HBO by rádo začalo začátkem příštího roku natáčet druhou sezónu The Last of Us
novinka•čtvrtek 2. listopadu 2023•Martin Šmíd•

Zdroj: Sony Interactive Entertainment
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
fórum
Gran Turismo 7
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
fórum
Think before you sleep
Komentáře (31)
@stillalive: hele, kde mám ten link? Já nechtěl slohovku, já chtěl link, kde ND povídá, že TLOU Part 1 je remaster. Pokud ho nemáš, tak si nemáme, co říci.
A2: Pečlivě si volím, čemu věnuji pozornost, jakým hrám, tak že si mohu dovolit věnovat každé jedné hře mnohem více pozornosti a času, než kdybych hrál každou pátou hru co vyjde v průběhu roku. Nehraju hry nutně v den kdy vychází. Mám pro to své důvody, především pro nedokončenost her v den jejich vydání krom výjimek, ale také proto, že každá hra je unikátní svou náladou, zpracováním a náročností na pozornost, takže jednoduše se na hru vrhnu, pokud je doladěná, když je na to vhodné mé naladění a to se v čase mění. Jdu do důsledku a vyjadřuji ti upřímně vlastní názor na skutečnost, z čerstvé zkušenosti a posouzení z mnoha hledisek. Nedělám tu z tebe vola a především se snažím právě ono černobílé vidění naředit hlubší analýzou, kterou si minimálně každé propracované dílo zaslouží už čistě z prostého, lidského respektu vůči lidem, kteří tvořili svá díla upřímně a vložili do toho ze sebe maximum, když už se člověk rozhodne hodnotit něčí práci. Pro mě to jsou umělci, lidé, kteří se dovedou společně dohodnout na tom, co chtějí každý a společně dělat. Chápu proč si mnozí, spíše právě z rozmrzelosti, myslí že Druckman tam podle nich teď jakože šéfuje jako nějaký generál, ale ono si stačí vyslechnout všechny ze studia, ať pracovali na Uncharted, nebo The Last of Us, bylo to vždycky to a právě tak, jak to vytvořili, tak jak všichni chtěli. Už od původní hry The Last of Us se jejich tým rozrostl převážně o schopné, talentované fanoušky jejich předešlých prací. Toť jsou jejich vyjádření, kterých je mnoho a dohromady nedávají tak černobílý obraz, jaký se tu snažíš obhájit.
@stillalive: nemusíš se tady vypisovat, obavám, že to nikdo nečte, jinak nic nakoukávat nebudu, jen mi to prostě linkni, já na to kouknu, jak já jsem linknul vyjádření o remaku. Jinak dělat si vlastní analýzu, jestli je to remake/remaster, ses zbláznil ne? Ty nepracuješ?
A2: Dokud budeš ignorovat, zřejmě záměrně prost vlastní analýzy a argumentace, úplný kontext mého vyjádření a vyjádření tvůrců, nemáme se o čem bavit. Až si nakoukáš i zbytek jejich vyjádření a nastuduješ ideálně vlastní analýzou a zpracováním získaných informací samotné hry, můžeme se dál bavit. To je přesně důvod, proč se zde nelze vyjadřovat ve zkratkách, právě pro toto vaše vytrhávání dílčích skutečností z širšího kontextu celé věci. Již jsem uvedl vše potřebné pro pochopení a kde informace dohledat. Good luck 👍
