Neil Druckmann si v lednu převezme ocenění Andrew Yoon Legend Award za svůj přínos hernímu průmyslu

Neil Druckmann působí ve videoherním průmyslu přes dvacet let, které strávil ve studiu Naughty Dog. Nejprve začínal jako stážista a měl na starost programování při vývoji hry Jak 3. Následně se proslavil svoji prací na sérii Uncharted a stál za vznikem uznávaného The Last of Us. Nakonec se stal spoluprezidentem studia Naughty Dog. „Od stáže se vypracoval až na pozici spoluprezidenta společnosti Naughty Dog. Jeho schopnost vytvářet tituly, které redefinují filmovou hratelnost, si zaslouží oslavu. Jeho snaha vytvářet postavy, které jsou rozmanité, obohatila obsah AAA her,“ řekl k ocenění NYVGCC prezident Harold Goldberg.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (28)
@stillalive: no zatím to tak vypadá že od té doby co je na vedoucí pozici druckman tak to studio jde od desíti ku pěti, ale budu rád když to tak nebude .
@stillalive: hmm 🤔, řešení skoro jako ze hry The Last of Us, pořádně krumpáčem, nebo lopatou do zad, že? A ještě flusnout. Noooo tak takové vyjádření vyžaduje již vysokou míru frustrace. Nebo ne?''
Když už narážíš na to TLoU. Takže Druckmann, člověk stojící za Part II v něm vlastně vyjádřil jen svou vysokou míru frustrace? Ten samý člověk za kterého tu tak bojuješ? Jak je tedy možné že od Druckmanna to považuješ za umělecké dílo, zatímco u Lagzze jen jako vyjádření frustrace?
@Lagzz: hmm 🤔, řešení skoro jako ze hry The Last of Us, pořádně krumpáčem, nebo lopatou do zad, že? A ještě flusnout. Noooo tak takové vyjádření vyžaduje již vysokou míru frustrace. Nebo ne?
@A2: No jak naše diskuze pokračuje, nemohu zastavit smích. Nikoliv výsměch, to bych si nedovolil. Ale ano, používám smajlíky pro doplnění kontextu nálady, v jaké jsem. Když neutrál, tak bez ksichtu. Když dobrá nálada, smějící se smajlík, když blbá, blbý smajlík. Jednoduché. Já jsem jednoduchý, toho sis určitě všiml v první řadě. 👌😄
@stillalive: hele, brzdi trošku s těmi smajlíkami. Sice psyché nestuduji celý život, ale něco mí říká, že na základě tvých už poměrně bláznivých reakcí s velkým množství smajlíku, není tvoje psyché v nejlepším stavu 😁.
@A2: Tudíž tohle celé vaše spiknutí je váš konstrukt a vaše vlastní interpretace myšlenek a postojů lidí, kteří nikdy žádnou takovou informaci nevypustili, všechno na základě dedukce 🤦😄😄😄😄 Tvl. ty mi tady něco říkej. Nakonec jsme se k tomu jádru problému přeci jen přiznali, nechtíc 🤦😄😄
@stillalive: Kde to kdo kdy z Naughty Dog řekl, že kvůli Druckmanovi odešli, že si prosazuje své na úkor všech ostatních? "
Říká ti něco pojem NDA? To jsi fakt tak moc naivní?
@Raiden: Nikdo tady neví co jak bylo. Jediný ověřitelný fakt je, že jako scénárista byl vždy uváděn pouze Druckmann už u verze na PS3. Takže o jakém hnusu to mluvíš.
