Prvních 5 minut z akční hry Hitman III

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (18)
Mne to pripadá ako stále ta istá hra v podstate bez zmeny trosku zastali v čase na toto naozaj netreba PS5
@Jekill: Já to mám stejně. Netvrdím, že je nový Hitman "složitý" ve smyslu obtížnosti, jen je hodně překombinovaný. Méně by bylo více.
Nelibi se mi zpusob Hitmana tady mas 6 misi a delej je 50ti zpusoby.. nemam rad hrani stejne hry vickrat jen jinak az na vyjimky. Tady bych daleko vic uvital treba jen 3 zpusoby reseni ale 15-20 misi klidne linearnejsich
Hitman pro některé hráče jako já byl místy výzva jako puzzle. Jak teď? 100krat to zkoušet. Pamatuji určité mise v dílech ty nervy. " Tak a teď ještě v tichosti vypadnout a nebýt vidět " Věřím, že spoustu lidí tento odlišní herní systém odradí. Není to jako naběhnout někam vystřílet to a zmizet. I když se taky dalo některé mise tímto řešit. Vzpomněl jsem si na hru Sniper a mise zabít Hitlera na xx způsobů. Jak ho otrávit jídlem bez střelby wau.
A zase je tam to otravný ovládání. Proč musím zmáčknou tisíc tlačítek, když chci šplhat po trubkách? To to nemůže být automatický jako u jiných her a nemusím manuálně namířit na trubku a čekat, kdy se objeví tlačítko?
@NuDiXs + Plazer : Ten názor chápu, jen mě trochu mrzí to, že tady těch jednoduchých her jsou stovky a těch s opravdovou svobodou a velkým množstvím možností je málo. Krása těchto nových komplikovaných úrovní je v tom že ti nemá být líto že je na první dohrání neuvidíš celé. Nemusíš ani tu jejich komplikovanost využít, pokud tě baví linearita stačí sledovat ty "opportunity", kterých ti tam nabidnou spousty a lineárně tě vedou k menším puzzlům "získej nějak tento převlek","zmáčkni toto".
Tyhle levely jsou stavěné k tomu aby se hrály i desetkrát a pokaždé jinak, krásně tomuhle konceptu pomohl ten nenáviděný epizodický model prvního dílu (2016). Lidi měli k dispozici Paříž, a pokud je hra bavila tak hráli jen ji, a pořád objevovali nové cesty a možnosti .. Když pak přišel Elusive, tak to byla ta pravá zkouška kde se díky předchozímu treninku(rozuměj neustálému opakování a zkoušení nových věcí) teprve objevila ta krásná "power fantasy", kdy opravdu jako trenovaný zabiják jdete úrovní a je to vaše hřiště.
Ale jak píšete, každý máme to svoje. Já osobně ale doufám, že se nevydají tím směrem co by jste rádi, takových her bylo a bude vždycky spousta. Těchto skutečných sandboxů s naprosto perfektním otevřeným designem je strašně málo.
Novej Hitman a složitej ... omg, já dodneška nedohrál zkurvenou jedničku, kde nešlo ukládat během misí, takže jakejkoliv fail znamenal začít od začátku. Zamlada jsem to dotáhl až někam do džungle, kde jsem měl zabít kulometem jakéhosi bosse, což bylo s Hitmanem, který umřel po 3 zásazích, nad moje možnosti. A před pár lety jsem tu hru zkusil podruhé a to jsem skončil ještě dřív, v hongkongské misi, kde jsem měl zabít někoho v restauraci, převlečený za číšníka. Když jsem tu misi opakoval popáté, protože mě pokaždé na hajzlech při škrcení číšníka někdo viděl, tak jsem s tím sekl definitivně a další díly úplně vypustil, už se k nim asi nikdy nedostanu, teď mě to mrzí. Až ten reboot jsem si zahrál a úspěšně dohrál :-)
@Gambit92: ja mám z toho presne pocit ako píše NuDiXs. Hitman 2, 3, 4 boli TOP. V misiách sa mi páčila istá linearita, ktorá nakoniec vyústila v taký menši open world kde si mohol eliminovať ciel. V tomto reboote je hneď celá obrovská mapa otvorená a chová sa ako sandbox - deje sa tam vela vecí naraz, mne osobne to veľmi nesadlo...
@Gambit92: Mám rád ve hrách jednoduchost.Už třeba velké lokace a X možností postupu mě odrazují.Staré díly mám prostě radši.
@KaruiCZE: Nemusíš se bát, tohle je konec trilogie "World of assassination"... kdo ví co bude s hitmanem dál. Každopádně na jejich Bondovku se moc těším
Já bych pro změnu bral nového příběhového hitmana jako byl absolution. Tyhle rebooty jsou sice fajn, ale už je to třetí díl a příjde mi to spíš jako datadisky než plnohodnotné díly
@NuDiXs: Mohu se ze zvědavosti zeptat v čem ti prosím přijde složitej? Neber to jako úrážku, spíš mě opravdu zajímá kde hráči vidí obtížnost
Novy hitman je uplne best.Tenhle dil kupuju hned a dam si ho na ps4 na vr👌
@NuDiXs: souhlasím, taky mám radši ty starý hitmany. Novýho sem po jedný nebo dvou misích vypnul a smazal třeba tenhle překvapí, ale nevím nevim
Mě Hitman přijde od rebootu složitej 🤷♂️ ale na Silent Assassin a Contracts nikdy nezapomenu 👍
PS5 verze ceka:)
Beru hned na ps5, 2021 začíná skvěle, každý měsíc v podstatě nějaká pecka
Vypadá moc dobře