KoLo: To že se u hry nudíš, je tvůj problém, nikoliv problém hry, to je doufám jasné. Skvěle se ti podařil popis prvního dílu, ohledně střídání lokací a principů událostí po celou hru, což je mimochodem případ všech jejich her od Uncharted Drake's Fortune po současnost. Mají svůj jasně rozpoznatelný způsob stavění a navazování lokací na sebe navzájem i způsob, jakým střídají části prostého průchodu, průzkumu a akce. Tudíž důvody, které uvádíš u Part II jakožto zdroj tvé nudy, jsou v ještě patrnější míře v prvním partu, čehož sis ze záhadných důvodů nevšiml. Takže důvody budou ležet úplně někde jinde. Dále ehm průzkum je k ničemu? Vskutku????? Tak že to, že každá lokace svou formou a obsahem vypráví vlastní příběh o tom co se tam "asi tak" stalo, jak tam kdo žil či přežíval, všechny ty příběhy právě po vzoru prvního dílu, to tě v jedničce bavilo, ve dvojce totéž a ještě lépe již ne. No jak vidíš, tvá zaujatost stojí zcela jinde, než lživě tvrdíš. Celé prostředí je poskládáno ze zcela unikátních lokací, stejně jako v jedničce, vyprávění příběhu prostřednictvím světa samotného a čím vším je naplněn je ve svém principu totožné s prvním dílem jenom tak mimochodem. Ale u dvojky je to nejednou strašně moc špatně, jak podivné no ne??? 🤔 Takže tvé tvrzení, že příběh to nijak nedoplní, je zcela mimo objektivní stav věcí v obou hrách, protože obě hry na tom zásadně staví. Pro mě teď trochu jakože WTF, jak jsi k tomuhle proboha dospěl člověče? To, že lokace jsou prostě větší je už tvé zjednodušení. Přečti si znovu a pečlivě ty hlavní, dílčí aspekty herních mechanik, které jsem uvedl. Lokace jak z hlediska akce, tak průzkumu jsou komplexnější a propracovanější v návaznosti na komplexnější herní mechaniky pro komplexnější interakci s prostředím, ať už tě to baví, nebo nebaví z jakéhokoliv tvého osobního důvodu. Ta hra je objektivně lepší ve všech aspektech herních mechanik, level designu a hloubky samotných postav. A ještě k tomu tvému morálnímu guláši ohledně zabíjení. Joel prej neměl na výběr jo??? Chudáček byl nucen ty lidi povraždit, aby "zachránil" život člověku jednomu. To je podle tebe v pořádku? Je v pořádku teda rozhodnout o životě Ellie zcela za ní a o životě ostatních lidí jejich zabitím? Nebylo to náhodou na rozhodnutí samotné Ellie? Jakože Joel podle tebe, protože přišel před xx lety o dceru, ho legitimizuje rozhodovat o životech jiných a zabíjet kvůli tomu otce, matky jiných? Hmm to mi připomíná ty NElidi schvalující Ruskou invazi, relativizování války a jejích příčin. No možná kdybys právě ty příběhy lidí ve světě procházel, zjistil bys možná i, že tam každý o někoho přišel, o někoho, koho miloval. Jenže pro vás fanoušky je prostě Joel jediný v právu a ostatní ať si trhnou. Tahle hra, ani jednička, ani dvojka není o hrdinech, ale lidských bytostech, zcela nedokonalých, schopných citu i bezcitnosti, dle okolností a vlastních reakcí na ně. To je přesně to co právě mnozí nechápete. Víš, to že tě něco po deseti hodinách přestalo bavit, dokonce z tebou zmíněných důvodů, na kterých je postavený celý Part I stejně jako originál, je zřejmou známkou tebou zamlčené zaujatosti, které si v jiném případě možná nejsi ani sám vědom. Čímž se dostáváme k omezenosti nebo absenci sebereflexe.
@stillalive: takže opět pro tebe: link
"According to Naughty Dog and PlayStation, The Last of Us Part 1 is a remake. This is clearly stated on the PlayStation Store, where Part 1 is called “a faithful remake, completely rebuilt from the ground up using Naughty Dog’s latest PS5 engine technology”.
Asi tušíme, že tohle je pěkný bullshit, tohle se dá říci tak o Resi 4 o ne o Part I.
Teď mi dohledej ty, kde tvůrci požadují TLOU Part 1 za remaster, když to tady tvrdíš.