@Mr. Tky: Prosimtě to čerpáš odkud? Kde to kdo kdy z Naughty Dog řekl, že kvůli Druckmanovi odešli, že si prosazuje své na úkor všech ostatních? Naveď prosím na informace z kterých čerpáš, já už si to dohledám, díky 😉😄 Jako pán, který nic neumí, jak tvrdíš, nenakreslí ani dětskou kresbu, natož stamilionový, z tvůrčího hlediska obří, komplexní projekt, který se stane na minimálně dalších deset let jedním z nejskloňovanějších herních projektů vůbec. Jop 👍🤦😄
@stillalive: o fungovani ND evidentne nevis nic ty, Druckman do prvniho dilu prosazoval veci na ktere mu nepristoupili. Jakmile se mu u dvojky uvolnili ruce tak to dopaflo jak to dopadlo. Z puvodniho ND uz tam neni nikdo protoze vsichni kuli Druckmanovi odesli. Ted dokone i technicky riditel po 4 mesicich. To jen aby si byl trochu v obraze.
Jak zase vylezli modromozkove na obhajobu toho pana ktery nic neumi a veze se na slave prvniho dilu do ktereho nebyly prijaty skoro zadne jeho navrhy. Fakt vtipny. A jak uz tady padlo tak klasicky kdyz nekdo kritizuje tak je oznacen za homofoba a ja nevim koho jeste. Zkuste si vyndat mozek ze zadku a podivat se na tu jeho tvorbu a prinos. I kdyz to je jak hazet hrach svinim.
@mnaca: Děkuji za doplnění, ano i Dead Space byl dosti zásadní inspirací, jenže to se bavíme o dílčích herních mechanikách, level designu. Nikoliv prezentaci příběhu a filmového podání jak střihových scén, tak gameplaye. Vtipné na té spletité sítí vzájemné inspirace je to, že první Dead Space je defakto přímou kopírkou původní RE4, sám Glenn Schofield to ve svém interview říká otevřeně, jak moc ho RE4 ovlivnil a celé to své povídání podtrhl když vzpomíná na svou komunikaci se spolupracovníky "pojďme udělat RE4 ve vesmíru". Což velice věrohodně udělali. Tak kdo se inspiroval kým a v čem všem konkrétně? To je téma hodno hlubšího ponoru a více to rozebrat. Nejlepší je slyšet tři hlavy designu FFXVI a jejich povídání o vztahu k jednotlivým dílům Final Fantasy série, kde mají možnost fanoušci trochu nahlédnout za své fantasy domněnky o tom, že FFXVI je inspirována vším možným a že to není Final Fantasy. Přitom to dělali lidi, kteří mohou teprve mluvit, vzhledem k tomu, kde všude přiznávají, že vidí největší inspiraci, jaké hry už v sérii přinesli, jakými jsou sami fanoušky a proč. Jenže fanoušci, jen určitá část z nich, ohrne stejně ten svůj naegovanej rypák. Až vznikne hra, která všechny nadechne bez rozdílu, tak to bude proto, že neexistuje nikdo, krom toho tvůrce, kdo by si hru zahrál, protože The Last of Us 😄
Raiden: Nebylo by od věci, kdyby sis vyslechl pohled lidí, za které se tu opovažuješ hovořit. Byli to právě oni, Bruce a Amy, kteří Druckmana k samostatnému projektu ponoukali a ujišťovali, že na to má. A nejen oni, nakonec celé studio se za něj postavilo a hovoří o tom veřejně v rozhovorech celé roky. O fungování studia ND nemáš evidentně žádné validní znalosti. Většina akčních adventur dneška, včetně těch supr čupr RE remaků, všechno bylo zásadně ovlivněno právě akčními adventurami od ND. Akční adventury od ND byli zásadně ovlivněny sérii Metal Gear Solid a filmovou produkcí, což je primární inspirací Hideo Kojimi pro jeho přístup ke hrám. Řetězec neskrývané inspirace, samotnými tvůrci mnohokrát přiznaná. Tak o čem to tu dopr*ele vlastně mluvíte? Z kterého z prstů si to cucáte???
