
@A2: Tak jo. Toz se te zase za deset let zeptam, jaky to vlastne je. :-D
@Starky: herní médium je poměrně komplexní záležitost, takže je za mě hodně těžké hodnotit hry jako TLOU. Na jednu stranu ta hra naprosto mrhá potenciálem herního média, rezignuje na nějaké nové myšlenky v rámci vyprávění, nové mechanismy či propracovaný gameplay, na druhé straně přináší skvělý svět, skvělé audiovizuální zpracování, vyladěné ovládaní, produkční hodnoty. Moje hodnocení je subjektivní, přesto se snažím vždy zvážit plusy a minusy a hlavně to, jak ta hra ve mně dozraje. Např. u Ghost of Tsushima jsem začínal na 8/10, aktuálně mám hodnoceno 6/10, ta hra ve mně dozrála jako dílo hodné zapomenutí. TLOU naopak rezonuje alespoň koncem neustále. Bavím se o tom, co Joel udělal v rámci finále a co by udělal na jeho místě ve finále každý. Dvojka se mi hodnotí také těžko, protože vylepšili gameplay, svět, animace, combat etc., na druhou stranu hra trpí nelogickým chováním postav, průměrným scénářem, plot holes, méně sympatickými postavami, menší uvěřitelností celého scénáře, osobně i menší imerzí, jelikož hrát za Abby pro mě nebylo moc imerzivní.
@Marty: Chovaní Ellie po smrti Joela se dá jediné pochopit. Ellie je ve dvojce vyobrazená jako člověk s PTSD, což si myslím, že zvládli velice dobře. U ostatních postav už je ta obhajoba chovaní pro mě mnohem těžší.
link Tak pravil svatý neil
@Marty: je škoda že neupravili gameplay remaku aby byl jak dvojka pak by to bylo dokonalé
@Marty: Na tri roky place proste nemam dost kapesniku, tak se k tomu radeji modlim. :-D
@A2: Ono to byla spise recnicka otazka, ale dekuji za vycerpavajici odpoved. :-D Rozhodne to neber jako utok na sve hodnoceni, me to jen pobavilo, jak to menis co ctvrt roku. Hlavne teda u Part 1 to musi byt skutecne tezky hlavolam, kdyz se nekdo nedokaze deset let rozhodnout, jaka ta hra vlastne je. :-D Ale jinak vse v miru.
@Starky: kolikrát budu chtít ty fakte. Pokud chceš podrobnější info, i když si to nezasloužíš, jsou to pro mě hry mezi 7 a 8. Pořád se nemůžu rozhodnout. Určité věci se časem mění, hry dozrávají či naopak, to ty nemůžeš vědět, ty tomu navalíš 10/10, protože Naughty God, v tomhle to máš jednodušší. Není nad to být fanboy 🙂. 10/10 a proč? Protože je to holý fakt! Váš Starky.
@CERMI1985: ale tož, tyhle stěry ze školky si nech pro svoji sociální bublinu. Chápu, že kritika díla je pro fanboye těžká rána, rád se o tom s tebou i podrobně pobavím, ale předpokládám, že bys hystericky utekl. 🙂
Moje osobní vsuvka. Není nad fanoušky Sony 😁. Vždy to dopadne stejně. Útokem na moji osobu či moje subjektivní hodnocení daných her.
@A2: kecáš.
Ty postavy se jako ty rozhodně nechovají
@A2: Promin, ja zapomel ze na to tady jsi ty, znalec vseho a vsech.
Mimochodem, kolikrat to hodnoceni Part 1 a Part 2 jeste budes menit? :-D
@Starky: asi to bude holý fakt, když to píše Starky! Kdo my jsme, abychom tyhle holá fakta znevažovali.
@N0isy: Nerad se přidávám do těchto tahanic, ale zaujala mě tvá poslední věta. Jelikož si dobře pamatuju verzi na PS3 a vím že v titulcích byl opravdu uveden dvakrát, jako scenárista a kreativní režisér.