Za prve, za tim co jsem napsal si stojim. To, ze ma part 2 vetsi lokace a svet tomu za me skodi. Kurevsky dlouho se mi u zadne hry nestalo abych se v polovine modlil, at uz je konec. Takhle UMELE natahovanou "nudu" jsem dlouho nezazil. Je to jak pres kopirak celou hru, arenka s neprateli, arenka kde se nic nedeje, arenka s neprateli, arenka kde se nic nedeje a takhle stale dokola. Pruzkum je tam vlastne k nicemu. Pribeh to nijak zvlast nedoplni, vylepseni na zbrane je i na hard vlastne uplne nepotrebny. A jestli z 20 hodinove hry 10 hodin prochazim na stridacku lokace kde se nic nedeje tak to na me pri takove dobe fakt nepusobi.
Pribeh je za me neskutecne lacinej. Zabiti Joela bylo dementni a za me vlastne i neopodstatnene vzhledem k tomu jakym zpusobem umrel a co tomu predchazelo. Nehlede na fakt, ze to udelala proto, ze ji zabil otce proto, ze CHTEL zabit joelovo "druhou" dceru bez vedomi kohokoliv z nich a jinou moznost tedy ani nemel, aby ellie zachranil. Nehlede na to, ze Abby od pocatku vedela, ze jeji fotr jde zabit 14 letou holku, takze vedela moc dobre, proc to Joel udelal - musel udelat. Druckman ti pak lacine nadhodi, ze joel byl vlastne celou dobu hroznej zmrd, ellie je vrazedna krava a Abby je vlastne ta hodna (ta abby, za kterou zabijes stovky lidi 🙂). Ne, sorry, ani po dohrani pribehu na me tahle lacinost nefungovala ani trochu. U tlou1 jsem se bavil nasobne vic a nenudil se. U tlou2 jsem se modlil at uz je konec, grafika a vetsina tebou zminenych prvku (ktere jsem radil prave hlavne mezi ty animace) to na tom nezmeni. Ve finale to, ze Joel umrel se na mem vnimani hry jako celku nijak neodrazilo a nijak me to ve vysledku nesralo (krom toho jak hloupe to bylo udelane). Takze s tim, ze se mi hra nelibi jen proto, ze tam umrel Joel u me nepochodis...
Hra, tim jak byl cely pruchod hrou nadesignovany me proste a jednoduse po cca 10 hodinach prestala bavit. A to hlavne kvuli vyse zminenemu. Pribeh na me pusobil hloupe a prvoplanove, ani ten se mi proste a jednoduse nelibil. Zbytecne postavy jako Lev tomu daly akorat tresnicku.
No a druhy duvod, proc se mi hra nelibila, ktery uz nesouvisi s jejimi mechanikami ani pribehem, je ta Druckmanovo cista agitka 🙂
A2: Veškeré informace jsou dostupné na YT, vyjádření tvůrců před vydáním a po vydání v několika rozhovorech, dohledej si to. Vysvětlují proč lze Part I posuzovat jako remaster a proč jako remake, protože některé aspekty obě hry sdílí v nezměněné formě a další aspekty jsou vybudovány znovu od základu a některé přenesené z Part II. Nezměněné aspekty - např. veškeré herecké výkony, veškerý dabing, level design, animace postav, veškeré gameplay mechaniky. Znovu od základu - Přepracované modely, geometrie, textury, komplet. Sdílené s Part II - Umělá inteligence, assety objektů v prostředí, včetně vegetace. Remaster vždy obsahuje původní nezměněný zdrojový materiál, remake zcela nový materiál. Zde je kombinace obojího ve značné míře. Chceš to snad popřít? Není to remake a není to remaster. Je to remake a je to remaster. Snad pochopeno ze zkratkovitého výčtu. Kdy naposledy jsi ty hry hrál? Máš ty rozhovory nakoukané? Protože jsi zřejmě v kontradikci s tím, jak a z čeho byl Part I vytvořen. A teď abych odpověděl, také ve zkratce, na ty údajně lepší gameplay mechaniky, level design v jedničce, ehmm fakt??? Ok, takže kompletně nový systém animací veškerých postav na scéně, komplexita animací a pohybových možností každé hratelné postavy zahrnující mechaniky nové jako možnost skákat, plazit se, střelba, crafting v leže, možnost používat lana s vlastní fyzikou. Nový systém pohybů a s tím spojené daleko komplexnější interakce s prostředím jak horizontálně, tak vertikálně