Konzolista.cz

Remedy: Oznámení Alan Waka jako open-world hru byla chyba

novinkaúterý 13. dubna 2010Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Remedy: Oznámení Alan Waka jako open-world hru byla chyba
Pokud si pamatujete na první oznámení hry Alan Wake v roce 2005, byla prezentována jako open-world hra. Jenomže, od té doby se hodně věcí změnilo a v současnosti je z ní lineární thriller s hodně hutnou atmosférou. K tomuto oznámení se nyní vrátil Oskari Hakkinen, který ho označil jako velkou chybu. V této době totiž ještě vývojáři neměli úplnou představu, jak hra bude ve finále vypadat, takže vše byla jedna velká zkouška. Později zjistili, že hra bude daleko lepší po příběhové stránce, když půjde o velmi intenzivní zážitek, takže otevřený svět vyhodili. Díky tomu se mohli lépe zaměřit na samotný příběh a samozřejmě atmosféru. Podle posledních dojmů se zdá, že toto rozhodnutí bylo správné. Jak ale Alan Wake dopadne ve finální verzi, to se dozvíme už příští měsíc.
Zdroj: vg247
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (6)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Deshien

Zaostala neni zeme pouze jeji obyvatele:).Navic v tomhle pripade jde bohuzel spise o velikost trhu

Kawex

Jo na Alana se těšim už hodně dlouho ale podle všeho to vypadá že bude bez cz lokalizace a to mi fakt štve..jako většinou anglinu ve hrach přelouskam ale už to neni ono jako kdyby tam byli alespoň cz titulky,u týhle hry mi to obzvláště mrzí a vůbec mi to sere jak je naše země v tomhle zaostálá.

stillalive

Škoda že nemam X360, tuhle hru bych si hned koupil, počítám s tim že v recenzích bude dostávat minimálně devítky. Jinak samozřejmě je to velké plus pro samotnou hru. Linearita je nezbytným základem pro intenzivní zážitek a především pro efektivní vyprávění příběhu. Takhle vás donutí být stále v napětí a vyprávět vám příběh s dostatečnou intenzitou podobně jako u filmu. Ale jak tak koukám, něktří fantazírovali o tom, že tenhle thriller plný temné a tísnivé atmosféry bude zasazen do otevřeného světa. To by samozřejmě nefungovalo tak dobře jako u lineárně postavené hry. Respektive by to nefungovalo vůbec. Znám jen jedinou hru, kde se podařila vytvořit tísnivá atmosféra ve větší rozloze s notnou dávkou volnosti, a tou hrou byl Silent Hill, a to byla také poslední hra u které se to podařilo. Od začátku trajdáte po městě, ale příběh vás okamžitě vtáhne a atmosféra taktéž. Jenomže to je opravdu výjmečný kus u kterého to dokázali s naprostým přehledem, a stačí že to dělali Japonci, od těch to nepřekvapí že vám udělají mrazivou atmosféru i v zábaném parku. No každopádně doufám že si Alan Wake zahraju.

EDIT: skvělé video k Alan Wake zde link

Fenix

Tunel jako tunel Alen Wake jako Uncherched 2 co jako s stím chtěl říct že to nebude pěkný a nebo co :) já myslím že to bude krutá hra ... ale doufám že nebude inspirovaná Alone on the dakr

Predicktor soky
Predicktor soky #Old shatterhand

Tak co na tom dělali těch pět let? Kreslili v tunelu prostředí pixel po pixelu?

Deshien

""Později zjistili, že hra bude daleko lepší po příběhové stránce, když půjde o velmi intenzivní zážitek, takže otevřený svět vyhodili. Díky tomu se mohli lépe zaměřit na samotný příběh a samozřejmě atmosféru""

Take si usetrily spoustu prace a penez .. [s8] Neverim tomu ze by byly po tech letech vubec schopni vydat hru s otevrenym svetem.To same bohuzel potkalo i Stalkera [s13]

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články