Už samotná vaše soustavná, letitá reaktivita na Part II v nesnášenlivém duchu, už sama osobě vypovídá, že je to umělecké dílo, které nenechá nikoho chladným, protože takové emoce rozdmýchává pouze umění. Žádný kalkul s lidskou bytostí takto razantně a hluboko nepohne. Ze značné části je umění intuitivní a logikou neuchopitelné. Však se zastavte a podívejte se na sebe, jak vás to pokaždé zvedá z pomyslné židle. Lidé umírají a velmi často za těch nejbizarnějších okolností, situací, které kdyby opravdu do hry implementovali, tak z toho po zbytek svých lidských dnů na této planetce neusnete v klidu. Žijete v iluzích, které si do toho sami projektujete, ke všemu evidentně nevědomě.
A za Last of Us 3 bude ředitelem vesmíru ❤
@KoLo🚲: mě je ale úplně jedno nějaký posraný ocenění, dokonce je mi i jedno, kdo si o tom co myslí.
Nerespekt k cizím názorům a s tím spojené nálepkování a dopředná dehonestace mi jedno není.
@johnyital: tak phill to splnil po svem, Neil taky. Phill zachranil celou platformu pro miliony hracu, spojil spoustu hracu diky pristupnemu gamepassu s cloudem kdekoliv na cemkoliv.
Neil, zas pospojoval lidi skrze ruzne poruchy no.... pritom paradoxne jeho posledni hra hrace po celem svete spis tedy rozdelila 😂
@Starky: jedno a to samé ocenění od jedné a té samé organizace "chápeš" u jednoho (Neil) u druhého (Phil) ne. V pořádku, tvůj náhled na věc, založený pravděpodobně na osobních sympatiích a antipatiích. Dobrá.
Chápu taky správně, že člověk, který to má třeba přesně opačně, u Neila ocenění "nechápe" u Phila "chápe" a nebo dokonce někdo, kdo to "nechápe" ani u jednoho, tak tito lidé mají "bigotní mandle", nebo jak to kurva myslíš?
Me staci,abych to jeho oceneni nebral vazne ale spis jen takovy prujmovy vystrelek 😆🤦 "jeho snaha vytvářet postavy, které jsou rozmanité, obohatila obsah AAA "
@Starky: Když mi bigotní mandle, tak ty gay mandle... 😁
Zaslouženě😎 Za mě ND best of studio. Štve mě že neudělali nový Uncharted ale...
@czDante92: tak vsichni vime, jak je toto asi mysleno "Jeho snaha vytvářet postavy, které jsou rozmanité, obohatila obsah AAA her," :)
Tohle je jako Nobelova cena za mír, tu taky dostal kde kdo co něco posral 😃😃
Zasloužený ocenění.
Ja bych dal vsem medailu, kdo delal na Dny pryc. Snad na tom maknou a bude dvojka, je doufam nejaka petice?
@Starky: ještě že máte ty homofoby, rasisty a jiné dezoláty na které můžete shodit to uživatelské hodnocení 3.4 co TLoU2 mělo. Z mého pohledu jeho rukopis nenávratně poničil značku a pod jeho taktovkou jde ND od deseti k pěti.
@mnaca: hele taky jsem měl Mattricka za panáka, ale vem si kolik exkluzivit za něj na Xbox vzniklo, i když to nutně nebyly samé atomovky. Phil umí jen skupovat, dotovat službičky a lhát do médií.
No už by mohl taky nějakou hru vydat. Vždyť naughty dog už má největší slávu za sebou. Poslední hra ještě na PS4 to je ostuda
Tak to velka gratulace, je to borec. Malokdo si to zaslouzi jako on. Uz ted se tesim na jeho dalsi pocin, kterym opet nadzvedne vsechny bigotni mandle, a rozplace veskere deti na cele roky. 😁
Pouze teda moc nechapu, za co to ma ten Phil. Ze rozhazel bambiliony, aby pak stejne Xbox zustal treti vzadu? :-D
Tak to někteří papá 🙋 to vidím na pár srdečních selhání tady🍻