s čímž se pevně váže nový level design, mnohem komplexnější lokace, jak ty lineární určené pro průchod, tak ty navržené pro průzkum a střety s lidmi i nakaženými. Systém umělé inteligence designovaný ku novým mechanikám, kterých má hratelná postava víc. Přepracovaný gunplay pro všechny zbraně, realističtější zacházení se zbraněmi včetně chování všech zbraní. Na tutéž obtížnost např. Hard - druhý díl má mnohem sofistikovaněji a úsporněji rozmístěné zásoby - v jedničce nábojů víc než unesu z každého střetu, ve dvojce zásadní nedostatek. Obě hry hraju současně střídavě, takže neustále to na mě čumí. Příběh a postavy? Joel, Ellie, Abby, všichni jsou si rovni ve svém konání, všichni zabíjeli, všichni šli přes mrtvoly, každý z vlastních pohnutek, takže jaképak černobílé? Hra vysvětluje formou přímé zkušenosti s postavou v její roli hráči právě onu psychologickou příčinu, která vede do začarovaného kruhu zabíjení a emocí nenávisti. Nachytají vás samotné, s podrobnou emocí, jakožto hráče prvé tím, že před vašima očima krutě zabíjí někoho, ke komu jste si už původně vztah vybudovali. Spustí to ve vás vztek, zmar, nenávist, všechno to, co je člověk za určitých situací schopen, i když si z pohodlí svého života myslí, že on by se zachoval stejně, nebo jinak. Ellie a hraní za ní a Abby a hraní za ní dává následně hluboký smysl a význam pro přehodnocení původně zažehnutých emocí v hráči, přehodnocení postav a jejich skutků. Honba Ellie za pomstou je vyloženě odporná, strašlivá, krvavá a člověk jako hráč, pokud je psychicky zdravý, postupem vpřed vnímá Ellie jako někoho, kdo je zaslepen a stává se méně a méně lidskou bytostí s každým dalším zabitým člověkem. Proto je ve druhém díle větší důraz na lidi a střet s nimi. Nakaženého odpravujete spíše z milosti, už to není vědomá lidská bytost. Opravdu, opravdu mě zajímá váš konstruktivní výčet objektivních a faktických skutečností, které z méně komplexní hry dělá lepší hru, krom nostalgie a s časem značně zabarvených a idealizovaných vzpomínek. No pánové, pokud budete chtít, rozepíši zde pro vás ještě podrobnější výčet. A to jsem vůbec nehovořil o grafice, kde Part I těží z jemnějších vylepšení co do textur a geometrie,cale většinu grafických aspektů je přímo vzato z Part II. Pokud bych zde měl stavět proti Part II původní originál, tak u grafiky, fyziky a interaktivity prostředí a s objekty v něm se nemá cenu ani bavit. Všechno co v jedničce navrhli, ve dvojce bylo posunuto dál, kvalitativně, komplexností. Všechno je na sebe navázané, takže druhý díl je hratelnostně zkrátka propracovanější, vyladěnější hra. Právě jsem ve dvojce na Hard strávil první polovinu hry na ploše 71 hodin, v každé lokaci ti můžu jednotlivě ukázat které assety jsou přepoužité v Partě I. Je toho hromada. 😉 Pánové vycházím zde z aktuálních poznatků, side by side. Blbečky můžete dělat z koho chcete, ale mě názory zalepených myslí opravdu nezajímají, zajímají mě fakta. Ke dvojce se rozhodně vracím raději, každý den během tohoto mého maratonu, především pro lepší, komplexnější hratelnost. Podle mě se obě hry nedají oddělit, protože pouze dohromady tvoří ten nejlepší zážitek, jaký samostatně bez znalosti toho druhého hráč nemůže získat. Se znalostí Part II je zážitek s Part I zcela odlišný, než původní opakované zážitky originálu ještě před existencí Part II. Taste fakta. Tohle vytrhávání větiček z kontextu a záměrné přehlížení všeho ostatního řečeného je už fakt toporná nuda. Chápu, že je to nejlehčí způsob, jak si ulevit, ale tohle na mě nefunguje. 😉
@stillalive: tak snad budeš studovat lépe než posledně, kde jsi selhal ve studiu poměrně značně. Ono tvrdit, že ND nazývají Part 1 remaster bylo hodně na pováženou.
Jinak se těším na výsledky tvého studia, rád se opět pobavím a zasměji.
Jinak doufám, že jsi tedy nesympatizoval se sobeckým vrahem Ellie či se sobeckým vrahem Abby, to by z tebe činilo pokrytce, že jo? Protože takhle černobíle můžeme nazvat všechny hlavní postavy dvojky.
@stillalive: o smrt joela alespon me nejde, to ze to bylo cele tupe a hloupe udelane je vec druha. Ale hezky ti Druckman vymyl hlavicku "sobecky vrah Joel" - mluvils o nem takto v tlou1? :)
Za me je tlou2 v kazdem aspektu krom grafiky a animaci horsi hrou, tve subjektivni dojmy nejsou fakta...
gameplay, lvl design, pribeh, postavy..
A pokud vim, nikdo tady neresi joelovo smrt a hate na vyvojare kvuli tomu. Jak vtipne, kdyz je cela tva esej tedy absolutne nonsense a zaroven v ni zminujes zaslepenost :)
A zase pláč a pláč dětí, které se nezmohly na nic víc, než sympatizovat stůj co stůj se sobeckým vrahem Joelem a fanaticky ho hájit tím způsobem, že útočí na samotné tvůrce a vyjadřují svou nenávist všude kde se o této hře něco šustne. To že nikdo z takových lidí vůbec není schopen přes svou zaslepenost vidět prostou skutečnost, že The Last of Us Part II je naprosto v každém aspektu lepší hrou, lepším produktem, než jeho předchůdce, je jen zkrátka smutným konstatováním stavu lidské bytosti v této realitě, kterou sami hry do hloubky vykreslují v té virtuální. To co v náznaku první díl uvádí a druhý díl prohlubuje ke skutečné příčině, je výpovědí o psychologickém, skutečném stavu mnoha žijících lidských jedinců v současnosti. Všechen ten hejt, emocionální hejt, tuto skutečnost přesně odráží. Chcípne herní panák, navíc zcela zaslouženě ku svým skutkům, a spousta lidí je schopna přát existenční likvidaci všem zodpovědným za scénář a jeho realizaci do interaktivní hry, skutečným lidem. Co to o vás a vaší irelevantní kritice vypovídá? Part I a II momentálně hraju, studuji je do všech aspektů a v kontrastu s jinou herní produkcí mi pořád vychází právě ten extrémně silný, emocionální dopad z každého zabití, něco ve hrách nevídaného a zásadního pro výsledný dopad na hráče. To, že jste se z toho posr*ali a utekli od toho jen podtrhuje tento fakt. Proto je to masterpiece ve hrách nevídaných kvalit a hodnot, k jejichž pochopení potřebuje každý dostatečně dospět mentálně, emocionálně a duševně. A seriál? Ten mi přijde v pohodě. Takový bonus k tomu hlavnímu, k těm hrám samotným. Trochu jiný pohled na tutéž věc. Proč ne.
Za mě byla první série šedý průměr. Vadila mi spousta věcí oproti skvělé hře - minimum akce, napětí i brutality, střety s nakaženými by člověk spočítal na prstech, epizodní charakter kdy drtivá většina vedlejších postav v daném dílu v něm taky rovnou zhebne a tudíž emoce nulové, přes 20% stopáže jsou fillery (z toho ten jeden s buznama mi to solidně zhnusil) a nezbyl čas na zajímavější věci... no a hlavně je to většinu dílů totální nuda.
Pokud bude druhá probíhat stejným stylem, můžeme se těšit na teploučký úvod (Ellie + Dina). Po "té události" Ellie vyrazí na cesty a snad se dočkáme alespoň trošky akce. Pak bude zcela jistě následovat díl věnovaný Lvovi (a "jeho" strastiplnému trans životu v bigotní vesnici). Tvůrci jistě vymyslí nějaký další teplý díl věnovaný nějakým vedlejším homo postavám (případně na díl rozpliznou, jak se Ellie a Dina starají o to děcko) a dostaneme se do finále, kde si Ellie s Abby dají přes ústa a Abby povečeří rybí prsty. 😃
@Mc.Cumblood: Ja netvrdím, že Walking dead je najlepší seriál na svete.Aj tam boli lepšie a horšie časti.Neviem prečo si myslíš, že každý komu sa nepáčil seriál TLOU, tak je zaostalý dement, ktorý pozerá Ordináciu v ružovej záhrade a podobné telenovely.Ja si rád pozriem dobrý film a nemusí tam byť ani nejaká akcia, napr.Gran Torino, Vykúpenie z väznice Shawshank atď.Len mi akosi nezapasoval tento seriál, všetko tam bolo akosi zrýchlené (teda okrem určitého ľúbostného príbehu :)),na postavách mi vôbec nezáležalo, nevytvoril som si k nim žiadne puto, narozdiel od hry.Dúfal som , že to nebude len nejaké tupé vyvražďovanie zombíkov, ale ani taká nuda ako toto.Mám rád filmy, ale 90 % novodobej tvorby sú sračky a ja si radšej pozriem starú klasiku.Ale nikomu neberiem, keď sa mu seriál páčil, len mne moc nie.✌️
@mnaca: celkove to co melo dostat prostor ho nedostalo a pak tu byly 2 zbytecne dily. Stejne tak ellie a ta jeji kamoska, to sice ve hre bylo, ale ve hre bylo nasobne vic dulezitejsich udalosti, ktere tu byly zkracene, ovsem tato dalsi vsuvka trvala cely dil, co si tak pamatuju.
@mnaca: to nepopiram, z filmarskyho hlediska, ale byl uplne zbytecnej
link
link
link
Vytazek z posledniho odkazu - aneb nove kvoty pro Oscara: "A1: Hlavní a vedlejší herci
Alespoň jeden hlavní herec či výrazná vedlejší postava musí být:
- Asiat
- Hispánec / Latinoameričan
- domorodec / původní obyvatel Ameriky / původní obyvatel Aljašky
- ze Středního východu / z Afriky
- z Havaje či jiného ostrova v Pacifiku
- jiné málo zobrazované rasy či etnika
A2: Ostatní obsazení
Alespoň 30 % herců v ostatních rolích musí být příslušníky alespoň dvou z následujících skupin:
- ženy
- rasové a etnické skupiny
- LGBTQ+
- lidé s mozkovým či fyzickým postižením, hluší nebo nedoslýchaví
Zbytek si tam ty zaslepeny sasku procti sam - tolik k tomu tvemu kolovratkovskemu "TVURCIMU ZAMERU" 🤗
ale klidne nech točia aj druhu tretiu štvrtu.... ja mám čo v telke pozerať.
@Zmar: to neni o sony hrach, lecit se jdi ty ty hnupe. To neni udajna propaganda, to je propaganda. Ze to stale nechapes, no ocividne jsi hodne omezeny ty, ale to tu spousta lidi davno vi 🙂. Tak to tu nezasirej proto, ze jsi zaslepeny laskou k diverzite a vlastni tuposti a nejsi schopny snest, ze to lidem vadi🤗
Viz. tve nonsense argumenty v kazde takove debate.
Ps: jen se tak zeptam, ty jsi gay nebo jinak orientovany? Mam pocit, ze nejsi, ne? Ja tu vim jen o jednom gayovi a tomu tyhle propagandisticky sracky vadi stejne tak, takze jsi jen takova ta dylina s 6 barevnou hlavou co bojuje za prava ostatnich, kterym to je u prdele a sam se mezi ne neradis, ze jo? Ze jo? :)
Jak moc omezeny musis byt, abys stale nepochopil, ze me (a asi i vetsine co to resi) nevadi jinak orientovani lide, ani lide s jinou barvou kuze, ale to jak se to vsude cpe na silu?
Jaky ucel ma hodinovy dil serialu, ktery se mel drzet predlohy hry, o dvou gayich s vyobrazenyma cucackama, kdy nic takoveho ve hre s takovym prostorem nebylo? .... tududumdum
kolo nevzali mensiny mezi sebe a tak se jim ted snazi vyhlasit valku
@Bajo: walking dead aneb největší sračka mezi seriály...akorát kromě prvních 3 řad. Ještě, že to není takovej garbage. Přesně to si myslím o většině lidí, co na to nadávají...že koukají na walking dead nebo rodinný pouta 😁
Az na ten dil, kde se dymlali lumbers to nebylo uplne zle. Chce to ale vic napeti, s clickerama, zapalne lahvinky atd, at to ma smrnc jako 1 dil 🙂
Hry zo sveta The last of us mám strašne rád a na seriál som sa neskutočne tešil.Dúfal som , že to bude niečo ako Walking dead, len ešte lepšie.Myslím si , že potenciál bol obrovský.Bohužiaľ som dostal dosť nudný seriál, ktorý som dopozeral len z úcty k predlohe 😥. Takže k druhej sérii už radšej nemám žiadne očakávania.ŠKODA.
Mě se to líbilo a scéna s buznama byla dojemná. Skoro jsem brečel
@Zmar: napodobne ty saso, nebo co jsi nam prisel sdelit? Ze ta sestava tam byla taky normalni? Ze prvni serie tlou1 je nejakej masterpiece serial? Nebo co vlastne? Ze ty dva naprosto zbytecne dily o nicem byly uplna pecka?
Uz tlou 1 serii musel mermomoci Druckman dosrat mimojine i tim zbytecnym protlacovanim svych politickych nazoru a agitek. Tak kdyz druha seria, ktera je toho plna, ma byt dle hry, jak to dopadne asi ted :).
Ten serial je realne tak 5/10 a ne kvuli dvou prihratym dilum, tak aby ti nepraskly cecky 🫡
Me se teda serial libil. Na druhou radu jsem zvedavej, hra mi prisla slabsi nez jednicka…alfou a omegou bude obsazeni Abby, aby souboj s Ellie nevypadal smesne…
Doufám, že to bude stejná pecka jako první série🙂
První série totálně zprzněná Druckmannovo megalomanstvim, kdy se zase snažil vyprávět 50 příběhů najednou, aby se z toho stal guláš, ve kterym si člověk neměl šanci vytvořit vztah k jakýkoliv postavě. Neznat hru, tak je mi celá Ellie totálně ukradená a mohli by ji na konci klidně nechat chcípnout. Z celýho seriálu byl nejlepší Johnathan z Mumie
A ja som dúfal, že už nebudú dalej kurvit hernú značku. Holt smola. Hej Drukman! dojebme čo sa dáááá.
Uz podepsali Mikulcovou jako Abby?
Ani snad ne ..
@MCJezevčíkCZ: myslis jako, ze kdyz dosrali predlohu i prvni serie, tak druha s poruchama bude lepsi jo?😂